Jak założyć firmę zajmującą się pielęgnacją trawników

Rozpoczęcie działalności w zakresie pielęgnacji trawników daje rzadką okazję do połączenia ducha przedsiębiorczości i miłości do środowiska.

Pomimo tego, że jest konkurencyjną branżą, pielęgnacja trawników jest jednym z tańszych startupów, który oferuje mnóstwo elastyczności.

Możesz wybrać usługi, które oferujesz, ustawić własny harmonogram, zdecydować, czy chcesz zaspokoić klientów mieszkalnych lub komercyjnych-lub obu, i o dziwo, zarabiać na ćwiczeniu i podążaniu za swoją pasją.

Ale tak jak każda inna firma, musisz wymyślić początkowe kroki, aby postawić się na szybkiej drodze do sukcesu, co jest dokładnie tym, gdzie ten przewodnik pojawia się w obrazie.

Pokażę Ci krok po kroku, jak założyć firmę zajmującą się pielęgnacją trawników, aby upewnić się, że twoje przedsięwzięcie jest dobrze zaplanowane, prawidłowo zarejestrowane i zgodne z prawem.

Zaczynajmy.

Łatwe Części rozpoczęcia działalności w zakresie pielęgnacji trawników 

Najlepszą rzeczą w rozpoczęciu działalności związanej z pielęgnacją trawników jest niski koszt rozruchu. 

Wszystko, czego potrzebujesz, to sprzęt i sposób, aby dotrzeć do domu klienta, i możesz zacząć zarabiać od razu. Nawet jeśli nie masz kapitału na zakup sprzętu, zawsze możesz go wypożyczyć-lub po prostu użyć narzędzi, które masz w domu.

Ogólnie rzecz biorąc, uruchomienie i prowadzenie każdej firmy wymaga kilkuletniego doświadczenia, ale nie pielęgnacji trawników. Dlatego możesz zatrudnić osoby, które nie mają formalnego wykształcenia lub szkolenia. Prawie wszystkiego można nauczyć się w pracy, co ponownie oszczędza koszty rekrutacji lub szkoleń.

Co więcej, praca z klientem w niszy do pielęgnacji trawników prawie zawsze przełoży się na większą działalność.

Na przykład po koszeniu trawnik będzie potrzebował okresowego nawozu oraz zabiegów chwastów i robaków. Jeśli wykonasz zadowalającą pracę za pierwszym razem i uda Ci się zaimponować klientowi, istnieje duża szansa, że ponownie zatrudnią cię do konserwacji trawnika.

Trudne części założenia firmy zajmującej się pielęgnacją trawników 

Najtrudniejszą częścią uruchomienia firmy zajmującej się pielęgnacją trawników jest pokonanie konkurencji.

Być może masz już kilka firm zajmujących się pielęgnacją trawników w swojej okolicy, a większość z nich ma już stałych klientów. Jeśli chcesz nawiązać lojalną klientelę w tych okolicznościach, będziesz musiał zaoferować obniżone ceny-coś, co może zaszkodzić twoim finansom.

Innym problemem jest znalezienie naprawdę wykwalifikowanych pracowników.

Możesz być teraz pokazem jednoosobowym, ale gdy zaczniesz skalować, będziesz potrzebować wiarygodnych członków w swoim zespole. Niestety, 35% firm specjalizujących się w krajobrazie i na świeżym powietrzu wymieniło trudności w zatrudnianiu nowych pracowników i/lub niedobór personelu jako jedno z głównych wyzwań w niszy pielęgnacji trawników.

Niemniej jednak cały wysiłek i czas, który włożysz w prowadzenie firmy i poszukiwanie wykwalifikowanych pracowników, zwróci się na dłuższą metę-pod warunkiem, że pozostaniesz oddany i wiesz, jak postępować.

Krok 1: Wykreśl Swój Biznes Plan

Dobrze przemyślany i szczegółowy plan może zdziałać cuda dla Twojej firmy zajmującej się pielęgnacją trawników. Na tym etapie będziesz zadawać krytyczne pytania podczas opracowywania biznesplanu, takie jak:

  • Z jakimi klientami chcesz pracować? Wolisz pracować z właścicielami domów niż właścicielami firm?
  • Które obszary geograficzne chcesz obsługiwać?
  • Kim są twoi konkurenci? Jak dobrze sobie radzisz w porównaniu do nich?
  • Jakie usługi planujecie zaoferować?
  • Ile chcesz pobierać za swoje usługi?
  • Jak planujesz wypromować swój biznes?

Mapując specyfikę Twojej firmy, odkryjesz możliwości i zidentyfikujesz USP, które oddzielą Cię od konkurencji—coś, co prawdopodobnie przełoży się na lepsze wyniki i więcej biznesu.

Ale zanim to zrobisz, musisz zrobić kilka rzeczy:

Wybierz nazwę i Logo dla swojej firmy zajmującej się pielęgnacją trawników

Burza mózgów kreatywna i chwytliwa nazwa dla Twojej firmy zajmującej się pielęgnacją trawników. 

Polecam bycie bezpiecznym i używanie czegoś praktycznego i profesjonalnego, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że nazwa Twojej firmy będzie praktycznie na wszystkim—od e-maili po materiały marketingowe i reklamowe po towary.

Logotypy są równie ważne, jak pomagają budować świadomość marki. Jeśli nie masz teraz budżetu na zatrudnienie grafika, zawsze możesz skorzystać z bezpłatnej strony projektowej, takiej jak Canva.

Zdecyduj, jakie usługi pielęgnacji trawnika zaoferować

Pielęgnacja trawnika obejmuje wszelkiego rodzaju usługi, od koszenia trawników, przez konserwację murawy, usuwanie gruzu, aż po zwalczanie chwastów i szkodników. Oto lista najpopularniejszych usług pielęgnacji trawników oferowanych przez podobne firmy:

  • Instalacja trawnika
  • Sadzenie rodzimych trawników, wraz z rodzimymi gatunkami i zapylaczami w trawnikach i obok trawników
  • Sprzedaż nawozów, środków owadobójczych i innych produktów do pielęgnacji trawników
  • Pielenie
  • Ściółkowanie i inne podobne prace ogrodnicze

Spróbuj ocenić zapotrzebowanie na usługi, aby podejmować lepsze decyzje. Na przykład, jeśli uważasz, że twój Klient sprzyja ekologicznym i ekologicznym praktykom, oferuj specjalistyczne usługi wokół tej samej linii, aby przyciągnąć więcej klientów.

Uwaga: Usługi, które zdecydujesz, będą miały bezpośredni wpływ na koszty uruchamiania, więc musisz pamiętać o swoim budżecie. Na przykład, jeśli oferujesz usługi koszenia, potrzebujesz tylko Kosiarki i pojazdu transportowego. Ale jeśli oferujesz pielenie oprócz koszenia, będziesz potrzebować Kosiarki, pojazdu transportowego, taczek, chwastów, środków chemicznych do chwastów, kielni i tak dalej.

Oblicz Koszty Swojej Działalności W Zakresie Pielęgnacji Trawników

Przygotuj budżet uwzględniający koszty startowe i bieżące, w tym licencje biznesowe, sprzęt, materiały biurowe i materiały eksploatacyjne, stronę internetową, materiały promocyjne, połączenie z Internetem, pojazd i tak dalej.

Eksperci doradzają również uzyskanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej dla Twojej firmy, wraz z ubezpieczeniem od odpowiedzialności pracownika (jeśli planujesz zatrudnić pracowników).

Budżet startowy powinien obejmować takie czynniki, jak Kosiarka, dmuchawa do liści, puszka na benzynę, tworzenie stron internetowych, Usługi internetowe, oznakowanie promocyjne, wynajem pickupa i wiele innych. Te budżety zwykle wynoszą około $3,000-pod warunkiem, że nie zatrudnisz żadnych asystentów.

Poza tym musisz również uwzględnić bieżące wydatki, takie jak koszty pracy, ciężarówki i konserwacja sprzętu. Będzie to kosztować około $5,000 miesięcznie, ale kwota może być niższa lub wyższa w zależności od lokalizacji, planów biznesowych i wynagrodzenia, które jesteś gotów zapłacić.

Disclaimer: Należy zachować ostrożność przy wyborze narzędzi do trawników i ogrodów. Nie tylko wiążą się one z pieniędzmi, ale także bezpośrednio wpływają na jakość pracy.

Określ swój rynek docelowy i opłaty

Większość przedsiębiorców zajmujących się pielęgnacją trawników skupia się na lokalnych firmach, ponieważ zazwyczaj są skłonni płacić więcej za usługi niż klienci mieszkalni i prawdopodobnie podpiszą umowę o regularną obsługę.

Duże korporacje mogą być również doskonałymi klientami, takimi jak szpitale, centra handlowe, szkoły i budynki biurowe. Większość z nich ma wiele dużych trawników, więc istnieje możliwość zwiększenia działalności.

