Ostatnio jest gorąco, przynajmniej tutaj, w Teksasie. Zrelaksujmy się z tymi pięcioma fajnymi linkami, zanim przejdziemy do kolejnej, gorącej zawartości Copybloggera.
To było tandetne, co? Queso!
- To może być najważniejszy artykuł, który przeczytałeś w tym miesiącu-sekrety opowiadania: dlaczego kochamy dobrą włóczkę z Scientific American. Wiem, że będę się z tego śmiał do końca roku.
- Zobacz Neuromarketingartykuł na temat marketingu wabików dla ciekawych danych na temat psychologii cen.
- Robert Bruce staje się pierwszym poetą, który przenosi swoją sztukę do Indii a la Tim Ferriss i 4 Godzinny Tydzień Pracy (prosimy zabrać ze sobą poczucie humoru).
- Co musisz wiedzieć o korzystaniu z wideo online z Eksperymenty Marketingowe mówi nam o niezwykłych skokach w konwersji za pomocą wideo. Jeśli te wyniki nie doprowadzą Cię do Web Video University, nic tego nie zrobi.
- Seth Godin ma nową książkę wychodzi jesienią, co nie jest zaskoczeniem. Ale w połączeniu z prelekcją plemion, zakłada społeczność społecznościową, aby się z tym pogodzić. Zwrot akcji? Nie każdy może się przyłączyć… wszystkie szczegóły tutaj, ponieważ wstęp otwiera się ponownie jasny i wczesny wtorek, 5 sierpnia.
O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i współzałożycielem DIY Themes and Lateral Action. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.