Pierwsza zasada Copybloggera

Jesteś winny spamowania?

Spamedukacja to biała księga, raport specjalny, wideo, podcast lub manifest, który twierdzi, że rozwiązuje palący problem czytelnika, ale w rzeczywistości jest słabo ukrytą reklamą. Jon Stribling opisuje je jako ” fascynujące nagłówki i rozczarowujące treści pisane przez amatorów lub drugorzędnych copywriterów.”

Treść jest zbyt często lamerską wersją pracy wykonywanej przez real ekspert. (Wiesz, ktoś, kto dbał na tyle o temat, aby faktycznie dowiedzieć się wiele na ten temat.)

Nie jest tajemnicą, że jestem wielkim fanem content marketingu. Co oznacza, że jestem wielkim przeciwnikiem źle zrobione content marketing.

Niechlujne, junky, egoistyczne treści po prostu daje prawowitym ludziom złe imię.

Pierwszą zasadą Copybloggera jest to, że nie publikujesz treści, które są do bani.

Dlaczego co tydzień stosujemy techniki, które sprawią, że pisanie będzie ostrzejsze, wyraziste, skuteczniejsze i bardziej magnetyczne?

Aby umożliwić Ci tworzenie treści, które są tak silne i żywe, jak to tylko możliwe.

Oczywiście istnieją narzędzia, które pozwolą Ci włamać, zmiażdżyć, zmiażdżyć i zmiażdżyć czyjąś treść w zupę słów, którą Google uważa za oryginalną.

Google Ci nie pomoże, jeśli nikt nie chce czytać tego, co masz do powiedzenia.

Drugą zasadą Copybloggera jest to, że nie publikujesz treści, które są do bani.

Istnieje wiele systemów “push-button”, które twierdzą, że uczą cię, jak odnieść sukces dziko z content marketingiem i mediami społecznościowymi.

Jak zbudować sześciocyfrowy biznes na Twitterze, nie mając nic do powiedzenia.

Jak spędzić 45 sekund dziennie na Facebooku i zarabiać zabójcze zyski.

Jak zamienić YouTube, Digg lub Squidoo w Bankomat bez wysiłku.

Niektóre z tych systemów prawdopodobnie działają, przynajmniej w pewnym stopniu.

Jeśli masz treści, które nie są do bani.

Co sprawia, że Treści nie są do bani?

Świetna treść pochodzi z rzemiosła, troski i uwagi, a nie talentu.

Pochodzi z obsesyjnego skupiania się na tym, czego chce czytelnik. Co ją gryzie? Jaki problem ma trudności z rozwiązaniem? Czego ona chce bardziej niż czegokolwiek? O czym ona marzy? Co ją budzi o 3 nad ranem? Co sprawia, że czuje się jak piękny i niepowtarzalny Płatek śniegu?

Pochodzi ze studiowania sprawdzonych technik, wypróbowywania ich i oglądania tego, co działa najlepiej dla Ciebie i Twoich czytelników.

Większość ludzi boi się poprawić swoje pisanie, ponieważ wygląda to na pracę.

Zdradzę ci sekret, którego Guru nigdy nie zdradzą. Informatyka is praca.

To praca tak samo jak żeglarstwo. Albo nauczyć się grać bezlitośnie dobrą grę w pokera. Albo kolarstwo górskie. Albo gotowanie przez każdy przepis w Julia Child. Albo pobicie swojego najlepszego wyniku w zespole rockowym.

Dobrzy autorzy kopii i treści nie przerastają naszych ulubionych referencji pisarskich, aby uzyskać przewagę w naszym marketingu. (Chociaż to miłe.)

Robimy to, bo to zabawa. Robimy to, bo mamy obsesję. Robimy to, ponieważ jest to fantastyczna gra. Robimy to, ponieważ uwielbiamy obserwować ludzki umysł w pracy. Robimy to, bo możemy. Robimy to, ponieważ jest to niesamowity Haj, gdy działa.

Nie daj się zastraszyć nauce copywritingu. I nie twórz treści, które są do bani, ponieważ uważasz, że zbyt trudno jest zrobić coś wartego przeczytania.

Zamiast tego, stań się onieśmielająco dobry. Możesz, wiesz.

Total
0
Shares
Related Posts