Jak założyć LLC w Michigan

Więc chcesz założyć firmę w Michigan, w szczególności LLC. 

Po pierwsze, gratulacje. To ekscytujące przedsięwzięcie. 

Ale zanim zaczniesz zbytnio wyprzedzać siebie, będziesz chciał upewnić się, że wykonujesz niezbędne kroki, aby upewnić się, że Twój Michigan LLC jest stworzony we właściwy sposób. 

LLC (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) jest najpopularniejszym podmiotem biznesowym do rozpoczęcia małej firmy.

Dlaczego?

Ponieważ LLC są hybrydą korporacji i partnerstw. Biorą kawałki z każdego rodzaju struktury biznesowej i łączą je ze sobą, aby stworzyć coś idealnego dla kogoś, kto zaczyna małe i prawdopodobnie samodzielnie lub z kilkoma właścicielami lub członkami. 

Aby pomóc ci prawidłowo uruchomić Michigan LLC, stworzyliśmy ten przewodnik z krokami, które pomogą Ci wstać z nóg i osiągnąć sukces.

Łatwe Części założenia LLC w Michigan

Wielu ludzi onieśmiela pomysł założenia firmy. I nie są złe-to może być przytłaczające. Jest tak wiele ruchomych części i wydaje się sporym wyzwaniem, aby upewnić się, że robisz wszystko poprawnie i zgodnie z prawem. 

Ale proces zakładania LLC nie musi być zastraszający. Rozwiązując każdy krok formowania LLC jeden po drugim za pomocą tego przewodnika, możesz przejść przez proces w najlepszy sposób i przygotować się do sukcesu.

Zacznijmy od prostych rzeczy.

Wybór nazwy dla Twojej LLC w Michigan jest jedną z najbardziej zabawnych części rozpoczęcia własnej działalności. To tutaj możesz stać się kreatywny i nadać ton swojej firmie. 

Twoje imię i nazwisko może odzwierciedlać rodzaj branży, w której się znajdujesz. To może być nazwisko rodowe. Albo może to być coś zupełnie tam (patrzymy na Ciebie, Google). 

Po ustaleniu nazwy swojej LLC musisz upewnić się, że jest ona dostępna. Prawo Michigan stanowi, że Twoja LLC nie może mieć tej samej nazwy lub bardzo podobnej nazwy do jakiejkolwiek innej LLC, korporacji lub spółki komandytowej w stanie. 

Na przykład, jeśli chcesz założyć firmę o nazwie The Corner Bakery, LLC, a firma w stanie Michigan już istnieje o nazwie Corner Bakery, LLC, nazwy są zbyt podobne. Musiałbyś wybrać inne imię. 

Skąd wiesz, że ktoś ma już firmę o wybranej przez Ciebie nazwie? 

Sprawdź w bazie danych Michigan. Wprowadź wymagane informacje, a szybko dowiesz się, czy Twoja nazwa firmy jest dostępna w stanie Michigan. 

Narzędziem, którego możesz użyć, aby pomóc ci wymyślić nazwę firmy, jest generator nazw firm Shopify. 

Chociaż Shopify jest znany przede wszystkim jako platforma do sprzedaży produktów, jest w nim o wiele więcej, w tym to narzędzie, które pomaga w tworzeniu pomysłów na nazwę firmy. 

Wpisując jedno słowo opisujące Twoją markę, Shopify wypluwa szereg różnych nazw firm, które możesz wybrać lub zainspirować się nimi. Poświęć trochę czasu, aby znaleźć ten, który jest odpowiedni dla Twojej marki, wybierając coś niezapomnianego, przejrzystego i wyjątkowego. Chcesz, aby klienci lub klienci zapamiętali nazwę Twojej firmy i zrozumieli, co sprzedaje Twoja firma. I chcesz, aby Nazwa Twojej firmy była wyjątkowa, więc wyróżniasz się z tłumu. 

Oprócz pomocy w wygenerowaniu nazwy firmy, Shopify może być Twoim narzędziem dostępu do innych części Michigan LLC, które omówimy bardziej szczegółowo poniżej.

Trudne części założenia LLC w Michigan

Gdyby tylko założenie LLC w Michigan było zabawą i grami.

Ale rzeczywistość jest taka, że istnieją trudne części, które musisz nawigować, aby Twoja firma była tam, gdzie chcesz i gdzie jej potrzebujesz. 

Oto niektóre z tych trudnych rzeczy, na które należy uważać. 

Nikt nie lubi płacić podatków, a prowadzenie własnej firmy staje się jeszcze mniej zabawne. 

Podatki LLC różnią się od podatków osobistych (chyba że jesteś jedynym członkiem LLC), więc przygotuj się na wyzwania w tym zakresie. Różnią się one również od innych podatków podmiotów gospodarczych, więc upewnij się, że zwracasz szczególną uwagę na przepisy dotyczące LLC. 

LLC to podmioty przelotowe, o których dowiemy się więcej w kroku 6.

