Chcesz przejść od razu do odpowiedzi? Najlepszym oprogramowaniem do zarządzania zapasami dla większości ludzi jest Inwentaryzacja Finału.
Dobre oprogramowanie do zarządzania zapasami pozwala śledzić, co masz—unikając problemów, takich jak nadmierne zapasy, które mogą stracić przychody.
Oznacza to również, że dni arkuszy kalkulacyjnych lub ołówka i papieru się skończyły. Istnieje oprogramowanie do zarządzania zapasami dla firm o dowolnym kształcie i wielkości. Funkcje takie jak zarządzanie zamówieniami, identyfikacja produktu, zarządzanie usługami i śledzenie zasobów to typowe cechy oprogramowania do zarządzania zapasami.
Jeśli Twoja firma poszukuje nowoczesnego sposobu śledzenia zapasów, jesteś we właściwym miejscu.
8 Najlepsze oprogramowanie do zarządzania zapasami 2021
Obecnie na rynku dostępne są setki różnych rozwiązań do zarządzania zapasami. Znalezienie najlepszej firmy może wydawać się trudnym zadaniem.
Na szczęście dla ciebie, zrobiłem już wszystkie badania. Oto osiem najlepszych rozwiązań oprogramowania do zarządzania zapasami, które należy wziąć pod uwagę:
- Inwentaryzacja Finału
- Inwentaryzacja Zoho
- Cin7
- Fishbowl
- Ordoro
- Veeqo
- napływ
- Unleashed
Kontynuując ten przewodnik, dam wam dogłębną recenzję każdego z nich poniżej. Dowiesz się o najważniejszych funkcjach, korzyściach i kosztach związanych z tymi rozwiązaniami.
Najlepsze Recenzje Oprogramowania Do Zarządzania Zapasami
Finał inwentaryzacji (najlepsze dla małych firm)
Odwiedź Finał Inwentaryzacji
- Plany zaczynają się od $99 / miesiąc
- Szeroka gama narzędzi
- Obsługa wielu lokalizacji
- Do 100 000 pozycji
Uzyskaj bezpłatną wycenę
Finale Inventory to scentralizowane rozwiązanie dla twojej małej firmy. Oprogramowanie ma szeroką gamę narzędzi, funkcji i korzyści, w tym:
- Zarządzanie zamówieniami
- Bezprzewodowe skanowanie kodów kreskowych
- Integracje wielokanałowe
- Zarządzanie magazynem
- Potężne raportowanie
- Zakupy i uzupełnienia
- Kompletowanie i pakiety dla ecommerce
- Śledzenie numerów seryjnych
Finale Inventory ma pięć różnych planów, aby zaspokoić potrzeby wszystkich rozmiarów firm. Wszystkie są wyposażone w obsługę wielu lokalizacji, do 100 000 pozycji, zarządzanie zapasami i zarządzanie zamówieniami.
Brąz – 99 USD miesięcznie (lub 999 USD rocznie)
- Najlepsze dla małych firm
- 2 użytkowników
- 1000 zamówień miesięcznie
- 2 integracje
Srebro-275 USD miesięcznie (lub 2750 USD rocznie)
- Najlepsze dla ecommerce
- 6 użytkowników
- 5000 zamówień miesięcznie
- 4 integracje
Złoto-449 dolarów miesięcznie (lub 4490 dolarów rocznie)
- Najlepsze dla potrzeb kodów kreskowych
- 8 użytkowników
- 10 000 zamówień miesięcznie
- 8 integracje
- 4 licencje na Kody kreskowe
Platyna- $ 649 miesięcznie (lub $6,490 rocznie)
- 12 użytkowników
- 20 000 zamówień miesięcznie
- Nieograniczona integracja
- 8 licencji na kodowanie kreskowe
- Dostęp do API
Custom-niestandardowe ceny
- Najlepszy dla dużych wolumenów i Fortune 500
- Do 300 użytkowników
- Do 800 000 zamówień miesięcznie
- 1,5 miliona pozycji
- Master service agreement
- Zaawansowane zabezpieczenia
Skontaktuj się z Finale Inventory, aby poprosić o wersję demonstracyjną i bezpłatną wersję próbną.
