Jak znaleźć najlepsze miejsca na blogu Gościa

blog

Pozwól, że to powiem-blogowanie Gości jest niesamowite. Lista zalet blogowania gości jest praktycznie nieograniczona. Dobra, wiem-musisz być z tym ostrożny. Ale podsumowując, Gorąco polecam blogowanie gości jako doskonały sposób na budowanie reputacji i poprawę SEO.

Istnieje duża luka między mówieniem “guest blogging rocks” a faktycznie prowadzeniem blogów dla gości. Jeśli blogowanie Gości jest tak świetne,to jak blogujesz gości?

To ważne. Zamierzam dać Ci krok po kroku podejście do znalezienia najlepsze miejsca dla gości-blog.

Możesz Google “miejsca na bloga gości” i znaleźć witryny spamowe, które zagrozią Twojej witrynie, zrujnują twoją reputację i kanibalizują marketing treści.

Nie zrobię ci tego.

Naprawdę skuteczne blogowanie gości ma wszystko do czynienia z jakość strony, a nie spamerskie bzdury, które Cię ukarzą. W poniższych sekcjach dowiesz się dokładnie, jak znaleźć najlepsze strony blogujące dla gości. Pokochasz to, co blogowanie gości robi dla Twojego SEO i ogólnego marketingu.

Krok # 1: czy pisanie siebie

Najważniejszy krok w znalezieniu najlepszych możliwości blogowania gości ma prawie nic. do samego blogowania gości. Ma to związek z własnym pisaniem na własnej stronie.

Zacząłem od tego niezbędnego kroku, ponieważ uważam, że jest to absolutnie kluczowe. Musisz napisać własną treść i musisz to zrobić z tymi czterema kwalifikacjami:

  • Napisz treść w swojej niszy – powiedzmy, że chcesz w końcu gościć bloga dla serwisów społecznościowych. Super. W międzyczasie piszesz treści na swoim blogu o mediach społecznościowych. Jeśli tworzysz treści na jakiś off-temat, taki jak joga, ogrodnictwo lub zdrowa żywność, to Ci nie pomoże.
  • Pisz treść pod własnym nazwiskiem – treść, którą piszesz w swojej niszy, musi zostać opublikowana pod Twoim nazwiskiem. Bezimienna lub zapisana przez Ducha treść ma wartość zerową. Zapoznaj się z treścią tego, co piszesz, nawet jeśli jest to blog firmowy lub marka.
  • Pisz publicznie dostępne treści – niektórzy zaczynają od małych. Może piszą dla wewnętrznego biuletynu lub firmowego intranetu. Fakt, że piszesz, jest dobry, ale musisz publikować treści, które każdy może znaleźć. Nikt nie ma dostępu do wewnętrznego biuletynu Twojej firmy, który co drugi piątek jest wrzucany do kredensów. Ale jeśli masz blog firmowy z aktualnościami branżowymi, trendami, badaniami i informacjami, to o wiele lepiej. Niszowe treści, które piszesz pod swoim nazwiskiem, powinny być dostępne dla całego świata.
  • Link do wpływowych pisarzy i stron – podczas tworzenia zawartości chcesz wchodzić w interakcje z najlepszymi graczami. Kiedy łączysz się z witrynami ludzi w swojej niszy, te linkbacks pojawiają się na ich radarach. Jeśli są świadomi swojego marketingu treści, zwrócą uwagę na linkbacki. W ten sposób mówisz: “cześć. Ja też jestem w niszy. Szanuję cię i jestem z tobą związany.”

Dlaczego to takie ważne?

  • Nie możesz oczekiwać, że będziesz znanym pisarzem, chyba że coś wcześniej napisałeś. Ludzie muszą zobaczyć, co piszesz, jak piszesz i jak to może im pomóc.
  • Nie możesz oczekiwać, że będziesz blogerem gościnnym, chyba że napisałeś treści w niszy, którą kierujesz.
  • Nie możesz oczekiwać, że będziesz blogerem gościa, chyba że Twoje imię pasuje do Twoich treści.
  • Nie możesz oczekiwać, że będziesz blogerem gościnnym, jeśli ludzie nie mogą zweryfikować faktu, że piszesz, klikając link lub widząc linkback.

Jeśli masz istniejące przykłady swoich treści, redaktorzy witryn i właściciele blogów będą wiedzieć, że jesteś legalny i że jesteś w stanie tworzyć czytelne i udostępniane treści dla swoich witryn.

Po prostu musisz mieć gdzieś pisemną obecność, jakoś, gdzieś. Jeśli to konieczne, zacznij od uruchomienia własnej witryny WordPress i rozpoczęcia pracy.

Krok # 2: mieć obecność w mediach społecznościowych

Drugi kluczowy czynnik blogowania gości, ponownie, ma niewiele wspólnego z samym procesem blogowania gości. I jest tak samo ważna jak pierwsza.

Dziś ludzie chcą zobaczyć, że jesteś prawdziwą osobą. Robią to poprzez sprawdzenie Cię na Facebooku, LinkedIn, Twitterze i Google+.

Musisz być obecny i rozliczany na wszystkich głównych kanałach mediów społecznościowych.

Kiedy zaczniesz rzucać tematy i prosić o miejsce na blogu dla gości, redaktor Wygoogluje Twoje imię.

Oto krótka lista tego, jak powinna wyglądać Twoja obecność w mediach społecznościowych, gdy on lub ona Googluje Cię:

  • Twoje własne zdjęcie. Ani zwierzaka, ani dziecka, ani logo drużyny sportowej. Twoja twarz.
  • Twoje kluczowe fakty. Twoja praca, Twoja firma, twoje hobby, Twoja historia kariery itp.
  • Twoja aktywność. Rzeczy, które opublikowałeś, linki, które udostępniłeś, osoby, z którymi współpracowałeś. Idealnie, masz już co najmniej kilka osób za tobą.

Cel jest taki: wyglądaj legalnie!

Być może masz pojęcie, jak wygląda prawdopodobnie fałszywe konto:

fake account

Proszę, nie udawaj.

Im większa jest twoja obecność w mediach społecznościowych, tym większe są Twoje szanse na zdobycie świetnego opp blogującego gościa. Często można sprzedać się po prostu mając sporą sieć. Jeśli udostępniasz link, powiedzmy, wśród kilku tysięcy obserwujących, może to naprawdę przynieść korzyści witrynie, dla której piszesz.

Jeśli jeszcze nie śledzisz Zabójcy, to w porządku. Bądź zadowolony tylko z lojalnych obserwujących. Konsekwencją twoich wysiłków blogowania gości jest rozszerzenie Twoich mediów społecznościowych.

Krok # 3: Utwórz listę wpływowych ludzi i witryn w swojej niszy

Przeszliśmy przez nudne, ale bardzo ważne rzeczy o Tobie, pisarzu.

Teraz zróbmy listę osób i stron w twojej niszy. Termin operacyjny to: w swojej niszy.

Moim celem w tym artykule jest pokazanie, jak znaleźć najlepsze miejsca do gościa-bloga. Oto, gdzie pokażę Ci, jak znaleźć ” najlepsze.”Więc proszę, nie pomijaj tego.

Otwórz miejsce do pisania-Dysk Google, Word, Evernote, cokolwiek.

Po pierwsze, Zapisz nazwiska i / lub strony osób, które natychmiast przychodzą na myśl. Jeśli pracujesz w niszy przez jakiś czas, możesz mieć poczucie, kto jest kim. Zapisz nazwiska kluczowych graczy. Zapisz nazwy popularnych i autorytatywnych witryn. Jeśli nikomu nie przyjdzie do głowy, to w porządku. Przejdź do kroku drugiego.

Następnie Google docelowe słowa kluczowe. Zakładam, że masz jakieś docelowe słowa kluczowe.

Załóżmy na przykład, że jedną z Twoich fraz kluczowych jest “Wskazówki dotyczące zarządzania mediami społecznościowymi.”Oto co dostajesz:

social media management tips

Następnie chcesz utworzyć listę witryn blogów, które pojawiają się na pierwszej i drugiej stronie.

Dzięki tej liście próbuję znaleźć renomowane witryny blogowe. Od razu dyskontuję płatne reklamy.

social media management tips ads

Strony organiczne pod ogłoszeniami to te, które mnie interesują. Przejrzyj i dowiedz się, które z nich wyglądają jak witryny blogowe, na których możesz pisać:

Ten wygląda na legalny — www.socialmediaexaminer.com.

social media examiner

Ten wygląda na legalny — www.socialmediatoday.com.

social media today

Ten adres URL (poniżej) jest indywidualnym adresem URL Google+, więc nie będę go zapisywać na mojej liście witryn. Zwrócę jednak uwagę na tę nazwę w kroku czwartym.

drew

Ta strona jest www.slideshare.com. to nie jest blog dokładnie, więc nie umieszczę go na mojej liście.

slideshare

Gdy tworzysz listę na podstawie słów kluczowych, im bardziej szczegółowe i długie słowa kluczowe, tym lepiej. Wybrałem ogólny w powyższym przykładzie, aby pokazać kilka różnych typów witryn, które mogą działać i te, które mogą nie działać w przypadku potencjalnych możliwości blogowania gości.

Pracuj nad każdym ze słów kluczowych i Nagrywaj wszystkie istotne witryny. Jest prawdopodobne, że te same witryny pojawią się w wielu, jeśli nie wszystkich, SERP dla Twoich słów kluczowych.

Na tym etapie im dłuższa jest Twoja lista, tym lepiej.

Następnie chcesz utworzyć listę osób, których profile autorów pojawiają się na pierwszej i drugiej stronie.

Chcesz znaleźć nie tylko najlepsze witryny ale także najlepsze ludzie w swojej niszy.

Po to jest ten krok. Potrzebujesz listy influencerów.

Są to ludzie, którzy już posiadają znaczną władzę w Twojej przestrzeni. Kultywując relacje z tymi ludźmi, możesz również rozwijać swoją markę i obecność na blogach gości.

Na koniec chcesz wygooglować nazwiska najlepszych wpływowych osób. Dowiedz się, gdzie tworzą treści.

Po dodaniu nazwisk najlepszych wpływowych osób do listy Zapisz pod każdą nazwą listę witryn, do których ta osoba wnosi wkład.

Weźmy ten przykład:

google plus

Wygoogluj nazwisko.

Top witryny, które pojawiają się są najwyżej w rankingu stron, gdzie Drew Hendricks przyczynia:

huffington post

Pierwsza strona wyników dla jego imienia pokazuje mi kilka innych stron, które mogą być w mojej niszy:

social media today

Konta społecznościowe Drew są również bardzo ważne, ponieważ dzieli się rzeczami, które pisze. Chcę odwiedzić jego strony społecznościowe, aby znaleźć więcej treści, które pisze:

entrepreneur

Kiedy odwiedzam konto Drew na Google+, znajduję jeszcze kilka stron, na których pisze. Te strony są w mojej niszy i dodaję je do mojej listy:

drew example

Zauważam również, że Drew ma portfolio, więc chcę również odwiedzić to.

drew portfolio

Z jego portfolio zbieram jeszcze kilka witryn, które są potencjalnymi witrynami blogującymi dla gości.

drew portfolio

W tym kroku eksplorujesz strony pisarskie wpływowych osób z branży. Możesz wymyślić pół tuzina lub więcej witryn do blogowania gości.

Blogi osobiste to dobrze., ale nie jest łatwo włamać się do blogowania gości. Ludzie używają swoich osobistych blogów jako miejsca do pisania swoich osobiste treść.

Krok # 4: Znajdź te łatwe, i utworzyć listę

Na liście utworzonej powyżej masz najwyżej ocenianą listę witryn, które mogą działać na blogach gości.

Teraz nadszedł czas, aby zacząć prosić o możliwości publikowania gości. Zachęcam cię najpierw do kierowania witryn, które są otwarte na blogowanie gości. Oto dlaczego:

  • Zaczniesz budować portfolio artykułów poza własnym blogiem.
  • Zaczniesz zdobywać uznanie i autorytet w tej dziedzinie.
  • Będziesz zachęcany przez łatwe zyski.

Oto jak to zrobić: Google słowo kluczowe plus jeden z następujących zwrotów w cudzysłowie:

  • “Zasady składania wniosków”
  • “guest Post guidelines”
  • “akceptacja postów gości”
  • “Dodaj artykuł”
  • “submit content”
  • “guest post”
  • “want to write”
  • “napisz do nas”
  • “dodaj post”
  • “zostań współpracownikiem”
  • “guest post by”
  • “submit your post”

Na podstawie tego zapytania prawdopodobnie otrzymasz witrynę lub dwadzieścia, która aktywnie akceptuje blogowanie gości.

Wygooglowałem to:

google query

I wymyśliłem to.:

zestee

Odwiedzając stronę, zauważyłem, że mogę wnieść artykuł.

zestee post

Bądź ostrożny. Niektóre z witryn, które pojawisz, to tylko farmy treści. Kuratorzy witryny nie dbają o jakość ani niszę. Po prostu zależy im na uzyskiwaniu treści i uzyskiwaniu przychodów z reklam. Musisz uruchomić każdą potencjalną witrynę na swojej liście za pomocą kroku” sprawdź witrynę ” poniżej.

Krok # 5: Sprawdź witrynę, którą kierujesz

Aby upewnić się, że Twoja lista ma tylko najlepsze strony, nadszedł czas, aby zrobić trochę kuratora. Nie odwiedzaj bloga na stronach ze spamem. Wybierz tylko najlepsze.

  1. Wyeliminuj każdą witrynę, która nie znajduje się w twojej niszy – odwiedź każdą witrynę na swojej liście i usuń każdą, która znajduje się poza Twoją niszą. Niektóre witryny mogą mieć szeroką gamę artykułów. To jest w porządku, o ile są skategoryzowane.
  2. Wyeliminuj każdą witrynę, która wygląda spamowo lub reklamowo – są strony, które po prostu czują się spamem. Zaczynasz rozwijać poczucie tego po pewnym czasie. Pozbądź się ich. Jeśli strona jest pełna banerów reklamowych lub reklam nad fałdą, nix go.
  3. Sprawdź aktywność społeczną na stronie – chcesz pisać dla stron, które mają pewien poziom interakcji z publicznością. Jeśli artykuły są coraz plussed, lubiane, tweetowane i udostępniane, to dobry znak.
  4. Sprawdź Urząd domeny i pozbądź się wszystkiego, co ma DA poniżej poziomu Twojej witryny – możesz użyć http://www.bulkdachecker.com / aby uzyskać DA każdej strony na liście. Dobrą zasadą jest wyeliminowanie każdej strony z DA poniżej 25. To jest trasa, którą polecam.
  5. Jeśli twoim celem są tylko linkbacki, sprawdź wszystkie wychodzące linkbacki w istniejących artykułach witryny – jeśli są one “nofollow”, a następnie wyeliminować tę stronę z listy.

Nie sprawdzaj swojej listy tak mocno, jednak, że masz tylko pięć lub sześć opcji. Chcesz mieć jak najwięcej stron do rzucenia, ponieważ zostaniesz odrzucony lub zignorowany nawet przez 75% z nich.

Krok # 6: Wyślij boisko lub zapytanie

Każda strona jest różna. W zależności od tego, czego strona chce (lub nie chce), musisz dołożyć wszelkich starań, aby zapewnić miejsce do blogowania gości.

W przypadku witryn, które mają otwarte zaproszenie do przesyłania postów gości, oto, co musisz zrobić:

  • Niewolniczo przestrzegać ich przepisów. Zwróć uwagę na wszystkie wymagania i zastosuj się do nich.
  • Stwórz oryginalną zabójczą zawartość. Dowiedz się, ogólnie, jaki rodzaj treści jest najbardziej popularny na stronie. Użyj tego jako inspiracji do własnego artykułu.
  • Napisz najbardziej niesamowity tytuł na świecie. Tytuł jest najważniejszym elementem tworzonego artykułu. Poświęć na to czas i upewnij się, że złapie czytelnika.
  • Dodaj obrazy, wykresy, wykresy, statystyki, filmy lub cokolwiek innego, co czyni go interesującym.
  • Zmontuj go. Aby mieć pewność, że Twój artykuł ma najwyższy poziom języka polskiego, wyślij go do edytora kopii w celu ostatecznego szycia. Możesz nie być w stanie pozwolić sobie na edytor kopii. W takim przypadku poproś mądrego przyjaciela o korektę.

A w przypadku witryn, które nie mają otwartego zaproszenia, musisz:

  • Znajdź adres e-mail lub formularz” skontaktuj się z nami”.
  • Napisz prośbę o dodanie treści. Upewnij się, że masz mniej niż 200 słów. Bądź bezpośredni; Pokaż kilka próbek, podając link lub dwa; i nie bądź egoistyczny.
  • Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi od tej osoby w ciągu tygodnia, napisz do niej ponownie. Wytrwałość się opłaca.

Wniosek

Pozwólcie, że dorzucę Ostatnie zastrzeżenie. Twoim ostatecznym celem jest nie linkbacks. Linkbacks są fajne i myślę, że jest to świetny sposób na zwiększenie SEO, ale ryzyko spamu jest ogromne. Używaj linkbacków do swoich witryn tylko wtedy, gdy są istotne oraz właściwe do Twoich treści. W wielu przypadkach jedynym znaczeniem będzie mały link w sekcji bio. W porządku.

Jest fascynująca rzecz w blogowaniu gości. Im więcej to robisz, tym lepsze strony zaczniesz pisać. A im lepsze strony piszesz, tym więcej i lepszych stron będziesz mógł pisać. W końcu, po miesiącach nudnych e-maili, ciągłych odrzuceń i wiernego blogowania, osiągasz masę krytyczną.

Ludzie zauważają. Ludzie zaczynają pytać ty do bloga gościa zamiast pytać oni. To nie jest kwestia gdzie mogę gościć bloga, ale jak na świecie znajdę czas na bloga gości dla wszystkich tych stron?

W wyniku tego procesu widziałem ludzi, którzy od zera stali się pisarzami gościnnymi w najbardziej uznanych czasopismach, czasopismach i publikacjach na świecie. Forbes? Przedsiębiorca? Tak.

Jeśli chcesz oglądać, jak Twoja marka biznesowa lub osobista gwałtownie rośnie, użyj tajnej broni blogowania gości. Teraz wiesz jak.

Jak inaczej można znaleźć dobre miejsca na posty dla gości?

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts