Jak założyć firmę z branży nieruchomości

Biznes nieruchomości może być Twoja droga do sukcesu gospodarczego i osobistego spełnienia.

Ale to marzenie zależy od prawidłowego skonfigurowania firmy od samego początku.

Jest to długa i często wymagająca podróż do posiadania udanego biznesu nieruchomości.

Mimo to jest to wykonalne z poświęceniem, strategią i cierpliwością.

Przygotowałem ten przewodnik, aby pomóc ci dowiedzieć się wszystkiego, co musisz wiedzieć o rozpoczęciu działalności w branży nieruchomości.

Łatwe Części rozpoczęcia działalności w branży nieruchomości

Pierwsze w branży nieruchomości jest stosunkowo proste. Dane różnią się od stanu do stanu, ale proces obejmuje biorąc kurs pre-licencjonowania, zdając egzamin licencyjny, i złożenie wniosku licencyjnego nieruchomości. 

Prawdopodobnie będziesz musiał dołączyć do firmy maklerskiej przed rozpoczęciem działalności na własną rękę. Chociaż opóźni to założenie własnej firmy, pomoże Ci zdobyć cenne doświadczenie i wiedzę. Ponadto będziesz mógł przenieść swoje nowo nabyte umiejętności i wiedzę do swojej firmy. To sprawia, że znacznie bardziej prawdopodobne, że odniesiesz sukces w swoim przedsięwzięciu.

Założenie firmy na rynku nieruchomości jest równie proste. Potrzebna będzie Nazwa firmy, Adres firmy, numer identyfikacyjny pracodawcy i dokumenty organizacji. Cały proces może zająć zaledwie kilka godzin, pod warunkiem, że masz wszystkie dokumenty i wymagania w porządku.

Wreszcie, stworzenie profesjonalnej strony internetowej jest równie łatwe. Dzięki systemom zarządzania treścią (CMS), takim jak WordPress i Wix, Proces jest łatwiejszy niż kiedykolwiek. Nie potrzebujesz nawet żadnego doświadczenia w projektowaniu ani kodowaniu, aby założyć profesjonalną stronę internetową. Platformy te będą nawet obsługiwać aspekty techniczne, takie jak nabycie domeny w Twoim imieniu.

Trudne części rozpoczęcia działalności w branży nieruchomości

Niektóre części rozpoczynania działalności nieruchomości są trudniejsze do osiągnięcia. Po pierwsze, Wiele osób ma błędne przekonanie, że agenci nieruchomości mają dużo wolnego czasu. Prawda jest taka, że prowadzenie działalności nieruchomości wymaga żonglowania wieloma zadaniami w danym dniu. Typowe obowiązki obejmują Pokazywanie nieruchomości, sporządzanie umów i marketing firmy. Nowi agenci muszą również pracować w weekendy, aby pozyskać nowe interesy. Prawdopodobnie spędzisz co najmniej godziny pracy w pełnym wymiarze czasu pracy w branży nieruchomości, jeśli nie znacznie więcej, zwłaszcza gdy dopiero zaczynasz.

Biznes nieruchomości jest również okrutny. Firma ma stosunkowo niskie bariery wejścia, co oznacza, że istnieje ostra konkurencja w branży. W rezultacie konsekwentne opracowywanie nowych strategii i pomysłów może być trudne. Będziesz także potrzebował propozycji wartości, której nie oferuje konkurencja, co może być trudne do zidentyfikowania, zwłaszcza na początku.

Wreszcie, budowanie i zarządzanie lejkiem Klientów może być trudne, zwłaszcza na początku. Ale zarządzanie relacjami z klientami (CRM) może pomóc w obsłudze różnych aspektów rurociągu klienta, w tym generowanie potencjalnych klientów, zarządzanie zapytaniami klientów, opracowywanie i rozwijanie kampanii marketingowej oraz świadczenie usług posprzedażnych.

Podczas gdy większość CRM pracy dla każdego rodzaju działalności, Wise Agent jest specjalnie zaprojektowany z myślą o rynku nieruchomości. Ten CRM jest zapakowany w przydatne funkcje, w tym generowanie leadów, zarządzanie kontaktami, zarządzanie transakcjami, automatyzacja marketingu i funkcje zespołu.

Jeśli nadal jesteś zainteresowany wejściem do branży nieruchomości, oto jak przejść do tego krok po kroku.

Krok 1-pozbądź się szczegółów technicznych

Istnieje kilka rzeczy, które trzeba dostać się z drogi, zanim można zanurzyć się w tworzeniu biznesu nieruchomości. Należą do nich licencje biznesowe i wymogi prawne, które należy spełnić przed rozpoczęciem zakładania firmy.

