5 Sposobów, aby Infografika stała się wirusowa

infographics going viral

Kiedy słyszysz, że ktoś wspomina infografiki, zwykle w tym samym zdaniu słyszysz słowo “wirusowy”.

Chodzi o to, że świetna infografika just go viral. Wiele osób nie mówi ci jednak, jak sprawić, by stały się wirusowe.

Możesz spędzić miesiące na tworzeniu najbardziej niesamowitej infografiki, ale jeśli nikt nie wie, że istnieje, zmarnowałeś swój czas. Musisz się tym podzielić, żeby się udało. Ale chyba, że masz następujące Lady Gaga lub Justin Bieber, kilka tweetów, e-mail lub wpis na blogu są nie zrobię sztuczkę.

Musisz wydobyć wielkie spluwy. Pokażę Ci, jak to się robi.:

Krok # 1: Prześlij informację prasową zoptymalizowaną pod kątem SEO

Są dwie rzeczy, które uwielbiam w zoptymalizowanych komunikatach prasowych. Po pierwsze, poprawiają rankingi słów kluczowych, widoczność, ruch na twojej stronie i linki przychodzące.

Ponadto informacja prasowa jest doskonałą okazją do opowiedzenia historii stojącej za infografiką. Czego dowiedziałeś się ze swoich badań? Jest to również świetna okazja, aby pokazać, jak twoje badania wpłynęły na odbiorców.

Ważne jest również, aby napisać zoptymalizowaną informację prasową, aby wyróżniała się z tłumu. Każdego dnia wydawane są setki wydawnictw. To oznacza, że musisz obniżyć kąt przyczynowo-skutkowy. Następnie użyj tych czterech wskazówek:

  • Napisz perswazyjny lead – prowadzenie to pierwsze zdanie lub akapit. To jest to, co zmusi ludzi, aby dowiedzieć się więcej. Musisz to zrobić tak, jak pisząc zabójczy nagłówek i pierwsze zdanie. Przetestuj swoje przewody na kilku różnych osobach. Eksperyment pisania prowadzi na Facebooku. Zobacz, na co ludzie reagują.
  • Użyj unikalnego podejścia – chociaż kuszące jest spojrzenie na inne komunikaty prasowe, aby dowiedzieć się, jak powinieneś napisać swoją informację prasową…nie rób tego.. Jest zbyt wiele informacji prasowych, które podążają za nudnym szablonem. Wydostań się z formy i stwórz hak, który wciągnie ludzi w twoją niezwykłą historię.
  • Napisz, aby rozwiązać problemy czytelników – kto jest twoją publicznością? Jak twoja infografika rozwiąże ich problem numer jeden? Naciśnij przyciski swoich odbiorców, a oni przeczytają Twoją informację prasową i odpowiedzą na nią. Oznacza to, że musisz znać swoich odbiorców wewnątrz i na zewnątrz, aby móc dostarczać informacje, których chcą.
  • Spraw, aby było to istotne – ludzie, którzy wyląduj na swojej informacji prasowej poprzez wyszukiwanie online będzie chciał, aby spełnić obietnicę, którą złożyłeś w nagłówku zabójcy. Rozwiąż ich problem…i upewnij się, że jest to istotne i znaczące.

Sprawdź PRWeb, PR Newswire, PR Leap i PR Free, aby uzyskać przyzwoity wybór w tworzeniu i przesyłaniu zoptymalizowanych komunikatów prasowych.

Krok # 2: Utwórz komunikat w mediach społecznościowych

Następny w kolejce jest social media release. Jest to zasadniczo komunikat prasowy zoptymalizowany pod kątem udostępniania w mediach społecznościowych. Będzie doskonałym uzupełnieniem zoptymalizowanej informacji prasowej.

Dlaczego więc powinieneś wydawać więcej pieniędzy i przesyłać komunikat prasowy w mediach społecznościowych? Odpowiedź jest prosta: zdolność mediów społecznościowych do kierowania ruchu do Twoich treści.

Używaj tych samych zasad do pisania informacji w mediach społecznościowych, co w przypadku zoptymalizowanej informacji prasowej. Ponadto będziesz musiał opanować następujące elementy:

  • Główny nagłówek – napisz krótki, bogaty w słowa kluczowe nagłówek.
  • Podtytuł – jeśli Twoja wiadomość jest zbyt długa lub złożona, aby zmieścić się w nagłówku, Utwórz dodatkowy nagłówek. Powinno to dostarczyć dodatkowych informacji, które przyciągną czytelników. Na przykład” Pinterest napędza większy ruch niż Facebook ” może być głównym nagłówkiem. Twój podtytuł brzmiałby ” nowe badanie mówi, że Pinterest napędza 47% większy ruch na stronach internetowych.”
  • Przegląd – jest to podobne do ołowiu w zoptymalizowanej informacji prasowej, co oznacza, że Twój haczyk, aby przyciągnąć uwagę czytelnika, musi się zdarzyć tutaj. Użyj słów kluczowych, ale, co ważniejsze, użyj sztuczek copywritingowych, aby przyciągnąć czytelnika.
  • Ciało  twoje ciało jest miejscem, w którym podzielisz się przyczynowo-skutkowym kątem swojej infograficznej historii. Po prostu rozplanuj kto, kiedy, co, gdzie, dlaczego i jak w najbardziej atrakcyjny sposób.
    • Fakty – mówiąc o faktach, upewnij się, że udostępniasz niektóre istotne statystyki lub wnioski z infografiki. Udostępniaj je w drażliwy sposób, który sprawia, że czytelnik chce dowiedzieć się więcej.
    • Kule – dziel się faktami w Kulach, aby ludzie mogli kopiować i wklejać bezpośrednio na swoją ulubioną platformę społecznościową.  
  • O firmie – krótko, ale słodko. Zawierać linki do swojej strony internetowej, Twitter i Facebook.
  • Linki multimedialne – Dołącz inne media, które są istotne dla infografiki. Podzieliłeś infografikę na sekcje i opublikowałeś ją na Flickr? Podziel się tym.

Jeśli szukasz dobrych rekomendacji na temat narzędzi prasowych w mediach społecznościowych, Sprawdź Pitch Engine i Atomic PR.

Krok # 3: stwórz plan udostępniania w mediach społecznościowych dla swojej infografiki

Jeśli chodzi o udostępnianie w mediach społecznościowych, pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, to opublikować infografiki w poście na blogu, a następnie wesprzeć ten post za pośrednictwem serwisów społecznościowych, takich jak Twitter i Facebook.

Potrzebujesz strategicznego planu, aby zmaksymalizować ekspozycję. Oto jak może wyglądać twój plan udostępniania w mediach społecznościowych:

  • Umieść swoje infografiki do osadzenia – przyciski udostępniania społecznościowego na stronie, na której znajduje się infografika, powinny być łatwe do zobaczenia i użycia. Dołącz element formularza obszaru tekstowego z kodem, który użytkownicy mogą skopiować, aby osadzić infografikę (z linkiem do twojej witryny) na swoich stronach internetowych lub blogach.
  • Zaplanuj wprowadzenie tweetów – każdy tweet powinien mieć jeden konkretny fakt z infografiki, który z czasem możesz kroplować do odbiorców. Każdy tweet powinien zawierać link do pełnej infografiki. Ile tweetów powinieneś zaplanować? Łatwe: po prostu stwórz tyle tweetów, ile jest faktów. Na przykład, jeśli masz 15 faktów, tworzysz tweety 15. Powtórz roll-out kilka dni później.
  • Rozwiń podobną kampanię kroplową na Facebooku i Google+ – tylko z Facebookiem rozłożyłbym posty na dłuższy okres czasu, np. codziennie. Z Twitterem możesz prawdopodobnie tweetować dwa do trzech faktów dziennie. Po zakończeniu wszystkich zaplanowanych postów powtórz wdrożenie.
  • Udostępnij infografikę na Pintereście i Tumblrze – są to świetne platformy społecznościowe, które miały ogromny wzrost w ostatnim roku i nadają się dobrze do udostępniania infografiki. Funkcja ponownego przypinania na Pintereście i funkcja ponownego publikowania na Tumblr to świetne sposoby rozpowszechniania wiadomości na każdej platformie.
  • Udostępnij na Flickr – w takim przypadku musisz podzielić infografikę na zrzuty ekranu, a następnie opublikować każdy segment na Flickr. Każda sekcja powinna zawierać link do pełnej infografiki. Po wdrożeniu wszystkich sekcji infografiki, Opublikuj i wypromuj pełną infografikę na Flickr z linkiem do oryginalnej strony internetowej.

Sama ta prosta strategia powinna stworzyć poważną trakcję dla Twojej infografiki.

Krok # 4: Prześlij swoją infografikę do katalogów

Istnieje tak wiele doskonałych katalogów, blogów i witryn archiwalnych poświęconych infografikom, które pojawiają się, że naprawdę można uzyskać pewną trakcję po prostu poprzez uzyskanie infografiki na niektórych, jeśli nie wszystkich, z tych stron:

  • Visual.ly
  • Codzienna Infografika
  • Fajne Infografiki
  • Archiwum Infografik
  • Infographic Journal
  • Prezentacja Infografiki
  • Pętla Wizualna
  • Flickr

Ponadto przeglądanie bloga, takiego jak Visual Loop, da Ci wiele świetnych pomysłów na stworzenie infografiki.

Krok # 5: Uruchom ręczny zasięg

Jeśli kiedykolwiek wykonałeś ręczny zasięg poczty e-mail w celu budowania linków, wiesz, jakie to trudne. Ale dobrą wiadomością jest to, że jest to znacznie łatwiejsze z infografiki. Istnieją dwa główne sposoby ręcznego dotarcia do infografik. Pierwszy to blogi, które mogą być zainteresowane publikowaniem na ten temat, a drugi to osoby z popularnymi kontami na Twitterze.

  • Blogi – poprzez Google Blog search i Technorati, wykonaj wyszukiwanie blogów, które piszą o tematach związanych z infografiką. Utwórz ich listę i wyślij im e-mail z informacją o infografice. W wiadomości e-mail poinformuj ich, że mogą udostępnić infografikę swoim czytelnikom, umieszczając ją na swoim blogu lub tweetując ją swoim czytelnikom. Upewnij się, że dołączasz kod do osadzania, a także tweet, który mogą skopiować i wkleić na Twitterze.
  • Twitter – nie wszyscy blogują, ale wiele osób ma konta na Twitterze. Za pomocą funkcji wyszukiwania na Twitterze wyszukaj określone słowa kluczowe związane z infografiką. Wyślij bezpośrednie wiadomości do tych użytkowników i daj im znać o swojej infografice. Niektórzy z tych ludzi podzielą się tym, podczas gdy inni nie…to gra liczbowa.

Wniosek

Oczywiście nie zapomnij wysłać infografiki do kontaktów, które nawiązałeś przez lata na różnych blogach. Poproś ich o umieszczenie infografiki na swoich stronach. Większość z tych osób zaakceptuje ofertę, ponieważ jest to łatwy sposób na dodawanie treści i wartości do swoich blogów…zwłaszcza, jeśli są jednymi z pierwszych, którzy go udostępniają.

Przy okazji, upewnij się, że korzystasz z wiarygodnych źródeł dla swojej infografiki. Po zakończeniu infografiki daj im znać, aby mogli podzielić się nią z publicznością.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts