5 nowych funkcji LinkedIn, które są idealne dla marek

Jeśli LinkedIn nie jest częścią Twojej strategii społecznościowej, może nadszedł czas, aby pomyśleć jeszcze raz.

W tym roku LinkedIn udostępnił mnóstwo nowych funkcji, które są idealne dla marek i firm pragnących rozwijać się online.

W tym poście na blogu udostępniamy 5 nowych funkcji LinkedIn, które mogłeś przegapić, a także nasze najważniejsze wskazówki, jak ich używać, aby dotrzeć do nowych odbiorców:

Nowe funkcje LinkedIn nr 1: Wideo na żywo

W czasach innych niż inne widzieliśmy marki i twórców korzystających z wideo na żywo bardziej niż kiedykolwiek wcześniej .

I nic dziwnego. Transmisje wideo na żywo umożliwiają ludziom łączenie się i angażowanie się w swoje społeczności w bardziej przyjazny, skalowalny i całkowicie cyfrowy sposób – to doskonały przepis na budowanie silniejszego poczucia wspólnoty podczas globalnej pandemii.

Pod tym względem LinkedIn Live nie mógł przybyć w lepszym momencie.

How to Use LinkedIn’s New Features to Grow Your Business

Według platformy, filmy na LinkedIn na żywo uzyskują średnio 24 razy więcej komentarzy niż natywne filmy wyprodukowane przez tej samej marki.

Jednak LinkedIn Live nadal nie jest dostępny dla wszystkich. Aby uzyskać dostęp, użytkownicy muszą przesłać formularz wniosku do wglądu.

Według LinkedIn , proces przeglądu uwzględnia:

  • Wideo i ogólną historię tworzenia treści
  • Wielkość publiczności i historia zaangażowania
  • Konto członka lub strony ma dobrą opinię
  • Uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA) włączone w ustawieniach konta [19459021 ]

Nadawcy muszą również używać zgodnego narzędzia do przesyłania strumieniowego innej firmy w celu obsługi LinkedIn Live.

Ale kiedy wszystko jest już gotowe, rozpoczęcie transmisji na żywo na LinkedIn przynosi mnóstwo korzyści, od budowania społeczności po świadomość marki. Korzystając z usługi przesyłania strumieniowego, możesz udostępniać transmisję na żywo na wiele platform jednocześnie, na przykład Simon Sinek :

How to Use LinkedIn’s New Features to Grow Your Business

Ponadto Twoi obserwatorzy na LinkedIn będą powiadamiani za każdym razem, gdy rozpoczniesz transmisję na żywo, co jest świetnym sposobem na dotarcie do społeczności i zwiększenie widoczności na platformie.

Gotowy na podniesienie poziomu swojej strategii LinkedIn? Odkryj Jak rozwijać swoją firmę na LinkedIn w poście na blogu!

Nowe funkcje LinkedIn nr 2: Wymowa nazw

Funkcja wymowy nazw na LinkedIn jest prostym, ale skutecznym dodatkiem do platformy i doskonale nadaje się do promowanie integracji w miejscu pracy.

Dzięki tej nowej funkcji użytkownicy mogą teraz nagrać 10-sekundowy klip dźwiękowy i dodać go do swojego profilu, dzięki czemu inni użytkownicy mogą słuchać nagrania, aby nauczyć się poprawnej wymowy Nazwa.

How to Use LinkedIn’s New Features to Grow Your Business

Jako rzecznik LinkedIn wyjaśnia: „Prawidłowa wymowa to nie tylko zwykła uprzejmość – to ważna część zrobienia dobrego pierwszego wrażenia i stworzenia integracyjnego miejsca pracy ”.

Jako firma lub marka, zachęcanie społeczności do przekazywania tych informacji (i odnotowywanie ich przed rozmowami kwalifikacyjnymi lub spotkaniami) jest cennym sposobem wykazania zaangażowania w integrację i może zachęcić do szerszej, bardziej zróżnicowanej puli kandydatów do pracy.

UWAGA: Obecnie nie możesz nagrywać ani edytować wymowy swojego nazwiska w witrynie LinkedIn na komputery. Można to zrobić tylko w aplikacjach mobilnych LinkedIn na iOS i Android.

Nowe funkcje LinkedIn nr 3: Reakcje

Możesz nie myśleć o LinkedIn jako o typowej sieci społecznościowej, ale więcej osób korzysta z platformy do łączenia się i angażowania innych profesjonaliści.

Podobnie jak reakcje Facebooka, użytkownicy mogą teraz odpowiadać na aktualizację LinkedIn, naciskając i przytrzymując przycisk „Lubię to” i wybierając spośród wielu różnych wyrażeń: polubienie, świętowanie, wsparcie, miłość, wnikliwość i ciekawość.