Spełnianie Wymagań Licencyjnych

Przed rozpoczęciem kariery będziesz potrzebował licencji na nieruchomości. Czas, koszt i kwalifikacje nabycia licencji nieruchomości różnią się w zależności od stanu. Możesz skonsultować się z lokalnym biurem nieruchomości, aby dowiedzieć się o lokalnych wymaganiach.

Najprawdopodobniej będziesz musiał wziąć udział w kursie przedpremierowym. Dodatkowo musisz zdać egzamin licencyjny. Większość stanów wymaga również współpracy z firmą maklerską przez dwa lub trzy lata. Wtedy będziesz mógł założyć swoją firmę maklerską. Następnie będziesz mógł wynajmować, sprzedawać lub pośredniczyć w obrocie nieruchomościami dla klientów pod własną firmą i marką. 

Dołącz do Krajowego Stowarzyszenia Pośredników w obrocie nieruchomościami (NAR)

Chociaż nie jest to obowiązkowe, musisz dołączyć do National Association of Realtors, jeśli chcesz nazwać się REALTOR®. Ale najpierw musisz dołączyć do lokalnego stowarzyszenia nieruchomości. Oznaczenie REALTOR® pomoże udowodnić klientom, że masz Kwalifikacje do przetwarzania ich transakcji uczciwie i etycznie.

Dodatkowo NAR zapewnia dostęp do bazy danych wielu usług notowań (MLS). Ta baza danych zawiera informacje o nieruchomościach, zasady i najlepsze praktyki oraz możliwości nawiązywania kontaktów z innymi agentami nieruchomości i brokerami. Ten krok może trochę potrwać, ale warto dodać do swoich celów zawodowych i biznesowych.

Zadbaj o wymogi prawne

Musisz spełnić kilka wymogów prawnych, zanim będzie można rozpocząć działalność w zakresie nieruchomości. Obejmują one złożenie wniosku o licencję państwową i lokalną oraz wyznaczenie firmy jako podmiotu gospodarczego. Na przykład, czy Twoja firma będzie LLC, s-Corp lub C-Corp?

Większość ludzi woli utworzyć spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością (LLC). Firma pomaga chronić Finanse osobiste i chronić przed osobistą odpowiedzialnością. Jednak może być konieczne wynajęcie radcy prawnego, aby pomóc ci poruszać się w terenie prawnym rozpoczynania działalności nieruchomości.

Dodatkowe wymagania prawne dotyczące zakładania działalności w zakresie nieruchomości obejmują:

  • Wybór unikalnej nazwy firmy
  • Składanie artykułów organizacji
  • Tworzenie umowy operacyjnej
  • Ubieganie się o Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) w urzędzie skarbowym

Twój prawnik może również pomóc w określeniu dodatkowych zezwoleń i wymagań dotyczących zakładania działalności w zakresie nieruchomości w Twoim stanie lub okolicy.

Krok 2-Pobierz CRM

Typowa transakcja na rynku nieruchomości jest przeciągana i składa się z wielu etapów. Obserwowanie każdego aspektu podróży może być przytłaczające. To zadanie stanie się bardziej złożone, gdy zdobędziesz więcej klientów. Oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami (CRM) pomoże Ci efektywniej obsługiwać Twoją firmę.

Oprogramowanie może nawet wyeliminować potrzebę zatrudniania nieistotnych pracowników. Może chcesz spojrzeć na CRM specjalnie zaprojektowany dla branży nieruchomości. Taki CRM będzie miał specyficzne funkcje, które trzeba uruchomić swój biznes efektywnie. Będziesz także mógł korzystać z niektórych z tych funkcji w następujących krokach.

Zarejestruj Się W Wise Agent

Chociaż istnieje kilkadziesiąt CMR tam, gorąco polecam mądrego agenta dla tego kroku. Zawiera wszystkie funkcje potrzebne do obsługi klientów. Funkcje te obejmują zarządzanie kontaktami, automatyzację leadów, zarządzanie transakcjami, marketing, strony docelowe, zarządzanie czasem i rozmowy.

Wise Agent ma trzy struktury cenowe kosztujące odpowiednio $29 miesięcznie ,$ 299 rocznie i niestandardowe ceny. Plan podstawowy daje dostęp do wszystkich funkcji Wise Agent. Jedyną różnicą jest to, że płacisz miesięczny abonament. Następny plan oferuje 14% zniżki, wybierając rozliczenie roczne.  Pierwsze dwa plany powinny być wystarczające, jeśli dopiero zakładasz swój biznes. 

