Najlepsze Wirtualne Platformy Konferencyjne

Niezależnie od tego, czy uważasz, że praca zdalna jest po to, aby zostać, rzeczywistość jest taka, że jeśli prowadzisz dziś zespół, prawdopodobnie potrzebujesz niezawodnej wirtualnej platformy konferencyjnej.

Minęły czasy, kiedy każdy członek Twojego zespołu musiał być obecny w tym samym pomieszczeniu, aby osiągnąć cele, pracować nad projektami i rozwijać działalność. Teraz, dzięki mnóstwu interaktywnych narzędzi online i platform wideo do twojej dyspozycji, możesz zebrać zespół razem lub pozostać w kontakcie z klientami bez względu na to,gdzie są.

Problem polega na tym, że możesz nie wiedzieć, która wirtualna platforma konferencyjna pomoże Ci najlepiej wykonać zadanie. Na szczęście, tu wkraczam ja. W tym przewodniku przeprowadzę Cię przez najlepsze platformy wideokonferencyjne i dla kogo są najlepsze, przeglądając funkcje, takie jak cena, łatwość użycia i narzędzia zaangażowania. Zanurzmy się.

Top 6 Najlepszych Wirtualnych Platform Konferencyjnych

  1. Nextiva – Najlepsze uniwersalne rozwiązanie do wideokonferencji
  2. RingCentral – Najlepsze do współpracy zespołowej
  3. GoToMeeting – Najlepszy na krótkie spotkania z dużą ilością uczestników
  4. Hopin – Najlepsza platforma eventowa all-in-one
  5. BigMarker – Najlepsze do hostingu szczytów
  6. Zoom – Najlepsza darmowa wirtualna platforma konferencyjna

Następnie przyjrzymy się funkcjom, cenom i narzędziom zaangażowania dla każdej wirtualnej platformy konferencyjnej, którą warto rozważyć.

#1-Nextiva-Najlepsze Rozwiązanie Do Wideokonferencji

Odwiedź Nextiva

  • Obsługuje połączenia wideo w dowolnym celu
  • Hostuj do 250 w najtańszym planie
  • Udostępnianie jednym kliknięciem i zaproszenia
  • Transmisja na żywo na YouTube

Zacznij już dziś

Są szanse, że możesz wymyślić wiele sposobów, w jaki Twoja firma lub organizacja może korzystać z wideokonferencji. Czy nie byłoby miło mieć jedno rozwiązanie do obsługi wszystkiego, od małych spotkań zespołowych i spotkań departamentalnych po szkolenia w całej firmie i publiczne seminaria internetowe lub wirtualne wydarzenia?

Nextiva ułatwia Ci pracę dzięki skalowalnej platformie w wyjątkowej cenie.

Wideokonferencje i wydarzenia są częścią Nextiva One, ujednoliconego rozwiązania firmy do połączeń głosowych i wideo, a także SMS-ów i czatu zespołowego.

Rozumiem jednak-po co ten cały pakiet, skoro istnieją samodzielne wirtualne platformy konferencyjne? Ponieważ zyskujesz niesamowitą elastyczność w cenie, jednocześnie zwiększając ogólną zdolność komunikacyjną Twojej organizacji.

Poważnie, możesz zacząć organizować spotkania wideo z maksymalnie uczestnikami 250 za nieco ponad $20 na użytkownika miesięcznie.

Oprócz hojnego limitu uczestników, Nextiva Video nie ma żadnych ograniczeń. Łącz grupy o dowolnej wielkości i celu w rozmowach z wideo i dźwiękiem HD. Możesz udostępniać ekrany i pliki podczas wspólnych rozmów, organizować szkolenia, webinaria i prezentacje, a nawet transmitować wydarzenia na żywo w YouTube, takie jak konferencje i warsztaty.

Istnieją dwa plany cenowe od Nextiva do rozważenia, aby uzyskać całą tę możliwość wirtualnych konferencji.

Plan Professional zapewnia nieograniczoną liczbę wideokonferencji dla maksymalnie 250 uczestników. Ceny są odwrotnie proporcjonalne do liczby użytkowników. Tak więc do czterech użytkowników kosztuje $27.95 na użytkownika miesięcznie, podczas gdy od 20 do 99 użytkowników kosztuje $ 22.95.

Jeśli potrzebujesz hostować więcej niż 250 lub chcesz nagrywać połączenia wideo w celach szkoleniowych lub innych, przejdź do Enterprise. Że ceny skalują się tak samo jak profesjonalne, tylko 10 usd więcej na użytkownika miesięcznie. Tak więc zespół do 99 użytkowników zapłaci $ 32.95 za użytkownika miesięcznie.

Uzyskaj najlepsze uniwersalne rozwiązanie wideo już dziś, kontaktując się z Nextiva.

#2-RingCentral-najlepszy do współpracy zespołowej

Odwiedź RingCentral

  • Wideo i VoIP razem
  • Dostępny tylko tryb Audio
  • Wirtualna tablica współpraca
  • Zaczyna się od $19.99 / miesiąc

Zacznij już dziś

Być może znasz RingCentral jako jednego z najlepszych dostawców VoIP. Na szczęście oferują również niezawodne rozwiązanie do wideokonferencji, które warto przyjrzeć się, jeśli chcesz połączyć je z solidnymi funkcjami połączeń.

RingCentral Video łączy twoje potrzeby w zakresie wideokonferencji, połączeń i przesyłania wiadomości w jednej aplikacji. Jest to świetne, jeśli nie chcesz się przejmować instalowaniem dodatkowych aplikacji i zastanawianiem się, jak to wszystko działa.

Rozwiązanie wirtualnej tablicy tworzy przestrzeń dla zespołów do współpracy przy udostępnianiu plików. Profesjonaliści w podróży mogą zdecydować się na rozwiązanie tylko audio, jeśli nie są w miejscu, w którym mogą uzyskać dostęp do funkcji wideo.

Najlepsze jest to, że jest łatwy w konfiguracji i obsłudze. Możesz to zrobić na każdym urządzeniu, które masz pod ręką, niezależnie od tego, czy jest to tablet, smartfon, komputer stacjonarny, czy laptop.

Istnieją cztery poziomy cen dla RingCentral Video:

  • Essentials – $19.99 / użytkownik miesięcznie
  • Standard – $24.99 / użytkownik miesięcznie
  • Premium – $34.99 / użytkownik miesięcznie
  • Ultimate – $49.99 / użytkownik miesięcznie

Dostęp do najpopularniejszego poziomu Premium kosztuje 34,99 USD miesięcznie. Daje to dostęp do najlepszych narzędzi, takich jak automatyczne nagrywanie rozmów, 200 spotkań wideo uczestników, niestandardowa analiza i zaawansowane narzędzia do obsługi połączeń.

Teraz, jeśli patrzysz na jego plan Essentials, pozwala tylko na wideokonferencję z maksymalnie 20 użytkownikami naraz. W takim przypadku możesz lepiej wybrać rozwiązanie do wideokonferencji, takie jak Zoom.

Rozpocznij pracę z RingCentral tutaj. 

# 3-GoToMeeting-najlepsze na krótkie spotkania z dużą ilością uczestników

Odwiedź GoToMeeting

  • Zjednocz swój zespół na jednym pulpicie nawigacyjnym
  • Automatycznie zbieraj notatki ze spotkań
  • Tryb podmiejski dla łatwej pracy zdalnej
  • Zaczyna się od $12 / miesiąc

Wypróbuj bezpłatnie przez 2 tygodnie

Dwa słowa mogą opisać, jak wygląda Korzystanie z GoToMeeting do wideokonferencji: szybko i łatwo. Jeśli twój zespół już dużo żongluje i szuka niezawodnego rozwiązania, aby móc połączyć się, ponieważ działa osobno, GoToMeeting okazuje się świetnym rozwiązaniem do pracy zdalnej.

Jego intuicyjny interfejs szybko łączy cię z zespołem na łatwym w nawigacji pulpicie nawigacyjnym. Po uruchomieniu spotkania inteligentny asystent spotkania pomaga zbierać najważniejsze informacje, notatki i elementy działań, aby zwiększyć wydajność po zakończeniu spotkania.

GoToMeeting ułatwia udostępnianie ekranu lub dołączanie do wideokonferencji za pośrednictwem telefonu. Chcesz wskazać coś na udostępnionym ekranie? Możesz użyć wbudowanego narzędzia do rysowania, aby wyjaśnić swój punkt.

Nowe narzędzie tryb dojazdu pomaga członkom zespołu płynnie uczestniczyć w wirtualnych spotkaniach, gdy są w podróży. Co więcej, możesz pozbyć się wszelkich zakłóceń, dodając niestandardowe tła do ekranu.

Co więcej, jeśli martwisz się o to, jak będziesz wyglądać w konfiguracji kamery internetowej, możesz użyć funkcji podglądu kamery internetowej, aby wyświetlić podgląd tego, co udostępnia Twój ekran. Być może jednym z najlepszych powodów do korzystania z GoToMeeting jest to, jak przystępne są jego plany.

Jedną z najlepszych rzeczy do zrobienia przed włączeniem rozwiązania do wideokonferencji jest wypróbowanie go przez 14 dni przed przystąpieniem do płatnego planu. W ten sposób będziesz mieć pewność, że inwestujesz w odpowiednie narzędzie, którego możesz używać długoterminowo.

Gdy będziesz gotowy, dostępne są trzy opcje planu:

  • Profesjonalne – $12 za organizatora / miesiąc rozliczane rocznie
  • Biznes – $16 za organizatora / miesiąc rozliczane rocznie
  • Przedsiębiorstwo – Uzyskaj wycenę

Profesjonalny plan GoToMeeting zaczyna się od zaledwie $12 miesięcznie na uczestnika i ma limit do 150 uczestników na spotkanie. Jednak pozwala na spotkanie przez nieograniczony czas – czego bezpłatne narzędzia konferencyjne, takie jak Zoom, nie oferują.

Otrzymasz również dostęp do wiadomości, wideo HD i narzędzi do udostępniania ekranu. Decydujący czynnik pod względem planów GoToMeeting sprowadza się do liczby uczestników Twoich wirtualnych spotkań. Jego drugi najwyższy poziom, przy 16 USD za użytkownika miesięcznie, ma limit uczestnika 250.

Rozpocznij z GoToMeeting już dziś.

# 4 – Hopin-Najlepsza Platforma Eventowa All-In-One

Odwiedź Hopin

  • Ustaw swoje wydarzenie w kilka minut
  • Integruje w / narzędzia konferencyjne
  • Automatyczne przechwytywanie danych
  • Zaczyna się od $99 / miesiąc

Zapisz się już dziś

Hopin może być nowszy. Ale to nie znaczy, że nie wprowadzają bardzo potrzebnej świeżej perspektywy do świata wideokonferencji. Dzięki hybrydowemu kątowi możesz tworzyć wirtualne wydarzenia za pomocą różnych narzędzi konferencyjnych i dostosowywać je do swoich potrzeb.

W ciągu kilku minut Hopin umożliwia skonfigurowanie całego wydarzenia, od utworzenia wirtualnego miejsca po zaproszenie uczestników. Dzięki zaawansowanym narzędziom możesz mierzyć i rejestrować dane, które informują o całym procesie konferencji, aby uzyskać lepsze wyniki.

Hopin jest solidnym rozwiązaniem dla:

  • Konferencje i szczyty
  • Targi i wystawy
  • Targi rekrutacji i Kariery
  • Szkolenia i warsztaty
  • Spotkania towarzyskie
  • Agencje
  • Wydarzenia hybrydowe

Istnieją cztery poziomy cenowe dla Hopin, z których każdy pozwala na dłuższe imprezy, więcej rejestracji i więcej organizatorów:

  • Starter – $99 / miesiąc
  • Wzrost – $799 / miesiąc
  • Biznes – Kontakt z działem sprzedaży
  • Przedsiębiorstwo – Kontakt z działem sprzedaży

Jeśli jesteś gotowy zbudować prawie każdy rodzaj wideokonferencji online z pewnością, spróbuj Hopin tutaj.

# 5-BigMarker-najlepszy do hostingu szczytów

Odwiedź BigMarker

  • Połącz się z potencjalnymi klientami przed, w trakcie i po wydarzeniu
  • Zawiera strony docelowe
  • Przesyłaj strumieniowo na Facebook i YouTube
  • Zaczyna się od $79 / miesiąc

Wypróbuj za darmo przez 7 dni

Czy Twoja firma musi tworzyć i realizować udane szczyty? Rozważ BigMarker jako narzędzie do wykonania zadania od początku do końca. BigMarker pomaga Ci wyjść poza sam szczyt, wyposażając cię w przyciąganie i pielęgnowanie potencjalnych klientów.

Dzięki BigMarker możesz tworzyć webinaria, interaktywne filmy, seriale internetowe i transmisje na żywo w sposób, który buduje relacje z odbiorcami i przyspiesza konwersację. Nie tylko to, ale także mnóstwo narzędzi do angażowania odbiorców.

Podczas organizowania szczytów będziesz mieć dostęp do narzędzi Q i a, ankiet, wyskakujących okienek ofert specjalnych i wbudowanych ankiet. Rozwiązanie bigmarker end-to-end summit pozwala również na przesyłanie strumieniowe na Facebooku i YouTube na żywo.

Nie tylko to, ale także zapewniają strony docelowe, automatyzację i wiadomości e-mail, które Twoi odbiorcy otrzymają przed szczytem. Krótko mówiąc, jeśli szczyty są twoją specjalnością, BigMarker może być godną inwestycją.

BigMarker oferuje cztery pakiety, które zwiększają liczbę uczestników, od 100 na najniższym poziomie aż do 10 000.

  • Starter – $79 / miesiąc
  • Elite – $159 / miesiąc
  • Premier – $299 / miesiąc
  • White Label – Kontakt w sprawie wyceny

Gotowy, aby zacząć? Wypróbuj BigMarker tutaj.

# 6-Zoom-Najlepsza Darmowa Wirtualna Platforma Konferencyjna

Odwiedź Zoom

  • Nagrywaj lokalnie lub w chmurze
  • Dostępny tylko tryb Audio
  • Ochrona hasłem
  • Do 100 osób za darmo

Wypróbuj za darmo

Mogłeś już słyszeć o zoomie. I nie bez powodu. W ubiegłym roku było to jedno z najczęściej używanych narzędzi do wirtualnych spotkań przez zespoły i firmy o różnych kształtach i rozmiarach. Krótko mówiąc, jest to jedno z najlepszych darmowych narzędzi do wideokonferencji, jeśli szukasz bardziej przystępnej opcji.

W Darmowym planie możesz gościć do 100 uczestników przez maksymalnie 40 minut. Jeśli wybierasz się na bardziej osobiste spotkanie w konfiguracji jeden-na-jeden, możesz spotkać się na nieograniczoną ilość czasu.

Z zoomem możesz:

  • Użyj go na dowolnym urządzeniu
  • Uzyskaj dostęp do wielu integracji
  • Synchronizacja kalendarza
  • Zapewnij bezpieczeństwo swoich wirtualnych spotkań
  • Łatwe udostępnianie plików
  • Nagrywaj spotkania lokalnie lub w chmurze

Zintegrowany czat, wirtualne poczekalnie, rozwiązania do webinarów wideo oraz wideo i audio HD sprawiają, że jest to dynamiczne i ekonomiczne rozwiązanie zarówno do użytku biznesowego, jak i osobistego.

Jak wspomniano wcześniej, jego bezpłatny plan może przejść długą drogę do użytku osobistego lub MŚP. Gdy twoje potrzeby zaczną rosnąć, możesz zacząć przeglądać roczne opłaty licencyjne, aby uzyskać więcej opcji.

  • Podstawowe – Darmowe
  • Pro – $149.90 za roczną licencję
  • Biznes – $199.90 za roczną licencję
  • Zoom United Business – $300 za roczną licencję

Biorąc wszystko pod uwagę, opłata w wysokości 199,90 dla uczestników 300, nagrywanie transkrypcji, branding firmy i wszystkie funkcje planu Pro nie są wcale złe.

Gotowy, aby zacząć? Zarejestruj się z Zoom tutaj.

Jak znaleźć najlepszą dla siebie wirtualną platformę konferencyjną

Trzeba przyznać, że znalezienie odpowiedniej wirtualnej platformy konferencyjnej może być przytłaczające, ponieważ może być wiele zmiennych, które należy wziąć pod uwagę. Każda dobra wirtualna platforma konferencyjna zrobi jedną rzecz dobrze: połączy Cię z odpowiednimi osobami za pomocą wideo, kiedy tylko tego potrzebujesz.

Istnieją jednak różne funkcje i funkcje, które mogą poprawić jakość wideokonferencji, niezależnie od tego, czy jest to spotkanie zespołu, webinar sprzedażowy, czy wirtualne wydarzenie na żywo.

Narzędzia zaangażowania

Różne rodzaje wirtualnych narzędzi zaangażowania mogą poprawić wrażenia z wirtualnej konferencji. Na początek musisz najpierw zapoznać się z tym, co tam jest. Jest to szczególnie ważne, jeśli dopiero zaczynasz korzystać z wideokonferencji. Narzędzia takie jak:

  • Nagrywanie i transkrypcja połączeń
  • Analityka
  • Planowanie
  • Narzędzia do moderacji
  • Narzędzia ankietowe i sondażowe
  • Funkcje czatu
  • Integracja z innym oprogramowaniem
  • Łatwe udostępnianie ekranu

Może pomóc ułatwić spotkania wideo, jeśli jest to coś, co masz zamiar robić stale. To świetny pomysł, aby zrobić listę rzeczy, które trzeba mieć, a które chcą.

Analityka

Potrzebujesz analityki do wirtualnych spotkań? Dogłębna analiza wideokonferencji dobrze wróży, jeśli planujesz hostowanie szczytów, webinariów lub sporych wirtualnych konferencji online.

Ze sposobem, w jaki świat zmienił się w tak krótkim czasie. Hosting konferencji online z setkami, a nawet tysiącami ludzi to nowa norma. W związku z tym istnieje potrzeba dogłębnej analizy, na którą możesz liczyć, aby podejmować kluczowe decyzje dotyczące wydajności konferencji online.

Rozważ tę funkcję jako silny punkt sprzedaży, jeśli będziesz używać oprogramowania do wideokonferencji do ciągłej interakcji z publicznością.

Typ zdarzenia

Rozwiązanie do wideokonferencji może obsługiwać więcej niż jeden rodzaj wirtualnego spotkania. Należy to wziąć pod uwagę przy wyborze najlepszego narzędzia dla swojego zespołu. Podczas gdy niektóre programy do wideokonferencji nadają się dobrze do spotkań w pracy, mogą nie być najlepszym rozwiązaniem do organizowania wydarzeń hybrydowych.

Im bardziej wielofunkcyjne będzie potrzebne narzędzie, tym większa będzie opłata miesięczna. W tym momencie będziesz również chciał wziąć pod uwagę swoje ograniczenia budżetowe.

Streszczenie

Znalezienie najlepszej wirtualnej platformy konferencyjnej w dużej mierze zależy od tego, jakie są Twoje cele wideokonferencyjne. Nie każde narzędzie jest tworzone tak samo lub aby zaspokoić ogólną publiczność. Wiele z nich sprawia, że warto przejść do niszy w narzędziach, które oferuje, aby umożliwić lepszą obsługę odbiorców.

Nadal nie wiesz, które narzędzie będzie działać dla Ciebie? Oto krótkie podsumowanie każdego narzędzia, które polecam i które recenzuję tutaj:

Nextiva jest zwycięzcą. Za świetną cenę możesz zrobić wszystko, od wirtualnych spotkań zespołowych po masowe wydarzenia NA ŻYWO. Ponadto łatwo jest współpracować, uczyć i angażować się na platformie.

Aby uzyskać bezproblemowe narzędzie all-in-one, które może zrobić to wszystko, od konferencji po szczyty, a nawet targi kariery lub warsztaty, skorzystaj z narzędzia takiego jak Hopin. Jeśli interesuje cię wyłącznie praca z narzędziem do wideokonferencji zaprojektowanym specjalnie z myślą o obsłudze wirtualnych szczytów, BigMarker może być idealnym rozwiązaniem.

Szybkie i łatwe rozwiązanie do wideokonferencji dla zespołów w podróży, które potrzebują łatwego i dostępnego narzędzia do zdalnej współpracy, GoToMeeting jest w stanie spełnić Twoje oczekiwania. Rozwiązanie do obsługi połączeń typu “dwa w jednym”, które obejmuje wideokonferencje i rozwiązania do obsługi połączeń, jest dostępne tylko w RingCentral Video.

Aby zamknąć, Zoom to najlepsza bezpłatna opcja wideokonferencji dla firm o ograniczonym budżecie, które chcą organizować mniejsze wirtualne spotkania. Jeśli nadal zastanawiasz się, z jaką platformą powinieneś wybrać, skorzystaj z wersji demonstracyjnych i bezpłatnych wersji próbnych dla każdego narzędzia, które Cię interesuje, Aby upewnić się, że dokonujesz najlepszego wyboru na wirtualnych platformach konferencyjnych.

Total
0
Shares
Related Posts

Ooma Recenzja

Komunikacja jest niezbędna, jeśli chodzi o Twoją firmę. Oznacza to, że potrzebujesz systemu telefonicznego VoIP, który dobrze ci…

Przegląd Setupad

Setupad to platforma licytacji i monetyzacji nagłówków dla właścicieli witryn o miesięcznym natężeniu ruchu ponad 100,000. Gdy Setupad…