Zoho Inventory (najlepsze dla rozwijających się firm)
Odwiedź Zoho
- Plany zaczynają się od $0 / miesiąc
- Płatne plany w $39 / miesiąc
- Narzędzia do zarządzania zapasami
- Śledzenie od początku do końca
Pobierz Zoho za darmo
Zoho jest najbardziej znany z szerokiej gamy oprogramowania biznesowego. Zoho Books zajmuje wysokie miejsce na naszej liście najlepszych programów księgowych dla małych firm. Nazwaliśmy nawet spotkania Zoho w naszym przewodniku na temat najlepszych usług wideokonferencyjnych.
Oprócz tych narzędzi do takich rzeczy jak CRM i innych, Zoho Inventory to kolejne najlepsze oprogramowanie do rozważenia od tego dostawcy.
Jest to prawdopodobnie najprostsze rozwiązanie na naszej liście. Małe firmy mogą śledzić każdą jednostkę za pomocą narzędzi Zoho Inventory stock management.
Będziesz także mógł zarządzać realizacją zamówień i zapasami z jednego pulpitu nawigacyjnego.
Najważniejsze funkcje inwentaryzacji Zoho obejmują:
- Zarządzanie zamówieniami
- Śledzenie od początku do końca
- Zarządzanie magazynem
- Integracje księgowe
- Integracje CRM
- Integracja wysyłkowa
Lubię Zoho Inventory, ponieważ możesz zarządzać zamówieniami i śledzić status przesyłek w podróży za pomocą aplikacji mobilnej, dostępnej zarówno na urządzeniach z systemem iOS, jak i Android.
Oto przegląd planów inwentaryzacyjnych i cen Zoho:
Darmowy – $0
- 20 zamówień online miesięcznie
- 20 etykiet wysyłkowych miesięcznie
- 20 śledzenie przesyłki miesięcznie
- 1 magazyn
Basic-już od $39 miesięcznie
- 1500 zamówień online
- 150 etykiet wysyłkowych
- 150 śledzenie przesyłki
- 2 Magazyny
Standard-od $79 miesięcznie
- 10 000 zamówień online
- 1000 etykiet wysyłkowych
- 1000 śledzenia przesyłki
- 5 magazynów
- Śledzenie numerów seryjnych
- Śledzenie partii
Profesjonalny-już od $199 miesięcznie
- 30 000 zamówień online
- 3000 etykiet wysyłkowych
- 3000 śledzenia przesyłki
- 10 magazynów
- Śledzenie numerów seryjnych
- Śledzenie partii
Jak widzisz, istnieje plan dla wszystkich oparty na wielkości firmy.
Oprócz innych produktów Zoho, Zoho Inventory integruje się z popularnymi narzędziami, takimi jak Shopify, PayPal, Amazon, eBay, Stripe i Etsy.
Cin7 (najbardziej elastyczny)
Odwiedź Cin7
- Indywidualne ceny
- System oparty na chmurze
- Planowanie zapasów
- Funkcje śledzenia i kontroli
Uzyskaj bezpłatną wycenę
Cin7 to oparty na chmurze system zarządzania zapasami. Oprogramowanie jest wykonane w celu optymalizacji zapasów przy jednoczesnej minimalizacji odpadów.
Skorzystasz z elastycznej kontroli i pełnej widoczności zapasów. Oprogramowanie jest kompatybilne z różnymi metodami inwentaryzacji w zależności od rodzaju prowadzonej działalności. Będziesz w stanie utrzymać idealną ilość zapasów, aby zaspokoić popyt.
Cin7 ma narzędzia do planowania zapasów i śledzenia kosztów rentowności. Zasoby te wykraczają poza koszt podstawowy średniej wartości zapasów.
Funkcje śledzenia i kontroli obejmują:
- Kod kreskowy
- Nr serii
- FIFO i śledzenie seryjne
- Przychodzące zapasy
- Zapasy komponentów
- Wyroby gotowe i pakiety produktów
- Przesyłka
- Dropshipping
- Zarządzanie zapasami zwrotów
Będziesz mieć również dostęp do funkcji księgowych, takich jak tryby, mapowanie księgi głównej i raportowanie podatkowe.
