Może nie chcesz tego słuchać.…
… ale faktem jest, że Twoje treści mogą nie zasługiwać na pozycję # 1 w wyszukiwarkach.
Tylko jeden fragment treści może znaleźć się na pierwszym miejscu dla każdego zapytania-to fakt. Google (i inne wyszukiwarki) ciężko pracują, aby upewnić się, że pierwszy wynik jest naprawdę najlepszą treścią dla tego słowa kluczowego.
Według ostatnich patentów Google wiemy, że Google stale udoskonala i ulepsza swój algorytm, który automatycznie “klasyfikuje” lub punktuje strony w oparciu o jakość treści.
Ponadto mają duży zespół ręcznego wyszukiwania, który ocenia strony w oparciu o najnowsze wytyczne Google dotyczące jakości.
Nic dziwnego, że najlepsza treść spełnia wszystkie te wytyczne.
Kilka lat temu można było stworzyć “dobre, unikalne treści”, które nie były naprawdę. dobrze, ale to było wystarczająco dobre, aby oszukać algorytmy wyszukiwarek. Zakładając, że miałeś właściwą optymalizację poza stroną, nadal możesz oceniać warunki.
Ale Google w szczególności zrobił niesamowite postępy w ciągu ostatnich kilku lat. Ostatnio pojawiła się ogromna aktualizacja Phantom, która spowodowała ogromne zmiany w rankingach. Ta aktualizacja była wynikiem zmiany algorytmu rdzenia przez Google po raz kolejny. Dalej będzie się tylko poprawiać.
Wiem, że niektórzy z was są sfrustrowani i źli z powodu tych zmian. Jest do bani, jeśli twój ruch spada, ponieważ Twoje strony są teraz niższe. Rozumiem to, ale szczerze mówiąc, czy Twoje treści zasługują na bycie #1?
Pewnie nie, może wcześniej, a może został przekroczony. Niezależnie od tego, dlaczego, dobrą wiadomością jest to, że możesz odzyskać swoje rankingi.
Jak? Twórz najlepsze cholerne treści. W tym momencie nie ma żadnych tajemnic.
Biorąc pod uwagę, że wyszukiwanie organiczne nadal stanowi około 64% ruchu odsyłającego, warto.
Ale jak stworzyć najlepszą treść dla docelowych słów kluczowych?
Pokażę Ci pięć różnych sposobów na przeniesienie treści na wyższy poziom. Jeśli to zrobisz, otrzymasz Nr serii więcej ruchu wyszukiwania. Jeśli połączysz to z solidną taktyką promocyjną, szybko rozwiniesz swoją stronę.
1. Większe jest często lepsze
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o SEO, e-mail marketingu lub jakimkolwiek innym temacie, który wolisz:
lista trzech porad
lub
lista 20 porad?
Nie ma wątpliwości, że lista 20 porad będzie bardziej przydatna dla większej liczby osób niż krótsza lista.
Robienie czegoś większy (dłuższy) jest to zazwyczaj najprostszy sposób, aby uczynić go lepszym.
Według dogłębnego badania przeprowadzonego przez SerpIQ, strony o najwyższym rankingu są zazwyczaj dłuższe.
Podczas gdy są niektóre wyjątki (takie jak bardzo wąski temat), pakowanie w Więcej informacji jest zwykle lepsze dla użytkownika, czego chcą Wyszukiwarki.
Moje osobiste doświadczenie pokazuje, że takie posty są również bardziej udostępniane, co jest wskaźnikiem ich przydatności. W przeszłości podzieliłem się tym, że moja własna analiza postów Quick Sprout wykazała, że posty dłuższe niż słowa 1,500 otrzymują dodatkowe 68% więcej tweetów i 22% więcej polubień na Facebooku niż krótsze.
Zauważysz, że posty zarówno na Quick Sprout, jak i na NeilPatel.com blog są zazwyczaj bardzo długie (4000-6000 Słów), i robią dobrze dla ruchu w wyszukiwarkach.
W rzeczywistości istnieją dwa sposoby, aby post był dłuższy, aby go poprawić.
Opcja # 1-Dodaj więcej elementów: Oczywistą opcją jest po prostu dodanie większej ilości treści do postu. Najczęstszą sytuacją, w której jest to najlepsza opcja, jest post na liście. Zamiast “8 ways to do X”, napisz “20 ways to do X.”