How to Use LinkedIn’s New Features to Grow Your Business

Te wyrażenia zostały specjalnie zaprojektowane z myślą o profesjonalnych aktualizacjach LinkedIn. Na przykład reakcja celebrowania jest idealna w przypadku aktualizacji, które witają nowego członka zespołu, ogłaszają awans lub odzwierciedlają dobry kwartał finansowy.

Ta nowa funkcja nie tylko sprawia, że ​​angażowanie się w treść jest szybsze i łatwiejsze, ale także stwarza okazję do kreatywnego marketingu.

Na przykład firmy takie jak Gymshark używają zakresu wyrażeń jako sposobu na ocenę myśli lub uczuć swoich odbiorców:

[ 19459033]

To świetny sposób na zwiększenie swojej widoczności na LinkedIn, jednocześnie zachęcając do interakcji z marką – im więcej interakcji zyskują Twoje posty, tym więcej kanałów LinkedIn dotrze do Twojego posta!

Nowe funkcje LinkedIn nr 4: Ankiety

Sondaże LinkedIn to świetna nowa funkcja umożliwiająca szybkie angażowanie się na platformie.

How to Use LinkedIn’s New Features to Grow Your Business

Niezależnie od tego, czy temat jest lekki i niepoważny – jak podpisy e-mailowe – czy coś poważniejszego – na przykład zasady HR – ankiety są skutecznym sposobem na szybkie kontrola pulsu z Twojej sieci zawodowej.

Howie Fung , starszy menedżer produktu w LinkedIn, wyjaśnia: „Poproszenie sieci o opinię – i przekazanie jej innym w zamian – to świetny sposób na uzyskanie trafny i świadomy wkład, a jednocześnie inicjuje nowe rozmowy i dyskusje z zaufanymi kontaktami ”.

Dodatkowo możesz używać ankiet LinkedIn jako odskoczni do rozmów. Na przykład Andrew Seaman LinkedIn zachęca wyborców do dzielenia się doświadczeniami w komentarzach, a także do wzięcia udziału w poniższej ankiecie:

[ 19459001] Jako twórca ankiet możesz obserwować aktywność w czasie rzeczywistym, na przykład liczbę oddanych głosów, dotychczasowe wyniki i czas pozostały do ​​oddania głosu. Tylko Ty możesz również zobaczyć, kto zagłosował i na co głosował.

Dowiedz się, jak utworzyć pierwszą ankietę na LinkedIn tutaj .

Nowe funkcje LinkedIn nr 5: Organiczne posty z „karuzeli”

Posty „karuzeli” LinkedIn nie są zupełnie nowe – w rzeczywistości funkcja nie ” t nawet oficjalnie istnieją na LinkedIn.

Jednak w ciągu ostatnich kilku miesięcy zaobserwowaliśmy wzrost liczby osób udostępniających interaktywne, przewijane posty na LinkedIn.

Więc jaki jest sekret? Dokumenty LinkedIn.

Dokumenty LinkedIn można przeglądać w przewijalnym formacie, co czyni je idealnym kodem dla marek i firm, które chcą udostępniać dynamiczne, angażujące galerie obrazów na platformie.

How to Use LinkedIn’s New Features to Grow Your Business

Aby uzyskać najlepsze wyniki, dodaj strzałki nawigacyjne do swoich zdjęć przed przesłaniem ich na LinkedIn. Zachęci to do większej liczby kliknięć, co oznacza większe zaangażowanie i większy zasięg Twoich treści!

WSKAZÓWKA: Użyj narzędzia do tworzenia karuzeli, np. Drips zawartości , aby tworzyć jednolite projekty.

LinkedIn stale udostępnia nowe funkcje dla swojej 500-milionowej społeczności użytkowników.

Bądź na bieżąco z najnowszymi aktualizacjami, subskrybując biuletyn Later: cotygodniowy przegląd najważniejszych wiadomości z mediów społecznościowych dla firm i marek.

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi najnowszymi trendami i wydaniami funkcji? Zasubskrybuj biuletyn e-mail Later , aby uzyskać wszystkie najnowsze wiadomości z mediów społecznościowych, wskazówki i nie tylko!

Jillian Warren [ 19459015]

Jillian zajmuje się marketingiem treści w Later z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Jest miłośniczką londyńskich lokali śniadaniowych i zapaloną słuchaczką podcastów o prawdziwych kryminałach. Możesz połączyć się z nią na Instagramie @jillwrren .

Total
0
Shares
Related Posts
Read More

Jak sprzedawać na LinkedIn

Jeśli chodzi o zwiększanie sprzedaży w mediach społecznościowych, LinkedIn może nie być pierwszą platformą, o której myślisz. Jednak…