Konkurs copywritingowy: $10,000 w nagrodach za nieodparte oferty

Czym jest blog copywritingowy bez konkursu copywritingowego, prawda?

Od jakiegoś czasu chciałem tu prowadzić Grupowy projekt copywritingowy, ale chciałem zapewnić jak najwięcej możliwości realnego świata. Po omówieniu tego z różnymi współspiskowcami, oto, co wymyśliliśmy.

Konkurs:

Twoim zadaniem, jeśli zdecydujesz się ją przyjąć, jest złożenie nieodpartej oferty. Ta oferta powinna mieć formę strony docelowej, która przykuwa uwagę czytelnika, spuszcza je po śliskiej zjeżdżalni na wezwanie do działania i powoduje pożądane działanie. O to właśnie chodzi w landing Page ‘ ach, prawda?

Ostatecznym celem strony może być dowolna elektroniczna obserwowalna akcja—subskrypcja bloga, pobranie e-booka, Prośba o więcej informacji za pośrednictwem formularza internetowego, zakup itp. Wezwania do działania, takie jak ” pomyśl o tym “lub” skonfrontuj się z współmałżonkiem dzisiaj”, nie będą działać w tym konkursie-musi to być coś, co można zmierzyć online.

Strona docelowa to tylko jedna część równania: musisz także przyciągnąć ruch do strony, prawda? Drugim elementem konkursu jest reklama o ograniczonej przestrzeni, która skłania czytelnika do kliknięcia na Twoją stronę.

Oto specyfikacje reklamowe:

  • Nazwa oferty: max 65 znaków
  • Opis oferty: max 425 znaków

Podsumowując, aby wziąć udział w konkursie, musisz przesłać dwie rzeczy:

  1. Adres URL strony docelowej z wymiernym wezwaniem do działania
  2. Reklama przeznaczona do kierowania ruchu na stronę docelową, która nie przekracza maksymalnych ograniczeń znaków określonych powyżej

Strona docelowa może zostać stworzona specjalnie na ten konkurs lub może być już istniejąca. Kopia reklamowa powinna być specjalnie dostosowana do powyższych specyfikacji.

Nagrody:

Po stworzeniu strony docelowej i reklamy zasadniczo stworzyłeś SquidOffer. SquidOffers to nowy program reklamowy ze strony Squidoo o dużym natężeniu ruchu.

Oto jak to działa. Marketerzy (i organizacje, blogerzy, autorzy i Ty) kupują ofertę. Umieścili go w kategorii. Następnie użytkownicy Squidoo głosują na oferty, takie jak Digg czy Reddit, z wyjątkiem tego, że każda oferta jest prawdziwą ofertą promującą prawdziwe rzeczy.

Tak więc najlepsze oferty wznoszą się na szczyt i uzyskują największy ruch.

Ten konkurs ma na celu wyłonienie wyjątkowych reklam i stron docelowych, które będą lepsze w tym innowacyjnym środowisku reklamowym. Tak więc Squidoo rozdaje zwycięzcom konkursu 10 000 $ w prawdziwej reklamie, co powinno skutkować ogromną ekspozycją Twojej oferty.

  1. Pierwsza nagroda: $5,000 w darmowej reklamie od SquidOffers
  2. Druga nagroda: $ 3,000 w darmowej reklamie od SquidOffers
  3. Trzecia nagroda: $2,000 w darmowej reklamie od SquidOffers

Sędziowie:

Jest to konkurs umiejętności, a zgłoszenia są oceniane na podstawie prawdopodobieństwa sukcesu w świecie rzeczywistym. Zwerbowałem prawdziwych ekspertów do wyboru, które zgłoszenia będą najlepsze na Squidoo, plus jeden inny facet do wypełniacza.

  • Seth Godin – autor bestsellerów i założyciel Squidoo
  • Darren Rowse-Problogger i współzałożyciel b5 Media
  • Brian Clark-potrzebowałem 3 sędziów, co mogę powiedzieć?

Kryteria:

Jurorzy będą szukać reklam, które przyciągają uwagę i przyspieszają działanie w unikalny i skuteczny sposób, w połączeniu z odpowiednimi stronami docelowymi z mocnymi nagłówkami, urzekającymi otwarciami, jasnym pismem, komplementarną grafiką i atrakcyjnymi wezwaniami do działania.

Inne Wymagania:

Aby wziąć udział w konkursie copywriting, musisz spełnić te wymagania:

  • Musisz mieć ukończone 18 lat
  • Kwalifikują się tylko zgłoszenia w języku angielskim
  • Musisz przesłać kopię reklamową i adres URL strony docelowej razem
  • Zgłoszenia należy dokonać najpóźniej do godziny 12: 00 CST poniedziałek, 21 maja 2007

Kliknij tutaj, aby przejść do formularza zgłoszeniowego i powodzenia!

Total
0
Shares
Related Posts