Od magazynu po system punktów sprzedaży (POS), Cin7 umożliwia zarządzanie zapasami z wielu lokalizacji i kanałów.
Cin7 ma trzy różne pakiety do wyboru:
Starter
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie zamówieniami przedpremierowymi i zamówieniami oczekującymi
- Obsługa wielu lokalizacji
- Wbudowany POS
- Funkcjonalność B2B
- Pakiety produktów
- CRM specyficzny dla zapasów
Momentum
- Wszystkie funkcje Starter
- Prognozowanie zapasów
- Automatyczne dzielenie zamówień
- GEO-routing
- Obsługa wielu użytkowników
- Automatyczne uzupełnianie
- Zarządzanie magazynem
Zaawansowane
- Wszystkie funkcje Momentum
- Zaawansowana automatyzacja
- Niestandardowa integracja EDI
- Niestandardowe etykiety detalistów
- Niestandardowe raportowanie
- Automatyka wielozakładowa
Ceny Cin7 są dostosowywane do specyficznych potrzeb Twojej firmy. Możesz zaplanować połączenie lub zarezerwować demo z zespołem sprzedaży Cin7, aby poprosić o wycenę.
Fishbowl (najlepsze integracje)
Odwiedź Fishbowl
- 14-dniowy darmowy okres próbny
- Aktualizacje zapasów w czasie rzeczywistym
- Automatyczne zasady zmiany kolejności
- Śledzenie zasobów
Uzyskaj bezpłatną wycenę
Oprogramowanie Fishbowl ma trzy kluczowe funkcje oprogramowania; produkcja, magazyn i śledzenie zasobów.
Rozwiązanie produkcyjne pomaga obliczyć potrzeby magazynowe, aby uniknąć nadmiernego lub niedostatecznego zamówienia. Możesz śledzić zapasy na każdym etapie operacji, od początkowego zamówienia do ostatecznej dostawy.
To rozwiązanie jest również idealne do generowania zleceń, napraw i zadań wymiany. Będziesz mógł zapisać swoje najczęstsze zlecenia pracy i listy materiałów do wykorzystania w przyszłych projektach.
Po stronie magazynu oprogramowanie zapewnia aktualizacje zapasów w czasie rzeczywistym.
Skonfiguruj automatyczne zasady zmiany kolejności wszystkich produktów, aby uniknąć wyczerpania zapasów. Można również wyeliminować błędy za pomocą skanowania kodów kreskowych.
Funkcja śledzenia zasobów umożliwia śledzenie pozycji według numerów seryjnych, numerów partii, dat wygaśnięcia i innych filtrów. Monitoruj poziom zasobów we wszystkich lokalizacjach, a nawet przenoś zasoby między wieloma lokalizacjami.
Fishbowl integruje się z innymi popularnymi rozwiązaniami, takimi jak QuickBooks, Salesforce, Xero, Shopify, Amazon i WooCommerce.
Oprócz oprogramowania, można uzyskać sprzęt do zarządzania zapasami bezpośrednio z Fishbowl, jak również. Mają mobilne zestawy skanerów, Skanery detaliczne i kieszonkowe, drukarki kodów kreskowych i sprzęt POS.
Ceny oprogramowania Fishbowl są dostosowane do Twoich potrzeb. Możesz poprosić o demo online i uzyskać 14-dniowy bezpłatny okres próbny.
Ordoro (najlepsze na początek)
Odwiedź Ordoro
- Plany zaczynają się od $499 / miesiąc
- Zarządzanie w chmurze
- Prosty w konfiguracji i obsłudze
- Automatycznie kieruj inwentaryzację
Uzyskaj bezpłatną wycenę
Ordoro to scentralizowane centrum dla Twojego ekwipunku. Jest to idealne rozwiązanie dla firm ecommerce z wieloma kanałami pozyskiwania zapasów.
Jeśli otrzymujesz zapasy z magazynów, dostawców, rynków i centrów realizacji, wszystko można zarządzać za pomocą jednego pulpitu nawigacyjnego.