Jeśli już przeprowadziłeś badanie słów kluczowych, możesz łatwo wybrać terminy w obszarach, w których ludzie szukają więcej. Zazwyczaj najlepszymi kandydatami są Zwroty zawierające słowa:
- porady
- strategie
- taktyka
- pomysły
- sposoby
Jeśli chcesz znaleźć więcej z nich, użyj Planera słów kluczowych Google. Wpisz swoją główną niszę (np. zdrowie, marketing, dekorowanie itp.), wraz z którymkolwiek z powyższych słów.
Na przykład, gdybym chciał utworzyć post z listą potworów dla witryny case study, mógłbym wyszukać “porady zdrowotne” w narzędziu:
Nawet bez przewijania w dół, można zobaczyć, że istnieje sporo słów kluczowych, które mogą być świetnymi celami. Fakt, że nie mają ogromnego wolumenu wyszukiwania (ale nadal przyzwoity) oznacza, że istnieje większa szansa, że nikt inny nie stworzył niesamowitych treści wokół słowa kluczowego (wolałbyś konkurować z QuickSprout.com lub supercoolhealthtips.com?).
Skopiuj te słowa kluczowe, a następnie przeszukaj je jeden po drugim. Zobacz kilka pierwszych wyników:
Szukając “porady odchudzanie” wychował prawie wyłącznie listy postów, i to, co chcemy zobaczyć. Ponadto wszystkie są stosunkowo krótkie, co oznacza, że można łatwo utworzyć dłuższą listę.
Opcja # 2-Dodaj więcej szczegółów: Wielu listom po prostu brakuje głębi potrzebnej do przydatności. Jeśli Twoja wskazówka polega na “uważnym zważeniu jedzenia”, zakłada to, że czytelnicy wiedzą, dlaczego powinni to zrobić i jak to zrobić.
Jeśli szukasz porad zdrowotnych, wolałbyś mieć prostą listę lub szczegółową listę przydatną do działania?
Na przykład, wynik # 1 Weight loss tips z powyższego wyszukiwania wygląda następująco:
To jest niezwykle zwykły i niezbyt przydatny. Gdybym pisał taki post, pod końcówką zamieściłbym znacznie dłuższy opis. Mogę dołączyć:
- lista najlepszych potraw (może i zdjęcia)
- przykładowy plan posiłków lub plan podjadania
- korzystny plan zakupów
- kilka przykładów, jak łączyć pokarmy, których większość ludzi nie zna
Ponadto, mógłbym uczynić go bardziej użytecznym, pokazując krok po kroku osobiste przykłady tego, jak “dodaję” jedzenie.
Wyobraź sobie, że jesteś Czytelnikiem w tej sytuacji i szukasz porad zdrowotnych, które wolałbyś przeczytać? Tym bardziej szczegółowym i praktycznym, oczywiście.
Tu pojawia się prawdziwa moc: Co zrobić, jeśli nie tylko wykonane wskazówki bardziej szczegółowe, ale również wykonane listę dłużej. Zamiast tylko “10 łatwe odchudzanie porady,” można utworzyć “30 łatwe odchudzanie porady” Oraz przejdź do szczegółów każdej pojedynczej końcówki. W ten sposób tworzysz zasób, który zasługuje być # 1.
2. Pomóż czytelnikom poruszać się po wodach
Wiem, że to może być trochę czasu, ale czy pamiętasz, jak to było, gdy po raz pierwszy próbował dowiedzieć się o marketingu internetowym?
Nie wiedziałeś absolutnie nic i nie miałeś pojęcia, od czego zacząć (chociaż jeśli znalazłeś Quick Sprout, myślę, że robisz coś dobrze).
Dodatkowo, kilka pierwszych przewodników i e-booków, które prawdopodobnie znalazłeś, pozostawiło Ci więcej pytań i zamieszania niż miałeś, gdy zaczynałeś.
Dobrą wiadomością jest to, że kiedy wprowadzasz nowy temat do czytelnika (dużego lub małego), masz możliwość ułatwienia mu tego. Jeśli twój artykuł może skutecznie edukować czytelnika na nowy temat bardziej niż jakakolwiek inna alternatywa, zasługujesz na rangę # 1.
Ogólnie rzecz biorąc, istnieją trzy sposoby, aby ułatwić czytelnikom zrozumienie twojego pisania.