Możesz też trzymać się klientów mieszkalnych, jeśli chcesz. Nie ma tu dobrego lub złego wyboru; wszystko sprowadza się do Twoich preferencji.

Następnie na liście jest zdecydować, ile obciążyć swoich klientów. 

Legalne firmy zazwyczaj pobierają ponad 150% minimalnego wynagrodzenia za całkowity czas, przez jaki każdy pracownik jest po stronie klienta. Więc jeśli minimalna płaca w Twojej okolicy wynosi 10 $za godzinę, Twoje opłaty będą oparte na stawce 15 $za godzinę. 

Firmy komercyjne mogą płacić jeszcze więcej z powodu dłuższego czasu poświęconego na cięcie trawnika. 

Niemniej jednak, ustalenie opłat jest całkowicie twój wybór. Po prostu upewnij się, że nie skończysz na zaniżaniu cen swoich usług, aby przyciągnąć więcej klientów.

Krok 2: sfinalizuj swoją strukturę prawną i zarejestruj się w celu uzyskania podatków

Jak można wywnioskować, ten krok polega na uporządkowaniu formalności prawnych dotyczących Twojej firmy, a mianowicie Twojej firmy i podmiotów podatkowych.

I chociaż może to brzmieć onieśmielająco, tak naprawdę nie jest. Czytaj dalej, jak wyjaśniam to bardziej szczegółowo poniżej.

Wybierz Typ Jednostki Biznesowej

Aby odświeżyć pamięć, możesz wybrać jedną z czterech najczęstszych jednostek struktury biznesowej: jednoosobowa działalność gospodarcza, spółka osobowa, korporacja i Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (LLC). 

Podczas gdy każda struktura ma swoje zalety i wady, utworzenie LLC lub korporacji ochroni Cię przed osobistą odpowiedzialnością, jeśli Twoja firma zajmująca się pielęgnacją trawników zostanie pozwana.

Możesz również rozważyć wynajęcie usług tworzenia biznesu online, aby uporządkować szczegółowe informacje związane z rozpoczęciem działalności w Twoim imieniu.

Złóż wniosek o EIN

EIN oznacza numer identyfikacyjny pracodawcy, który jest również znany jako federalny numer identyfikacyjny pracodawcy (FEIN) lub federalny Numer Identyfikacji Podatkowej (FTIN). 

Jest to unikalny, dziewięciocyfrowy numer, który umożliwia urzędowi skarbowemu (IRS) identyfikację Twojej firmy w celu raportowania podatkowego. Pomyśl o tym jak o numerze ubezpieczenia społecznego dla Twojej firmy.

Musisz złożyć wniosek o EIN, aby zarejestrować się w podatkach stanowych i federalnych, zanim będziesz mógł otworzyć działalność gospodarczą. Dobrą wiadomością jest ubieganie się o EIN jest bardzo łatwe i całkowicie bezpłatne. Wszystko, co musisz zrobić, to złożyć wniosek online na stronie IRS za pomocą Asystenta EIN.

Kształć się w zakresie obowiązujących podatków dla małych firm

Twój wybór struktury biznesowej wpływa na sposób, w jaki Twoja firma będzie opodatkowana. Na przykład, jeśli zdecydujesz się utworzyć C-Corp, będziesz płacić podwójne podatki—najpierw w imieniu firmy, a następnie od kwoty, którą zarobisz w firmie.

Oto kilka przewodników Quicksprout, które pomogą Ci zrozumieć to bardziej szczegółowo:

  • Przewodnik dla początkujących LLC Vs. S-Corp
  • The Beginner ’ s Guide to LLC Vs. C-Corp
  • Przewodnik dla początkujących do LLC Vs. partnerstwo
  • Przewodnik dla początkujących dla podmiotów korporacyjnych

Podczas gdy jesteś przy tym, powinieneś również dowiedzieć się o konkretnych podatkach stanowych i franczyzowych, które mogą mieć zastosowanie do Twojej firmy.

Krok 3: Skonfiguruj Konto Firmowe

Ten krok polega na założeniu firmowego konta bankowego, biznesowej karty kredytowej (w razie potrzeby) i prowadzeniu konta wszystkich wydatków i źródeł dochodów.

Otwórz Firmowe Konto Bankowe

Potrzebujesz dedykowanej bankowości biznesowej, aby chronić swoje osobiste aktywa.

Jeśli pomylisz konta osobiste i firmowe, IRS potraktuje oba konta firmowe jako jedną jednostkę, narażając twoje aktywa osobiste, takie jak dom, samochód i inne kosztowności, jeśli Twoja firma zostanie pozwana. Poza tym otwarcie konta bankowego firmy upraszcza również Księgowość i rozliczenia podatkowe.

