Oto jak pisze David Meerman Scott

Jako wydawcy treści internetowych, ty i ja nieuchronnie napotykamy wyzwanie, jakim jest skok z pustej strony do serc i umysłów naszych odbiorców.

Content marketing — u podstaw-polega na udanej integracji świetnych treści i sprawdzonych strategii marketingowych. Międzynarodowy autor bestsellerów i strateg marketingowy, David Meerman Scott, postawił sobie za cel pomóc Ci znaleźć to słodkie miejsce.

Scott jest autorem ośmiu książek opublikowanych w ponad 30 językach, byłym wiceprezesem ds. marketingu dwóch spółek notowanych na giełdzie, a także dyrektorem ds. marketingu w Azji Knight-Ridder.

Dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu na styku nowych mediów i starej straży publikowania i PR, znalazł bardzo skuteczne sposoby pomagania twórcom treści i firmom w niezwykły sposób łączyć się z publicznością.

Przyjrzyjmy się aktom Davida Meermana Scotta, pisarza …

Wszystko, co stare, znów jest nowe, online

Brian Clark z copybloggera pojawił się w Mr. Scott ‘ s instant industry classic Nowe zasady marketingu i PR (obecnie w trzecim wydaniu), podręcznik dla Digital frontier na temat wykorzystania nowoczesnego marketingu w budowaniu firmy.

W zeszłym roku David przyniósł nam Newsjacking, genialny sposób dla marketerów internetowych na wykorzystanie PR przy użyciu tylko bloga i konta na Twitterze.

A dziś dzieli się swoimi obserwacjami na temat pisania życia, strategii tworzenia epickich treści, łączenia się z publicznością, korzystania z bloga jako generatora pomysłów i natury perfekcja.

O pisarzu …

 
Kim jesteś i czym się zajmujesz?

Jestem David Meerman Scott.

Meerman to moje drugie imię, którego używałem profesjonalnie od czasu, gdy po raz pierwszy Wygooglowałem się w 1990 roku i odkryłem, że David Scott (dowódca Apollo 15), David Scott (kongresmen z Georgii) i David Scott (mistrz triathlonu Ironman) byli zbyt trudni do konkurowania o SEO.

Napisałem osiem książek, wygłaszałem prelekcje na imprezach w 36 krajach na sześciu kontynentach i służyłem w radach doradczych kilku bardzo fajnych firm.

Jaka jest twoja specjalność jako pisarza lub wydawcy online?

Moja pierwsza praca była w biurze obrotu obligacjami w 1980 roku, gdzie nauczyłem się korzystać z treści online w czasie rzeczywistym od firm medialnych, takich jak Dow Jones i Reuters.

W latach 90. byłem dyrektorem marketingu w firmie online Knight-Ridder, a później wiceprezesem ds. marketingu w NewsEdge, gdzie nauczyłem się tworzyć treści.

W 2000 roku zdałem sobie sprawę, że mam 20-letnie doświadczenie na styku mediów internetowych i marketingu, kiedy większość ludzi miała zero, więc opuściłem świat korporacyjny, aby pisać i mówić o tym skrzyżowaniu.

Gdzie możemy znaleźć twoje pismo?

davidmeermanscott.com

Dzięki mojemu wydawcy John Wiley & Sons, moja książka World Wide Rave jest teraz całkowicie darmowy jako plik PDF (bez konieczności rejestracji) oraz na czytnikach ebooków Kindle, iPad, Nook I Kobo:

davidmeermanscott.com/free-stuff/free-ebooks/

Produktywność pisarza …

Ile czasu dziennie spędzasz na czytaniu lub badaniach?

Cały dzień, każdego dnia. Moje najlepsze pomysły przychodzą w dziwnych momentach, jak czekanie w kolejce do samolotu.

Zanim zaczniesz pisać, czy masz jakieś rytuały lub praktyki przed grą?

Kiedy nie podróżuję, budzę się o 3:00 rano, sprawdzam pocztę e-mail i kanały społecznościowe przez kilka minut, a następnie ćwiczę przez 90 minut. Po śniadaniu i prysznicu idę do mojej małej kryjówki w mieście i robię długie pisanie przez około 3 godziny. Jem lunch około 10: 30, a po obiedzie są spotkania, rozmowy telefoniczne, wywiady i krótkie treści, takie jak posty na blogu. Jestem w łóżku o 20: 30.

