Jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń

Słyszałeś już termin “współczynnik odrzuceń”, ale czy wiesz, co to oznacza? Google Analytics definiuje “współczynnik odrzuceń” jako procent sesji pojedynczej strony w Twojej witrynie.

Teraz, gdy wiesz, co to jest współczynnik odrzuceń, Czy wiesz, jak możesz zmniejszyć współczynnik odrzuceń? Zamiast rozbijać szczegóły na blogu tekstowym, postanowiłem stworzyć infografikę, która pokaże ci, co musisz zrobić.

Oto jak możesz zmniejszyć współczynnik odrzuceń:

How to Decrease Your Bounce Rate

Wniosek

Jeśli nie masz dużo czasu, aby skupić się na zmniejszaniu współczynnika odrzuceń, najpierw sprawdź, gdzie jesteś w porównaniu z innymi witrynami w Twojej przestrzeni. Na przykład powyższa infografika pokazuje, że blogi zwykle mają współczynnik odrzuceń od 70% do 98%, A witryny e-commerce mają współczynnik odrzuceń od 20% do 40%.

Gdy wiesz, na czym stoisz w porównaniu z innymi witrynami w Twojej przestrzeni, możesz określić, czy chcesz skupić się na zmniejszeniu współczynnika odrzuceń, czy nie. Jeśli chcesz zmniejszyć współczynnik odrzuceń, rozważ wdrożenie następujących elementów:

  • Więcej białej przestrzeni, aby zwiększyć zaangażowanie
  • Większe nagłówki, aby przyciągnąć odwiedzających
  • Listy punktowane, aby tekst był bardziej czytelny
  • Wysokie kontrastujące kolory zwiększają użyteczność
  • Szybszy czas ładowania, aby zapobiec frustracji ludzi
Total
0
Shares
Related Posts