Jak zbudować biznes z zawartością Premium (Aktualizacja na 2012)

To znowu ten czas. Uruchomimy Teaching Sells dla zupełnie nowej grupy członków.

Jeśli nie robiłeś tego z nami wcześniej, powiem ci, o co w tym wszystkim chodzi.

W zasadzie, spędzam następne cztery tygodnie pisząc moje małe palce do kości, daje mnóstwo niesamowitej zawartości, której możesz użyć już teraz, aby zacząć tworzyć coś epickiego.

Następnie opowiemy Ci trochę o naszym flagowym kursie, Teaching Sells, lub jak go pieszczotliwie nazywam, ” mózg Briana w pudełku.” (Ale wiesz, mniej bałaganu niż to.)

Teaching Sells to nasz kompleksowy kurs na temat budowania biznesu w Internecie.

Nie “system zarabiania pieniędzy ” lub jakiś rodzaj” zamień internet w osobisty bankomat”. Jest wielu innych ludzi, którzy spróbują ci to sprzedać.

Nauczanie sprzedaży jest kursem o biznes. Jak to działa w Internecie, jak zdecydować się na swój temat, Jak znaleźć klientów, jak zbudować swoją stronę-wszystko. Od początku do końca.

To są rzeczy, które uważamy, że administracja małych firm powinna cię uczyć … ale nie są.

To rzeczy, które według nas specjaliści z marketingu powinni uczyć się na studiach … ale tak nie jest.

Tak, jestem fangirl

Znasz tych ludzi, którzy awarię serwerów podczas uruchamiania przez naciśnięcie “odśwież”, aż dojdą do zamówienia?

To byłem ja, w 2007 roku, kiedy po raz pierwszy uruchomiono kurs Teaching Sells. To było zanim pracowałem z Brianem, zanim powstał Copyblogger Media, zanim napisałem pojedynczy post Copyblogger.

Nauczanie sprzedaży było tym, co pozwoliło mi przeskoczyć do pracy dla siebie. Więc myślę, że to całkiem zajebiste. Ale wiesz, jestem trochę stronniczy.

W końcu wszedłem na pokład

Miałem szczęście w końcu dołączyć do Briana Clarka i Tony ‘ ego Clarka, aby nauczanie sprzedawało się jeszcze lepiej — dodając Formaty treści, ułatwiając strawienie materiału, upraszczając strukturę kursu i więcej dobrych rzeczy.

To jeden z powodów, dla których wkładam serce w te starty … zależy mi na tym kursie I widziałem, co może zrobić dla ludzi.

Wiem też, jak bardzo Ty (I ja) lubicie niesamowite Darmowe rzeczy. Stworzyliśmy więc pewną tradycję dostarczania wielu świetnych darmowych treści podczas naszych Premier.

Możesz uzyskać wszystkie dobre rzeczy, zapisując się na Listę Teaching Sells e-mail. Poinformujemy Cię również, kiedy kurs będzie dostępny, więc jeśli jest odpowiedni dla ciebie, będziesz mógł do nas dołączyć.

Tak czy inaczej, w ciągu najbliższych kilku tygodni będziemy rozmawiać o:

  • Gdybyś tylko zaczął wcześniej … czy prawdziwi ludzie nadal mogą budować biznes online od zera?
  • Jak utrudniasz to, niż musi być (i jak to przerwać i zacząć robić realne postępy)
  • Najlepsze sposoby zarabiania z treścią w 2012 roku
  • Blogowanie i apokalipsa zombie
  • Kluczowy element do stworzenia udanego biznesu XXI wieku
  • Dlaczego reklama nie działa dla blogerów (i co robi)
  • Za co kupujący zapłacą, a za co nie zapłacą, jeśli chodzi o treść
  • Co zrobić, jeśli jesteś nie sam świetny twórca treści (ten jest fajny)

Udostępnimy również naszą przydatną 20-stopniową mapę drogową do stworzenia poważnego, prężnie rozwijającego się biznesu online, a my przygotujemy webinar na żywo, aby poinformować Cię o tym, jak to działa.

Jest to wszystko, a potem wszystko, co wymyślę w ciągu następnych czterech tygodni. Jeśli zobaczysz mnie narzekającego na Twitterze o tym, jak mało sypiam, dowiesz się dlaczego.

Co teraz robisz?

  1. Zapisz się na listę sprzedaży nauczycieli. (Jeśli jesteś już zarejestrowany, otrzymasz całą niesamowitość automatycznie.)
  2. Poinformuj swojego dostawcę poczty e-mail, że jesteśmy dobrzy, dodając nas do zatwierdzonych nadawców wiadomości e-mail, aby Twoje treści nie utknęły w filtrze spamu.

Więc trzymaj się mocno, a będę Więcej z tobą rozmawiał w zaciszu Twojej skrzynki e-mailowej.

Niezależnie od tego, czy uważasz, że nauczanie sprzedaży byłoby dobrym rozwiązaniem, śmiało i zapisz się na wszystkie bezpłatne gadżety. Nie mamy nic przeciwko — w rzeczywistości uwielbiamy, gdy ludzie dobrze wykorzystują nasze darmowe rzeczy. Dlatego Copyblogger jest tu dla ciebie każdego dnia, prawda?

Czekamy na Ciebie!

O autorze: Sonia Simone jest współzałożycielką i CMO Copyblogger Media oraz współtwórczynią zaktualizowanego Teaching Sells.

P. S.

I oczywiście nie zrobimy nic dziwnego z Twoim adresem e-mail. Wyślemy Ci wiele cennych treści i informacji na temat nauczania i to wszystko. Nienawidzimy spamu i wiemy, że ty też.

Total
0
Shares
Related Posts