Najlepsze Oprogramowanie Do Zarządzania Serwisem W Terenie

Gdy Twoi pracownicy są w terenie, potrzebujesz sposobu na śledzenie ich działań, utrzymywanie ich organizacji i zapewnienie im bezpieczeństwa.

Dobre oprogramowanie do zarządzania serwisem w terenie umożliwia śledzenie pracowników i techników podczas pracy — a także przetwarzanie zleceń serwisowych i dbanie o zadowolenie klientów.

Przy tak wielu różnych programach do zarządzania usługami terenowymi wybór odpowiedniego oprogramowania dla Ciebie i Twojej firmy może być trudny. Dlatego przyjrzeliśmy się wielu z nich i zawęziliśmy je do sześciu najlepszych.

6 najlepsze oprogramowanie do zarządzania serwisem w terenie

Poniżej znajdują się nasze 6 ulubione oprogramowanie do zarządzania usługami terenowymi. Są to:

  1. Jobber-najlepsze oprogramowanie do zarządzania serwisem w terenie dla średnich firm
  2. Housecall Pro-najlepsze oprogramowanie do zarządzania serwisem w terenie dla dużych firm
  3. Field Service Lightning od Salesforce – najlepsze oprogramowanie do zarządzania serwisem w terenie
  4. Service Fusion-najprostsze w obsłudze oprogramowanie do zarządzania serwisem w terenie
  5. Servicettan-najlepsze oprogramowanie do zarządzania serwisem w terenie dla firm HVAC, elektrycznych i hydraulicznych
  6. Verizon Connect-najlepsze oprogramowanie do zarządzania usługami w terenie dla małych firm

Aby uzyskać pełne recenzje dotyczące tego, dlaczego oprogramowanie FSM znalazło się na liście, Czytaj dalej.

#1. Jobber-najlepszy dla średnich zespołów

Get Jobber

  • Obsługuje ponad 50 branż
  • Zarezerwuj przez stronę internetową lub Facebook
  • Intuicyjna aplikacja mobilna
  • Optymalizacja trasy jednym kliknięciem

Zaczyna się od $29 / miesiąc

Obsługując ponad 50 branż, w tym projektowanie krajobrazu, sprzątanie, pielęgnację drzew, HVAC i hydraulikę, Jobber jest doskonałym rozwiązaniem FSM dla zespołów szukających dobrego rozwiązania dla swojej działalności usługowej.

Dzięki Jobber twoi klienci będą mogli rezerwować Twoje usługi online za pośrednictwem Twojej strony internetowej lub nawet strony na Facebooku. Za każdym razem, gdy otrzymasz prośbę o rezerwację, otrzymasz powiadomienie na swój telefon za pośrednictwem aplikacji Jobber.

To zautomatyzowane funkcje, takie jak fakturowanie wsadowe i fantastyczna optymalizacja trasy jednym kliknięciem oznacza, że będziesz tracić mniej czasu na codzienną drobiazgowość prowadzenia firmy, a więcej czasu na zaspokajanie potrzeb klientów.

Ceny dla Jobber są następujące:

Rdzeń:

  • $29 / miesiąc
  • 1 użytkownik
  • Wsparcie produktu
  • CRM
  • Wycena i fakturowanie
  • Planowanie z notatkami/załącznikami
  • Aplikacja mobilna (Android, iOS)
  • Przetwarzanie kart kredytowych
  • Sprawozdawczość
  • Centrum Klienta

Połącz:

  • $99 / miesiąc
  • Do 7 użytkowników
  • Wszystko w planie podstawowym
  • Powiadomienie klienta
  • Monitorowanie faktur
  • Routing
  • Śledzenie GPS na żywo
  • Śledzenie czasu i kosztów
  • Formularze pracy
  • Quickbooks sync
  • Rezerwacja Online

Grow:

  • $199 / miesiąc
  • Do 30 użytkowników
  • Wszystko w planie Connect
  • E-mail i postcard marketing
  • Facebook i Instagram reklamy
  • Automatyzacja zadań
  • Kolejne cytaty

#2. Housecall Pro-najlepsze zarządzanie serwisem w terenie dla dużych firm

Pobierz Housecall Pro

  • Używany przez ponad 15 000 firm
  • Automatyczne wypełnianie formularzy
  • Śledzenie GPS
  • Planowanie przeciągnij i upuść

Rozpocznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny

Housecall Pro jest bardzo potężnym oprogramowaniem FSM wykorzystywanym przez ponad 15 000 firm usług domowych.

Ich oprogramowanie jest zapakowane we wszystkie funkcje, które mogą być potrzebne do zadowolenia klientów i usprawnienia firmy. Ich narzędzie do planowania typu “przeciągnij i upuść” pozwala przypisywać zadania pracownikom i edytować je według własnego uznania.

Wykonuje również wiele zadań automatycznie dla ciebie. Dyspozytorzy i menedżerowie nie muszą więc martwić się wypełnianiem mnóstwa formularzy cyfrowych przed i po serwisie.

Jeśli chodzi o wady, Housecall Pro może uzyskać tylko trochę drogie z cenami zaczynającymi się od $49 / miesiąc dla tylko jednego użytkownika. Istnieje również niewielka kwestia konieczności płacenia za pewne funkcje-które mogą się sumować na dłuższą metę.

Na szczęście oferują 14-dniowy bezpłatny okres próbny, dzięki czemu możesz zmoczyć palce przed skokiem do basenu.

Ceny Housecall Pro są następujące:

Start:

  • $49 / miesiąc
  • 1 użytkownik (dodatkowi użytkownicy to $ 30 / miesiąc)
  • Generowanie recenzji
  • Rezerwacja Online
  • Planowanie przeciągnij i upuść
  • Fakturowanie
  • Aplikacja mobilna (Android, iOS)
  • Wiadomości tekstowe do klientów
  • Przetwarzanie płatności mobilnych
  • Integracja z Kalendarzem Google

Grow:

  • $109 / miesiąc
  • 1-5 użytkowników (dodatkowi użytkownicy to $30 / miesiąc)
  • Wszystko w planie Start
  • Pocztówki i e-mail marketing
  • Integracja z zapierem
  • Website chat bubble
  • Czat pracowników w aplikacji
  • Śledzenie GPS pracowników
  • Śledzenie czasu
  • Dostosowany numer SMS
  • Karta wydatków firmy
  • Integracja Quickbooks

Zarządzaj:

  • $199 / miesiąc
  • 1-9 użytkowników (dodatkowi użytkownicy to $ 30 / miesiąc)
  • Wszystko w planie Grow

XL:

  • Wycena w zależności od potrzeb biznesowych
  • 1-100 + Użytkowników (dodatkowych użytkowników jest $30 / miesiąc)
  • Wszystko w planie Zarządzaj
  • Narzędzie propozycji sprzedaży
  • Cykliczne plany serwisowe
  • Kreator stron internetowych
  • API
  • Zaawansowane raportowanie
  • Dedykowany account manager
  • Eskalowane wsparcie telefoniczne

#3. Field Service Lightning od Salesforce – najlepsze oprogramowanie do zarządzania serwisem w terenie

Uzyskaj Błyskawicę Serwisową W Terenie

  • Konfigurowalna aplikacja mobilna
  • Śledzenie GPS
  • Wiadomości mobilne
  • Powiadomienia Push

Wypróbuj już dziś

Zapowiadany jako “platforma #1 na świecie dla usług”, Field Service Lightning z pewnością zasługuje na swoją reputację.

Chociaż Salesforce jest zwykle znany ze swojej platformy CRM, ich oprogramowanie FSM pozwala firmom łatwo i bezproblemowo radzić sobie z wszelkimi problemami, które mogą się zdarzyć w terenie.