Opcja # 1-Zrób to jaśniej: Zacznij od rozbicia rzeczy tak bardzo, jak to możliwe. Używaj słów, które prawie wszyscy czytelnicy są zaznajomieni i nie próbuj zajmować się ogromnym tematem na raz.
Na przykład nie będę próbował uczyć Cię, jak odnieść sukces jako marketer w jednym poście. Zamiast tego wybieram znacznie mniejszą część marketingu i wchodzę w to z większą ilością szczegółów. To pozwala mi naprawdę rozbić rzeczy dla Ciebie.
Ponadto używaj metafor, podobieństw i analogii wszędzie tam, gdzie to możliwe, aby opisać skomplikowane (abstrakcyjne) pojęcia. Jeśli nie pamiętasz tych terminów z lekcji angielskiego, w zasadzie opisują one sposoby porównywania dwóch różnych rzeczy (w nieco inny sposób).
“Metafory pozwalają uczynić złożone prostym i kontrowersyjnym. I odwrotnie, metafory pozwalają stworzyć niezwykłe znaczenie z pozornie przyziemnego.” – Brian Clark
Największą zaletą porównań jest to, że pozwalają one prezentować swoje nauki na wiele sposobów. Mam nadzieję, że przynajmniej jeden będzie jasny dla Twoich czytelników.
Niektóre są naprawdę oczywiste i mogą obejmować cały post, jak Do Business.
Inne porównania mogą być używane sporadycznie, gdy pojawia się skomplikowany temat.
Na przykład w moim przewodniku po growth hacking porównałem lejek Growth hacker (o którym większość ludzi nigdy nie słyszała) do lejka oleju samochodowego. Ten konkretny przykład pomógł czytelnikom zrozumieć, że ruch jest jak olej i musi spływać lejkiem, jeśli ma dotrzeć do miejsca docelowego, tj. silnika (lub wzrostu Twojej witryny).
Oprócz porównań, możesz również użyć przykładów, aby wyjaśnić rzeczy. Często, kiedy słyszysz nową koncepcję, ma to sens, ale nie jest od razu oczywiste, jak możesz ją zastosować.
Dlatego staram się zawrzeć jak najwięcej przykładów, kiedy radzę ci coś zrobić. Na przykład, kiedy pisałem o pisaniu e-maili do subskrybentów, aby poinformować ich o nowych postach, podałem przykład rzeczywistego e-maila, który wysłałem:
Na koniec możesz również korzystać z danych osobowych lub wyników eksperymentów. Na przykład w tym poście podzieliłem się z wami wynikami mojej osobistej analizy szybkiego kiełkowania wpływu liczby słów na liczbę akcji. Regularnie publikuję wyniki moich eksperymentów, aby pomóc ci się uczyć.
Opcja # 2-Wypełnij dowolne otwory: Czasami natkniesz się na ranking # 1, który jest rzeczywiście dobry. Jednak nawet dobra treść często ma dziury. Może odnosić się do głównego tematu dokładnie, ale coś przeoczyć, lub może nie odnosić się do drugorzędnych pytań dobrze.
Jest naprawdę łatwy sposób na wykrycie większości dziur. Ponieważ artykuł prawdopodobnie od jakiegoś czasu zajmuje pozycję w rankingu określonego słowa kluczowego lub frazy,miał sporo ruchu. Zazwyczaj oznacza to, że będzie miał również sporo komentarzy.
Wiele komentarzy zwróci uwagę na wszystko, czego brakowało w artykule. Nie zawsze jest to ważna krytyka, ale często tak jest.
Nawet w moich postach nie mogę wszystkiego pokryć w 100% (Staram się!). Na przykład napisałem post ” narzędzia Content marketingowe.”Był to stosunkowo popularny artykuł i myślę, że został dobrze przyjęty. To powiedziawszy, jeśli przejrzysz komentarze, znajdziesz takie:
Sprawdziłem zalecaną wtyczkę i zobaczyłem, że wygląda całkiem fajnie—byłby świetnym dodatkiem do listy. Były też inne, za którymi tęskniłem.
Tak więc nawet kawałek treści, który moim zdaniem jest całkiem dobry (chociaż mogę być trochę stronniczy), można poprawić na wiele sposobów.
