Kompletny przewodnik po IGTV

IGTV jest domem dla dłuższych treści wideo na Instagramie.

To niesamowity kanał, na którym można prezentować produkty, porady dotyczące stylizacji i samouczki krok po kroku – treści, które naprawdę trafiają do odbiorców i mogą pomóc w budowaniu długotrwałych relacji.

W tym ostatecznym przewodniku udostępniamy wszystko, co musisz wiedzieć o IGTV, od konfiguracji kanału i tworzenia wartych obejrzenia serii po analizę wydajności:

[19459002 ]

Spis treści:

  1. Co to jest IGTV?
  2. Jak udostępniać wideo w IGTV
  3. Jak aby udostępnić podgląd swojego filmu IGTV na swoim kanale na Instagramie
  4. Jak zaplanować film IGTV
  5. Jak stworzyć serię
  6. Zrozumienie analizy

Co to jest IGTV?

IGTV to odpowiedź Instagrama na YouTube – platformę zoptymalizowaną pod kątem urządzeń mobilnych do oglądania materiałów wideo o długości do 60 minut.

Pierwotnie IGTV obsługiwał tylko wideo w pionie (9:16). Jednak od tego czasu platforma ewoluowała, aby obsługiwać poziome (16: 9) formaty wideo – otwierając nowe możliwości dla twórców, którzy już udostępniają filmy w YouTube.

Podczas publikowania nowego wideo użytkownicy mogą udostępniać 15-sekundowy podgląd na swoim kanale na Instagramie. Jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie ekspozycji na wideo IGTV i zwiększenie liczby wyświetleń wideo.

Ponadto, po udostępnieniu filmu, nowa karta będzie dostępna na Twoim profilu na Instagramie – gdzie odwiedzający będą mogli odkryć wszystkie Twoje seriale i filmy IGTV w jednym miejscu.

IGTV ma również własną dedykowaną zakładkę na stronie Eksploruj na Instagramie – dzięki czemu jest to doskonała okazja do zwiększenia zasięgu i przyciągnięcia nowych odbiorców.

Tutaj filmy IGTV są wybierane przez algorytm Instagrama oparty na historycznych interakcjach i zaangażowaniach użytkownika. Zasadniczo algorytm obsługuje filmy w oparciu o to, co * myśli * widzowi najprawdopodobniej spodoba się.

IGTV niedawno wydała również nowe funkcje, aby pomóc firmom i twórcom zarabiać na platformie.

IGTV Shopping umożliwia firmom oznaczanie produktów bezpośrednio w treści wideo, dzięki czemu widzowie mogą bezproblemowo kupować za pomocą dotknięcia podczas oglądania treści wideo.

Dla twórców Reklamy IGTV to kolejny sposób na zarabianie na Instagramie. W wywiadzie udzielonym The Verge , dyrektor operacyjny Instagrama, Justin Osofsky, powiedział, że twórcy z włączonymi reklamami IGTV otrzymują „branżę standard ” 55% udziału wszystkich reklam w IGTV , ten sam współczynnik co YouTube.

Gotowy, aby dowiedzieć się więcej o IGTV dla marek i twórców? Jon Youshaei , menedżer ds. Marketingu produktów na Instagramie, dzieli się swoimi najlepszymi wskazówkami na temat tworzenia skutecznej strategii w tym filmie:

Jak udostępniać wideo w IGTV

Filmy IGTV należy tworzyć poza Instagramem, a następnie przesyłać na platformę.

Aby udostępnić swój pierwszy IGTV, postępuj zgodnie z tym przewodnikiem krok po kroku:

Krok # 1: Otwórz aplikację Instagram, przejdź do strony swojego profilu i wybierz ikonę „plusa”.

Krok # 2: Wybierz wideo z rolki aparatu. Możesz wybrać tylko filmy dłuższe niż 60 sekund. W przypadku większości kont maksymalna długość to 15 minut, ale na niektórych można udostępniać filmy o długości do 60 minut.

Krok # 3: Po wybraniu filmu ustaw okładkę, wybierając klatkę z filmu lub obraz z rolki aparatu.

Krok # 4: Dodaj tytuł i opis swojego filmu.

Uwaga: Dla widzów opis filmu jest dostępny po dotknięciu małej strzałki obok tytułu filmu – i może zawierać , które można kliknąć linki. W przypadku marek może to być świetny sposób na zwiększenie ruchu w Twojej witrynie. Dla twórców jest to okazja do udostępnienia klikalnych linków afiliacyjnych .

Krok # 5: Dodaj swój film IGTV do serii (opcjonalnie) i zdecyduj, czy opublikować 15-sekundowy podgląd do kanału, włączając lub wyłączając przycisk.

Krok # 6: Wybierz „Edytuj podgląd”, aby dostosować, która sekcja Twojego wideo 9:16 jest wyświetlana w podglądzie kanału 4: 5.

