Jak wykorzystać historie LinkedIn w swojej firmie

Przygotuj się, LinkedIn Stories nadchodzi!

Podążając śladami Snapchata, Instagrama i Facebooka, LinkedIn Stories to nowy sposób udostępniania 24-godzinnych aktualizacji na platformie.

Ale co to oznacza dla firm i marek na LinkedIn?

Omawiamy wszystkie ważne szczegóły i niezbędne strategie, aby zapewnić Ci przewagę:

linkedin stories

[ 19459006] Historie na LinkedIn: co to jest i jak marki mogą z tego korzystać?

LinkedIn Stories to szybki i angażujący sposób udostępniania profesjonalnych aktualności na LinkedIn.

Podobnie jak Instagram Stories , funkcja umożliwia użytkownikom udostępnianie zdjęć lub filmów, które trwają zaledwie 24 godziny.

Użytkownicy mogą dodawać nakładki tekstowe, wspominać o kontach, udostępniać pytania dnia i dodawać różne naklejki do swoich historii:

Po opublikowaniu historie pojawiają się w postaci bąbelków na górze kanału LinkedIn użytkownika na telefonie komórkowym. Po dotknięciu wyświetlają się na pełnym ekranie w formacie 9:16.

Z tego miejsca widzowie mogą wysyłać historię za pośrednictwem bezpośredniej wiadomości, ułatwiając szybkie i swobodne rozmowy na platformie.

Starszy dyrektor ds. Zarządzania produktem w LinkedIn, Pete Davies, udostępniony , że format będzie świetny do zachęcania do dalszych rozmowy na platformie.

linkedin stories

„W zeszłym roku zaczęliśmy zadawać sobie pytanie, jak mogą wyglądać historie w kontekście zawodowym” – powiedział Davies.

Następnie wyjaśnia, dlaczego „lekki” i „zabawny” sposób udostępniania aktualizacji ma takie samo miejsce na LinkedIn, jak gdziekolwiek indziej.

„Czasami chcemy po prostu nawiązać kontakt, pośmiać się z kolegami i iść dalej.”

Zwroty LinkedIn z historiami pokazują, jak bardzo rozwinęły się media społecznościowe od czasu, gdy Facebook po raz pierwszy przestawił się z serii połączonych profili na scentralizowany kanał aktualności w 2006 roku. Historie są nową normą, z użytkownikami, którzy wolą „dzielić się chwilą”, zamiast zobowiązać się do stałego wpisu.

Jest to zgodne z trendem obserwowanym na Instagramie przez ostatnie kilka lat, kiedy ludzie publikowali mniej w swoich kanałach. W niedawnym badaniu przeprowadzonym przez Fohr, stwierdziliśmy, że osoby mające wpływ na swoje źródła publikują teraz o jedną trzecią mniej niż w 2016 roku.

instagram infographic

Więc co to oznacza dla marek?

Mówiąc najprościej, ta funkcja zapewni nowy, tymczasowy sposób udostępniania informacji z profesjonalnie zmotywowaną publicznością. I chociaż posiadanie innego kanału, z którym można się zmagać, może wydawać się przytłaczające, istnieje wiele sposobów, aby przekształcić go w nową kreatywną okazję do wspierania celów biznesowych.

Uwaga: LinkedIn Stories jest nadal wprowadzane na wszystkie rynki. Jeśli nie masz jeszcze dostępu, siedź spokojnie! Powinno nadejść wkrótce.

Gotowy, aby przenieść swoje projekty Instagram Stories na wyższy poziom? Dowiedz się, jak zaprojektować historie, które urzekną Twoją publiczność !

4 sposoby włączenia historii LinkedIn do strategii marketingowej

Podobnie jak wprowadzenie historii na Instagramie, LinkedIn Stories oferuje ogromną możliwość tworzenia silniejszy, bardziej przyjazny dialog z publicznością.

Ale zanim przejdziesz od razu do nowej strategii treści LinkedIn Stories, warto rozważyć z kim rozmawiasz i [ 19459007] dlaczego chcesz przykuć ich uwagę.

Zrozumienie odbiorców, z którymi rozmawiasz, ich zainteresowań i tego, co chcesz osiągnąć, pomoże ukształtować Twoją strategię dotyczącą treści i pomoże Ci osiągnąć sukces!

