Co teraz działa z SEO i dlaczego nikt nie robi tego, co chcesz

Wczoraj usunąłem kilka bzdur na laptopie.

Myślałem, że to wszystko może się kiedyś przydać. Aplikacje, foldery, dokumenty itp.

Nazwij to minimalizmem, OCD, nieważne. Lubię pracować prosto i tylko z narzędziami, które faktycznie działają dla mnie.

SEO, content marketing, e-mail marketing, to wszystko seem być bardzo skomplikowane obowiązki współczesnego wydawcy internetowego. Ale z kilkoma dobrymi narzędziami – i jedną “zabójczą aplikacją” w szczególności – będziesz na swojej drodze.

To nie jest łatwe, ale zejście do co faktycznie działa jest dość proste.

Zróbmy to. …

Ponadto Brian wypisuje duży czek, a Sonia odrzuca tytuł wykonawczy ” Creedence Clearwater Officer.”

W tym odcinku Brian, Sonia i ja dyskutujemy:

  • Dlaczego dobre SEO jest jak getting the gorące dziewczyna w liceum
  • Super-tajna, żenująco prosta, copywritingowa wskazówka, która konwertuje
  • Czy twój produkt jest najlepszym marketingiem? Lepiej, żeby tak było. …
  • Dlaczego SEO jest czymś więcej niż dobrą matematyką słów kluczowych
  • Dlaczego większość agencji reklamowych nie może sprzedać swojego wyjścia z papierowej torby
  • The 2 words that get you 4 times more Retweets

Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:

Inne opcje odsłuchu:

  • Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 28,7 MB | 24:58
  • Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
  • Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
  • Kliknij tutaj, aby zobaczyć archiwum
  • Kliknij tutaj, aby zobaczyć, co teraz działa z SEO…

The Show Notes:

  • Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi 20-częściowy kurs (bezpłatny)
  • Raport: SEO Copywriting Made Simple (free)
  • Lekcje SEO od Apple Steve Jobs
  • Piramida żywieniowa dla Content Marketingu
  • Jak zostać geniuszem copywritingu: genialnie podstępna sztuczka, której musisz się nauczyć
  • Czy powiedzenie komuś “Kliknij tutaj” działa?
  • Czy Twoja strategia mediów społecznościowych opóźnia się, ponieważ nie robisz tej jednej rzeczy?
  • Wyszliśmy z budynku z Girl Talk

O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.

Total
0
Shares
Related Posts