Jaka jest twoja najlepsza rada na pokonanie zwlekania?

Nie myśl o książce Jak o 60 000 słów. Zamiast tego pomyśl o książce jako o 120 postach na blogu po 500 słów.

Która pora dnia jest najbardziej produktywna dla pisania lub produkcji treści?

Rano.

Czy na ogół przestrzegasz sztywnego lub elastycznego systemu pisania?

Używam tego, co nazywam “drabiną pisania”, ale do tej pory nie myślałem o tym jako o systemie. Może jest!

Jeśli tweet rezonuje (dostaje kilka odpowiedzi RTs i@), to uważam, że jest to dobry post na blogu. Jeśli post na blogu rezonuje, zbadam go z riffem w przemówieniu i może innym wpisem na blogu lub dwoma. Jeśli seria postów na ten sam temat, to moja następna książka.

Lekcje marketingu od Grateful Dead (co napisałem z prezesem HubSpot Brianem Halliganem), Real-Time Marketing & PR, oraz Newsjacking wszystkie zostały opracowane w ten sposób.

Ile godzin dziennie spędzasz na pisaniu (z wyłączeniem e-maili, mediów społecznościowych itp.)?

W tym mój blog jako pisanie, prawdopodobnie średnio 3 godziny dziennie.

Piszesz codziennie?

Tak. Ale czas trwania różni się znacznie.

Twórczość pisarza …

Zdefiniuj kreatywność.

Dostrzeganie wzorców, których inni nie dostrzegają i skuteczne ich komunikowanie.

Kim są twoi ulubieni autorzy, online czy offline?

W żadnej konkretnej kolejności i z przeprosinami dla wielu osób zapomnę: Ann Handley, C. C. Chapman, Seth Godin, Bob Lefsetz, Brian Halligan, Dharmesh Shah, Brian Clark, Laura Hillenbrand, Tom Wolfe, Michael Collins, Nathaniel Philbrick.

Czy możesz podzielić się najbardziej lubianym cytatem?

Oto jestem na przełomie tysiącleci i nadal jestem ostatnim człowiekiem, który chodził po Księżycu. Mówi więcej o tym, czego nie zrobiliśmy, niż o tym, co zrobiliśmy.
– Gene Cernan, dowódca Apollo 17

Czy wolisz konkretny rodzaj muzyki (lub ciszę) podczas pisania?

Cisza.

Jak osobiście chciałbyś rozwijać się twórczo jako pisarz?

Moja pierwsza książka, Eyeball Wars, był thrillerem. Chciałbym spróbować jeszcze raz fikcji.

Wierzysz w “blok pisarski”? Jeśli tak, to jak tego uniknąć?

Żadne pismo nie jest idealne. Po prostu pisz.

Kim lub jaka jest obecnie Twoja “muza” (czyli konkretne inspiracje twórcze)?

Muzycy tacy jak Phil Lesh, Charlie Musselwhite, B. B. King i Keith Richards, którzy wciąż pracują na scenie i sprawiają, że ludzie są szczęśliwi przez pół wieku.

Czy uważasz się za kogoś, kto lubi ” podejmować ryzyko?”

Oczywiście.

Co sprawia, że pisarz jest świetny?

Umiejętność łączenia się z publicznością.

Przepływ pracy pisarza …

Jakiego sprzętu lub modelu Maszyny do pisania używasz obecnie?

Apple 15-calowy MacBook Pro 2.6 GHz z wyświetlaczem Retina (który uwielbiam), Apple 27-calowy wyświetlacz Thunderbolt, mysz Apple i, aby uzupełnić pakiet, ergonomiczna klawiatura firmy Microsoft (!).

Jakiego oprogramowania używasz do pisania i ogólnego przepływu pracy?

Microsoft Word, TypePad dla mojego bloga i WordPress dla mojej witryny.

Masz jakieś sztuczki, żeby się skupić?

