Sprawdzony Przewodnik po korzystaniu z wideo na żywo do budowania osobistej marki

Sprawdzony Przewodnik po korzystaniu z wideo na żywo do budowania osobistej marki 2015 był rokiem banerowym dla wideo i, moim zdaniem, wielkim rokiem dla marketingu wideo-coś, co przyspieszyło przez 2016.

Facebook Instagram, Instagram unleashed live video, Twitter released Video auto-play, Facebook wprowadził reklamy wideo i, oczywiście, natywne transmisje na żywo.

Transmisja na żywo stała się jednym z najlepszych sposobów na stworzenie autentycznego, indywidualnego połączenia z klientami. Marki wykorzystują wideo na żywo, aby budować większą, silniejszą obecność i docierać do odbiorców w locie, jak nigdy dotąd.

Jako profesjonalista możesz wykorzystać wideo na żywo, aby nadać swojej osobistej marce ten sam rodzaj podnoszenia.

Należy zdecydowanie rozważyć wideo na żywo, biorąc pod uwagę, że pod koniec 2017 r.oczekuje się, że wideo będzie stanowić ponad 70% całego ruchu w Internecie.

Oto jak możesz w pełni wykorzystać wideo na żywo, aby wzmocnić swoją markę.

1. Spraw, aby Twoje filmy były osobiste

Istnieje wiele sposobów prezentowania informacji w filmach, ale większość pasuje do dwóch formatów.

Typ 1: Film skupia się na obiektach, tłach lub sceneriach podczas narracji. W niektórych filmach widziałem, jak marketerzy nagrywają w “pierwszej osobie” podczas podróży. Widzisz to, co oni widzą i opowiadają.

image05

Typ 2: Kamera jest na nadawcy, więc jesteś w środku kadru. Widzowie patrzą na ciebie, gdy mówisz i prezentujesz swoje informacje lub pomysły. Okazjonalnie patelnia obejmuje okoliczne zabytki lub innych ludzi, ale w większości pozostaje na Tobie.

image06

Drugi typ to to, czego powinieneś trzymać się podczas pracy nad budowaniem osobistej marki. Filmy powinny pozostać osobiste, ponieważ w ten sposób stworzysz osobiste połączenie i zbudujesz swoją markę.

Łatwo Jest Wyłączyć wideo miejsca lub obiektu, takiego jak tablica. Nie jest tak łatwo to zrobić, gdy jesteś w filmie, nawiązujesz kontakt wzrokowy z publicznością, mówisz do nich bezpośrednio.

2. Nie zapisuj tego

Jeśli nie jesteś przyzwyczajony do transmisji strumieniowej lub transmisji na żywo, a pomysł mówienia bez mankietu sprawia, że jesteś zdenerwowany, powinieneś się zrelaksować. Wszyscy to czują. W końcu poradzisz sobie z praktyką, tak długo, jak będziesz ją kontynuował.

Po prostu nie popełniaj błędu, próbując skryptować swoje filmy.

Czytanie ze scenariusza rujnuje autentyczność. Możesz być przygotowany, ale chcesz, aby Twój film był naturalny. Ludzie są przyciągani do tych, którzy są pewni siebie i zdolni do bycia sobą.

Zamiast próbować czytać ze skryptu, który tworzy spojrzenie poza kamerą lub spojrzenie z nienaturalnym przekazem, przygotuj się na garść punktów.

Te punkty mogą kierować Twoją dostawą, a resztę możesz wypełnić w trakcie podróży. Nie zapisuj ich; raczej miej na uwadze te podpunkty lub pomysły docelowe. Przypomnij sobie je i poćwicz kilka razy, zanim zaczniesz żyć, a będziesz gotowy.

Jason Carr zrobił świetny “improwizowany” Przekaz na żywo w drodze od swojej starej pracy w Fox 2 Detroit do swojej nowej pracy w Local 4 Detroit News.

Hej!

Wysłany przez Jason Carr w poniedziałek, Maj 23, 2016

3. Szybka dostawa

Nawet najbardziej oddani wśród twojej publiczności będą dostroić się tylko na tak długo. Jeśli chcesz przyciągać ludzi w locie i szybko rozwijać odbiorców, upewnij się, że konsekwentnie dostarczasz szybką dostawę swoich pomysłów.

Długie filmy prawdopodobnie nie zostaną kliknięte, więc zachowaj treść tak krótko, jak to możliwe.

Kiedy przeglądam zawartość i film przyciąga moją uwagę, jedną z pierwszych rzeczy, które sprawdzam, jest jego długość. Chętnie upuszczę kilka minut na wideo, ale te, które przekraczają 6-10 minut, lepiej mają poważny hak, jeśli chcą, żebym kliknął.

Badanie wistii na temat długości wideo pokazuje, że krótsze filmy konsekwentnie zyskują większe zaangażowanie.

image01

W przypadku transmisji na żywo celuj przez 5 minut lub mniej. Jeśli jesteś zgodny z krótkimi klipami, Twoi odbiorcy będą bardziej skłonni dostroić się ponownie i ponownie, ponieważ wiedzą, że dostawa jest szybka, a wartość przychodzi szybko.

4. Nie bądź Tani na sprzęcie

Istnieje wiele opcji przesyłania strumieniowego na żywo, jeśli chodzi o sprzęt. Gdy jesteś poza domem, wysokiej jakości smartfon może być wystarczająco dobry, aby streamować na żywo w locie, nie martwiąc się zbytnio o oświetlenie i dźwięk.

Ale jeśli masz statyczną konfigurację w domowym biurze, miejscu pracy lub studiu, musisz bardziej martwić się o swój sprzęt.

Jakość dźwięku jest szczególnie ważna. Jeśli twoja publiczność cię nie słyszy, nie ma powodu, aby być na bieżąco.

Zawsze wykonuj kilka nagrań testowych, aby spróbować dźwięku i upewnić się, że wszystko brzmi świetnie, zanim pójdziesz na żywo.

5. Bądź zabawny, ale z celem

Nie popełnij błędu próbując być zabawny tylko dlatego, że uważasz, że trzeba być zabawny. Może wyjść tak źle, jak wymuszony żart przed poważną przemową. Z drugiej strony, nie bądź stoicki i poważny, bo boisz się, że ludzie nie uznają cię za zabawnego.

Odpowiedni rodzaj humoru, z celem, może zapewnić ludziom rozrywkę i pomoże poprawić twoją osobistą markę. Treści, które udostępniasz, są bardziej zapadające w pamięć, gdy są zabawne i zachęcają widzów do powrotu i dzielenia się tym, co widzieli.

image03

Pracując z humorem na żywo, zawsze pamiętaj, aby pracować w granicach przekazu marki i osobowości.

6. Zachowaj autentyczność

Unikaj przechodzenia na górę tylko po to, aby poprowadzić punkt lub wzbudzić kontrowersje w celu zdobycia poglądów. Nie chcesz rozwijać swojej osobistej marki w kierunku, który nie odzwierciedla dokładnie Twojego prawdziwego charakteru.

image00

Kiedy próbujesz stworzyć postać, która nie pasuje do ciebie lub mówi rzeczy poza charakterem, publiczność w końcu złapie, a to źle odbije się na Tobie. Zaczynasz dezorientować odbiorców, gdy działasz inaczej w zależności od wideo.

7. Dywersyfikacja treści

Nie polegaj tylko na transmisji na żywo, aby zbudować swoją osobistą markę. To tylko jedna taktyka—część znacznie większej i solidnej strategii treści.

Chociaż jest to świetny sposób na dzielenie się pomysłami, pomyśl o tym jako o sposobie na zmianę wykorzystania niektórych najlepszych treści.

Przejrzyj tematy, które omówiłeś podczas blogowania gości lub pisania na własnej stronie. Przejrzyj pytania i odpowiedzi lub wywiady, które zrobiłeś, i wybierz klejnoty. Wykorzystaj je jako podstawę do szybkiej transmisji na żywo, aby dzielić się wspaniałymi informacjami.

Korzystaj z filmów na żywo oprócz innych metod marketingu treści, aby dotrzeć do większej liczby segmentów odbiorców i zwiększyć widoczność swojej osobistej marki.

8. Zbuduj swoich odbiorców, aby promować swój stream

Nie zobaczysz dużego ruchu, gdy początkowo zaczniesz przesyłać strumieniowo na żywo, dlatego ważne jest, aby wcześnie rozpocząć budowanie odbiorców. Nie ma lepszego czasu niż teraz.

