Właścicielom małych firm i przedsiębiorcom LinkedIn oferuje kopalnię potencjału.
Z ponad 722 milionami użytkowników na całym świecie, LinkedIn jest idealną platformą do budowania zaangażowanej sieci i zwiększania świadomości marki.
Jednak znalezienie odpowiedniej strategii LinkedIn nie zawsze jest łatwe i może zająć trochę prób i błędów, aby znaleźć to, co działa dla Twojej marki.
Aby pomóc Ci zacząć, udostępniamy 8 sposobów korzystania z LinkedIn w biznesie:
Dlaczego warto Korzystasz z LinkedIn dla firm?
Jeśli nie używasz jeszcze LinkedIn w celach biznesowych, możesz stracić ogromną okazję marketingową.
W przeciwieństwie do innych platform mediów społecznościowych, ludzie przychodzą na LinkedIn specjalnie po to, aby zobaczyć treści związane z biznesem – skoncentrowany zamiar, który może być bardzo cenny dla marek, które chcą rozwijać się w Internecie.
W rzeczywistości badanie 2020 Hubspot wykazało, że ruch z LinkedIn skutkował większą liczbą odwiedzających ołowiu współczynnik konwersji niż ruch z Twittera czy Facebooka.
Dodatkowo, dzięki kilku nowym funkcjom , LinkedIn jest teraz platformą umożliwiającą tworzenie znaczących połączeń – z rozmowami wzrost o 55% na platformie w ciągu ostatniego roku.
Jako firma, udział w tych rozmowach pozwala ci pielęgnować dynamiczną sieć, budować silniejsze poczucie wspólnoty, a nawet zwiększać sprzedaż swojej marki.
8 sposobów korzystania z LinkedIn dla firm
- Utwórz LinkedIn Business Page
- ] Przeprowadź burzę mózgów
- Udostępnij filmy i obrazy
- Użyj funkcji interaktywnych
- Zachowaj zwięzłe kopie
- Optymalizuj swoje posty
- Humanizuj swoją markę ]
- Użyj LinkedIn Analytics
# 1: Utwórz LinkedIn Business Page
] Jeśli zastanawiasz się, jak korzystać z LinkedIn w biznesie, pierwszym krokiem jest skonfigurowanie strony LinkedIn Business Page.
Oto jak to zrobić:
- Kliknij ikonę „Praca” w prawym górnym rogu strony głównej LinkedIn na pulpicie- ekran.
- Przewiń w dół do „Utwórz stronę firmową” i wybierz odpowiednią kategorię: mała firma, średnia lub duża firma, strona prezentacji lub instytucja edukacyjna
- Wypełnij swój informacje i pamiętaj, aby slogany były zwięzłe i chwytliwe.
- Prześlij swoje logo lub zdjęcie profilowe i upewnij się, że jest zgodne z Twoimi kontami na innych platformach mediów społecznościowych.
WSKAZÓWKA: Podczas tworzenia strony należy wziąć pod uwagę grupę docelową. Używając branżowych słów kluczowych i odpowiednich obrazów, masz większe szanse na przyciągnięcie trafnych i zaangażowanych obserwatorów.
Gotowy na podniesienie poziomu swojej strategii LinkedIn? Odkryj Jak rozwijać swoją firmę na LinkedIn w poście na blogu!
# 2: Burza mózgów
Jedną z najlepszych wskazówek LinkedIn dla firm jest konsekwentne publikowanie postów. Najlepszym sposobem na to jest przeprowadzanie burzy mózgów i tworzenie treści z wyprzedzeniem.
Poświęć trochę czasu na przemyślenie filarów zawartości i celów platformy.
Czy chcesz zwiększyć świadomość marki? Skieruj ruch do swojej witryny? Ustawić swojego CEO jako lidera myśli?
Niektóre pomysły dotyczące treści obejmują:
- Elementy dotyczące myśli przywódczej
- Whitepapers
- Wpisy na blogu
- Relacje w mediach
- Ogłaszanie uruchomień lub aktualizacji
- Udostępnianie nowych pracowników lub wolnych stanowisk
WSKAZÓWKA : Użyj funkcji Wiadomości LinkedIn, aby dołączyć do popularnych rozmów lub znaleźć pomysły na przyszłe treści!
# 3: Udostępnianie filmów i obrazów
Udostępnianie filmów i zdjęć na LinkedIn to świetny sposób na zdobycie uwagę publiczności. Zobacz, jak marka oprogramowania komunikacyjnego Slack wykorzystuje jasną i przyciągającą wzrok grafikę w swoich postach:
Slack również wykorzystuje treści wideo, aby zwiększyć zaangażowanie. Ich krótkie, animowane filmy często uzyskują mnóstwo wyświetleń:
Ponieważ LinkedIn staje się coraz bardziej platformą wizualną, posty z obrazami i wideo będą prawdopodobnie traktowane priorytetowo w kanale aktualności.
Treści wideo zazwyczaj przykuwają uwagę widza na dłużej – a im dłużej widz angażuje się w treść, tym bardziej prawdopodobne jest, że algorytm LinkedIn rozszerzy tę treść na szerszą publiczność.
WSKAZÓWKA: Ułatw publikowanie treści wizualnych, dostosowując swoją strategię LinkedIn do innych platform społecznościowych!