Plany te pochodzą z:

  • Kampanie marketingowe Drip
  • Kalendarz przyjazny zespołowi
  • Lead automation
  • Bezpłatne wsparcie 24/7
  • Nieograniczone szkolenia
  • Transaction manager
  • Contact manager
  • Social media enhancement
  • Narzędzia raportowania

Możesz również wypróbować dowolny z pakietów za darmo przez 14 dni, jeśli nie jesteś pewien odpowiedniego planu dla ciebie. Dodatkowo twój plan obejmuje bezpłatne wdrożenie jeden na jednego. Nie musisz się martwić o naukę korzystania z oprogramowania od podstaw. Będziesz miał dedykowanego przedstawiciela, który przeprowadzi cię przez cały proces.

Skonfiguruj swój CRM

Założenie mądrego agenta jest niezwykle łatwe. Najpierw zostaniesz poproszony o wypełnienie informacji o swoim profilu. Następnie będziesz musiał podać te same informacje dla wszystkich członków zespołu. Będziesz także mógł dostosować swoje e-maile i ulotki za pomocą logo brokerskiego.

Krok 3-Stwórz Swoją Strategię Biznesową  

Potrzebujesz mapy drogowej, aby określić, jak chcesz, aby Twoja firma działała. W większości przypadków będziesz szukał trzech do pięciu lat w przyszłości. Można jednak później przyjąć długoterminową perspektywę, do piętnastu lat w przyszłość. Opracowywanie strategii na krótką metę pomoże zidentyfikować natychmiastowe kroki, których potrzebujesz, aby zacząć działać.

Stwórz osobisty Plan

Musisz mieć osobisty plan, jeśli chcesz doprowadzić swoją firmę do sukcesu. Osobisty plan podkreśla swoje powody, aby dostać się do branży nieruchomości. Obejmuje również to, co chcesz osiągnąć w swojej firmie. Niektóre z obszarów do rozważenia to Twoje cele dochodowe, idealne godziny pracy, jak wygląda dla Ciebie sukces i Osobiste spełnienie od Twojej firmy.

Znajdź niszę

Ponownie kuszące jest rzucenie szerokiej sieci z nadzieją na lądowanie wielu klientów. Ale nisza pomoże Ci dostarczyć unikalną propozycję wartości. Co więcej, takie podejście daje największe szanse na pokonanie konkurencji. Niektóre z nisz nieruchomości do rozważenia to:

  • Nieruchomości mieszkaniowe
  • Apartamenty
  • Ośrodki wypoczynkowe i domy wczasowe
  • Zarządzanie nieruchomościami
  • Wynajem nieruchomości
  • Nieruchomości komercyjne

Pomaga również, jeśli możesz kierować reklamy do określonego segmentu populacji. Mogą to być nabywcy domu po raz pierwszy, emeryci lub rozwijające się rodziny. Na tym etapie warto stworzyć personę kupującego. A buyer persona jest profil szczegółowo swoich idealnych klientów. Pamiętaj, aby podać szczegóły, takie jak wiek, dochód, wykształcenie, lokalizacja, sytuacja rodzinna i punkty bólu w osobie kupującego.

Ten profil pomoże Ci szybko zidentyfikować docelowych klientów. Dodatkowo będziesz w stanie połączyć się z ich celami, lękami, pragnieniami i punktami bólu. Ten osobisty kontakt może być twoją przewagą nad większymi firmami, które mają tendencję do bezosobowego podejścia do swoich klientów.

Prowadzenie Badań Rynkowych

Masz teraz dobrze sformułowany pomysł na rodzaj działalności nieruchomości, którą chcesz założyć. Ale musisz sprawdzić, czy jest opłacalne, zanim przejdziesz do przodu. Badanie rynku ma kluczowe znaczenie dla identyfikacji luk w Twoim pomyśle na biznes.

Zacznij od dzielnic, które chcesz zaoferować. Czy właściwości są pożądane? Czy ceny zapewniają dobrą marżę zysku? Zapoznaj się również z zasobami dzielnicy, w tym sklepami, szkołami, ofertami rekreacyjnymi i lokalami rozrywkowymi. Wszystkie te czynniki decydują o cenach i atrakcyjności lokalizacji.