Opcja # 3-popraw wszelkie błędy: Czy kiedykolwiek słyszałeś, że nie możesz ufać wszystkiemu, co czytasz w Internecie? Najprawdopodobniej.
Chociaż sieć ma mnóstwo niesamowitych zasobów, do których możesz natychmiast uzyskać dostęp, zawiera również mnóstwo dezinformacji.
Ponadto, ponieważ strony nigdy nie znikają, chyba że zostaną usunięte lub strona przestanie działać, dużo informacje są nieaktualne.
Na przykład wytyczne SEO wprowadziły wiele zmian w ciągu ostatniej dekady. To, co kiedyś było dobrą radą, teraz jest straszną radą.
Jeśli wyszukasz “czynniki rankingu Google”, nadal zobaczysz wyniki z ostatnich kilku lat. Chociaż były to dobre posty w tym czasie, teraz zawierają błędy.
Porównaj to z wynikiem # 1, który jest postem na Backlinko. Zamiast skupiać się na roku, Brian Dean utrzymuje go na bieżąco, co oznacza, że nadal będzie to najlepszy wynik dla poszukiwaczy, nie tracąc na znaczeniu.
3. iPod czy Zune – który wybrać?
Prawie 10 lat temu rozpoczął się wyścig o rynek przenośnych odtwarzaczy mp3 / mp4.
Apple wypuściło iPoda classic, wkrótce potem iPoda touch, a Microsoft Zune.
Zune był dość kolosalną porażką, podczas gdy iPod pomógł Apple stać się jeszcze bardziej liderem w technologii.
Zabawne jest to, że wielu twierdziło, że funkcjonalność Zune była w rzeczywistości lepsza niż w przypadku konkurencyjnych produktów. Problem polegał na tym, że był nieporęczny i brzydki, a nie do końca fajny produkt, z którym można zobaczyć.
W skrócie: wygląd ma znaczenie.
I tak jak etui i logo wpływają na wrażenia użytkownika z odtwarzaczem mp3, projekt witryny wpływa na wrażenia użytkownika każdego z czytelników.
Nawet przy dokładnie tej samej zawartości, dwa różne projekty mogą przynieść drastycznie różne wyniki. Użytkownicy mogą kochać jeden, a nawet nie przejmować się czytaniem do drugiego.
Jeśli chcesz stworzyć lepszą zawartość do wyszukiwania, Rozpocznij (lub zakończ), poprawiając wygląd.
Technika formatowania #1-Dołącz obrazy (bonus dla niestandardowych): Wszyscy mamy instynkty. Jeśli ktoś rzuci coś w ciebie, automatycznie wzdrygasz się. W przypadku większości czytelników online, jeśli zobaczą stronę zawierającą tylko tekst, uruchamiają się automatycznie.
Ściana tekstu wygląda dokładnie jak podręcznik. Jeśli sprawisz, że czytanie Twoich treści wydaje się pracą, bardzo niewielu czytelników dołoży starań, aby je przeczytać.
Podstawowym sposobem, w jaki rozbijam tekst (oprócz krótkich akapitów), są obrazy. Przetwarzamy obrazy do 60 000 razy szybciej niż tekst. O wiele łatwiej jest spojrzeć na zdjęcie niż przeczytać akapit.
Badania nad świetną treścią mówią, że powinieneś mieć co najmniej jedno zdjęcie na każde słowo 350.
Każdy obraz jest lepszy niż żaden, ale niektóre obrazy są lepsze od innych. Z mojego doświadczenia wynika, że oto najlepsze rodzaje obrazów do wykorzystania w postach na blogu:
- wykresy
- wykresy
- Zdjęcia stockowe
- niestandardowe obrazy
- kreskówki / Komiksy
Wykresy i wykresy są szczególnie przydatne, ponieważ mogą pomóc w obsłudze punktów i przekazywaniu ważnych informacji. Są one również tanie, ponieważ zazwyczaj można po prostu połączyć się ze źródłem lub utworzyć je samodzielnie.
Niestandardowe obrazy są fantastyczne, ale są bardziej zasobochłonne. Dadzą ci więcej akcji społecznościowych i linków zwrotnych, ale poświęcą więcej czasu. Możesz zapłacić projektantowi za ich utworzenie lub stworzyć własne.
