Jak zrezygnować z publikowania złych treści

2012 był rokiem, w którym główne firmy zaczęły go zdobywać. Zdali sobie sprawę, że content marketing to miejsce, w którym powinni poświęcać swój czas i energię.

I nieuchronnie, kiedy dany termin dostaje dużo pokrycia, zobaczysz Luz. Zacząłbym oglądać posty “Content Marketing is Dead” około pierwszego przyszłego roku, jeśli nie wcześniej.

A na co będą wskazywały te błędne posty?

Zwrócą uwagę, że strasznie dużo treści Jest … Jak to delikatnie ująć?

Jest bardzo, bardzo źle.

Im bardziej “modny” staje się content marketing, tym więcej złych treści zobaczymy.

Więc dzisiaj chcę porozmawiać o tym, co sprawia, że złe treści … i jak można to odwrócić i zacząć tworzyć coś, co warto przeczytać.

Zacznijmy od jednego z największych powodów, dla których tak wiele treści po prostu nie działa …

Tworzysz kształt, nie wykonujesz ruchu

Jeśli śledzisz mnie na Twitterze, wiesz, że jestem kettlebell freak entuzjasta. Mój trener nagrał film o huśtawce kettlebell-i dlaczego tak wiele osób się myli.

Możesz zobaczyć film tutaj: wykonaj ruch! Nie tylko kształtuj

Zasadniczo problem polega na tym, że ludzie zobacz huśtawka w telewizji lub w filmie na YouTube, i starają się ” nadać kształt.”Zginają kolana, a następnie machają kettlebell do góry rękami.

To nie jest huśtawka kettlebell. I nie da pożądanych rezultatów.

Musisz zrozumieć ruch, i wszystkie jego zawiłe małe elementy, zanim można naprawdę Marka ruch. Machanie dzwonkiem, jakbyś widział, jak robi to trener gwiazd, kogoś skrzywdzi.

W ten sam sposób początkujący wydawcy treści patrzą na strony takie jak Copyblogger lub Content Marketing Institute i widzą takie rzeczy jak:

  • Numery w nagłówkach
  • Analogie używane do przekazywania złożonych idei
  • Treści sformatowane tak, aby były przyjazne dla czytelnika
  • Rozsądna strategia SEO
  • Wykorzystanie popularnych pomysłów na temat “trendów”, aby przejść do twojego tematu

Wszystko w porządku. Mądra taktyka.

A potem nasz pełen nadziei marketer publikuje źle napisany, słabo zbadany artykuł o nazwie “zdrowie zębów i dziąseł: 12 rzeczy, których Gangnam Style może cię nauczyć” i myślą, że to content marketing.

Nie za bardzo.

To musi być dobre.

Twój post może mieć najbardziej nieodparty nagłówek w historii reklamy. Twój projekt strony może być soczysty. Twoje słowa kluczowe mogą być mistrzowsko zbadane.

Jeśli rzeczywista treść nie jest warta przeczytania, nic z tego Ci nie pomoże.

Istnieje ważna zasada zwana prawem jesiotra: 90% (prawie) wszystkiego jest do bani.

90% fikcji. 90% reklamy. 90% aplikacji. 90% treści internetowych.

Wiesz co? Nie musisz być Malcolmem Gladwellem. Nie musisz być geniuszem, geniuszem, jakiego świat nigdy wcześniej nie widział.

Musisz tylko nie ssać. Poradzisz sobie.

Jak naprawić zawartość, która jest do bani

Jeśli jesteś przekonany, że musisz zacząć poważnie traktować content marketing, ale ten post trochę cię martwi, musisz zrobić jedną rzecz przede wszystkim.

Zacznij od pisarza. Zacznij od człowieka, który jest już trochę szalony o składaniu słów w sposób, który inni ludzie uważają za przyjemny.

Tym pisarzem możesz być ty, albo inna osoba. Tylko Ty znasz odpowiedź.

Gdy masz kawałek pisania (post, redakcja, wideo, podcast itp.), że ktoś chce rzeczywiście czytać, oglądać lub słuchać, jesteś gotowy na Część marketingową.

Wtedy pracujesz w sieci, żeby to rozgłaszać. Wtedy ulepszasz swoją strategię udostępniania społecznościowego. Wtedy inteligentnie optymalizujesz pod kątem wyszukiwarek.

Nie staraj się tanio lub chodzić na skróty. Nie daj się nabrać na głupie taktyki, takie jak” wirowanie ” treści. Nie zlecaj pisania ludziom, którzy nie umieją pisać dobrze. To tylko skrót do treści, która jest brzydsza niż Bob Harper próbujący zrobić Turecki Strój.

I nie powtarzaj głupich stwierdzeń, takich jak” content marketing się skończył “lub” posty na liście nie działają.”

Zły content marketing i lame posty na liście nigdy nie działały.

Zrozum ruch-co oznacza zrozumienie, co obchodzi twoja publiczność. Uwolnij dobrego pisarza. Następnie zoptymalizuj.

Nie jest to szczególnie łatwe, ale nie jest to również fizyka jądrowa.

A jeśli jesteś pisarzem, na miłość pete ‘ a, dowiedz się więcej na temat tej optymalizacji. (Możesz zacząć tutaj.) Firmy toną w morzu gównianych treści.

Idź i zrób coś lepszego. Twoi ludzie cię potrzebują.

Total
0
Shares
Related Posts