Cóż, najwyraźniej Page Rank Copybloggera nie spadnie z 6 do 4, a zamiast tego pokazuje się jako 7 w 39 Z 45 centrów danych. Nawet jeśli to prawdopodobnie nic nie znaczy z praktycznego punktu widzenia, to miło mieć oczyszczone imię.
Nie miałem nic wspólnego z rozmową z Google, ponieważ byłem zbyt zajęty nauczaniem Sprzedaży. Ale oto, co powiedziano mi o dyskusjach między b5media a przedstawicielem Google.
b5: “Umm … Google?”
Google“Tak?”
b5: “Czy ten PageRank ma karać blogerów, którzy są w sieci blogów?”
Google: “Nie, to Ostrzeżenie dla tych, którzy sprzedają linki.”
b5: “Umm… Cóż, Copyblogger nigdy nie sprzedawał linków.”
Google: “Naprawdę?”
b5: “Naprawdę.”
Google: “UPS. Mamy problem.”
b5: “Co to jest?”
Google: “Brakuje nam oznaczeń PR 6 dla tej aktualizacji.”
b5: “Co? Żartujesz?”
Google“Jak brzmi ładny PR 7?”
b5“Pozwól, że zapytam Briana.”(udaje, że do mnie dzwoni)
b5“Ok, on mówi, że jest w porządku.”
Google“Świetnie. Jeszcze raz przepraszam.”
Uwaga: Część o tym, że Google nie ma oznaczenia PR 6 jest żartem, podobnie jak część o konieczności “dawania” mi 7. 7 to Page Rank, który i tak by miał blog, ale za “ostrzeżenie”, które mnie nie dotyczyło. Dla jasności.