Technika formatowania #2-Stwórz własny układ: Jeśli naprawdę chcesz przenieść zawartość na wyższy poziom, utwórz dla niej niestandardowy układ. Nie jest to łatwe ani tanie (w czasie lub za pieniądze), więc nie zawsze można to zrobić.
Jednak w przypadku naprawdę ważnych treści, takich jak moje ostateczne Przewodniki, uważam, że warto.
Co mam na myśli przez niestandardowy układ?
W przypadku typowego posta na blogu formatowanie jest zawsze takie samo. To nie jest zła rzecz, ale ogranicza Cię.
Dzięki moim definitywnym przewodnikom udało mi się stworzyć niestandardowe tabele treści…
… i różne tło / czcionki…
… i mnóstwo niestandardowych obrazów w tle, aby zwiększyć czytelność.
To od Ciebie zależy, ile czasu i pieniędzy chcesz zainwestować w konkretny przewodnik. Ale im więcej robisz, tym bardziej czytelne i użyteczne staje się zwykle, co pomoże Ci w rankingu # 1.
Technika formatowania #3-używaj list w miarę możliwości: Ludzie uwielbiają przeglądać internet. Zazwyczaj czytają nie więcej niż 28% treści.
Istnieje wiele powodów, dla których warto korzystać z list:
- są bardziej czytelne (łatwiejsze do odtłuszczenia);
- rozbijają treści; oraz
- są one znacznie mniej niezręczne niż długie zdania.
Technika formatowania # 4-struktura zapewniająca maksymalną czytelność: Ludzie lubią szybko czytać; to częściowo dlatego, że chudną. Ale robią to również dlatego, że mają ograniczony czas i jest tak wiele treści walczących o ich uwagę.
Musisz sprawić, aby Twoje treści były jak najbardziej przyjazne dla czytelnika. Im łatwiej jest go czytać, tym bardziej prawdopodobne, że ktoś przeczyta go na tyle, aby go przyciągnąć, aby zwrócić na niego większą uwagę.
Głównym kluczem jest posiadanie jasnej hierarchii strukturalnej. Oznacza to, że Twoje treści muszą być logicznie zorganizowane w artykule.
Tu pojawiają się podtytuły.
Formatuję moje główne podtytuły tak jak większość innych, zawinięte w znacznik H2. W ten sposób się wyróżniają. Czytelnicy mogą przejrzeć artykuł i łatwo zidentyfikować podtytuły. Jeśli ktoś ich zainteresuje, zagłębią się w to.
Oto, gdzie moje formatowanie na Quick Sprout i innych blogach jest inne. Większość postów na blogu jest pisana z H3s, H4S, a nawet H5S czasami. Każda z tych podtytułów znajduje się na własnych liniach i wyróżnia się na tle reszty tekstu.
Problem z tym, z mojej perspektywy, polega na tym, że naprawdę trudno jest odróżnić je od siebie podczas skimmingu. Każdy rodzaj znacznika nagłówka ma zazwyczaj podobny kolor i rozmiar.
Jak więc czytelnik ma je odróżniać od siebie? Nie mogą-przynajmniej nie łatwo.
Zamiast przeglądać artykuł i zwracać uwagę na kilka ważnych nagłówków, czytelnicy po prostu przewijają. To dlatego, że nic nie może przyciągnąć ich uwagi, gdy jest zbyt wiele podtytułów.
Ale, oczywiście, czasami trzeba rozbić sekcję dalej. Rozwiązaniem jest strategiczne użycie pogrubienia i kursywy do oznaczenia tych przerw.
Ponieważ pogrubienie nie obejmuje całej linii i nie jest większe niż reszta tekstu, nie będzie przeszkadzać w przeglądaniu. Jeśli jednak ktoś rzeczywiście czyta sekcję, będzie jasne, że pogrubiony opis jest początkiem podsekcji.
To niewielka zmiana, która może przynieść znaczące rezultaty pod względem komfortu użytkowania.
4. Daj im coś, w co mogą wierzyć
Blogi pierwotnie były tworzone jako rodzaj internetowych dzienników osobistych.
Od tego czasu ewoluowały, aby być znacznie bardziej pouczające i zabawne. Z tego powodu, każdy można utworzyć bloga z dnia na dzień i publikować jako “ekspert”, nawet jeśli nie są.
To prowadzi do dużo błędnej rady, nawet jeśli nie jest tak napisane celowo.
Więc kiedy ktoś składa oświadczenie lub oświadczenie w poście na blogu, większość czytelników pozostaje z myślą: “Czy to prawda?”
Chociaż jest to jedna z najtrudniejszych części układanki dla Google, ważne jest posiadanie wiarygodnej treści. Wynik nr 1 musi być treścią, której użytkownicy mogą zaufać.
Domyślam się, że Google wykorzystuje wskaźniki interakcji użytkownika, aby określić wiarygodność treści. Jeśli użyjesz jednej z dwóch metod, które ci pokażę, czytelnicy będą bardziej ufać Twoim treściom i przestaną szukać alternatyw, co powinno pomóc w rankingach.
Opcja # 1-Wywiad lub cytować ekspertów: Jeśli piszę post na blogu, muszę cię przekonać, że jestem ekspertem, któremu należy ufać.
To tutaj napotkałem problemy z blogiem o żywieniu. Ponieważ nie jestem licencjonowanym dietetykiem, trudno mi przedstawić jakiekolwiek opinie i oczekiwać, że zostaną potraktowane poważnie.
Jednak wywiady z dietetykami i cytaty w całym artykule dodadzą ogromnej wiarygodności moim punktom.
Zastanów się, czym zazwyczaj są podcasty. Na przykład Entrepreneur on Fire jest jednym z najpopularniejszych podcastów marketingowych. Na początku John Lee Dumas był “nikim”, więc nikt nie słuchał programu, który był tylko o jego doświadczeniach przedsiębiorczych.
Więc co zrobił? Zapraszał gościa do podcastu w każdym odcinku. Były one automatycznie wiarygodne, ponieważ osiągnęły już sukces i stały się ekspertami. Ludzie chcieli usłyszeć ich opinie i dlatego serial stał się tak popularny.
Teraz, po latach ciężkiej pracy John jest również uważany za przedsiębiorczego eksperta, a ludzie dostrajają się do jego programów, nawet jeśli to tylko on mówi.
Ale dopóki nie staniesz się ekspertem, wykorzystaj wiarygodność, którą już rozwinęli inni eksperci.
Opcja # 2-Wsparcie każdy oświadczenie z danymi: Opinie ekspertów są jednym ze sposobów na poparcie punktu. Innym sposobem, który jest równie dobry w większości sytuacji (w niektórych jest lepszy lub gorszy), jest cytowanie wiarygodnych danych.
Wiele osób powiedziało mi, że w moich postach umieszczam śmieszną ilość linków i mają rację. Jeśli to możliwe, staram się poprzeć wszystkie roszczenia. Im więcej danych i odniesień możesz dołączyć, tym bardziej zaufana będzie (i powinna) Twoja treść.
Istnieje wiele sposobów na znalezienie statystyk, ale najprostszym sposobem na rozpoczęcie jest po prostu wyszukanie “[twojej niszy] + statystyk.”
Jeśli jesteś w niszy, takiej jak marketing, istnieje mnóstwo świetnych zasobów, które mają do setek przydatnych statystyk.
Często można również uzyskać jeszcze bardziej szczegółowe. Na przykład mógłbym szukać “statystyk content marketingowych”, gdybym pisał artykuł na ten konkretny temat.
5. Zapewnij czytelnikom kontrolę w złożonych sytuacjach
Twoi odbiorcy składają się z wielu różnych typów ludzi, nawet jeśli wszyscy mają wspólne zainteresowanie tym, o czym piszesz.
Mają inny czas na naukę, różne ilości doświadczenia, różne preferencje uczenia się i tak dalej.
Oprócz tworzenia świetnych treści, możesz także dać czytelnikom kontrolę nad tym, w jaki sposób konsumują treści, co doprowadzi do lepszej satysfakcji użytkownika—kluczowych kryteriów rankingów.
Taktyka #1-oferuj treści w wielu formatach: Niektórzy ludzie uczą się wzrokowo, podczas gdy inni lubią uczyć się przez czytanie lub słuchanie. Jestem wielkim fanem dawania ludziom tego, czego chcą.
Dlatego regularnie tworzę zarówno długie artykuły tekstowe, jak i wysokiej jakości infografiki.
Zamieszczam je osobno, ale możesz również połączyć infografikę z artykułem, aby dać czytelnikom więcej opcji:
Jeśli wiesz, że czytelnicy mogą docenić możliwość zapisania kopii artykułu lub wydrukowania go, możesz zaoferować wersję zawartości w formacie PDF.
Ponieważ te dodatkowe formaty wymagają dodatkowych zasobów, warto poprosić o udostępnienie społecznościowe lub adres e-mail przed ich udostępnieniem (to zależy od Ciebie):
Nie wszystkie artykuły nadają się do wielu formatów, ale pamiętaj o tym.
Taktyka # 2-Dołącz spis treści: Pamiętasz, jak rozmawialiśmy o tym, że ludzie chudną? Skanują treść w poszukiwaniu nagłówków. Dlaczego nie dać im tego? W ten sposób nie mogą przypadkowo przegapić tego, czego szukają, ponieważ przewijają się zbyt szybko.
Możesz to zrobić ze spisem treści.
Jaka jest ta strona, która plasuje się przyzwoicie dla większości terminów? O tak, Wikipedia, która zajmuje pierwsze miejsce dla około 56% wyszukiwań. Jeśli chcesz zobaczyć świetne treści, spójrz na Wikipedię.
Jedną z rzeczy, którą Wikipedia robi naprawdę dobrze, jest to, że zawiera spis treści na każda strona.
To bardzo proste, ale robi dokładnie to, czego potrzebuje. Istnieje wiele wtyczek WordPress, których możesz użyć do utworzenia podobnego spisu treści w kilka sekund.
Dodatkowo możesz czasami pójść o krok dalej. Możesz połączyć tę taktykę z poprawą formatowania treści, tworząc spis treści oparty na obrazach.
Przyciągnie jeszcze większą uwagę i zrobi świetne pierwsze wrażenie na czytelnikach.
Taktyka # 3-Pozwól użytkownikom filtrować opcje: Niektóre posty, zwłaszcza posty z listy, mogą wymknąć się spod kontroli, gdy zaczniesz konkurować z innymi postami.
Na przykład, Backlinko ma największą listę taktyk SEO, które widziałem zdecydowanie. Nie będę liczył indywidualnie, ale z szybkiego oszacowania, myślę, że ma ponad 150 taktyk na stronie.
Przeciętny czytelnik nie chce 150 opcji, nawet jeśli jest imponujący.
To skłoniło autora, Jona Coopera, do stworzenia mechanizmu filtrującego.
Możesz sprawdzić lub odznaczyć czas potrzebny na wdrożenie taktyki, a także to, czego wymaga (zależności) i wartość łącza. W ten sposób czytelnicy mogą sprowadzić ogromną listę do kilku bardzo istotnych i użytecznych wyników, pozostawiając ich całkowicie zadowolonych.
Nie ma łatwych sposobów na wdrożenie tego, więc musisz zatrudnić programistę internetowego. Ale w rzadkich przypadkach, gdy kończysz z treścią, którą można poprawić za pomocą filtra, prawdopodobnie warto.
Wniosek
Tworzenie świetnych treści nie jest łatwe, ale to jedyny sposób, w jaki będziesz w stanie osiągnąć i utrzymać rankingi #1.
Traktuj każdy artykuł jako inwestycję. Im więcej czasu i zasobów poświęcisz, czyniąc go najlepszym zasobem na ten konkretny temat, tym więcej z niego wyjdziesz.
Ale należy pamiętać, że to zajmie trochę czasu. Potrzeba miesięcy konsekwentnego publikowania najwyższej jakości treści, aby zobaczyć jakiekolwiek wyniki, a nie dostaniesz 100 000 odwiedzających miesięcznie w ciągu nocy.
Ostatnim ważnym punktem, z którym chciałbym cię zostawić, jest nie używaj tylko jednej strategii lub taktyki z tego artykułu—połącz je.
Pomyśl o typowym artykule Quick Sprout:
- Czy jest długa i dogłębna? – tak.
- To jest jasne, proste i skuteczne? – tak.
- Czy jest przyjazny dla użytkownika i czytelny? – tak.
- Jest poparta ekspertyzami i statystykami? – tak.
- Czy daje czytelnikom wiele opcji? – czasami (można to poprawić)
Mój średni artykuł zaznacza 4 z 5 punktów za tworzenie świetnych treści. Że to jak tworzysz treści, które naprawdę zasługują na rangę # 1.