Każdy chce większej ekspozycji dla swojej marki i strony internetowej. Korzyści płynące ze zwiększenia świadomości marki i zwiększenia ruchu na stronie mówią same za siebie.
Czasami proces ten może być powolny, bolesny i nieco nieskuteczny. Ale z mojego doświadczenia wynika, że dzieje się tak tylko wtedy, gdy ludzie nie wiedzą, gdzie szukać powiązań autorytetów.
Gdy będziesz w stanie uzyskać linki na właściwych platformach, twoja ekspozycja i ruch w witrynie wzrośnie wykładniczo.
Aby odnieść sukces dzięki tej strategii, jest to idealne rozwiązanie, jeśli znajdziesz sposoby, aby znaleźć się w głównych publikacjach mediów cyfrowych, takich jak New York Times, Wall Street Journal, Time Magazine, Mashable, Chicago Tribune, Fox News i innych.
Ale samo Indywidualne dotarcie do takich witryn nie jest efektywnym wykorzystaniem twojego czasu i zasobów. Jak więc można uzyskać wzmianki o markach na tych platformach? Wprowadź HARO.
Co to jest HARO?
Skrót od Help a Reporter Out. Jest to porównywalne do strony randkowej, która łączy dziennikarzy z ludźmi takimi jak ty, którzy chcą być opisywani na głównych stronach medialnych. HARO posiada rozległą sieć ponad 55 000 blogerów i dziennikarzy, łączących się z ponad 800 000 źródeł.
Dla tych z Was, którzy są gotowi przenieść swoją strategię budowania linków na wyższy poziom, wyjaśnię wszystko, co musicie wiedzieć o wykorzystywaniu HARO do ekspozycji marki.
Jak działa HARO
Dla tych z Was, którzy nie są zaznajomieni z HARO, platforma jest bardzo prosta.
Dziennikarze potrzebują źródeł do swoich wiadomości. Dołączają więc do HARO, aby zgłaszać prośby na określone tematy. Wnioski zawierają krótkie podsumowanie historii, kwalifikacje źródłowe i termin prezentacji.
Kiedy dołączysz do HARO jako źródło, otrzymasz trzy e-maile każdego dnia, od poniedziałku do piątku.
- 5: 35 AM
- 12: 35
- 17: 35
Do źródeł należy monitorowanie tych wiadomości e-mail pod kątem żądań tematów zgodnych z ich własnymi kwalifikacjami. Jeśli źródło widzi coś, do czego się kwalifikuje i jest zainteresowane pomocą, może odpowiedzieć na e-mail z boiskiem.
Po zaakceptowaniu prezentacji źródło zostanie połączone z dziennikarzem piszącym artykuł, aby zapewnić wgląd w artykuł. W rezultacie źródła są wymieniane wraz z linkami do ich strony internetowej.
Utwórz konto
Nie możesz używać HARO z profilu gościa ani nic podobnego. Aby skorzystać z tej ekspozycji marki i strategii budowania linków, musisz zacząć od utworzenia konta.
Więc udaj się na ich stronę internetową i zarejestruj się jako źródło.
Dla celów budowania linków ważne jest, abyś zarejestrował się jako źródło, a nie jako dziennikarz. Nawet jeśli Twoja witryna wykonuje jakiś rodzaj raportowania, nadal musisz mieć profil źródłowy, aby uzyskać linki, których szukasz.
Rejestracja jest bardzo prosta. Wszystko, co musisz zapewnić, to:
- Imię
- Nazwisko
- Adres e-mail
- Numer telefonu
- Państwo
- Nazwa firmy
- Dochody roczne
- Utwórz hasło
Cały proces zajmuje najwyżej minutę. Nie daj się więc wyłączyć temu, że HARO zmusza cię do założenia konta w celu wzięcia udziału w konkursie.
Zapoznaj się z zasadami dotyczącymi źródeł
Lista zasad HARO nie jest skandalicznie długą formą warunków umowy, którą po prostu ślepo przewijasz i klikasz “zgadzam się”, nie czytając jej.
W rzeczywistości jest to dość szybkie, aby przejść przez wszystkie zasady, i jest to zdecydowanie w Twoim najlepszym interesie, aby to zrobić. Dlaczego?
HARO ma dość surową politykę za łamanie ich warunków.
Gdy po raz pierwszy naruszysz zasady HARO, otrzymasz ostrzeżenie. Ale twoje drugie naruszenie skutkuje trwałym zakazem korzystania z platformy. To wszystko. Żadnych pytań. Bez wyjątków. Żadnych wyjaśnień.
HARO pracuje głównie dlatego, że opiera się na zaufaniu reporterów i źródeł. W przeciwnym razie dziennikarze nie skorzystaliby z platformy.
Poświęcę chwilę, aby krótko podsumować zasady, aby dać ci wyobrażenie, czego możesz się spodziewać.
Możesz odpowiadać bezpośrednio na anonimowe zapytania e-mail od firmy HARO. Nie próbuj dowiedzieć się, kim jest dziennikarz lub publikacja i skontaktuj się z nimi bezpośrednio poza platformą.
Nie spamuj dziennikarzy z ofertami, które nie są związane z ich prośbą. Na przykład, powiedzmy, że jesteś ekspertem od zwierząt. Jeśli widzisz prośbę związaną z kondycją i treningiem osobistym, nie odpowiadaj na e-mail omawiający Twoją wiedzę o zwierzętach. To byłoby uznane za naruszenie.
Możesz przesyłać prośby do innych osób za pośrednictwem poczty e-mail lub mediów społecznościowych. W rzeczywistości HARO rzeczywiście zachęca do tego, ponieważ rozwija ich sieć i pomaga dziennikarzom (gra słów przeznaczona). Więc nawet jeśli nie spełniasz wymagań prośby, możesz ją wysłać do kogoś, kto ją spełnia. Wystarczy, że założą konto HARO, jeśli jeszcze go nie mają, a następnie będą mogli przesłać zgłoszenie.
Zbieranie informacji reporterskich jest surowo zabronione zgodnie z wytycznymi HARO.
Wszystkie odpowiedzi muszą być kompletne, bezpośrednie i istotne. Zawsze dołączaj swoje bio i dane kontaktowe, gdy odpowiadasz na zapytanie.
Nie zbaczaj z drogi, pracując w odpowiedzi na osobny rzut. “Hej, zdecydowanie mogę ci pomóc z tą historią. Ale jestem również ekspertem w tych dziedzinach, jeśli potrzebujesz tego w przyszłości…”
Takie wiadomości nie są dozwolone. Nie możesz również wysyłać załączników za pomocą poczty e-mail. Zamiast tego korzystaj z usług, takich jak łącza Dropbox, jeśli masz dodatkowe informacje dotyczące swojej prezentacji.
Powinno to być oczywiste, ale zawsze trzeba być uprzejmym, pełnym szacunku i profesjonalnym w kontaktach z każdym, kto jest częścią sieci HARO.
Jeśli zastosujesz się do wszystkich tych zasad i wytycznych, zwiększy to twoje szanse na sukces i nawiązanie kontaktu z dziennikarzami za pośrednictwem HARO.
Wybierz swój plan
Po utworzeniu konta i zapoznaniu się z zasadami nadszedł czas, aby wybrać subskrypcję. HARO oferuje kilka różnych planów do wyboru w zależności od potrzeb.
Oto krótki przegląd tego, co można uzyskać z każdej subskrypcji. Ale większość z was skorzystałaby ze standardowego planu. Mając to na uwadze, zdecydowanie w Twoim najlepszym interesie jest przejrzenie wszystkich opcji, aby się upewnić.
Podstawowe
Bez płacenia nic, nadal będziesz dostawać trzy e-maile każdego dnia od HARO.