Promuj inne treści za pośrednictwem kanałów społecznościowych, aby przyciągnąć ruch i zwiększyć zaangażowanie w swoje artykuły i pomysły. W ten sposób początkowe zaangażowanie jest na miejscu, a na początku masz jakąś podstawową grupę odbiorców.

Jeśli korzystasz z natywnego przesyłania strumieniowego na Facebooku lub transmisji na innych kanałach i udostępniania w mediach społecznościowych, zawsze możesz promować powtórkę.

Większość oglądalności będzie pochodzić z powtórek wideo, które mogą być również udostępniane na innych kanałach.

Co najważniejsze, należy aktywnie zaangażować osoby dołączające do transmisji na żywo. To utrzymuje komentarze, zwiększa widoczność działań widzów i zachęca do udostępniania.

image04

9. Zawsze przynoś wartość

Każdy film, który tworzysz, musi mieć swój cel, a nie tylko przypadkowe bełkotanie. Cokolwiek podajesz na wynos, powinno być natychmiast wyjaśnione. To jest hak, aby zwrócić uwagę widza.

Z uptick w wideo i transmisji na żywo oraz z treści na żądanie dostępne za pośrednictwem urządzeń mobilnych, ludzie opracowali dość krótki zakres uwagi.

Podziel się tą wartością z góry, aby utrzymać ich zaangażowanie.

Bądź oczywisty od samego początku na temat, który chcesz omówić. Powiedzmy na przykład: “Dzisiaj będę mówił o…” lub ” pokażę Ci…”

Pamiętaj, że transmisja na żywo to kolejna forma content marketingu. Podczas tworzenia treści zawsze musisz zapewnić wartość, być może w formie jedzenia na wynos. To właśnie sprawia, że ludzie wracają i znacznie zwiększa szanse na akcje, opt-in i ciągłe zaangażowanie.

Ten klip z wycieczki po biurze Arnolda Palmersa przez jego długoletniego przyjaciela Doca przyniósł same złote historie dla miłośników golfa, którzy śledzili transmisję na żywo.

image02

10. Marka siebie

Nie zapomnij o jednym z najważniejszych punktów transmisji na żywo, aby zbudować swoją osobistą markę: Przedstaw się.

Nie ma znaczenia, o czym mówisz ani jak krótki będzie film, zawsze mów swoim odbiorcom, kim jesteś. Możesz również podać, gdzie jesteś, jeśli próbujesz oznaczyć siebie według lokalizacji.

Nigdy nie wiadomo, kto ogląda, a każdy film może być ich pierwszym wprowadzeniem do tego, co udostępniasz, więc zawsze zaczynaj od ” Hej, jest tak-a-tak, a ja jestem w…”

11. Go live regularnie

Dzięki transmisji na żywo nie ma nic złego w tworzeniu harmonogramu i trzymaniu się go. Nie będzie to mniej autentyczne, ale nie jest to absolutnie konieczne—nie tak, jak posiadanie harmonogramu blogowania.

Co jest najważniejsze z transmisji na żywo pod względem częstotliwości jest po prostu robi to często i regularnie.

Im częściej przesyłasz strumieniowo wideo na żywo, tym łatwiej jest to zrobić. Twój komfort i pewność siebie wzrośnie, co ostatecznie poprawi jakość filmów i wartość, którą udostępniasz.

Twoi odbiorcy będą również oczekiwać regularnych filmów i będą czekać na Twój przekaz na żywo, który jest podstawą osobistego brandingu: zachęcanie ludzi do powrotu i zaangażowania, ufając, że podzielisz się swoją wiedzą.

Wniosek

Transmisja na żywo jest niezwykle łatwa i nie wymaga ogromnych inwestycji, ale może zdziałać cuda dla Twojej marki. Tworzy wizualne połączenie z odbiorcami, zwłaszcza segmentami, które wolą wideo niż czytanie.

Utrzymuj te filmy krótko, często przesyłaj cenne treści, a zobaczysz stały wzrost liczby wyświetleń NA ŻYWO, a także powtórek na żywo.

Total
0
Shares
Related Posts

The Power of Less

Właśnie skończyłem czytać nową książkę Leo Babauty The Power of Less. Mówiąc najprościej, jest cudowny i myślę, że…