Przyjrzyj się również trendom demograficznym i ekonomicznym dla wybranej lokalizacji. Czy istnieją możliwości obsługi rynku docelowego? Na przykład Millenialsi są obecnie rozliczani w swojej karierze i stają się bardziej stabilni ekonomicznie. W rezultacie mogą być bardziej skłonni do wydawania na domy dla początkujących. Z drugiej strony, baby boomers mogą być bardziej skłonni do zmniejszenia rozmiaru lub przyjrzeć się właściwościom wspierającym życie seniorów.

Stwórz biznes Plan

Biznes plan pomoże Ci nakreślić cele operacyjne i finansowe Twojej firmy. Tutaj zaplanujesz, jak zrealizować swój pomysł na biznes. Twój biznes plan nie musi być obszerny na tym etapie. Musisz tylko skupić się na kluczowych szczegółach.

Niektóre z obszarów, które powinien obejmować twój biznes plan, to:

  • Streszczenie – Większość ludzi pisze swoje streszczenie jako ostatnie. Ta sekcja jest podsumowaniem całego planu. Ma to kluczowe znaczenie dla umożliwienia potencjalnym inwestorom szybkiego zapoznania się z planem biznesowym.
  • Przegląd branży – To jest przegląd Twojej branży. Podrozdziały mogą obejmować trendy w branży, kluczowych graczy i szacowaną sprzedaż w branży.
  • Badania i analizy rynku – Obejmuje szczegóły rynku, który planujesz obsługiwać. Szczegóły mogą obejmować podział segmentów rynku, potrzeb klienta i lokalizacji geograficznej rynku.
  • Analiza konkurencji – Przedstawia bezpośrednich konkurentów. Pamiętaj, aby dołączyć sekcję o tym, w jaki sposób konkurencja spełnia potrzeby rynku. Ponadto dobrym pomysłem jest zarysowanie, w jaki sposób zamierzasz wyróżnić swoje produkty lub usługi.
  • Plan finansowy – Jest to kluczowe, jeśli szukasz inwestorów. Ta sekcja obejmuje wszystkie kwestie finansowe. Po pierwsze, Uwzględnij szacunkowy koszt uruchomienia. Inne istotne dokumenty finansowe, które należy uwzględnić w planie finansowym, to rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych i bilans.
  • Plan operacyjny – Określa praktyczne aspekty swojej działalności. Niektóre kluczowe kwestie obejmują lokalizację, sprzęt i pracowników, których musisz zatrudnić.
  • Plan zarządzania – Określa twoje potrzeby kadrowe. Ta sekcja zawiera również twoją strukturę prawną i zarządczą.
  • Plan sprzedaży i marketingu – Opisuje, w jaki sposób planujesz promować swój biznes. Ta sekcja zawiera strategię rynkową i propozycję wartości.

Być może warto porozmawiać z doświadczonym przedsiębiorcą w celu uzyskania wskazówek podczas tworzenia biznesplanu. Przynajmniej uzyskać eksperta lub doświadczonego przedsiębiorcy, aby przejrzeć swój biznesplan i zaoferować rekomendacje.

Krok 4-Zbuduj Swoją Tożsamość Marki

Jednym z najbardziej satysfakcjonujących aspektów rozpoczęcia własnej działalności jest budowanie tożsamości marki. Poza twoim logo, kolorami i typografią, Twoja marka przekazuje społeczeństwu najlepsze atrybuty Twojej firmy.

Dodatkowo silna marka pomoże Ci zbudować rozpoznawalność, wiarygodność i zaufanie do twojej bazy klientów.

Zdefiniuj Swoją Markę

Idealnie, Twoja marka powinna przedstawiać to, co odróżnia cię od konkurencji. Na zaciekle konkurencyjnym rynku Twoja tożsamość marki pomoże Ci się wyróżnić. Zastanów się, co Cię wyróżnia. Może to być Twoja pasja, twoje doświadczenie prawne, wiedza lub osobowość. Wykorzystaj te aspekty, aby stworzyć fundament dla swojej marki.

Istnieją dodatkowe względy przy budowaniu marki. Należą do nich:

  • Twój rynek docelowy
  • Tożsamość, którą chcesz zaprojektować w swojej branży nieruchomości
  • Twoje wartości
  • Wyjątkowa propozycja wartości, którą oferuje Twoja firma
  • Podstawowe aspekty doświadczenia klienta

Skorzystaj z tych czynników, aby wybrać unikalną nazwę firmy, która dokładnie definiuje Twoją firmę. Te czynniki pomogą Ci również wybrać unikalny slogan firmy, który dokładnie opisuje to, co masz do zaoferowania.

Zbuduj stronę biznesową

Według Krajowego Stowarzyszenia Pośredników w obrocie nieruchomościami, 51% kupujących znalazło swoje domy w Internecie. Dlatego posiadanie witryny biznesowej jest koniecznością w dzisiejszej erze cyfrowej.

W większości przypadków twoja strona internetowa jest pierwszym punktem kontaktu z potencjalnymi klientami. Dlatego musisz stworzyć profesjonalną stronę internetową, która ucieleśnia to, co Twoja marka ma do zaoferowania. Zawierać kluczowe informacje, takie jak Kim jesteś, Twoja reputacja i kwalifikacje oraz oferowane usługi.  

Weź również pod uwagę, że klienci nie tylko kupują Twoje usługi. Oni również inwestują swoje pieniądze w relacji z Tobą. W takim przypadku upewnij się, że twoja osobowość świeci na twojej stronie internetowej. Może to obejmować szczegóły dotyczące twoich wartości, Twojego osobistego podejścia do nieruchomości i anegdot na temat Twojego doświadczenia w branży. 

Wise Agents pozwala łatwo tworzyć strony docelowe. Strony docelowe odnoszą się do miejsca, w którym klienci lądują po kliknięciu Twojego linku. CRM będzie nawet przypisać domenę dla stron docelowych. Alternatywnie możesz skorzystać z domeny. Możesz użyć tych stron do arkuszy logowania otwartego domu, marketingowych wezwań do działania lub witryn z pojedynczymi obiektami.

Zbuduj obecność w mediach społecznościowych

Obecność w mediach społecznościowych jest równie ważna dla nawiązania kontaktu z potencjalnymi klientami. Większość ruchu w witrynie będzie prawdopodobnie pochodzić ze stron mediów społecznościowych. Rozważ platformy, na których Twoja grupa docelowa spędza większość czasu.

Na przykład LinkedIn jest idealny do nawiązywania kontaktów z profesjonalistami. Milenium, z drugiej strony, może wolą Twitter. Możesz także założyć szeroką sieć i tworzyć profile na różnych platformach społecznościowych.

Krok 5-Uruchom Swój Biznes

W większości przypadków rozpoczęcie działalności na rynku nieruchomości nie wymaga dużych inwestycji. Możesz nawet nie potrzebować lokalizacji biura. Początkowe etapy Twojej działalności polegają przede wszystkim na zdobywaniu doświadczenia i budowaniu reputacji w swojej niszy. Z CRM jak mądrzy agenci, może nawet nie trzeba zatrudniać pracowników, dopóki biznes się nie podniesie.

Zareklamuj Swój Biznes

Twoja obecność w sieci i profile w mediach społecznościowych mogą zająć trochę czasu, aby pozyskać potencjalnych klientów. Możesz jednak natychmiast rozpocząć pracę z istniejącą siecią. Ta sieć składa się przede wszystkim z rodziny, przyjaciół, znajomych i byłych kolegów. Porozmawiaj z nimi o tym, co robisz. Twoja sieć okaże się niezbędna w poznawaniu nowych ludzi i nawiązywaniu nowych kontaktów z potencjalnymi klientami.

Dodatkowo, Twój CRM okaże się niezbędny w tworzeniu kampanii marketingowej. Z mądrym agentem możesz:

  • Wysyłaj masowe spersonalizowane wiadomości e-mail
  • Skonfiguruj kampanie drip
  • Tworzenie biuletynów nieruchomości
  • Wysyłanie SMS-ów do potencjalnych klientów
  • Tworzenie i wysyłanie pocztówek nieruchomości

Znajdź mentora

Wykorzystaj swoje kontakty, aby znaleźć ludzi z doświadczeniem w Nieruchomościach. Może to być specjalista od nieruchomości w mediach społecznościowych, agent, który jest skuteczny w zamykaniu transakcji, lub ktoś z marką, którą podziwiasz. Obserwuj swojego mentora i organizuj regularne spotkania śniadaniowe lub lunchowe, aby dowiedzieć się wszystkiego o biznesie.

Nigdy nie można być w biznesie wystarczająco długo, aby odkryć wszystkie tajemnice handlu. Mentorzy mogą również udzielać porad i wskazówek na temat Twoich wyzwań i punktów bólu. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że przeszli przez te same wyzwania.

Dodatkowo, wydarzenia networkingowe są wspaniałymi miejscami do spotkań doświadczonych graczy z branży. Połączenia te mogą pomóc w budowaniu reputacji i wiarygodności. Rozważ skupienie się na połączeniach jakościowych, a nie na ilości. Priorytet na dostosowanie się do pośredników w obrocie nieruchomościami i brokerów, którym ufasz i podziwiasz.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts