Oto twarde dane dla nagłówków, które rozprzestrzeniają się na Twitterze

Wielu blogerów już wie, że Twitter jest jednym z najlepszych sposobów na przyciągnięcie ruchu do Twojego bloga.

Kiedy rozmawiałem z Guyem Kawasaki o mojej książce, nazwał przycisk Tweetmeme Retweet “najważniejszym przyciskiem w sieci”, ze względu na ogromną moc napędzającą ruch, którą posiada. Jednym kliknięciem Każdy z czytelników może rozpowszechnić twój post do setek lub tysięcy swoich obserwujących.

Jako marketer widzę to oczywiście jako okazję do optymalizacji. Kiedy widzę potężne narzędzie, moim pierwszym impulsem jest wymyślenie, jak uczynić je jeszcze potężniejszym.

Po kliknięciu tego przycisku Tweetmeme chwyta tytuł strony, na której się znajduje, skraca adres URL i łączy je w automatycznie wypełniony tweet do opublikowania. Tak więc tytuł twojego postu staje się tweetem, który jest udostępniany potencjalnie ogromnej liczbie użytkowników Twittera.

Jeśli Znaczenie ważnych nagłówków nie było boleśnie oczywiste wcześniej, powinno być teraz.

Prawie 20% wszystkich” normalnych ” tweetów zawiera link, ale prawie 70% retweetów to robi. Retweeting to najczęstszy sposób udostępniania linków na Twitterze.

Przeprowadziłem badania nad różnymi czynnikami otaczającymi retweety i znalazłem kilka czynników, które możesz wziąć pod uwagę pisząc nagłówki postów, które chcesz udostępnić i rozpowszechnić na Twitterze.

Użyj rzeczowników i czasowników trzeciej osoby

image of a chart

Kiedy spojrzałem na części mowy, które występują w retweetach w porównaniu z tymi, które występują w normalnych tweetach, odkryłem, że retweety wydają się być ciężkie i używają czasowników trzeciej osoby.

Ten wzór przypomina nagłówki gazet. Wysoce retweetable nagłówki mówią o kimś lub czymś robiąc coś.

Nagłówek nigdy nie powinien mówić o wszystkich rzeczach, które zrobiłeś wczoraj i jak to zrobiłeś, ponieważ czasowniki i przysłówki w czasie przeszłym prowadzą do znacznie mniejszej liczby retweetów.

Najbardziej (i najmniej) retweetable słowa

image of a chart

Słowa, które występują częściej w retweetach niż w normalnych tweetach, są zwieńczone słowem ” ty.”

Oznacza to, że w miarę możliwości powinieneś rozmawiać bezpośrednio z czytelnikami. “Top “i” 10 ” również plasują się wysoko, pokazując, że listy mają się dobrze na Twitterze. Nic dziwnego, że rozmowa o mediach społecznościowych i Twitterze również pomaga.

image of a chart

Po drugiej stronie monety znajdują się najmniej retweetable słowa. Losowe pierwszoosobowe czasowniki i szczegóły dotyczące Twojego życia, niezależnie od tego, czy jest to fascynujące, nie otrzymuj mnóstwa retweetów.

Powiedz mi coś nowego

image of a chart

Porównałem, jak powszechne są słowa w retweetach, z tym, jak często te same popularne słowa pojawiają się w normalnych tweetach i odkryłem, że rzadkie i bardziej nowatorskie słowa są wysoce retweetable.

Kiedy piszesz nagłówki, powinieneś starać się powiedzieć coś nowego, co przełamuje bałagan codziennej paplaniny.

Nie bądź głupi.

image of a chart

Spodziewałem się, że retweety były proste i wymagały mniej inteligencji, aby zrozumieć. Ale moje dane pokazały coś przeciwnego.

Korzystając z dwóch wskaźników czytelności, odkryłem, że retweety często używają dłuższych, bardziej złożonych słów. Więc nie próbuj “ogłupiać” nagłówków na Twitterze; użytkownicy i retweeterzy mocy są mądrzejsi, niż myślisz.

Przestań mówić o sobie

image of a chart

LIWC to system językowy służący do identyfikacji pojęć w fragmentach tekstu.

Najbardziej uderzającą rzeczą, jaką znalazłem podczas korzystania z LIWC do analizy retweetów, jest to, że samo odniesienie nie zapewnia dużo udostępniania.

Innymi słowy, nie mów o siebie jeśli chcesz ruchu na Twitterze; porozmawiaj o swoich czytelnikach.

Jeśli byłeś w mediach społecznościowych przez jakiś czas, prawdopodobnie już się domyśliłeś, że tak było-teraz masz dane, aby je wykonać.

Total
0
Shares
Related Posts