Upewnij się więc, że szybko utworzysz konto bankowe dla swojej firmy.

Zdobądź biznesową kartę kredytową

Nauka budowania kredytu biznesowego jest kluczem do długoterminowego sukcesu. 

Ta wiedza może pomóc ci uzyskać kartę kredytową i inne źródła finansowania w celu podniesienia finansowania w imieniu Twojej firmy, co z kolei da ci dostęp do kilku korzyści, takich jak lepsze stopy procentowe i wyższe linie kredytowe.

Biznesowa karta kredytowa może być również przydatna do oddzielenia wydatków osobistych i biznesowych, umieszczając wszystkie wydatki biznesowe w jednym miejscu.

Załóż Księgowość Biznesową

Po utworzeniu firmowego konta bankowego i uzyskaniu karty kredytowej będziesz musiał skonfigurować księgowość biznesową, w której rejestrujesz wszystkie swoje wydatki i źródła dochodów. 

Pomoże Ci to zrozumieć, jak dobrze działa Twoja firma. Co więcej, prowadzenie dokładnych i szczegółowych rachunków może również usprawnić składanie podatków.

Krok 4: uzyskanie niezbędnych licencji i zezwoleń

Brak niezbędnych pozwoleń i licencji może być bardzo niebezpieczny. Możesz skończyć płacąc wygórowane grzywny, ale rząd może nakazać zamknięcie firmy.

Zapoznaj się z odpowiednimi licencjami dla Twojej firmy zajmującej się pielęgnacją trawników

Musisz wymyślić niezbędne licencje i zezwolenia potrzebne do prowadzenia firmy.

W większości stanów firmy muszą uzyskać licencję na serwis trawników. Może być konieczne rozważenie pewnych lokalnych wymagań licencyjnych i regulacyjnych.

  1. Sprawdź swoje miasto, Miasto i urząd powiatowy, aby uzyskać więcej informacji
  2. Skontaktuj się z lokalnymi stowarzyszeniami wymienionymi w katalogu lokalnych zasobów biznesowych amerykańskich stowarzyszeń małych firm. więcej pomocy.

Przygotowanie Umów Serwisowych

Aby być bezpieczniejszym, powinieneś poprosić wszystkich swoich klientów o podpisanie umowy o świadczenie usług przed rozpoczęciem nowego projektu. Niniejsza umowa powinna nakreślić oczekiwania klientów i zminimalizować ryzyko sporu prawnego poprzez wyjaśnienie warunków płatności.

Krok 5: Zbuduj obecność w Internecie 

Posiadanie solidnej obecności w Internecie jest niezwykle istotne w dzisiejszych czasach. Obejmuje to tworzenie witryny biznesowej, profili w mediach społecznościowych i sieci.

Omówmy kilka sposobów na zbudowanie niezwykłej obecności w Internecie, aby przyciągnąć klientów do zwiększenia sprzedaży i marketingu swoich usług.

Stwórz Swoją Stronę Biznesową

Wszystkie legalne firmy mają strony internetowe, więc nie ma powodu, dla którego twoje nie powinny. 

Możesz użyć narzędzi do tworzenia witryn, takich jak Wix i GoDaddy, aby utworzyć podstawową witrynę w ciągu kilku minut. W ten sposób nie będziesz musiał zatrudniać programisty lub projektanta stron internetowych i nadal będziesz mieć stronę internetową, z której możesz być dumny.

Zarejestruj się na popularnych platformach społecznościowych

Facebook, Instagram, Yelp i Google mogą być Twoimi klientami docelowymi. 

Powinieneś najpierw zarejestrować się na różnych platformach mediów społecznościowych, a następnie dodać informacje o swojej firmie zajmującej się pielęgnacją trawników. Nie zapomnij dodać zdjęcia z poprzednich miejsc pracy krajobrazu i pozytywnych klientów i pozytywnych opinii klientów, aby nadać wiarygodność swojemu imieniu.

Połącz swoją drogę na szczyt

Mnóstwo małych firm zajmujących się pielęgnacją trawników zaczyna od jednego klienta. Więc nawet jeśli dopiero zaczynasz, nie musisz się martwić. Twoja praca przemówi za ciebie.

Jednak to, co musisz zrobić, to sieć, aby uzyskać więcej rozgłosu szeptanego. Dotrzyj do potencjalnych klientów i reklamuj swoje usługi, aby zwiększyć biznes.

Total
0
Shares
Related Posts