Jako system zarządzania zapasami w chmurze możesz zacząć korzystać z Ordoro bez konieczności pobierania lub instalowania czegokolwiek. Więc rozpoczęcie pracy jest proste. Dla tych z Was, którzy sprzedają produkty bezpośrednio konsumentowi za pośrednictwem dropshipping, Ordoro będzie najlepszą platformą do zarządzania zapasami do rozważenia.
Po skonfigurowaniu wszystkich dostawców i produktów Ordoro automatycznie przekieruje zapasy do określonych spedytorów. Możesz również zarządzać tym ręcznie.
Ordoro integruje się z najlepszymi platformami e-commerce, takimi jak:
- Shopify
- BigCommerce
- WooCommerce
- Magento
- Amazonka
- Etsy
- eBay
- 3dcart
- Squarespace
Jeśli szukasz rozwiązania backendowego do skalowania swojej działalności ecommerce, oprogramowanie do zarządzania zapasami Ordoro jest zdecydowanie dla ciebie.
Ordoro ma plan ekspresowy zaczynający się od $59 miesięcznie, ale nie obejmuje to funkcji zarządzania zapasami. Aby to uzyskać,musisz uaktualnić do pakietu Pro, który zaczyna się od $ 499 miesięcznie.
Jeśli jesteś sprzedawcą hurtowym, skontaktuj się z zespołem sprzedaży w Ordoro, aby omówić niestandardowe ceny rozwiązania na poziomie przedsiębiorstwa. Możesz zaplanować demo dla każdego z tych planów już dziś.
Veeqo (najlepsze cechy)
Odwiedź Veeqo
- Plany zaczynają się od $156 / miesiąc
- Stworzone dla detalistów
- Wielokanałowy system inwentaryzacji
- Synchronizacja z ponad 20 targowiskami
Uzyskaj bezpłatną wycenę
Veeqo To rozwiązanie do zarządzania zapasami przeznaczone dla sprzedawców detalicznych. Oprócz zapasów, oprogramowanie pomaga również zarządzać zamówieniami i wysyłkami.
Oprogramowanie obsługuje wielokanałowy system inwentaryzacji z ponad 16 integracjami kanałów sprzedaży. Możesz również zarządzać wieloma magazynami, zakupami i dostawcami.
Funkcje zarządzania zamówieniami obsługują zwroty, zamówienia hurtowe i raporty przychodów.
Veeqo integruje się z ponad 21 różnymi integracjami operatorów. Możesz użyć oprogramowania do drukowania etykiet wysyłkowych i uzyskać dostęp do śledzenia paczek. Jeśli pakujesz przedmioty samodzielnie, oprogramowanie oferuje zbieranie skanerów kodów kreskowych, dołączone faktury i raporty magazynowe.
Możesz korzystać ze skanera kodów kreskowych klasy korporacyjnej, niezależnie od wielkości twojej działalności detalicznej.
Veeqo oferuje trzy główne pakiety do wyboru. Ceny są oparte na ilości zamówień ułatwionych przez oprogramowanie.
Akcelerator – $156- $ 374 miesięcznie
- Nieograniczone produkty
- 2-11 użytkowników (w zależności od objętości)
- Regulamin zamówień
- Synchronizacja zapasów z ponad 20 targowiskami
- Ponad 21 integracji wysyłkowych
Wysoki wzrost – $202 – $639 miesięcznie
- 4-13 użytkowników (w zależności od objętości)
- Prognozowanie zakupów
- Uprawnienia użytkownika
- Zarządzanie zwrotami
Premium – $260 – $1,149 miesięcznie
- 5-14 użytkowników (w zależności od objętości)
- Digital picking
- Transfer zapasów
- Sprzedaż hurtowa
Wszystkie powyższe stawki oparte są na umowie rocznej. Veeqo oferuje plany Miesięczne z wyższą stawką. Istnieje również plan enterprise z niestandardowymi cenami dla sprzedawców wysyłających ponad 10 000 zamówień miesięcznie.