Jeśli wydaje ci się to zbyt skomplikowane (jeśli tak, nie jesteś sam), powinieneś rozważyć zatrudnienie księgowego, aby zająć się podatkami LLC. Gwarantuje to, że wszystko jest zrobione dobrze, i może się okazać, że warto dodatkowych kosztów biznesowych, aby uzyskać podatki wykonane prawidłowo za pierwszym razem.

Krok 1: Wybierz nazwę firmy

Jak wspomniano powyżej, Nazwa firmy, którą wybierzesz dla swojej LLC, jest integralną częścią procesu i może być zabawna.

To tam chcesz zacząć budować swój biznes. 

Nazwa powinna być czymś, co ludzie zapamiętają, dzięki czemu wyróżnisz się na tle potencjalnych konkurentów. 

Generator nazw firmowych Shopify to świetne narzędzie, które jest tylko częścią tego, co otrzymasz, jeśli zarejestrujesz się, aby sprzedawać produkty swojej marki za pośrednictwem tej platformy. 

Shopify zapewnia LLC narzędzia potrzebne do zbudowania witryny e-commerce, która pomaga we wszystkim, od znalezienia nowych klientów po radzenie sobie z codzienną działalnością Twojej firmy. 

Niektóre z funkcji, które będą Ci się podobać w Shopify, to: 

  • Ponad 70 profesjonalnych tematów do wyboru
  • Konfigurowalne witryny
  • Niestandardowa nazwa domeny
  • Pełna platforma blogowa
  • Hosting
  • System zarządzania treścią
  • Darmowy certyfikat SSL
  • Niskie oprocentowanie kart kredytowych
  • Elastyczne stawki wysyłki 

Jeśli rozważasz Shopify, aby pomóc ci zapewnić łatwą platformę do sprzedaży produktów LLC, będziesz chciał przyjrzeć się różnym opcjom pakietu Shopify. 

  • Podstawowe Shopify. $ 29 miesięcznie. Najlepsze dla nowych firm z niewielką lub zerową sprzedażą osobistą.
  • Shopify. 79 dolarów miesięcznie. Najlepsze dla rozwijających się firm, które sprzedają zarówno online, jak i osobiście.
  • Zaawansowane Shopify. $ 299 miesięcznie. Najlepsze rozwiązanie do skalowania firm wymagających zaawansowanego raportowania. 

Krok 2: Wybierz agenta rezydenta

Brzmi to o wiele bardziej oficjalnie niż jest, więc omówmy to dla ciebie. 

“Agent Rezydent” to po prostu osoba, którą wyznaczasz do otrzymywania oficjalnej poczty w imieniu Twojej LLC.

Jest kilka zasad dla Twojego agenta rezydenta: 

  • Może to być osoba fizyczna lub podmiot gospodarczy
  • Muszą mieć fizyczny adres w Michigan (Skrzynka pocztowa tego nie załatwi)
  • Muszą mieć 18 lat.
  • Muszą być w stanie przyjmować pocztę w godzinach pracy

Niektóre osoby decydują się wyznaczyć siebie jako agenta rezydenta dla swojej LLC, podczas gdy inni wybierają dostawcę komercyjnego, który oferuje więcej prywatności. Wiele różnych usług prawnych online jest licencjonowanych do działania jako zarejestrowani agenci w Michigan, więc możesz rozważyć tę opcję dla swojej LLC.

Nie zalecamy bycia własnym rezydentem, ponieważ musisz być dostępny we wszystkich normalnych godzinach pracy. Jeśli przegapisz ważną dostawę, taką jak usługa pozwu, będziesz mieć kłopoty.

Krok 3: Uzyskaj Licencje Biznesowe

To, czy potrzebujesz licencji biznesowej do prowadzenia LLC w Michigan, zależy od rodzaju prowadzonej działalności. Aby określić, czy Twoja LLC potrzebuje konkretnej licencji, możesz użyć wyszukiwania licencji stanu Michigan. 

Dzięki jednemu szybkiemu wyszukiwaniu dowiesz się, jakie licencje (jeśli w ogóle) potrzebujesz, aby legalnie obsługiwać swoją LLC w stanie Michigan. 

Będziesz także chciał sprawdzić prawa miejskie i powiatowe, w których będziesz prowadzić swoją firmę, aby sprawdzić, czy wymagają one licencji biznesowych innych niż wymagania państwowe, co się dzieje.

Po zarejestrowaniu LLC będziesz potrzebować numeru identyfikacyjnego pracodawcy (EIN). Jeśli jesteś jedynym właścicielem, możesz go nie potrzebować, ale wszystkie inne LLC tak robią, zarówno do płacenia podatków, jak i do otwierania firmowego konta bankowego i zatrudniania pracowników.

Krok 4: zgłoś Artykuły organizacji

Artykuły organizacji dla Twojego Michigan LLC przedstawiają Oświadczenia wymagane do utworzenia LLC w stanie. Są one również określane jako certyfikat formacji i służą jako dokument prawny, który pokazuje, że Twoja LLC ma siedzibę na poziomie stanowym. 