Pracownicy i technicy będą mogli otrzymywać powiadomienia push z konfigurowalnej aplikacji mobilnej, a także przeglądać wszystkie swoje zadania na dany dzień. Koniec z zastanawianiem się, co i kiedy trzeba zrobić. Aplikacja dba o to za Ciebie.

Pracownicy będą również mogli komunikować się ze sobą, a także wysyłać za pośrednictwem aplikacji, aby ułatwić współpracę.

Szczegóły cenowe są następujące:

Wykonawca:

  • $50 za Użytkownika / miesiąc
  • Zlecenia pracy
  • Rezerwacja terminu
  • Śledzenie zasobów, zapasów i produktów
  • Aplikacja mobilna (Android, iOS)

Wykonawca Plus:

  • $75 za Użytkownika / miesiąc
  • Zlecenia pracy
  • Rezerwacja terminu
  • Śledzenie zasobów, zapasów i produktów
  • Aplikacja mobilna (Android, iOS)
  • Możliwości i cytaty
  • Konsola dyspozytorska

Technik:

  • $150 za Użytkownika / miesiąc
  • Zlecenia pracy
  • Rezerwacja terminu
  • Śledzenie zasobów, zapasów i produktów
  • Możliwości i cytaty
  • Aplikacja mobilna (Android, iOS)

Dyspozytor:

  • $150 za Użytkownika / miesiąc
  • Zlecenia pracy
  • Rezerwacja terminu
  • Śledzenie zasobów, zapasów i produktów
  • Możliwości i cytaty
  • Optymalizacja
  • Konsola dyspozytorska

#4. Service Fusion-najprostsze w obsłudze oprogramowanie do zarządzania serwisem w terenie

Pobierz Usługę Fusion

  • Platforma All-in-one
  • Integracja Quickbooks
  • Wiadomości mobilne
  • Faktury szacunkowe

Zaczyna się od $99 / miesiąc

Service Fusion to intuicyjne oprogramowanie do zarządzania serwisem w terenie, które ma wystarczająco dużo funkcji, aby zaspokoić potrzeby każdej firmy.

Dzięki platformie all-in-one oprogramowanie firmy pomaga robić wszystko, od zarządzania klientami, wysyłania faktur, tworzenia kosztorysów z wstępnie wypełnionymi pozycjami usług i szybkiego i łatwego wysyłania techników w teren. Będziesz także w stanie komunikować się z klientami i pracownikami za pośrednictwem wiadomości tekstowych, dzięki czemu będziesz mógł poinformować ich, kiedy technik jest w drodze lub czy mają zaplanowaną pracę.

Jeśli Twoja firma korzystała wcześniej z QuickBooks, masz szczęście. Usługa Service Fusion bezproblemowo integruje się z platformą fakturowania i umożliwia synchronizację z nią za pomocą jednego kliknięcia.

Szczegóły cenowe są następujące:

Starter:

  • $99 / miesiąc
  • Zarządzanie klientami
  • Kosztorysy dla miejsc pracy
  • Planowanie wysyłki
  • Fakturowanie
  • Przetwarzanie płatności
  • Sprawozdawczość
  • Powiadomienia SMS

Plus:

  • $199 / miesiąc
  • Wszystko w planie Starter
  • Praca przesyłanie zdjęć
  • Zarządzanie zapasami
  • Kosztorysowanie pracy

Pro:

  • $349 / miesiąc
  • Wszystko w planie Plus
  • Integracja z otwartym API
  • Dokumenty niestandardowe
  • dokumenty eSign
  • Portal klienta
  • Aplikacja mobilna skierowana do klienta

#5. Serwis-najlepszy dla firm HVAC, elektrycznych i hydraulicznych

Uzyskaj Usługitan

  • Intuicyjna aplikacja mobilna
  • Platforma All-in-one
  • Kompleksowe zarządzanie klientami
  • Doskonały do instalacji HVAC, elektrycznych i hydraulicznych

Uzyskaj wycenę już dziś

ServiceTitan to świetne oprogramowanie do zarządzania serwisem w terenie, które wyposaża techników we wszystko, czego potrzebują, aby szybko dotrzeć do klientów i zrobić to, co muszą zrobić.

Ich platforma all-in-one pozwala zadbać o potrzeby klienta od początku do końca. Niezależnie od tego, czy rezerwujesz jednorazowe połączenie serwisowe, tworzysz cykliczne lub wysyłasz swoich techników, Platforma ServiceTitan pomaga Ci to zrobić.

Ich aplikacja mobilna jest bardzo intuicyjna i łatwa w użyciu dla pracowników w terenie, a ich pulpit nawigacyjny typu “przeciągnij i upuść” ułatwia życie dyspozytorom. Będziesz w stanie uzbroić każdego z wszystkich informacji klienta, aby pomóc mu wykonać najlepszą pracę, jaką może.

Serwis jest zbudowany z myślą o firmach HVAC, elektrycznych i hydraulicznych, ale pomagają również innym branżom, takim jak zamiatanie kominów i uzdatnianie wody.

Minusem serwisu jest to, że jego ceny są zaciemnione. Nie jest wymieniony na stronie internetowej, a jeśli chcesz uzyskać wycenę, musisz się z nimi skontaktować, aby poprosić o demo. W tym celu musisz podać swój adres e-mail, imię i nazwisko, numer telefonu oraz nazwę firmy.

#6. Verizon Connect-najlepsze rozwiązanie dla małych zespołów

Pobierz Verizon Connect

  • Idealne dla małych firm
  • Śledź techników w czasie rzeczywistym
  • Darmowy okres próbny na dashcams
  • Wiadomości mobilne

Wypróbuj już dziś!

Verizon Connect zapewnia niezawodność, jakiej można oczekiwać od najpopularniejszej usługi telefonii komórkowej w USA, w oprogramowaniu do zarządzania usługami w terenie.

Dzięki Verizon Connect możesz śledzić techników w terenie w czasie rzeczywistym, a nawet sprawdzać, jak szybko podróżują.

W typowym stylu Verizon oferują również oferty próbne na narzędzia, takie jak kamera samochodowa i śledzenie zasobów przez trzy miesiące.

Dotarcie techników do klientów również jest bardzo proste. Za pomocą jednego kliknięcia możesz bezpośrednio wysłać do pracownika wiadomość za pośrednictwem aplikacji Verizon Connect na jego urządzeniu mobilnym wraz z przydziałem zadania i lokalizacją klienta.

Ceny są jednak przesłonięte dla usługi, więc musisz wypełnić ankietę online, aby uzyskać wycenę.

Co to jest oprogramowanie do zarządzania usługami terenowymi?

Oprogramowanie do zarządzania usługami terenowymi (aka FSM software) to oprogramowanie, które pozwala nadzorować pracowników podczas pracy w terenie.

Dzięki niemu będziesz mógł zdalnie śledzić różne operacje i usługi w miarę ich realizacji. Zapewnia linię jasnej komunikacji między tobą a tym, kto pracuje. Może to pomóc zapewnić bezpieczeństwo pracowników, a także zdolność do rozwiązywania problemów i pojawiających się problemów.

Dobre oprogramowanie FSM może również pomóc w zadowoleniu klientów, ponieważ możesz również reagować na różne rodzaje zgłoszeń serwisowych i techników wysyłkowych w razie potrzeby.

Większość oprogramowania FSM zawiera również metodę planowania i śledzenia czasu pracowników podczas ich pracy. Ci najlepsi mogą dostarczyć raportowanie i analizę wszystkich prac wykonanych w terenie.