Ogólnie rzecz biorąc, elastyczność tych planów pozwala wybrać idealną opcję w zależności od potrzeb.
napływ (Większość bang for your buck)
Napływ wizyt
- Plany zaczynają się od $71 / miesiąc
- Prosty w użyciu
- Zarządzanie za pomocą dowolnego urządzenia
- Używany przez AT & T i NASA
Uzyskaj bezpłatną wycenę
Dzięki zarządzaniu zapasami napływu będziesz w stanie zarządzać wszystkimi swoimi produktami w jednym miejscu. Niezależnie od tego, czy kupujesz, sprzedajesz, czy przenosisz, oprogramowanie inFlow może pomóc ci go śledzić.
Od produktów po ceny i stany magazynowe, inFlow pozwala zarządzać wszystkim ze wszystkich urządzeń.
Oprogramowanie można porównać do usługi Business intelligence. Jako właściciel firmy zawsze będziesz wiedzieć, jakie produkty są w magazynie, jakie przedmioty zostały zarezerwowane i jakie produkty zostały zamówione.
Prostota systemu inFlow oznacza, że duże zamówienia lub opóźnienia w wysyłce nie zaskoczą cię i nie spowodują wąskiego gardła w procesie.
Wielkie nazwiska, takie jak AT&T, NASA, Volvo, 7-Eleven i Panera, wykorzystały napływ do zarządzania zapasami.
Będziesz mógł zobaczyć historię każdego produktu. Rzeczy takie jak FIFO i LIFO zostaną automatycznie obliczone również dla Ciebie.
zarządzanie zapasami napływu jest powszechnie stosowane w magazynach, produkcji, sprzedaży hurtowej, śledzeniu zasobów i zarządzaniu miejscem pracy.
Oto krótki przegląd planów i cen oprogramowania:
Light – $71 miesięcznie rozliczane rocznie ($79 miesiąc do miesiąca)
- 2 członków zespołu
- 1 Lokalizacja
- Do 100 zamówień miesięcznie
- 2 integracje
Standard – $179 miesięcznie rozliczane rocznie ($199 miesiąc do miesiąca)
- 5 członków zespołu
- Nieograniczone lokalizacje
- Do 500 zamówień miesięcznie
- 3 integracje
- Prawa dostępu użytkownika
- Portal B2B showroom
Plus – $359 miesięcznie rozliczane rocznie ($399 miesiąc do miesiąca)
- 10 członków zespołu
- Nieograniczone lokalizacje
- Do 1000 zamówień
- Nieograniczona integracja
Istnieją opcjonalne dodatki dostępne dla rzeczy takich jak bill of material I workers. Możesz wypróbować dowolny z tych planów za darmo przez 14 dni.
Unleashed (najlepsze dla ecommerce B2B)
Odwiedź Unleashed
- Plany zaczynają się od $259 / miesiąc
- Oprogramowanie branżowe
- Integracja z popularnymi rozwiązaniami
- Potężna analityka
Uzyskaj bezpłatną wycenę
Unleashed dostarcza branżowe oprogramowanie do zarządzania zapasami dla następujących typów firm:
- Produkcja
- Sprzedaż hurtowa
- Dystrybucja
- Sprzedaż detaliczna
- Produkcja żywności
- Piwowarstwo
- Pieczenie kawy
- Zdrowie i suplementy
- Oświetlenie
Jest to idealne rozwiązanie dla producentów i tych z Państwa, którzy sprzedają produkty za pośrednictwem strony e-commerce B2B.
Możesz użyć tego rozwiązania do zarządzania zapasami, aby zautomatyzować cały proces sprzedaży B2B. Usprawniony proces ułatwia precyzyjną i wydajną realizację zamówień sprzedażowych.
Zarządzaj wszystkim, czego potrzebujesz bezpośrednio z aplikacji mobilnej Unleashed Sales.
Unleashed integruje się z popularnymi rozwiązaniami biznesowymi, takimi jak Shopify, Xero, QuickBooks, Amazon, Zapier i inne.
Dokładne śledzenie zapasów jest znaczącym wyróżnikiem uwolnionego oprogramowania. Otrzymasz wyniki w czasie rzeczywistym, a także zaawansowane analizy dla kanałów sprzedaży hurtowej, dystrybucyjnej i detalicznej.