Plan podstawowy zawiera również wsparcie e-mailowe, jeśli masz jakiekolwiek problemy, pytania lub chcesz się z kimś skontaktować.
Z bezpłatnym planem wszystko jest bardzo proste. Nie otrzymujesz żadnych dodatkowych korzyści ani dodatków.
Darmowa opcja jest odpowiednia dla tych z Was, którzy są gotowi sortować wiele e-maili. Prawdopodobnie otrzymasz mnóstwo e-maili, które nie są tak naprawdę istotne dla Twojej marki. Ale wciąż jest wiele możliwości dla Ciebie. Będziesz musiał wykonać dodatkową pracę nóg i sortowanie, aby je znaleźć.
Standard
Za $ 19 miesięcznie Plan standardowy zawiera wszystko, co zawiera plan podstawowy.
Dodatkowo otrzymasz alerty ze słowami kluczowymi. Wybierz jedno słowo kluczowe związane z Twoją marką, które pomoże Ci odfiltrować możliwości wysyłane do ciebie.
Dzięki planowi standardowemu możesz również utworzyć Profil, który możesz automatycznie wstawiać do swoich boisk. Pozwoli to zaoszczędzić ogromną ilość czasu w porównaniu z wykonywaniem tego ręcznie dla każdego indywidualnego boiska.
Oprócz wiadomości e-mail możesz również zapisać się na alerty tekstowe. Plan standardowy pozwala wyszukiwać aktywne żądania online, zamiast tylko czekać i sortować wiadomości e-mail, które przychodzą.
Jak powiedziałem wcześniej, jest to prawdopodobnie najlepsza opcja dla większości z was.
Zaawansowane
Zaawansowany Plan HARO kosztuje 49 USD miesięcznie.
Zawiera wszystko, co zawiera plan standardowy, ale otrzymasz dodatkowe alerty ze słowami kluczowymi. Jeśli subskrybujesz tę opcję, będziesz mógł wybrać trzy słowa kluczowe w porównaniu do jednego. Ponadto można również utworzyć trzy oddzielne profile.
Jest to idealne rozwiązanie dla tych z Państwa, którzy są dobrze zaokrągleni lub mają w swojej firmie Wiele osób, które kwalifikują się jako eksperci w różnych dziedzinach.
Na przykład mogę utworzyć profil o marketingu cyfrowym, inny związany z SEO, a trzeci o tworzeniu treści. W ten sposób każdy profil mógłby bardziej szczegółowo pasować do określonych próśb dziennikarzy.
Plan advanced zapewnia również przewagę nad innymi subskrypcjami. Skontaktujemy się z Tobą w pierwszej kolejności za każdym razem, gdy pojawi się nowa Prośba. Ten dodatkowy czas realizacji daje szansę na wytworzenie i przesłanie idealnego boiska przed innymi źródłami w sieci, co jest ogromną zaletą.
Premium
Za $ 149 miesięcznie Plan HARO premium jest kremem z upraw.
Oprócz tego, że wszystko jest zawarte w planie zaawansowanym, będziesz mógł skonfigurować nieograniczoną liczbę słów kluczowych i nieograniczoną liczbę profili.
Dostępna jest również pomoc telefoniczna, a nie tylko wsparcie e-mailowe. Jeśli chcesz najlepszych z najlepszych, To jest plan dla ciebie.
Chociaż plan premium jest oczywiście świetny, Nie wiem, czy większość z was musi płacić za to prawie $1,800 rocznie. Możesz uzyskać lepszą wartość z tańszego planu, ale zostawię tę decyzję w twoich rękach.
Utwórz biogram
Jedną z największych zalet płacenia za subskrypcję na bezpłatnym koncie jest możliwość posiadania sekcji bio.
Za każdym razem, gdy dziennikarz złoży wniosek o podanie źródeł, zostaje zbombardowany rzutami. Trudno im to wszystko uporządkować. Posiadanie bio pomaga wyróżnić się z tłumu i sprawia, że mniej prawdopodobne jest, że Twoja boisko zgubi się w przetasowaniu.
Oto świetny przykład biografii Davida Mcsweeneya z Ahrefs.
Jeśli dziennikarz zobaczy ten biogram, na pewno będzie bardziej skłonny użyć Davida jako źródła.
Jak widać, zespół w Ahrefs ma plan wyższy niż standardowa opcja. To dlatego, że mogą dodać kolejny biogram.
Jeśli masz wiele stanowisk lub członków zespołu, którzy mogą wnieść swój wkład, możesz rozważyć uaktualnienie planu. Na przykład twój dyrektor finansowy i menedżer HR będą miały różne kwalifikacje i obszary wiedzy. Więc możesz użyć jednego bio nad drugim na podstawie prośby reportera.
Chyba, że jesteś wielkim nazwiskiem w swojej branży, większość dziennikarzy prawdopodobnie o Tobie nie słyszała. To nie w Twoim interesie, jeśli będą musieli pytać. kim jest ta osoba? Zamiast tego pozwól, aby Twoja biografia opowiedziała ci historię.
Szukaj i rzucaj
Jak powiedziałem wcześniej, jeśli płacisz za subskrypcję, nie musisz po prostu siedzieć i czekać na e-maile przez cały dzień. Możesz aktywnie przeszukiwać zgłoszenia reportera.
Domyślnie wyświetlana jest lista głównego HARO. Ale tego nie chcesz. Są szanse, że 90% tych wniosków nie będzie dotyczyć Ciebie i Twojej marki.
Więc kliknij strzałkę skierowaną w dół po prawej stronie ekranu, jak podświetliłem powyżej.
Wybierz opcję wyszukiwania w branży i odznacz listę główny HARO. Następnie sprawdź kategorię, która jest bardziej odpowiednia dla twojej niszy. Możesz także wyszukiwać żądania za pomocą słów kluczowych. Dzięki temu uzyskasz o wiele bardziej trafne wyniki wyszukiwania.
Po znalezieniu wniosku, który pasuje do Twoich kwalifikacji,jest to tylko kwestia rzucania się.
Bądź szybki, ale pouczający. Pamiętajcie, reporterzy przejrzą dziesiątki odpowiedzi. Aby wyróżnić się z tłumu, musisz przekazać swój punkt w sposób jasny i zwięzły.
Nie będą tam siedzieć i czytać długich akapitów bełkotu. Opanuj sztukę opowiadania historii.
Pokaż im, że faktycznie przeczytałeś ich prośbę i nie wysyłasz tylko ogólnych masowych odpowiedzi na każde żądanie. Podaj im przydatną wycenę lub dwa, jeśli to pomoże twojej sprawie.
Ważne jest również, aby upewnić się, że dźwięk jest gramatyczny.
Sprawdź wszystko przed przesłaniem. Upewnij się, że nie ma błędów ortograficznych ani interpunkcyjnych. Masz do czynienia z dziennikarzami. Błędy mogą sprawić, że będziesz nieprofesjonalny.
Nie używaj slangu ani nie przesadzaj z branżowymi terminami, próbując zaimponować reporterowi. Mogą nie wiedzieć, o czym mówisz i w końcu wybierają kogoś innego Jako swoje źródło.
Wniosek
HARO to świetny sposób na tworzenie wysokiej jakości linków zwrotnych.
Korzystanie z takiej sieci jest o wiele łatwiejsze i bardziej skuteczne niż wysyłanie się bezpośrednio do poszczególnych witryn informacyjnych i publikacji.
Zamiast tego poczekaj, aż reporter prześle odpowiednią prośbę do swojej niszy. Następnie kontynuuj swoje boisko przez tę platformę.
Jest to twoja najlepsza szansa, aby wyróżnić się na głównych witrynach autorytetów, które zwiększą ekspozycję Twojej marki i zwiększą ruch na twojej stronie dzięki linkom.