Jak znaleźć oprogramowanie do zarządzania usługami terenowymi dla Ciebie

Szukając dobrego oprogramowania do zarządzania terenem, wzięliśmy pod uwagę szereg różnych kryteriów. Ostatecznie, sprowadza się to do pięciu bardzo ważnych czynników, które decydowały o naszych wyborach. Mogą się one dla Ciebie różnić, ale uważamy, że każde dobre oprogramowanie FSM będzie miało te funkcje:

Aplikacja mobilna

Technicy muszą być w stanie komunikować się z dyspozytorem, menedżerami i innymi technikami podczas pracy w terenie. W związku z tym dobre oprogramowanie do zarządzania usługami terenowymi będzie dostarczane z solidną aplikacją mobilną dostępną na Androida lub iOS.

Nie wystarczy jednak po prostu dołączyć aplikację. Aplikacja musi mieć przyjazny dla użytkownika interfejs, ale zawierać wszystkie funkcje, których potrzebujesz, aby Twoi pracownicy byli bezpieczni, a klienci zadowoleni. Funkcje te mogą obejmować śledzenie GPS, wiadomości i Wyświetlanie harmonogramu.

Szybka wysyłka

Umiejętność koordynowania, komunikowania się i wysyłania techników w terenie jest nieodzowną cechą dobrego oprogramowania do zarządzania serwisem w terenie. Dzięki temu Twoi pracownicy są w stanie sprostać potrzebom klientów w sposób terminowy i efektywny.

Dobre narzędzie dyspozytorskie będzie miało łatwy w użyciu interfejs, który dobrze koordynuje z harmonogramami Twoich pracowników — co prowadzi nas do …

Intuicyjne planowanie

Dużą rolę oprogramowania do zarządzania usługami terenowymi odgrywają jego możliwości planowania. Dawno minęły czasy taktowania z kartą czasową lub zapisywania w kalendarzu, kiedy będziesz w biurze i poza nim. Wszystko jest teraz zdigitalizowane. Oznacza to, że Twoje narzędzia do planowania muszą być również cyfrowe.

W tym celu musisz mieć możliwość przejrzenia widoku kalendarza harmonogramu swoich pracowników. Na pierwszy rzut oka powinieneś wiedzieć, kto będzie dostępny do pracy i kiedy będzie w. Tylko wtedy rzeczy takie jak wysyłanie mogą działać płynnie.

Zamówienia klientów

Oprogramowanie FSM ma na celu ułatwienie relacji między Klientem a technikiem. Dlatego potrzebujesz dobrego oprogramowania, które pozwala łatwo i bezproblemowo przejść od żądania klienta, przez serwis, fakturowanie, aż po przetwarzanie płatności.

Zamówienie powinno być również dostępne dla technika przez cały czas serwisowania. W ten sposób mogą robić notatki, zdjęcia, filmy i cokolwiek innego, aby nagrać, jak ich praca została zakończona. Tworzy to świetny system, który pozwala rozwiązywać wszelkie problemy z blokerami jako menedżer – a także rozwiązywać wszelkie problemy z klientem w przypadku sporu.

Streszczenie

Oto nasza lista najlepszego oprogramowania do zarządzania usługami w terenie, które możesz zobaczyć:

  1. Jobber-najlepsze oprogramowanie do zarządzania serwisem w terenie dla średnich firm
  2. Housecall Pro-najlepsze oprogramowanie do zarządzania serwisem w terenie dla dużych firm
  3. Field Service Lightning od Salesforce – najlepsze oprogramowanie do zarządzania serwisem w terenie
  4. Service Fusion-najprostsze w obsłudze oprogramowanie do zarządzania serwisem w terenie
  5. Servicettan-najlepsze oprogramowanie do zarządzania serwisem w terenie dla firm HVAC, elektrycznych i hydraulicznych
  6. Verizon Connect-najlepsze oprogramowanie do zarządzania usługami w terenie dla małych firm

Jeśli chodzi o najlepsze, lubimy błyskawiczne usługi w terenie – ale ostatecznie zależy to od unikalnych potrzeb Twojej firmy.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts