Dlaczego więc publikujemy te wszystkie treści online?
Zobacz, czy to brzmi dobrze:
- Musisz przyciągnąć uwagę i uświadomić ludziom, kim jesteś i co robisz.
- Następnie musisz przekształcić tę uwagę w przychody lub inne wymierne korzyści.
Brzmi jak to, co reklama ma robić, ale już nie działa tak dobrze.
Prawda jest taka, że świetna treść jest najskuteczniejszym sposobem reklamowania się w Internecie, ponieważ aby być uznanym za świetną treść, nie może wyglądać podobnie do tego, co uważamy za reklamę. Ale świetna treść musi w naturalny sposób wykazać, że masz wiedzę na temat swojej dziedziny wiedzy i dlatego działa tak dobrze.
Pomyśl o tym … reklama, którą faktycznie lubimy, jest często dowcipna i rozrywkowa, ale nie przekonuje nas do niczego. Nawet suchy artykuł o porad oszczędności podatkowych ma większą wartość promocyjną niż większość reklam telewizyjnych hip.
Co jeśli ten suchy artykuł o podatkach miał w sobie element teatru? Może hak, który pomógł dotrzeć do większej liczby osób, które potrzebowały informacji, a jednocześnie wykładniczo zwiększył zwrot z stosunkowo niewielkiej inwestycji?
2008 rozpoczął się od Gawker Media-pierwotnego zwolennika podejścia” post til you drop ” do blogowania—twierdząc, że chce mniej postów, które wynoszą więcej. To jest podejście, które praktykowałem i głosiłem przez ostatnie dwa lata, a jednak mądrzy ludzie obawiają się, że to podejście “więcej bang per post” znacznie obniży dyskurs w blogosferze.
I kto może ich winić za zmartwienie? Kiedy samozwańczy chłopiec z plakatu do blogowania biznesowego przyznaje, że nie może wymyślić sposobów na przyciągnięcie uwagi bez bycia dupkiem, mamy problem.
Potrzeba nieco więcej wyobraźni, kreatywności i strategicznego myślenia.
To właśnie będziemy badać w tej innowacyjnej serii treści.
Zostańcie z nami.