Krok # 7: Edytuj sposób wyświetlania obrazu okładki IGTV w siatce na Instagramie, wybierając opcję „Edytuj okładkę profilu”.

Krok # 8: Dodaj automatyczne napisy do wideo IGTV, wybierając „Ustawienia zaawansowane” i włączając przycisk „Napisy generowane automatycznie”.

Krok # 9: Wybierz „Wyślij do IGTV” lub „Zapisz jako wersję roboczą”, aby opublikować później!

Kiedy opublikujesz swój pierwszy film, zauważysz nową sekcję na swoim profilu na Instagramie – zakładkę poświęconą Twoim filmom IGTV.

Jak tworzyć filmy dla IGTV:

W przeciwieństwie do rolek Instagrama, filmy IGTV są tworzone poza aplikacją Instagram i przesyłane.

Aby uzyskać najlepsze wyniki, postępuj zgodnie z następującymi specyfikacjami technicznymi:

  • Format wideo: MP4
  • Długość: Filmy muszą trwać co najmniej jedną minutę. Maksymalna długość filmu to 15 minut w przypadku przesyłania z urządzenia mobilnego i 60 minut w przypadku przesyłania z internetu
  • Rozmiar: 650 MB w przypadku filmów mniej niż 10 minut; 3,6 GB dla filmów do 60 minut
  • Orientacja: pionowa (pionowa) lub pozioma (pozioma)
  • Współczynnik proporcji: [ 19459033] Instagram zaleca, aby pionowe filmy IGTV miały proporcje 9:16, a poziome 16: 9

Tworząc filmy IGTV, pamiętaj, że podglądy kanałów to zawsze pierwsze pierwsze 15 sekund Twojego filmu.

Upewnij się, że Twoje intro ma mocny haczyk, aby przyciągnąć uwagę widzów i przyciągnąć ich do siebie oraz zoptymalizować materiał pod kątem wyświetlania wideo w kanale 4: 5.

Jak udostępnić podgląd swojego filmu IGTV na swoim kanale na Instagramie

Instagram daje użytkownikom możliwość udostępnienia 15-sekundowego podglądu filmu wideo na kanale Instagram.

Jeśli wybierzesz tę opcję, Twoje filmy IGTV będą wyświetlane w siatce na Twoim profilu na Instagramie, z małą ikoną IGTV w prawym rogu.

Nie do udostępniania IGTV filmy do kanału Instagram, jest to całkowicie opcjonalne – ale pomoże Ci uzyskać więcej wyświetleń treści.

Wszystko, co musisz zrobić, to włączyć przycisk „Opublikuj podgląd”. Po wybraniu tej opcji podgląd Twojego filmu IGTV pojawi się w kanałach Twoich obserwujących, a zdjęcie okładki pojawi się w siatce Twojego profilu na Instagramie.

IGTV

Gdy wyślesz podgląd swojego wideo IGTV, tytuł i opis zostaną skopiowane jako podpis postu. Pamiętaj tylko, że żadne linki zawarte w opisie nie będą „klikalne” podczas wyświetlania w kanale.

Możesz także dotknąć „ Podgląd edycji” , aby dostosować sposób wyświetlania podglądu wideo IGTV w kanale (będziesz mieć tylko to opcja, jeśli Twój film ma format 9:16. Jeśli 16: 9, Twój film będzie wyświetlany w całości).

IGTV: Edit Preview

Aby edytować sposób wyświetlania obrazu okładki IGTV w siatce kanałów na Instagramie (1: 1), wybierz „Edytuj okładkę profilu” i zmień położenie obrazu.

Udostępnianie podglądu w kanale Instagram to jeden z najlepszych sposobów na zwiększenie zasięgu Twoich filmów IGTV – a przy tak wielu opcjach edycji i niestandardowych obrazach okładek nigdy Musisz zakłócić estetykę Twojego Instagrama .

Jak zaplanować wideo IGTV

Możesz teraz zaplanować automatyczne publikowanie filmów IGTV w kanale za pomocą Facebook Creator Studio .

Studio twórców, dostępne na komputerze, umożliwia użytkownikom tworzenie i planowanie postów w IGTV.

Uwaga: Filmy IGTV nie są zawarte w API Instagrama , więc żadne platformy innych firm nie są obecnie w stanie planować ani publikować filmów IGTV. Jeśli stanie się to dostępne, Później zajmie się wdrożeniem harmonogramu dla IGTV. Na razie jednak zalecamy planowanie treści IGTV w Studiu twórców.

Jeśli nie masz konta w Studiu twórców, możesz wykonać następujące kroki , aby połączyć swoje konto na Facebooku i stronę firmy na Facebooku połączoną z Konto na Instagramie.

Planowanie treści IGTV to naprawdę świetny sposób na zapewnienie, że zawsze publikujesz nowe treści i trzymasz się osiągalnego kalendarza!

Przeczytaj nasz przewodnik krok po kroku, jak zaplanować treści IGTV w Studiu twórców tutaj.

Jak stworzyć serię

Funkcja serii IGTV to wielka szansa dla marek – jeśli regularnie przychodzisz do swoich odbiorców i dzielisz się jakością treści, wkrótce zaczniesz widzieć wzrost zaangażowania i liczby obserwujących.

Ale jakość treści nie musi oznaczać drogich treści – w rzeczywistości niektóre z najlepszych seriali są kręcone w czymś, co wygląda na stosunkowo niskobudżetowe ustawienia.

Spójrz na Lululemon z serii Boob Truths:

Instagram Predictions 2020: Lululemon IGTV

Seria filmów zawiera cotygodniowe segmenty na jeden temat (jak znaleźć idealny krój biustonosza sportowego) i jest spójna pod względem zestawu i formatu. Tylko kilka krzeseł i proste tło w łatwej do odtworzenia scenerii studyjnej.

Jeśli więc myślisz o uruchomieniu swojej pierwszej serii, nadszedł czas, aby rozpocząć planowanie strategiczne, aby zwiększyć liczbę obserwujących.

Oto jak utworzyć serię:

Aby rozpocząć, dodaj film do serii, klikając „Dodaj do serii”. Jeśli to Twój pierwszy film z serii, musisz podać nazwę i opis serii.

Dodanie istniejącej treści do serii jest również łatwe! Po prostu wybierz kartę IGTV w swoim profilu, dotknij filmu, który chcesz dodać, i kliknij „Edytuj”.

Zobaczysz nową opcję oznaczoną „Dodaj do serii”. W tym miejscu możesz utworzyć nową serię lub wybrać istniejącą. Aby zakończyć, kliknij „Opublikuj” w prawym górnym rogu.

Tworzenie różnych serii to świetny sposób, aby pokazać widzom, czego mogą się od Ciebie spodziewać.

Aby w pełni wykorzystać ten trend, Instagram Jon Youshaei zaleca posiadanie „powtarzalnego motywu i stylu, którego widzowie mogą oczekiwać w każdym odcinku”.

Gdy odwiedzający wie, czego może oczekiwać od Twojego kanału za każdym razem, gdy publikujesz, jest znacznie bardziej prawdopodobne, że kliknie ten przycisk „obserwuj” i będzie szukał kolejnych.

Odkryj więcej najlepszych wskazówek na temat tworzenia wciągających, wartych napadu serii IGTV tutaj !

Understanding Analytics

Chociaż spostrzeżenia IGTV nie są tak szczegółowe, jak zwykłe analizy Instagrama, wciąż jest wiele do nauczenia się o wydajności Twojego filmu.

Najpierw, aby uzyskać dostęp do statystyk, dotknij 3 kropek u dołu ekranu podczas odtwarzania wideo, a następnie dotknij „Wyświetl statystyki”.

IGTV Insights

Spowoduje to otwarcie wyskakującego okienka z opisem interakcji w Twoim filmie, w tym wyświetleń, polubień, komentarzy i zapisów.

„Wyświetlenie” w IGTV jest liczone za każdym razem, gdy osoba obejrzała co najmniej trzy sekundy Twojego filmu.

IGTV Insights doskonale nadaje się do sprawdzania, co działa, a co nie dla Twoich odbiorców. Jeśli potrzebujesz inspiracji, zapoznaj się z naszym wpisem na blogu na temat marek, które zabijają go dzięki filmom IGTV .

IGTV ostatnio zajęło drugie miejsce z powodu ogromnego zainteresowania Instagrama Instagram Reels .

Ale dzięki elastycznym opcjom formatu, automatycznie generowanym napisom i kilku nowym sposobom zarabiania pieniędzy na platformie przez marki i twórców, IGTV jest zdecydowanie wartościową platformą do inwestowania. [19459002 ]

Jeśli obraz mówi więcej niż tysiąc słów, to wideo jest warte milion.

Długie filmy zawsze będą jednym z najskuteczniejszych sposobów opowiadania historii, dzielenia się kontekstowymi inspiracjami dotyczącymi produktów i zachęcania do sprzedaży.

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi najnowszymi trendami i wydaniami funkcji? Subskrybuj biuletyn e-mail Later , aby otrzymywać najnowsze wiadomości, porady i nie tylko na Instagramie!

Jillian Warren [ 19459009]

Jillian zajmuje się marketingiem treści w Later z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Jest miłośniczką londyńskich lokali śniadaniowych i zapaloną słuchaczką podcastów o prawdziwych kryminałach. Możesz połączyć się z nią na Instagramie @jillwrren .

Total
0
Shares
Related Posts