Strach, że ktoś inny napisze o wzorze, który widzę, zanim o nim napiszę.

Czy napotkałeś jakieś poważne wyzwania lub przeszkody w przedostaniu się słów na stronę?

Nie. Tylko drobne.

Jak zachować porządek (metody, systemy lub “szalona nauka”)?

Po prawie 1000 postach w ciągu prawie dekady używam mojego bloga jako katalogu moich pomysłów. Może się to wydawać dziwne, ale kilka razy dziennie przeszukuję własnego bloga.

Jak się zrelaksować po ciężkim dniu?

Odłożyć MacBooka Pro i iPhone ‘ a i Czytaj coś wydrukowanego na papierze.

Kilka pytań tylko dla Zabawy …

Kto (lub co) był twoim największym nauczycielem?

Moja edukacja artystyczna.

Co jest twoim największym zmartwieniem lub pet peeve w tej chwili (pisanie związane lub w inny sposób)?

Ludzie, którzy mówią: “zawsze chciałem napisać książkę”, ale tego nie robią.

Wybierz jednego autora, żywego lub martwego, z którym chciałbyś zjeść kolację.

Brian Clark, więc możemy rozmawiać zarówno o pisaniu, jak i muzyce. Informatyka stanie się. Mam nadzieję, że wkrótce.

Czy masz jakieś motto, credo lub ogólne hasło, według którego żyjesz?

Jesteś odpowiedzialny za swój sukces.

Co postrzegasz jako swój największy sukces w życiu?

Kiedy moje pomysły pobudzają ludzi do większego sukcesu.

Gdybyś mógł jutro wyjechać na wakacje w dowolnym miejscu na świecie, gdzie byś się udał(koszty lub obowiązki nie są przedmiotem)?

Czy Księżyc się liczy?

Co chciałbyś zrobić więcej w nadchodzącym roku?

Surfing i nurkowanie.

Czy możesz zaoferować pisarzom i producentom treści jakieś rady, które możesz zaoferować sobie, gdybyś mógł cofnąć się w czasie i ” zrobić to wszystko?”

Nie przekonasz wydawcy, by zaakceptował Twoją pracę. Ale jeśli pokażesz wydawcom, że masz już czytelników swojej pracy, będą pukać do Twoich drzwi.

Powiedz naszym czytelnikom, gdzie mogą się z Tobą połączyć online.

Wygoogluj Davida Meermana Scotta i łącz się ze mną w dowolny sposób-poza telefonem.

Czy jest coś jeszcze, o czym chcielibyście wiedzieć nasi czytelnicy?

Jeśli przeczytałeś tak daleko, chcę bardzo podziękować za zainteresowanie.

Naprawdę to doceniam. Ty dlatego piszę.

I wreszcie biurko pisarza …

Budowanie odbiorców, którzy budują Twoją markę lub firmę, wymaga pewnego nieustraszenia.

Ale nieustraszona eksploracja nieznanego, czy to przestrzeni kosmicznej, czy pustej strony, jest najbardziej satysfakcjonującą częścią tego całego tajemniczego procesu.

Bądź przygotowany.

Innowacyjne pomysły pojawiają się wtedy, gdy najmniej się ich spodziewasz.

Możesz zostać wciągnięty do Matrixa lub błąkać się bez celu po świecie, całkowicie wolnym od technologii.

I napisanie 1000 słów, które skłonią publiczność do myślenia, mówienia i dzielenia się, to część, która wymaga trochę staroświeckiego czasu “dupa w fotelu”.

Dziękuję, Panie Scott.

Image of David Meerman Scott's Desk

Dziękujemy za dostrojenie się do plików Writera …

Bądź na bieżąco z bardziej inspirującymi pytaniami i pytaniami od pisarzy, których podziwiamy.

Jeśli już subskrybujesz Copyblogger przez e-mail lub RSS, kolejna odsłona zostanie Ci dostarczona, tak jak reszta naszych codziennych treści.

Jeśli nie, Zapisz się już teraz, aby niczego nie przegapić.

Teraz naostrz ołówek i wracaj do pracy!

Total
0
Shares
Related Posts