Lubisz Ten Nagłówek?

Pewnego wieczoru, na początku stycznia, zostałem uderzony przez lawinę niedowierzających wiadomości błyskawicznych, zastanawiając się, jak udało nam się uzyskać pewien film Tubetorial na stronie głównej Digg. Film był o Akismet, wtyczce antyspamowej, która pomaga blogerom utrzymać sekcje komentarzy wolne od reklam produktów porno i męskiego libido.

Nie chodzi o to, że film nie był dobry ani przydatny, ponieważ jest. Co ludzie, gdzie zdumiony był fakt, że coś tak “stare wiadomości” jak Akismet może dostać promowane na stronie głównej Digg. To nie był (choć raz) “targetowany” Digg od nas … po prostu stało się to samo, chociaż fakt, że topowy użytkownik Digg zgłosił go na pewno pomógł.

Oto co zostało zgłoszone:

Nagłówek i opis nigdy nie wspominają o Akismet, ale wywołują ciekawość i przekazują wyraźną korzyść bez wdawania się w rodzaj szumu, którego nienawidzą użytkownicy Digg. Krótko mówiąc, zadziałało.

Więc jak ten topowy użytkownik Digg wymyślił nagłówek i opis?

Wyciął i wkleił to z naszego posta.

Wspaniałą rzeczą w użytkownikach Digg power jest chcą przesłać treść aby Digg i dostać go na stronę główną. Ich cele i twoje są całkowicie przystające, a im łatwiej im to zrobić, tym lepiej.

Musisz mieć dobre, odpowiednie treści … jasne. Musisz również przyciągnąć uwagę, niezależnie od tego, czy są to Twoi subskrybenci, czy konkurencyjni Kopacze. Jeśli zostaniesz pominięty w czytniku kanałów wszystko jest stracone.

I na koniec … musisz sprawić, by treść była łatwa do przesłania. Oznacza to, że Twój nagłówek i otwarcie powinny być gotowe do przesłania “tak jak jest” lub z małymi poprawkami dla społeczności witryny.

Niektóre rzeczy pozostają niezmienne … nagłówek i otwarcie są najważniejszymi słowami na stronie. Sprawdź, jak Andy Hagans wykorzystuje te nagłówki w swojej praktyce budowania linków wirusowych, ale nie zapomnij o znaczeniu akapitu otwierającego.

Total
0
Shares
Related Posts