Krótki przewodnik po korzystaniu z LinkedIn w firmie

Właścicielom małych firm i przedsiębiorcom LinkedIn oferuje kopalnię potencjału.

Z ponad 722 milionami użytkowników na całym świecie, LinkedIn jest idealną platformą do budowania zaangażowanej sieci i zwiększania świadomości marki.

Jednak znalezienie odpowiedniej strategii LinkedIn nie zawsze jest łatwe i może zająć trochę prób i błędów, aby znaleźć to, co działa dla Twojej marki.

Aby pomóc Ci zacząć, udostępniamy 8 sposobów korzystania z LinkedIn w biznesie:

Dlaczego warto Korzystasz z LinkedIn dla firm?

Jeśli nie używasz jeszcze LinkedIn w celach biznesowych, możesz stracić ogromną okazję marketingową.

W przeciwieństwie do innych platform mediów społecznościowych, ludzie przychodzą na LinkedIn specjalnie po to, aby zobaczyć treści związane z biznesem – skoncentrowany zamiar, który może być bardzo cenny dla marek, które chcą rozwijać się w Internecie.

W rzeczywistości badanie 2020 Hubspot wykazało, że ruch z LinkedIn skutkował większą liczbą odwiedzających ołowiu współczynnik konwersji niż ruch z Twittera czy Facebooka.

Dodatkowo, dzięki kilku nowym funkcjom , LinkedIn jest teraz platformą umożliwiającą tworzenie znaczących połączeń – z rozmowami wzrost o 55% na platformie w ciągu ostatniego roku.

Jako firma, udział w tych rozmowach pozwala ci pielęgnować dynamiczną sieć, budować silniejsze poczucie wspólnoty, a nawet zwiększać sprzedaż swojej marki.

8 sposobów korzystania z LinkedIn dla firm

  1. Utwórz LinkedIn Business Page
  2. ] Przeprowadź burzę mózgów
  3. Udostępnij filmy i obrazy
  4. Użyj funkcji interaktywnych
  5. Zachowaj zwięzłe kopie
  6. Optymalizuj swoje posty
  7. Humanizuj swoją markę ]
  8. Użyj LinkedIn Analytics

# 1: Utwórz LinkedIn Business Page

] Jeśli zastanawiasz się, jak korzystać z LinkedIn w biznesie, pierwszym krokiem jest skonfigurowanie strony LinkedIn Business Page.

A Quick Guide to Using LinkedIn for Business

Oto jak to zrobić:

  • Kliknij ikonę „Praca” w prawym górnym rogu strony głównej LinkedIn na pulpicie- ekran.
  • Przewiń w dół do „Utwórz stronę firmową” i wybierz odpowiednią kategorię: mała firma, średnia lub duża firma, strona prezentacji lub instytucja edukacyjna
  • Wypełnij swój informacje i pamiętaj, aby slogany były zwięzłe i chwytliwe.
  • Prześlij swoje logo lub zdjęcie profilowe i upewnij się, że jest zgodne z Twoimi kontami na innych platformach mediów społecznościowych.

A Quick Guide to Using LinkedIn for Business

WSKAZÓWKA: Podczas tworzenia strony należy wziąć pod uwagę grupę docelową. Używając branżowych słów kluczowych i odpowiednich obrazów, masz większe szanse na przyciągnięcie trafnych i zaangażowanych obserwatorów.

Gotowy na podniesienie poziomu swojej strategii LinkedIn? Odkryj Jak rozwijać swoją firmę na LinkedIn w poście na blogu!

# 2: Burza mózgów

Jedną z najlepszych wskazówek LinkedIn dla firm jest konsekwentne publikowanie postów. Najlepszym sposobem na to jest przeprowadzanie burzy mózgów i tworzenie treści z wyprzedzeniem.

Poświęć trochę czasu na przemyślenie filarów zawartości i celów platformy.

Czy chcesz zwiększyć świadomość marki? Skieruj ruch do swojej witryny? Ustawić swojego CEO jako lidera myśli?

Niektóre pomysły dotyczące treści obejmują:

  • Elementy dotyczące myśli przywódczej
  • Whitepapers
  • Wpisy na blogu
  • Relacje w mediach
  • Ogłaszanie uruchomień lub aktualizacji
  • Udostępnianie nowych pracowników lub wolnych stanowisk

WSKAZÓWKA : Użyj funkcji Wiadomości LinkedIn, aby dołączyć do popularnych rozmów lub znaleźć pomysły na przyszłe treści!

How to Create a Social Media Strategy for Small Business

# 3: Udostępnianie filmów i obrazów

Udostępnianie filmów i zdjęć na LinkedIn to świetny sposób na zdobycie uwagę publiczności. Zobacz, jak marka oprogramowania komunikacyjnego Slack wykorzystuje jasną i przyciągającą wzrok grafikę w swoich postach:

Slack również wykorzystuje treści wideo, aby zwiększyć zaangażowanie. Ich krótkie, animowane filmy często uzyskują mnóstwo wyświetleń:

Ponieważ LinkedIn staje się coraz bardziej platformą wizualną, posty z obrazami i wideo będą prawdopodobnie traktowane priorytetowo w kanale aktualności.

Treści wideo zazwyczaj przykuwają uwagę widza na dłużej – a im dłużej widz angażuje się w treść, tym bardziej prawdopodobne jest, że algorytm LinkedIn rozszerzy tę treść na szerszą publiczność.

WSKAZÓWKA: Ułatw publikowanie treści wizualnych, dostosowując swoją strategię LinkedIn do innych platform społecznościowych!

Dołącz Później dzisiaj, aby zaplanować i zaplanować swoje posty na Instagramie, Facebooku, Pinterest, TikTok i Twitterze z jednego łatwego- do wykorzystania pulpit nawigacyjny!

