W dzielnicy Oak Lawn w Dallas znajduje się wspaniały rynek i piekarnia W Stylu Europejskim. Serwują wszystko, od sałatek na zamówienie i kanapek po dania przygotowane przez szefa kuchni.
Ale najbardziej podoba mi się w tym miejscu napis na drzwiach, kiedy wychodzisz. Klasyka.
Na tabliczce nie ma napisu “Proszę przyjść ponownie” ani “dziękuję za interes” ani innego typowego znaku wyjścia.
Tak jest napisane . . .
“Do jutra.”
Taka pewność siebie jest przekonująca i wręcz seksowna. Oczywiście, fantastyczny produkt, usługa lub doświadczenie jest punktem wyjścia, z którego pochodzi pewność siebie, ale zbyt wiele osób gra w to w strachu i bezpieczeństwie, nawet jeśli to, co oferują, jest naprawdę świetne.
Nie mówię o arogancji. Arogancja jest oznaką strachu, Nie pewności.
Zbyt wiele osób podchodzi jednak do copywritingu z nastawienia obronnego. Już od samego początku jesteś z powrotem na piętach, zamiast dumnie dzielić się swoją doskonałością z ludźmi, którzy mogą czerpać z niej największe korzyści.
W końcu, jeśli nie jesteś pewien swojego produktu lub usługi, dlaczego ktoś inny miałby być? Pewność siebie jest silnym atraktorem, ponieważ zapewnia ludziom, że dokonują właściwego wyboru.
Sprawdź więc te wskazówki dotyczące pewnego pisania.
Do zobaczenia jutro.
O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger, CEO Copyblogger Media i redaktorem naczelnym Entreproducer. Uzyskaj więcej od Briana na Google+.
Chcesz o wiele więcej wskazówek dotyczących tworzenia pewnych kopii i treści? Zapisz się do newslettera Copyblogger. Jest to darmowy i najmądrzejszy sposób na uzyskanie najlepszych porad na temat skutecznego wprowadzania na rynek w Internecie.