Jak założyć LLC

Jeśli myślałeś o założeniu LLC, jesteś we właściwym miejscu.

Wybór struktury biznesowej LLC jest mądrym wyborem. Nie tylko ograniczasz swoją osobistą odpowiedzialność, ale LLC są również łatwiejsze w konfiguracji i bardziej elastyczne niż korporacje.

Ponadto LLC mają wiele operacji podatkowych, łatwość Administracji i mniej bieżących wymogów sprawozdawczych.

Chociaż każde państwo ma swoje własne zasady i procedury, istnieje kilka podstawowych kroków, aby uruchomić LLC, bez względu na to, gdzie mieszkasz.

Łatwa część założenia LLC

LLC są często strukturą biznesową dla właścicieli firm i przedsiębiorców i łatwo zrozumieć, dlaczego.

Proces tworzenia firmy jest bardzo prosty i łatwy. Chociaż możesz wziąć sprawy w swoje ręce, możesz również zarejestrować się w doskonałych usługach LLC, takich jak IncFile i ZenBusiness.

Usługi te dbają o wszystko, od założenia firmy przez składanie dokumentów po obsługę innych kwestii prawnych. Jak mówiłem, wszystko! Co więcej, niektóre z nich oferują również wsparcie po włączeniu i dożywotnią obsługę klienta, więc zawsze będziesz mieć fachową poradę dostępną na zawołanie, dopóki pozostaniesz częścią ich klientów.

Aby zobaczyć wszystkie nasze najlepsze oferty dla najlepszych usług LLC na rynku, sprawdź nasz przewodnik zakupu.

Podczas gdy oczekuje się papierkowej roboty, biorąc pod uwagę, że mówimy o utworzeniu legalnego podmiotu gospodarczego, ustanowienie i utrzymanie LLC jest proste i wymaga mniej papierkowej roboty niż inne podmioty korporacyjne. I wynajęcie usługi pozbawi cię również tego obowiązku.

Trudne części założenia LLC

Jak dwie strony monety, wszystko jest dobre i złe.

Z pewnością napotkasz kilka kluczowych wyzwań podczas tworzenia LLC, do których musisz się przygotować. Po pierwsze, musisz być bardzo ostrożny przy wyborze stanu, w którym chcesz utworzyć swoją LLC.

LLC są tworzone zgodnie z zasadami i przepisami dotyczącymi stanu, a zatem opłaty za tworzenie i opłaty administracyjne zależą od wybranego stanu. Dokonywanie złego wyboru może kosztować cię pod względem czasu, pieniędzy i wysiłku.

Nazwanie Twojej LLC to kolejne wyzwanie.

Nazwa Twojej firmy może być dowolna—pod warunkiem, że nie jest jeszcze zarejestrowana przez inne LLC lub organizacje. Biorąc pod uwagę liczbę firm i LLC już działających, nie każda nazwa chcesz będzie do zgarnięcia. Ponadto każdy stan ma określone wytyczne dotyczące nazw LLC, więc jest to kolejny czynnik, o którym należy pamiętać.

Nie panikuj. Możesz poradzić sobie ze wszystkim, o ile jesteś poinformowany i wiesz, jak postępować. Czytaj dalej, jak szczegółowo opisuję kroki związane z tworzeniem LLC.

Krok 1: Wybierz Państwo Rządzące

Każde państwo ma swój własny zestaw zasad i przepisów dotyczących tworzenia LLC. Właśnie dlatego wybór stanu jest pierwszym krokiem do uruchomienia LLC.

Poznaj Przepisy Specyficzne Dla Twojego Stanu

Najlepszym rozwiązaniem jest założenie LLC w stanie, w którym mieszkasz i planujesz prowadzić działalność.

Jeśli Twoja firma istnieje fizycznie za granicą lub ma fizyczną obecność (biura, przedstawiciele handlowi, witryny sklepowe itp.) w różnych stanach musisz zarejestrować się jako zagraniczna LLC w tych stanach (nadal jest uważana za zagraniczną LLC w innych stanach w USA).

Ważne jest również, aby pamiętać, że czasami tworzenie nowej firmy w stanie z przyjaznymi dla biznesu prawnikami ma swoje zalety. Pamiętaj jednak, aby sprawdzić dodatkowe dokumenty i związane z nimi opłaty, zanim podejmiesz zanurzenie.

Po wybraniu stanu, naucz się zasad specyficznych dla danego stanu, aby założyć tam LLC.

Krok 2: Wybierz Nazwę Swojej Firmy

Chociaż może to wyglądać prosto, nazwanie firmy może być zaskakująco trudne.

Musisz wymyślić unikalną nazwę firmy dla nowego startupu-coś, czego nie można pomylić z innymi zarejestrowanymi LLC i firmami. Jednocześnie powinien reprezentować Twoją markę i spełniać zasady dotyczące nazw dozwolonych dla LLC dla Twojego stanu.

Tak, dobrze to czytasz: każdy stan ma określone zasady, jeśli chodzi o nazwy LLC.

Rozważ Wytyczne Państwowe

Chociaż zasady różnią się w zależności od stanu, istnieje kilka ogólnych wytycznych, których musisz przestrzegać przy wyborze nazwy LLC:

  1. Nazwa firmy musi zawierać zwrot „Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” lub którykolwiek z jej skrótów (LLC lub L. L. C.).
  2. Nazwa firmy nie może zawierać słów, które mogłyby spowodować, że klienci mylą firmę z jednostką rządową, taką jak Skarb Państwa, Departament Stanu, FBI i tak dalej.
  3. Będziesz musiał złożyć dodatkową dokumentację, aby zarejestrować nazwę, która używa ograniczonych słów, takich jak Uniwersytet, Bank, adwokat i tak dalej. Możesz również potrzebować licencjonowanej osoby, takiej jak lekarz lub prawnik, aby być częścią twojej LLC, w zależności od wybranej nazwy.

Zrozumieć niuanse nazwy prawnej i marki

Możesz mieć tę samą prawną nazwę firmy i markę, ale może to być również oddzielne.

Widzisz, Twoja nazwa prawna to nazwa Twojej firmy, która jest wymieniona we wszystkich dokumentach prawnych, podczas gdy Twoja nazwa marki to nazwa Twojej firmy, którą zamierzasz wykorzystać do celów marketingowych, a którą Twoi klienci zobaczą i rozpoznają.

Na przykład Hewlett-Packard jest prawną nazwą firmy. Ale wybrali Skrót HP jako nazwę swojej marki.

Jeśli chcesz użyć innej nazwy marki, musisz złożyć formularz Doing Business jako (DBA), w zależności od stanu.

Sprawdź Dostępność Nazwy

Powinieneś mieć teraz listę potencjalnych nazwisk. Ale zanim wybierzesz jedną z nich, musisz uruchomić wyszukiwanie na poziomie stanowym i federalnym, aby sprawdzić jej dostępność.

Przejrzyj bazę danych nazw firmowych swojego stanu, a następnie sprawdź dostępność nazwy domeny/kanału mediów społecznościowych.

Nawet jeśli nie chcesz od razu tworzyć strony internetowej lub obecności społecznej, nadal powinieneś to zrobić. Naprawdę nie chcesz używać nieistotnej nazwy domeny tylko dlatego, że Twoja domena z nazwą firmy została już zarejestrowana.

Na koniec przeprowadzaj federalne wyszukiwanie znaków towarowych za pomocą elektronicznego systemu wyszukiwania znaków towarowych w USA, aby sprawdzić, czy ktoś inny ma już znak towarowy Twojej firmy.

Zarezerwuj Nazwę Swojej Firmy

Chociaż opcjonalnie, Gorąco polecam zarezerwowanie wybranej nazwy firmy, jeśli jest dostępna i nie planujesz natychmiastowego złożenia dokumentów LLC.

Prawie każde państwo pozwala właścicielom zarezerwować nazwę, wypełniając niezbędne formularze i uiszczając opłatę. Długość okresu rezerwacji, Zasady odnowienia i opłaty za zgłoszenie różnią się w zależności od stanu.

Krok 3: Uporządkuj Swoją Dokumentację

Oczywiście włączenie korporacji z ograniczoną odpowiedzialnością będzie wiązało się z papierkową robotą—dużo tego. Od artykułów organizacji po umowę operacyjną LLC, musisz być skrupulatny w każdym dokumencie i upewnić się, że są prawidłowo złożone.

Pozyskaj zarejestrowanego agenta

Zarejestrowany agent to osoba trzecia-osoba fizyczna lub firma-której zadaniem jest wysyłanie i odbieranie oficjalnej korespondencji, pozwów sądowych, wezwań i innych dokumentów prawnych w Twoim imieniu.

Większość stanów nałożyła na właścicieli obowiązek wymienienia zarejestrowanego agenta, który jest rezydentem ich obecnego kraju działania. Nowy Jork jest wyjątkiem.

Możesz zatrudnić osobę, która jest rezydentem stanu i ukończyła 18 lat, aby służyć jako zarejestrowany agent lub zarejestrować się w firmach, które świadczą usługi zarejestrowanego agenta za opłatą.

Złóż dokumenty LLC

Musisz złożyć artykuły organizacji, znane również jako certyfikat organizacji, aby założyć firmę jako LLC i zarezerwować nazwę firmy. Pomyśl o tym, jak o uwiarygodnieniu swojej spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.