Oto punkty cenowe za Unleashed zarządzanie zapasami:
- Średni – $259 miesięcznie rozliczane rocznie ($279 miesięcznie)
- Duże – $499 miesięcznie rozliczane rocznie ($549 miesiąc do miesiąca)
- Duży Plus – $819 miesięcznie rozliczane rocznie ($899 miesiąc do miesiąca)
Różnice między planami są w dużej mierze oparte na liczbie użytkowników. Wszystkie plany mają nieograniczoną liczbę produktów, klientów, dostawców, transakcji, integracji i magazynów.
Jak wybrać najlepsze oprogramowanie do zarządzania zapasami dla Twojej firmy
Jakie jest najlepsze oprogramowanie do zarządzania zapasami dla Twojej firmy? Odpowiedź będzie inna dla każdego. Jest to metodologia, którą zalecamy, aby zawęzić wybór.
Automatyka
Ręczne zarządzanie zapasami jest wymarłe. Nawet jeśli używasz oprogramowania, chcesz mieć pewność, że większość procesów została zautomatyzowana.
Za każdym razem, gdy magazyn jest sprzedawany, zwracany lub przenoszony z jednego miejsca do drugiego, system powinien automatycznie aktualizować. Automatyzacja zapasów pomoże również poprawić dokładność zarządzania zapasami.
Integracje
Funkcje zarządzania zapasami i automatyzacji są bezużyteczne, jeśli nadal musisz wykonywać zadania ręczne w innym miejscu.
Poszukaj oprogramowania do zarządzania zapasami, które integruje się z pełnym spektrum innych narzędzi, z których już korzystasz, takich jak oprogramowanie księgowe, platformy e-commerce i CRM.
Cechy
Najlepsze oprogramowanie do zarządzania zapasami oferuje szereg funkcji. Niektóre z najlepszych, które należy zachować na liście zakupów to:
- Kosztorysowanie zapasów (LIFO, FIFO itp.)
- Śledzenie lokalizacji
- Śledzenie zapasów
- Kategorie produktów
- Skanowanie kodów kreskowych
W zależności od unikalnych okoliczności, niektóre lub wszystkie z tych funkcji mogą być, ale nie muszą.
Rodzaj Działalności
Niektóre programy są niszowe, stworzone dla konkretnych firm i branż. Na przykład producenci i hurtownicy mają inne potrzeby w zakresie zapasów niż detaliści małych firm.
Strona internetowa E-Commerce B2B miałaby inne potrzeby niż tradycyjna operacja e-commerce B2C. Jeśli to możliwe, poszukaj oprogramowania, które specjalizuje się w twoim typie firmy i branży.
Cena
Cena oprogramowania do zarządzania zapasami jest bardzo zróżnicowana. Sprawdziliśmy rozwiązania, które są bezpłatne lub zaczynają się od $ 39 miesięcznie. Inne opcje na naszej liście kosztują ponad $1,100 miesięcznie.
Większość z was prawdopodobnie znajdzie się gdzieś pomiędzy tymi dwoma skrajnościami. Ceny zwykle różnią się w zależności od funkcji, użytkowników i wolumenu.
Wniosek
Przy tak wielu rozwiązaniach do zarządzania zapasami do rozważenia, istnieje naprawdę tylko osiem opcji, które mogę śmiało polecić. Oto podsumowanie tych, które recenzowaliśmy powyżej:
- Inwentaryzacja Finału – Najlepsze zarządzanie zapasami w chmurze.
- Inwentaryzacja Zoho – Najlepsze oprogramowanie do zarządzania zapasami dla rozwijających się firm.
- Cin7 – Najlepsze ogólne oprogramowanie do zarządzania zapasami.
- Fishbowl – Najlepsze oprogramowanie do zarządzania zapasami dla producentów i dystrybutorów.
- Ordoro – Najlepsze zarządzanie zapasami do skalowania sklepów ecommerce.
- Veeqo – Najlepsze oprogramowanie do zarządzania zapasami dla dużych detalistów.
- napływ – Najlepsze oprogramowanie do zarządzania zapasami dla małych firm.
- Unleashed – Najlepsze oprogramowanie do zarządzania zapasami dla witryn e-commerce B2B.
Od małych sprzedawców detalicznych po dużych dystrybutorów-każda firma z tej listy ma opcję.