# 4: Zwiększ swoje zaangażowanie dzięki funkcjom interaktywnym

Uzyskanie spojrzenia na treść to jedno , ale to dzięki zaangażowaniu możesz przekształcić odwiedzających w obserwujących, a obserwujących w potencjalnych klientów.

Na szczęście LinkedIn ułatwia firmom zwiększenie zaangażowania dzięki szeregowi interaktywnych funkcji, takich jak ankiety i reakcje.

Bobbi Brown Cosmetics używa funkcji reakcji LinkedIn, aby zachęcić do rozmów, jednocześnie włączając swoje produkty w sposób niesprzedażowy:

Możesz również użyć te funkcje, aby zrozumieć opinie odbiorców.

Na przykład, jeśli jesteś marką kosmetyczną, możesz zapytać ją, czy wolą olejki lub kremy, i użyć ich, aby wpłynąć na strategię dotyczącą treści.

Dostosowując swój przekaz pod kątem zainteresowań lub problemów społeczności, będziesz mógł konsekwentnie tworzyć treści, które uznają za pomocne.

ICYMI: LinkedIn wydał ostatnio kilka nowych funkcji ! Odkryj je wszystkie w tym poście na blogu .

# 5: Zachowaj zwięzłą kopię

Z 57% użytkowników LinkedIn uzyskuje dostęp w witrynie na urządzeniu mobilnym, najważniejsze jest zapewnienie krótkich i atrakcyjnych napisów.

Firma usług finansowych Square konsekwentnie przybija swoje podpisy do postów, czyniąc je jasnymi, zwięzłymi i super chwytliwymi:

Jak LinkedIn pokazuje tylko kilka pierwszych wiersze postu (użytkownicy muszą kliknąć, aby „zobaczyć więcej”, aby wyświetlić dłuższe napisy), Square zapewnia, że ​​od razu przyciągają czytelników.

Jednym z popularnych (i skutecznych) sposobów na skrócenie postów jest wzięcie jednego pomysłu na treść i podzielenie go na 3 lub 4 krótkie posty. Ułatwia to również konsekwentne publikowanie!

# 6: Optymalizuj swoje posty pod kątem zasięgu

Aby zoptymalizować zasięg swoich postów, oznaczaj odpowiednich ekspertów branżowych i dołączaj hashtagi branżowe w każdym poście .

Możesz zobaczyć dokładnie, jak to wygląda na stronie Xerox na LinkedIn:

Oznaczanie odpowiednich firm lub ekspertów branżowych pozwala im wykorzystać nowych odbiorców – zwłaszcza jeśli ekspert zajmuje się swoim stanowiskiem.

Używanie hashtagów to kolejna taktyka strategiczna podczas korzystania z LinkedIn w biznesie. Wybierając hashtagi z dużą liczbą obserwujących (ale nie nadużywanych), masz większą szansę na dotarcie do nowych odbiorców.

WSKAZÓWKA: Nie zapomnij dołączyć wyraźnego wezwania do działania (CTA), aby zachęcić do polubień, komentarzy i udostępnień. Algorytm LinkedIn ma tendencję do rangowania postów na podstawie prawdopodobieństwa zaangażowania.

# 7: Humanizuj swoją markę

Podobnie jak w przypadku innych platform mediów społecznościowych, podkreślanie kultury i wartości Twojej marki może humanizować Twoją markę.

Jednym ze sposobów jest zaprezentowanie swoich pracowników. Jak mówi stare przysłowie: „Ludzie kupują od ludzi”.

Oglądanie twarzy osób pracujących za kulisami może pomóc w budowaniu zaufania wśród potencjalnych klientów.

Zobacz, jak firma ubezpieczeniowa Lemonade wykorzystuje referencje swoich pracowników:

WSKAZÓWKA: Podnieś poziom posty, tworząc zabawne filmy ze swoimi pracownikami. Może to naprawdę pokazać kulturę Twojej firmy i wzmocnić wizerunek marki online.

# 8: Skorzystaj z LinkedIn Analytics

LinkedIn Analytics umożliwia przeglądanie wyświetleń, kliknięć, wyświetleń wideo i nie tylko. Obliczają również procent zaangażowania, aby pokazać, jak dobrze radzą sobie Twoje treści.

Monitorowanie tego wskaźnika to świetny sposób, aby dowiedzieć się, jakie tematy i treści (obrazy, wideo, grafika) pracują z Twoimi odbiorcami i co dalej udostępniać w przyszłości.

Możesz również zobaczyć zestawienie osób odwiedzających Twoją stronę, w tym branżę, w której pracują, ich stanowiska i staż pracy.

To może być cenna informacja podczas burzy mózgów, ponieważ będziesz mieć pojęcie o typie osób odwiedzających Twoją stronę.

Od podnoszenia świadomości marki po generowanie rozmów i pielęgnowanie potencjalnych klientów, LinkedIn jest nieocenionym narzędziem dla biznesu.

A ponieważ przez cały czas pojawiają się nowe funkcje, nigdy nie było lepszego czasu na rozpoczęcie.

Bądź na bieżąco z najnowszymi wskazówkami, aktualizacjami i trendami w mediach społecznościowych dzięki bezpłatnemu biuletynowi Later. Subskrybuj dzisiaj !

Beth Longman [ 19459006]

Beth Longman jest autorem / copywriterem treści z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Możesz skontaktować się z nią na LinkedIn, aby pisać porady i zbyt wiele rekomendacji dotyczących książek!

Total
0
Shares
Related Posts
Read More

Jak sprzedawać na LinkedIn

Jeśli chodzi o zwiększanie sprzedaży w mediach społecznościowych, LinkedIn może nie być pierwszą platformą, o której myślisz. Jednak…