Jak zdobyć 53% więcej czytelników za każdy wpis na blogu, który piszesz

Wiesz z reguły 80/20 nagłówków, że najlepszym sposobem na przeczytanie tekstu jest poprawa nagłówka. Może to być gorzka pigułka do przełknięcia, gdy zdajesz sobie sprawę, że większość ludzi, nawet wśród tych, którzy subskrybują twój blog, nie czyta każdego postu, ale to nie tylko Ty — zdarza się nam wszystkim.

Więc co to było w nagłówku tego posta, który skłonił Cię do przeczytania tak daleko?

Cóż, nie tylko nagłówek obiecuje dostarczenie unikalnych i użytecznych informacji moim odbiorcom blogerów. To także the way że to czyni tę obietnicę.

Nagłówek jest bardzo specyficzne.

Chociaż z pewnością nie jest to jedyna metoda pisania dobrych tytułów blogów, prawie każdy nagłówek może być lepszy, będąc tak specyficznym, jak to tylko możliwe. Specyficzność zwiększa wiarygodność, ponieważ konkretne szczegóły są po prostu bardziej wiarygodne niż szerokie twierdzenia. Dodatkowo konkretny nagłówek przekazuje potencjalnemu czytelnikowi więcej cennych informacji, który działa, aby przyciągnąć je magnetycznie do treści.

Oto kilka przykładów Ultra-specyficznych nagłówków:

  • Jak Zarobiłem $19,931. 42 W Zeszłym Miesiącu Z Google AdSense
  • W tym darmowym 10 rozdziale, 123-stronicowym ebooku dowiesz się…
  • Jedenaście Tajnych Technik, Które Zarabiają Na Blogerach
  • Schudnij 36 funtów w zaledwie 7 tygodni
  • Jak ogolić 5 uderzeń z wyniku golfa w 3 dni

Oczywiście najważniejszą zasadą ultra-specyficznych nagłówków jest to, że musisz być w stanie wykonać kopię zapasową swoich twierdzeń. I tak jak to zrobiłem wcześniej, łamię zasadę ,aby to zrobić (co jest prawdziwą radością pisania bloga copywritingowego).

Chociaż jestem pewien, że bardziej szczegółowo w tytułach postów zwiększy liczbę osób, które przeczytają twój post, nie mam pojęcia, jaki będzie rzeczywisty procent dla ciebie. Jest zbyt wiele zmiennych.

Więc naprawdę powinienem był powiedzieć:

Jak zdobyć więcej czytelników dla każdego wpisu na blogu

Ale to po prostu nie jest tak dobry nagłówek. 🙂

Aktualizacja: Zapomniałem o tym teście eksperymentów marketingowych, który pokazał, że zoptymalizowany nagłówek zwiększył Współczynnik konwersji witryny o 73%. Oznacza to, że nie tylko ogólna Czytelność treści wzrosła, ale o 73% więcej osób podjęło żądane działanie, tylko ze względu na zmodyfikowany nagłówek. W pierwszym przypadku zwycięski nagłówek po prostu użył określonej kwoty w dolarach!

Więc 53% jest prawdopodobnie zbyt niska tylko dla zwiększonego czytelnictwa. Przepraszam za niedoszacowanie. 🙂

Aby dowiedzieć się więcej o pisaniu świetnych nagłówków, sprawdź Nagłówki Magnetyczne seria o Copybloggerze.

Subskrybuj Copyblogger dzisiaj!

Total
0
Shares
Related Posts