Mając to na uwadze, oto 4 sposoby wykorzystania LinkedIn Stories w strategii marketingowej:

LinkedIn Stories Strategia nr 1: Zachęcaj Przemyślani liderzy, którzy udzielą profesjonalnych wskazówek

LinkedIn to ogromna platforma do profesjonalnego przywództwa w myśleniu, a ten nowy „nadający się do przekąski” format to świetny sposób na zaprezentowanie swojej wiedzy w firmie w zabawny i wciągający sposób.

Niezależnie od tego, czy chodzi o wznowienie porady od zespołu HR, krótkie podsumowanie branży czy kreatywne wskazówki projektowe, dzielenie się pomocnymi wskazówkami to niezawodny sposób na przyciągnięcie uwagi odbiorców.

Pamiętaj tylko, aby treść była dostosowana do szybkiego i łatwego do przyswojenia charakteru opowieści. Na przykład, jeśli dzielisz się „5 wskazówkami na temat pracy w sieciach zawodowych”, możesz przygotować 5 slajdów do umieszczenia w materiałach wideo, aby Twoja treść była bardzo łatwa do skopiowania dla Twoich odbiorców!

LinkedIn Stories Strategia nr 2: Udostępnianie aktualizacji wydarzeń w czasie rzeczywistym

Historie LinkedIn mają tylko krótki okres życia, co czyni je idealnymi do udostępniania mniej dopracowane treści prosto z wydarzenia na żywo.

Od ogłoszeń dużych firm po ceremonie wręczania nagród, udostępnianie klipów z wydarzeń na żywo w historiach może być świetnym sposobem na zaprezentowanie tego, co dzieje się w Twojej firmie.

Może to być również doskonały sposób na stworzenie dodatkowego szumu wokół wydarzenia na LinkedIn. Zastanów się nad poproszeniem głównych prelegentów lub koordynatorów wydarzeń, aby podzielili się krótkimi opiniami na temat tego, czego się spodziewać, lub podziel się „zajawką” niektórych dodatkowych, specjalnych szczegółów w sklepie!

LinkedIn Stories Strategia nr 3: Zorganizuj firmowe pytania i odpowiedzi

Podobnie jak Instagram Stories, LinkedIn Stories to wspaniały sposób na pokazanie bardziej ludzkiego charakteru i autentyczną stronę Twojej marki w mediach społecznościowych.

Prowadzenie pytań i odpowiedzi na temat historii zaprezentuje ludzi stojących za Twoją marką, co jest świetnym sposobem na podzielenie się historią Twojej marki i pomoc w budowaniu powiązania z marką.

Aby zebrać pytania do pytań i odpowiedzi, poproś odbiorców o przesłanie ich z wyprzedzeniem. Może to być za pośrednictwem bezpośrednich wiadomości lub tradycyjnego wpisu na LinkedIn.

LinkedIn Stories Strategia nr 4: Udostępnianie ogłoszeń marki i nowości o produktach

Jeśli jesteś jedną z pierwszych marek korzystających z LinkedIn Stories, istnieje szansa, że ​​zyskasz ogromną ilość dodatkowego czasu antenowego ze swoimi odbiorcami na LinkedIn.

Mając to na uwadze, wykorzystanie tej nowej platformy do udostępniania wszystkich ważnych aktualizacji dotyczących marki może być świetnym pomysłem – nawet jeśli masz również post na ich temat.

Niezależnie od tego, czy dzielisz się ofertami pracy, czy wprowadzasz na rynek produkt, wykorzystanie tego nowego kanału, aby dotrzeć do większej liczby odbiorców, jest zdecydowanie dobrym posunięciem!

Jeśli Facebook Stories to wszystko, co trzeba, to pierwsi użytkownicy LinkedIn Stories prześcigną konkurencja.

Czy będziesz używać Linkedin Stories do promowania swojej marki? Dajcie nam znać w komentarzach!

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi najnowszymi trendami? Zasubskrybuj biuletyn e-mail Later , aby otrzymywać najnowsze wiadomości z mediów społecznościowych, wskazówki i nie tylko!

Jillian Warren [ 19459011]

Jillian zajmuje się marketingiem treści w Later z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Jest miłośniczką londyńskich lokali śniadaniowych i zapaloną słuchaczką podcastów o prawdziwych kryminałach. Możesz połączyć się z nią na Instagramie @jillwrren .

Total
0
Shares
Related Posts
Read More

Jak sprzedawać na LinkedIn

Jeśli chodzi o zwiększanie sprzedaży w mediach społecznościowych, LinkedIn może nie być pierwszą platformą, o której myślisz. Jednak…