Składasz swoje artykuły z LARA i możesz zdecydować się albo wypełnić papierkową robotę ręcznie i wysłać ją pocztą, albo zrobić wszystko elektronicznie. Musisz również uiścić opłatę za zgłoszenie, która obecnie wynosi 50 USD. 

Informacje potrzebne do wypełnienia tej dokumentacji są dość proste: 

  • Nazwa firmy
  • CEL Sp. z o. o.
  • Czas trwania LLC
  • Nazwa agenta rezydenta
  • Ulica Adres siedziby
  • Adres korespondencyjny siedziby (jeśli inny niż wyżej)
  • Przepisy dodatkowe
  • Imię i nazwisko, podpis oraz data wypełnienia formularza przez organizatora 

Gdy Lara przejrzy Twoje artykuły organizacji, twoja LLC zostanie zapisana do akt stanowych.

Krok 5: Utwórz umowę operacyjną

Chociaż umowa operacyjna nie jest wymagana przez stan Michigan, zaleca się, aby utrzymać swoją firmę zorganizowane. 

Umowa operacyjna to coś, co określa codzienne operacje LLC. Ma to duże znaczenie, gdy masz LLC z wieloma członkami, ponieważ ta umowa jest miejscem, w którym zostaną opisane obowiązki każdego członka, a także prawa każdego członka. 

Niektóre z kluczowych rzeczy zawartych w umowie operacyjnej to: 

  • Wkład kapitałowy każdego członka
  • Udział w zyskach każdego członka
  • Prawo głosu każdego członka
  • Jak spełnia LLC
  • Jak głosuje LLC
  • Jak przyjmowani są nowi członkowie LLC
  • Jak wygląda rozpuszczanie LLC pod względem procedury i warunków 

Wszyscy członkowie LLC muszą przejrzeć i podpisać umowę operacyjną, zanim wejdzie ona w życie.

Krok 6: Zapłać Podatki

Jak wspomniano powyżej, podatki są główną częścią LLC. Sposób, w jaki podatki są wykonywane dla tego typu podmiotów gospodarczych, jest inny niż jakikolwiek inny. W przypadku LLC właściciele lub członkowie LLC płacą podatki dochodowe od swojej części dochodu LLC.

Na początek, LLC są jednostkami przelotowymi.

Co to znaczy? 

Oznacza to, że podatki nie są płacone przez samą LLC, ale raczej przez właścicieli LLC. Ktokolwiek jest właścicielem lub członkiem LLC, musi płacić podatki od dochodów stanu Michigan od ich części dochodu LLC. Tak więc, jeśli jesteś jedynym właścicielem lub członkiem LLC, płacisz 100% podatków dochodowych LLC. Jeśli jesteś współwłaścicielem LLC, dzielisz podatki od dochodów LLC. 

Wszystkie LLC prowadzące działalność w Michigan muszą złożyć roczne oświadczenie w LARA, Michigan Department of Licensing and Regulatory Affairs. Musi to zostać złożone do 15 lutego roku następującego po utworzeniu LLC i zawiera informacje o Twojej firmie i agencie rezydencie Twojej firmy (osobie, która otrzymała oficjalną pocztę w imieniu Twojej LLC). 

Oprócz podatku dochodowego, który musisz zapłacić za LLC, jesteś również zobowiązany do płacenia podatków od ubezpieczenia od bezrobocia i pobierania podatku od sprzedaży od wszelkich świadczonych usług lub sprzedawanych produktów. Oprócz tego musisz wstrzymać podatki dochodowe od pracowników i zapłacić je IRS. 

Ponownie, możesz rozważyć zatrudnienie księgowego, aby upewnić się, że jesteś na dobrej drodze.

Krok 7: Wypełnianie Obowiązków Pracodawcy Państwowego

Stan Michigan wymaga, aby LLC, którzy mają pracowników, wykonali następujące czynności: 

  • Zgłoś pracowników. Musisz zgłosić nowych pracowników w ciągu 20 dni od daty zatrudnienia.
  • Potrącanie podatków. Jesteś zobowiązany do wstrzymania federalnych, stanowych i lokalnych podatków dochodowych od wynagrodzeń pracowników i zapłaty ich do IRS.
  • Płacić podatki od bezrobocia. Musisz płacić podatki od bezrobocia. Kwota, którą musisz zapłacić, zależy od tego, jak długo działa Twoja LLC i ile wniosków o bezrobocie zostało złożonych.
  • Wykup ubezpieczenie pracownicze. Jest to wymagane do zakupu dla większości pracodawców w stanie Michigan.

Krok 8: pozostań w dobrej kondycji

Po ustanowieniu swojej LLC w Michigan, musisz upewnić się, że pozostaje w dobrej kondycji ze stanem. 

Możesz to zrobić, upewniając się, że Finanse biznesowe są oddzielone od osobistych. Oprócz tego możesz otworzyć bank biznesowy i biznesową kartę kredytową dla transakcji biznesowych i wydatków biznesowych.

Total
0
Shares
Related Posts