Możesz złożyć formularze bezpośrednio w Sekretariacie Stanu lub rozważyć skorzystanie z usługi zgłoszenia LLC. Pamiętaj, że dokumenty założycielskie LLC są zależne od stanu; dlatego niektóre stany wymagają więcej formularzy i dodatkowych dokumentów niż inne.

Zawsze możesz zatrudnić prawnika, który pomoże Ci poruszać się po procesie, jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności.

Utwórz umowę operacyjną LLC

Umowa operacyjna jest dokumentem prawnym określającym role członków i strukturę własności Twojej LLC. Określa również relacje finansowe i robocze między członkami firmy.

Możesz uznać umowę za mapę drogową, która opisuje, w jaki sposób będzie prowadzona twoja LLC. Nie każde prawo stanowe wymaga umowy operacyjnej, ale nadal jest to ważny dokument, który pomoże wyjaśnić ogólną strukturę zarządzania firmą.

Oto lista głównych elementów umowy operacyjnej:

  • Organizacja. Ten komponent dotyczy projektu utworzenia firmy i zawiera szczegóły, takie jak data utworzenia LLC, jej członkowie i zarząd, struktura własności itp.
  • Zarządzanie i głosowanie. Ten komponent wyjaśnia zarządzanie LLC, rodzaj autorytetu, jaki ma każdy członek, sposób głosowania i sposób przydzielania głosów.
  • Dystrybucje. Ten składnik obejmuje To, którzy właściciele LLC przekazali pieniądze firmie, ile i jak firma zbierze dodatkową gotówkę. Może również określać jednostki własności w zamian za pieniądze.
  • Wkłady Kapitałowe. Ten komponent opisuje, w jaki sposób firma podzieli zyski i długi biznesowe między członków. Może również obejmować mienie fizyczne, środki pieniężne, aktywa biznesowe, między innymi.
  • Zmiany W Członkostwie. Ten komponent szczegółowo opisuje proces dodawania i usuwania członków z LLC. Taka sytuacja może pojawić się, gdy planujesz rozszerzyć swoją działalność, a członek zdecyduje się odejść. Bankructwo lub śmierć mogą być inne przyczyny.
  • Rozwiązanie. Komponent ten określa okoliczności, w których spółka zostanie rozwiązana. Obejmuje również to, co dzieje się z aktywami biznesowymi i więcej w przypadku rozwiązania.

Krok 4: Rozpocznij swoją działalność LLC

Tu zaczyna się akcja!

W tym momencie pozostało Ci tylko kilka rzeczy, po których możesz oficjalnie zacząć zarabiać na swojej firmie.

Pobierz EIN z urzędu skarbowego

EIN lub numer identyfikacyjny pracodawcy to dziewięciocyfrowy numer ubezpieczenia społecznego dla Twojej LLC wymagany do celów podatkowych. Jest również znany jako federalny numer identyfikacyjny pracodawcy (FEIN) lub federalny Numer Identyfikacji Podatkowej (FTIN).

Potrzebujesz EIN, aby otworzyć konto bankowe firmy i zatrudnić pracowników. Gdy go zdobędziesz, możesz rozpocząć pełnowartościowe operacje. Masz trzy opcje, aby uzyskać EIN: za pośrednictwem strony internetowej IRS, e-mailem lub faksem. Zrobienie tego online natychmiast zapewni Ci EIN.

Otwórz Firmowe Konta Bankowe

Od samego początku powinieneś oddzielić swoje wydatki osobiste i biznesowe. W przeciwnym razie możesz zaryzykować utratę ochrony ograniczonej odpowiedzialności LLC.

Co więcej, otwarcie konta bankowego firmy pomoże Ci lepiej zarządzać i organizować przychody i wydatki biznesowe. Pisanie czeków, budowanie kredytu biznesowego i sporządzanie raportów to inne korzyści, które są ważne dla prowadzenia udanej firmy.

Pamiętaj, że każdy bank będzie miał inne wymagania. Podczas gdy niektóre będą wymagać EIN, niektóre mogą nie. Firmowe konto bankowe jest obowiązkowe dla wielu członków LLC, ale nawet w przeciwnym razie lepiej jest założyć konto bankowe firmy na wszelki wypadek.

Rozpocznij Swój Biznes

W końcu jesteś gotowy, by zacząć robić interesy. Gratulacje!

Nazwałeś i utworzyłeś swoją LLC, masz swój EIN i numer konta bankowego. Polecam sprawdzić, czy potrzebujesz konkretnych zezwoleń i licencji przed rozpoczęciem działalności.

Pamiętaj, aby aktualizować wszystkie kluczowe dane firmy, w tym protokoły z posiedzeń, dokumentację finansową i umowy, deklaracje podatku dochodowego i podatki od zatrudnienia. Zaufaj mi, na dłuższą metę sprawi to, że ty i organy podatkowe będziecie bardzo zadowoleni.

Total
0
Shares
Related Posts