11 zaawansowane techniki zmiany przeznaczenia starych treści

Jeśli chodzi o content marketing “hacki”, jest to jeden z moich absolutnych ulubionych.

Tak wielu marketerów kończy zawartość i nigdy więcej jej nie dotykaj. Ale po co to robić, gdy możesz uzyskać tak duży przebieg z jednego kawałka treści?

To jest moc zmiany przeznaczenia treści.

To jak tworzenie pasywnego dochodu. Wykonujesz ciężką pracę raz, i nadal czerpać korzyści.

Z zmienianiem treści, to ten sam pomysł. Tworzysz zawartość raz, a następnie używasz jej na kilka różnych sposobów.

Oznacza to mniej pracy i więcej wyników. To wydaje się zbyt piękne, by było prawdziwe, ale obiecuję ci, że nie jest.

Piękno tej techniki polega na tym, że możesz zmienić przeznaczenie każdego rodzaju treści. Artykuły, filmy, listy kontrolne – co tylko chcesz.

Weź więc kawałek treści, który chcesz zmienić, i spójrzmy na zaawansowane techniki 11 do zmiany przeznaczenia.

1. Twórz talię SlideShare

Jeśli jesteś na LinkedIn (i prawdopodobnie jesteś), możesz wykorzystać SlideShare, aby uzyskać więcej życia z treści.

SlideShare to niezwykle popularna strona, która prezentuje pokazy slajdów od profesjonalistów z całego świata. To świetny sposób, aby usłyszeć swój głos i zaprezentować swoje treści zupełnie nowym odbiorcom.

Artykuły typu List lub prowadnice sprawdzają się szczególnie dobrze na pokładach ślizgowych. Ale prawie wszystko będzie skuteczne jako talia slajdów-po prostu trzeba sformatować go poprawnie. Oto świetny przykład talii SlideShare od Barry ‘ ego Feldmana.

Jeszcze lepsze jest to, że Barry zaadaptował to ze starego posta na blogu:

image02

Treść działa dobrze zarówno jako post na blogu, jak i slajd. Zmieniając treść, Barry przedstawił swoją treść dwóm zupełnie różnym odbiorcom.

2. Zrób samouczek wideo

Marketing wideo to teraz gorący temat. Ponieważ filmy są tak powszechne i popularne, coraz więcej marketerów z nich korzysta.

Filmy można łatwo oglądać, udostępniać i zapisywać na później. Możesz oglądać je w domu lub w podróży. I nie trwa to zbyt długo.

Po zmianie przeznaczenia istniejącej zawartości jako samouczka wideo proces staje się jeszcze łatwiejszy. Ludzie uwielbiają filmy instruktażowe, a jeśli zaoferujesz wysokiej jakości samouczek wideo, dostaniesz dużo ruchu i akcji.

Więc, jaki rodzaj treści sprawia, że dobry samouczek wideo?

Jeśli kiedykolwiek przeprowadziłeś webinar, możesz szybko i łatwo przekształcić go w samouczek wideo. To świetny sposób na zmianę przeznaczenia treści. To biorąc ograniczony zasób (webinar) i czyni go nieograniczonym w formie wideo.

image04

Źródło: WordStream.com

Oto kilka pomysłów:

  • Szczegółowe posty na blogu można odchudzić do tablicy lub wideo wyjaśniającego
  • Post z listy może stać się filmem z listy
  • Zamień talię slajdów w narracyjną prezentację

Jedynym ograniczeniem jest Twoja wyobraźnia.

3. Zamień swoje posty na blogu w ebooka

Gdybym kazała ci napisać ebooka, pewnie byłabyś oszołomiona. Możesz nie wiedzieć, od czego zacząć i jak napisać ogromny ebook.

Ale jeśli blogujesz, masz prawie ukończony ebook tuż przed oczami.

Prawdopodobnie zgromadziłeś kilka postów na blogu. Jeśli tak, możesz zrobić z nich ebooka.

Ebooki tworzą doskonałe magnesy ołowiane i możesz je również sprzedawać. Uwielbiam używać e-booków w moich strategiach marketingowych ze względu na to, jak elastyczne (i popularne) są.

Kiedy czytelnicy po raz pierwszy spojrzą na witrynę i zobaczą ofertę bezpłatnego e-booka, automatycznie ustawią Cię jako autorytet w ich umysłach. A jeśli go ściągną, otrzymasz e-mail i ewentualnie klienta z niego.

Michael Hyatt oferuje nowym gościom bezpłatny przewodnik na swoim blogu:

image00

Niezależnie od tego, czy nazywasz to przewodnikiem, planem, czy czymś zupełnie innym, ebook to potężny sposób na zmianę przeznaczenia treści.

4. Przekształć slajdy w infografikę

Infografiki mogą generować większy ruch niż myślisz. W Kissmetrics wykorzystaliśmy infografiki do generowania milionów odwiedzających i dziesiątek tysięcy linków zwrotnych.

Ale czasami tworzenie infografik może trochę potrwać. Musisz znaleźć odpowiednie fakty, uzyskać odpowiednie wizualizacje i dobrze je połączyć.

Jeśli masz zjeżdżalnię, prawdopodobnie masz wszystko, czego potrzebujesz do infografiki. Podobnie jak infografiki, slajdy prezentują informacje w krótkim i słodkim formacie i często zawierają media.

Aby rozpocząć, możesz użyć darmowego kreatora infografik, takiego jak Visme, Piktochart lub Canva. Wystarczy podłączyć dane ze slajdów, sformatować je trochę i voila!

(Kolejna wskazówka: możesz połączyć talie slajdów, aby utworzyć jedną infografikę lub podzielić jedną talię slajdów na wiele infografik.)

5. Opublikuj swoje posty na blogu jako podcasty

Podcasting ma się dość duży Ostatnio, i nie wykazuje oznak spowolnienia.

Słuchacze podcastów nie lubią puch-chcą substancji.

Czy jest lepszy sposób na stworzenie niesamowitego odcinka podcastu niż przez zmianę przeznaczenia posta na blogu?

Jeśli masz jakieś szczegółowe posty na blogu w swoim archiwum, wyciągnij je i odkurz. Z małym formatowaniem, edycją i skryptami, stworzą doskonałe podcasty.

Pamiętaj, że jeśli Twoje posty używają wielu mediów, musisz znaleźć inny sposób przekazywania tych informacji. I prawdopodobnie będziesz musiał przerobić część swojego pisania, aby brzmiało bardziej naturalnie w mowie.

Chociaż ta opcja może być trochę trudna, warto. Możesz udostępniać swoje podcasty na wszystkich rodzajach platform, w tym iTunes, Soundcloud, Stitcher i Podbay. Z każdą używaną platformą udostępniasz swoje treści nowym odbiorcom.

6. Zamieść swoje komentarze w newsletterze

Jeśli regularnie odpowiadasz na komentarze na swoim blogu, tworzysz pomocne treści, nawet o tym nie wiedząc.

Moim zdaniem jest to jeden z najpotężniejszych “hacków treści”, których możesz użyć. Odpowiadając na komentarze, nie myślisz o tworzeniu treści—myślisz o pomaganiu ludziom.

A kiedy weźmiesz tę surową radę i edytujesz ją, masz kilka potężnych wskazówek i narzędzi, idealnych do biuletynów.

Czytelnicy oczekują porad w biuletynach. Dodaj komentarz (lub kilka), a zadowolisz swoich czytelników, tchnąc nowe życie w treści, których myślałeś, że już nigdy nie użyjesz.

7. Użyj faktoidów jako postów w mediach społecznościowych

Kiedy prowadzisz bloga, natkniesz się na dużo faktów. Niektóre z nich to małe faktoidy idealne do ponownego wykorzystania jako posty w mediach społecznościowych.

Faktoidy dają czytelnikom coś nowego do nauczenia się i nie zajmują dużo miejsca. Statystyki, ciekawostki i inne ” Czy wiesz, że?”wszystkie fakty działają dobrze.

Oto Microsoft wykorzystujący statystyki do szerzenia świadomości o niedostępności Internetu:

image03

Trochę to długa droga. Faktoidy zdecydowanie zasługują na regularną część strategii mediów społecznościowych.

8. Udostępniaj krótsze posty na blogu Medium i LinkedIn Pulse

Większość ludzi uważa LinkedIn za nudne, duszne miejsce, ale tak nie jest. W rzeczywistości może to być Twoja tajna broń marketingowa, jeśli używasz jej poprawnie.

Medium to popularna platforma blogowa, na której specjaliści i eksperci dzielą się artykułami na różne tematy. Jeśli spędzisz z nim trochę czasu, przekonasz się, że może to być potężne narzędzie.

Oprócz SlideShare, kolejną fajną funkcją LinkedIn jest Pulse. Podobnie jak na Medium, publikujesz tam post i masz nadzieję, że zostanie wyróżniony. Jeśli tak, możesz zdobyć nowych obserwujących.

I nie martw się, ponowne publikowanie starych treści na Pulse lub Medium nie spowoduje ukarania przez Google.

9. Twórz nowe treści ze starych

Kevan Lee z Buffer sugeruje odświeżenie starych postów, które mogą nie być tak istotne dzisiaj, jak były, gdy je po raz pierwszy opublikowałeś.

Zazwyczaj te stare posty po prostu potrzebują trochę aktualizacji, aby ponownie stać się istotne. Warto zajrzeć do swoich archiwów i zobaczyć, które posty wymagają poprawek.

Oto kilka prostych sposobów na modyfikowanie starych postów:

  • Znajdź nowy tytuł
  • Zaktualizuj post o nowe fakty i liczby
  • Dodaj więcej merytorycznej treści

Po zakończeniu możesz opublikować nowy post lub zaktualizować stary (jeśli dobrze wypada i przyciąga ruch).

10. Udostępniaj swoje stare treści w mediach społecznościowych

Niektóre serwisy społecznościowe działają szalenie dobrze do udostępniania treści-jeśli robisz to dobrze.

Dwie doskonałe opcje to Reddit i Quora.

Reddit może prowadzić mnóstwo ruchu, ale autopromocja jest zwykle źle widziana. Aby temu przeciwdziałać, znajdź odpowiedni subreddit i Publikuj tylko treści, które naprawdę znasz, które pomogą czytelnikom. (Możesz także wypróbować reklamy Reddit.)

Quora jest trochę bardziej przyjazna w autopromocji. Jako bonus, jeśli znajdziesz pytanie, na które odpowiada fragment treści, możesz dać krótką, pomocną odpowiedź, a następnie link do tego fragmentu treści. To kolejny wielki budowniczy ruchu.

11. Scalanie wielu elementów treści w webinarium

Każdy kocha dobre webinarium.

Jeśli nigdy nie prowadziłeś webinaru, tracisz. Seminaria internetowe zapewniają wysoki poziom zaangażowania i przekazują swoją wartość wszystkim oglądającym.

Oczywiście bardzo łatwo jest przekształcić slajdy w webinar. To nie zajmie prawie żadnej pracy, ale będziesz miał zupełnie nową zawartość.

Proponuję połączenie wielu fragmentów treści w webinarium. Jeśli masz slajdy i post na blogu na ten sam (lub podobny) temat, Zintegruj oba te tematy z webinarem.

Im więcej treści użyjesz, tym więcej wartości będziesz w stanie dostarczyć. (Ale nie przesadzaj!)

Jeśli masz ograniczony budżet, polecam korzystanie z Google Hangouts, aby utworzyć webinar za darmo.

image01

Źródło: Tutsplus.com

Wniosek

Zmiana przeznaczenia treści jest jedną z najbardziej użytecznych strategii marketingu treści, jakie znam. To mocne narzędzie—nie bój się go używać.

Pomaga uniknąć jednej z najgorszych pułapek blogowania: czerstwej treści.

Zbyt wielu ludzi pozwala wyschnąć swojej zawartości. Ostatecznie pozostaje tylko przestarzały zbiór subpar treści. Ale nie musi tak być.

Pomyśl o wszystkich swoich treściach jak o żywych, oddychających dokumentach. Z czasem można je zmieniać i ulepszać.

Kiedy zdałem sobie z tego sprawę, moja strategia blogowania została przekształcona. Jeśli jakaś treść wypadła mi dobrze, wiedziałem, że mogę ją ponownie wykorzystać w przyszłości.

Następnym razem, gdy tworzysz jakąś treść, pamiętaj, aby ponownie do niej wrócić. Może za rok zamieni Pan swój następny artykuł w film.

Total
0
Shares
Related Posts