Dołącz Później dzisiaj, aby zaplanować i zaplanować swoje posty na Instagramie, Facebooku, Pinterest, TikTok i Twitterze z jednego łatwego- do wykorzystania pulpit nawigacyjny!
# 4: Zwiększ swoje zaangażowanie dzięki funkcjom interaktywnym
Uzyskanie spojrzenia na treść to jedno , ale to dzięki zaangażowaniu możesz przekształcić odwiedzających w obserwujących, a obserwujących w potencjalnych klientów.
Na szczęście LinkedIn ułatwia firmom zwiększenie zaangażowania dzięki szeregowi interaktywnych funkcji, takich jak ankiety i reakcje.
Bobbi Brown Cosmetics używa funkcji reakcji LinkedIn, aby zachęcić do rozmów, jednocześnie włączając swoje produkty w sposób niesprzedażowy:
Możesz również użyć te funkcje, aby zrozumieć opinie odbiorców.
Na przykład, jeśli jesteś marką kosmetyczną, możesz zapytać ją, czy wolą olejki lub kremy, i użyć ich, aby wpłynąć na strategię dotyczącą treści.
Dostosowując swój przekaz pod kątem zainteresowań lub problemów społeczności, będziesz mógł konsekwentnie tworzyć treści, które uznają za pomocne.
ICYMI: LinkedIn wydał ostatnio kilka nowych funkcji ! Odkryj je wszystkie w tym poście na blogu .
# 5: Zachowaj zwięzłą kopię
Z 57% użytkowników LinkedIn uzyskuje dostęp w witrynie na urządzeniu mobilnym, najważniejsze jest zapewnienie krótkich i atrakcyjnych napisów.
Firma usług finansowych Square konsekwentnie przybija swoje podpisy do postów, czyniąc je jasnymi, zwięzłymi i super chwytliwymi:
Jak LinkedIn pokazuje tylko kilka pierwszych wiersze postu (użytkownicy muszą kliknąć, aby „zobaczyć więcej”, aby wyświetlić dłuższe napisy), Square zapewnia, że od razu przyciągają czytelników.
Jednym z popularnych (i skutecznych) sposobów na skrócenie postów jest wzięcie jednego pomysłu na treść i podzielenie go na 3 lub 4 krótkie posty. Ułatwia to również konsekwentne publikowanie!
# 6: Optymalizuj swoje posty pod kątem zasięgu
Aby zoptymalizować zasięg swoich postów, oznaczaj odpowiednich ekspertów branżowych i dołączaj hashtagi branżowe w każdym poście .
Możesz zobaczyć dokładnie, jak to wygląda na stronie Xerox na LinkedIn:
Oznaczanie odpowiednich firm lub ekspertów branżowych pozwala im wykorzystać nowych odbiorców – zwłaszcza jeśli ekspert zajmuje się swoim stanowiskiem.
Używanie hashtagów to kolejna taktyka strategiczna podczas korzystania z LinkedIn w biznesie. Wybierając hashtagi z dużą liczbą obserwujących (ale nie nadużywanych), masz większą szansę na dotarcie do nowych odbiorców.
WSKAZÓWKA: Nie zapomnij dołączyć wyraźnego wezwania do działania (CTA), aby zachęcić do polubień, komentarzy i udostępnień. Algorytm LinkedIn ma tendencję do rangowania postów na podstawie prawdopodobieństwa zaangażowania.
# 7: Humanizuj swoją markę
Podobnie jak w przypadku innych platform mediów społecznościowych, podkreślanie kultury i wartości Twojej marki może humanizować Twoją markę.
Jednym ze sposobów jest zaprezentowanie swoich pracowników. Jak mówi stare przysłowie: „Ludzie kupują od ludzi”.
Oglądanie twarzy osób pracujących za kulisami może pomóc w budowaniu zaufania wśród potencjalnych klientów.
Zobacz, jak firma ubezpieczeniowa Lemonade wykorzystuje referencje swoich pracowników:
WSKAZÓWKA: Podnieś poziom posty, tworząc zabawne filmy ze swoimi pracownikami. Może to naprawdę pokazać kulturę Twojej firmy i wzmocnić wizerunek marki online.
# 8: Skorzystaj z LinkedIn Analytics
LinkedIn Analytics umożliwia przeglądanie wyświetleń, kliknięć, wyświetleń wideo i nie tylko. Obliczają również procent zaangażowania, aby pokazać, jak dobrze radzą sobie Twoje treści.
Monitorowanie tego wskaźnika to świetny sposób, aby dowiedzieć się, jakie tematy i treści (obrazy, wideo, grafika) pracują z Twoimi odbiorcami i co dalej udostępniać w przyszłości.
Możesz również zobaczyć zestawienie osób odwiedzających Twoją stronę, w tym branżę, w której pracują, ich stanowiska i staż pracy.
To może być cenna informacja podczas burzy mózgów, ponieważ będziesz mieć pojęcie o typie osób odwiedzających Twoją stronę.
Od podnoszenia świadomości marki po generowanie rozmów i pielęgnowanie potencjalnych klientów, LinkedIn jest nieocenionym narzędziem dla biznesu.
A ponieważ przez cały czas pojawiają się nowe funkcje, nigdy nie było lepszego czasu na rozpoczęcie.
Bądź na bieżąco z najnowszymi wskazówkami, aktualizacjami i trendami w mediach społecznościowych dzięki bezpłatnemu biuletynowi Later. Subskrybuj dzisiaj !