Rozpoczęcie działalności masażu jest świetnym rozwiązaniem dla kogoś, kto szuka pracy w niepełnym lub pełnym wymiarze czasu pracy w pomaganiu ludziom leczyć ich umysły i ciała.
Masażyści potrzebują sporo szkoleń i edukacji, aby móc założyć własną działalność gospodarczą.
Muszą również uzyskać licencje i certyfikaty, aby móc legalnie działać w większości stanów.
Chociaż wymaga to sporego przygotowania, ten rodzaj działalności może być całkiem satysfakcjonujący dla kogoś, kto interesuje się promowaniem zdrowego stylu życia,
Łatwe Części rozpoczęcia działalności masażu
Dla kogoś, kto ma odpowiedni poziom treningu, proces wykonywania masaży może wydawać się dość łatwy. Istnieje kilka innych części prowadzenia działalności terapii masażu, które są stosunkowo łatwe zbyt.
Tworzenie niszy
Dla masażystów, którzy chcą wyróżnić się na tle konkurencji, świetnym sposobem na stworzenie niszy jest oferowanie specjalnych opcji masażu. Terapeuci mogą potrzebować dodatkowych certyfikatów i licencji, aby promować te specjalne opcje masażu, które mogą obejmować:
- Masaż prenatalny lub ciążowy
- Masaż onkologiczny
- Masaż rehabilitacyjny
- Refleksologia
- Masaż przeciwbólowy
- Masaż sportowy regeneracyjny
- Masaż gorącymi kamieniami
- Masaż dziecięcy lub niemowlęcy
Współpraca Z Firmami Powiązanymi
Jako masażysta możesz zaoszczędzić pieniądze na czynszu, współpracując z powiązanymi firmami medycznymi. Być może można stworzyć partnerstwo z kręgarz lub akupunktury zaoferować usługi masażu w swoich gabinetach. Spa, Studio sportowe lub studio jogi mogą pozwolić na utworzenie gabinetu masażu w istniejącej firmie za obniżone koszty wynajmu.
Tego typu lokalizacje i firmy często będą miały już odwiedzających je osoby, które mogą być zainteresowane masażem. Ten dodatkowy ruch pieszy może szybko przedstawić Twoją firmę większej liczbie klientów.
Być może terapeuta mógłby działać poza swoją podstawową lokalizacją kilka dni w tygodniu i założyć sklep w powiązanej firmie na kolejny dzień lub dwa w tygodniu.
Stali Klienci
Kiedy klient znajdzie masażystę, którego naprawdę lubi, szanse są wysokie, że klient stanie się stałym klientem. Klienci lubią ideę polegania na tym samym terapeucie co tydzień lub miesiąc, aby uzyskać wspaniałe wyniki.
Jeśli właściciel firmy masażu dobrze traktuje klientów i oferuje doskonałą obsługę, klienci ci będą bardziej skłonni do powrotu. Obsługa klienta jest kluczem do utrzymania stałego zestawu klientów powrotnych.
Trudne części rozpoczęcia działalności masażu
Jak w przypadku każdej małej firmy, istnieją pewne aspekty do rozpoczęcia działalności terapii masażu, które będą trudne. Opanowanie tych trudnych obszarów może pomóc firmie przetrwać trudne czasy i znaleźć sposób na rozwój i rozwój.
Zdanie niezbędnych egzaminów
Aby otrzymać licencję na pracę w określonym stanie lub mieście, masażysta może przejść egzaminy certyfikacyjne.
Egzaminy te obejmą niektóre terminologii naukowej na temat ludzkiego ciała, wraz z pytaniami dotyczącymi technik masażu. Niektóre pytania dotyczą również etyki i komunikacji z klientami.
Zdawanie egzaminów nie jest procesem automatycznym. Według organizacji, które monitorują te egzaminy, tylko około dwóch trzecich osób, które je zdają.
Akceptacja Ubezpieczenia Zdrowotnego
Akceptując roszczenia z ubezpieczenia zdrowotnego, firma masażowa otworzy się na większą liczbę potencjalnych klientów. Dla tych klientów, których ubezpieczenie zdrowotne pokrywa koszty masażu, mogą nawet nie rozważyć działalności terapeutycznej masażu, która nie akceptuje ubezpieczenia zdrowotnego.
Jednak zarządzanie roszczeniami ubezpieczeniowymi może być czasochłonnym i trudnym procesem dla właściciela firmy. Zgłoszenie roszczeń do firmy ubezpieczeniowej we właściwy sposób nie zawsze jest łatwe. Popełnienie błędu może skutkować znacznym opóźnieniem płatności.
Niektóre firmy masażu po prostu wybrać, aby uniknąć przyjęcia ubezpieczenia zdrowotnego z powodu kłopotów, które powoduje.
Jest to ważna decyzja dla firm masażu do podjęcia. Jeśli firma ma pracownika, który ma doświadczenie w obsłudze roszczeń ubezpieczeniowych, może to być znaczącą korzyścią dla firmy.
Znajdowanie Klientów
Możliwość pozyskania nowych klientów jest drogą do sukcesu dla prawie każdej firmy, ale jest to szczególnie ważne dla firm zajmujących się masażem. Po tym wszystkim, typowy klient nie będzie chodzić do firmy masażu i poprosić o sesję. Znacznie częściej klient zadzwoni z wyprzedzeniem i zarezerwuje termin spotkania.
Bez walk – in ruchu jazdy biznesu, marketing i branding będzie podstawowym sposobem dla masażysty, aby znaleźć klientów.
Word of mouth to kolejny świetny sposób na znalezienie klientów. Osoby, które były zadowolone z masażu w firmie mogą polecić usługę znajomym i rodzinie. Oferuj rabaty obecnym klientom, którzy polecają firmę innym.
Aby zbudować markę i silną obecność marketingową, niektórzy właściciele masażu zatrudnią podmiot zewnętrzny, który specjalizuje się w budowaniu marek dla małych firm. Inni właściciele firm zajmujących się masażem mogą spróbować zaoszczędzić trochę pieniędzy, robiąc sam marketing. To ważna decyzja dla rentowności firmy.
Długie i nietypowe godziny pracy
Dla kogoś, kto szuka możliwości biznesowych, które zapewnią możliwość pracy w normalnych godzinach pracy, rozpoczęcie działalności masażu prawdopodobnie nie jest najlepszym wyborem.
Zwłaszcza, gdy zaczyna się, właściciel firmy terapii masażu prawdopodobnie będzie musiał pracować w dziwnych godzinach. Gdy firma ma niewielką liczbę klientów, musi dopasować się do potrzeb tych klientów, co może oznaczać pracę w nocy lub w weekendy.
Długie godziny są wspólne dla nowego właściciela firmy masażu, zwłaszcza tego, który robi wszystko, w tym daje masaże, zbieranie płatności, planowanie spotkań i marketing firmy.
Jeśli firma się rozwija, a właściciel zdecyduje się zatrudnić pracowników, może być w stanie pracować zgodnie z harmonogramem z normalnymi godzinami pracy. Właściciel mógł przydzielić pozostałych pracowników do pracy w nieparzyste godziny i weekendy.
Krok 1: Sprawdź wymagane poświadczenia
Dla kogoś, kto chce zostać masażystą, wymaga to szkolenia i certyfikacji. Ludzie nie będą mogli uzyskać licencji i niezbędnych uprawnień do tego zawodu bez zaliczenia zajęć edukacyjnych.
Postępuj Zgodnie Z Lokalnymi Wytycznymi
Większość stanów, a także wiele większych miast wymaga od każdego wykonującego masaże posiadania licencji. Aby móc reklamować się jako firma masażu, każdy pracownik wykonujący masaże musi mieć odpowiednie licencje i uprawnienia.
Kilka Stanów nie wymaga licencji, ale posiadanie certyfikatów i łatwych do zweryfikowania szkoleń legitymizuje Twoją firmę w oczach klientów.
Zrozumieć Wymagania Certyfikacyjne Zarządu
Państwa, które wymagają licencji dla masażystów często będą miały pewne poziomy szkolenia, które wnioskodawca musi mieć. Niektóre z tych wymagań mogą obejmować:
- Uzyskać akredytację od uznanej organizacji, zwykle poprzez zdanie egzaminu pisemnego
- Przejść pewną liczbę godzin praktycznego szkolenia, zwykle co najmniej 200
- Spędzić pewną liczbę godzin w formalnych klasach nauczania, zwykle co najmniej 300
- Zgoda na kodeks etyczny
- Ukończyć kształcenie ustawiczne co roku lub dwa
Możliwe, że masażysta będzie potrzebował certyfikacji zarządu zarówno na poziomie stanowym, jak i lokalnym.
Uzyskaj Swoje Poświadczenia
Aby uzyskać licencje i referencje, masażyści muszą przejść minimalną ilość edukacji i szkoleń. Niektóre organizacje, które mogą pomóc w uzyskaniu szkolenia i certyfikacji obejmują:
- American Massage Therapy Association
- Komisja ds. akredytacji masażu
- Masaż i egzamin na prawo jazdy
- Krajowa Rada certyfikacyjna ds. Masażu Leczniczego i pielęgnacji ciała
Za pośrednictwem tych organizacji masażyści mogą znaleźć zajęcia i materiały edukacyjne, które pomogą im zdać egzaminy i uzyskać referencje.
Poszukując akredytowanej szkoły do masażu, sprawdź w bazie danych akredytowanych instytucji i programów policealnych z Departamentu Edukacji USA. Komisja akredytacji masażu wymienia również szkoły dla masażystów.
Dołącz do Stowarzyszenia Zawodowego
Niektórzy masażyści będą chcieli dołączyć do profesjonalnej organizacji po uzyskaniu swoich referencji i otrzymaniu certyfikatu zarządu. Ten rodzaj członkostwa daje klientom zaufanie do biznesu oraz edukacji i szkoleń terapeuty.
American Massage Therapy Association jest jednym z najstarszych stowarzyszeń zawodowych dostępnych dla masażystów. Pomaga członkom znaleźć stałe możliwości kształcenia, a także utrzymuje branżowy kodeks etyczny.
Krok 2: zrozumienie kosztów
Ktoś, kto chce otworzyć firmę terapii masażu będzie musiał wydać trochę pieniędzy z góry, aby przygotować się do otwarcia. Nowi właściciele mogą wydać dziesiątki tysięcy dolarów, jeśli chcą, ale są też znacznie tańsze opcje.
Wynajem Powierzchni
Wybór miejsca na wynajem w ruchliwej lokalizacji handlowej może być pomocny w kierowaniu ruchu do każdej firmy. Jednak mając dużo ruchu pieszego nie jest tak ważne dla firmy masażu, jak w przypadku niektórych innych rodzajów firm. Większość ludzi umówi się z wyprzedzeniem na Masaż, zamiast wchodzić do firmy na kaprys.
Koszty wynajmu mogą wynosić od kilkuset dolarów miesięcznie do kilku tysięcy, w zależności od ilości miejsca i lokalizacji.
Niektórzy ludzie decydują się zaoszczędzić sporo pieniędzy na czynszu, prowadząc działalność masażu z domów na początku. Po tym, jak firma zacznie się rozwijać, właściciel może zdecydować się na wynajęcie miejsca w innym miejscu.
Wyposażenie
Masażyści będą potrzebować sprzętu, takiego jak stół do masażu, wałki, kliny, prześcieradła, płyny i oleje. Przedmioty te mogą mieć początkowy koszt od kilkuset do kilku tysięcy dolarów. Oleje i płyny będą wymagały regularnej wymiany.
Dla terapeuty, który chce wykonywać specjalistyczne masaże, może być konieczne dodatkowe wyposażenie. Masaże ciążowe wymagają użycia specjalnych klinów i bolsterów, aby wesprzeć ciało kobiety w ciąży, na przykład.
W zależności od rodzaju atmosfery pożądanej w pomieszczeniu, konieczne mogą być świece, podgrzewane olejki zapachowe, systemy muzyczne i specjalne oświetlenie. Masażyści mogą wydać dziesiątki tysięcy dolarów na wystrój, aby stworzyć wyjątkową atmosferę, która przyciągnie klientów i sprawi, że będą wracać. Niektóre rodzaje wystroju mogą pomóc w przyciągnięciu biznesu do klientów z wyższej półki, którzy zapłacą więcej.
Inni masażyści mogą jednak wydać znacznie mniej i nadal mogą odnieść sukces. To naprawdę zależy od rodzaju atmosfery, którą firma stara się stworzyć.
Ubezpieczenia
Masażysta będzie musiał wykupić ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej dla firmy. Jeśli ktoś doznał urazu podczas wizyty w firmie lub złożył pozew cywilny po masażu, oskarżając masażystę o nieetyczne zachowanie, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej powinno chronić firmę.
Bez ubezpieczenia firma jest zagrożona prostym błędem. Ubezpieczenie może kosztować kilkaset dolarów miesięcznie, ale jest to opłacalny nakład finansowy dla takiego biznesu.
Krok 3: Skonfiguruj i nazwij firmę
Rozpoczęcie działalności masażu będzie wymagało od właściciela dokonania wyboru rodzaju struktury biznesowej do wykorzystania.
Jednoosobowa Działalność Gospodarcza
Dla niektórych właścicieli firm masujących najlepszym rozwiązaniem jest prowadzenie podmiotu jako jednoosobowej działalności gospodarczej. Jest to prosta struktura biznesowa, która nie wymaga prawie żadnych przygotowań i wydatków.
Działa najlepiej dla właściciela firmy, który prowadzi działalność jako przedsięwzięcie w niepełnym wymiarze godzin lub jako zgiełk poboczny. Być może właściciel robi masaże w weekendy lub w nocy podczas pracy innej pracy.
Jednoosobowe firmy nie potrzebują nazwy ani specjalnego traktowania podatkowego. Właściciel zapłaci wszelkie podatki za pośrednictwem własnego formularza podatku dochodowego od osób fizycznych zgodnie z harmonogramem C. Dzięki temu harmonogramowi właściciel może wykorzystać wydatki biznesowe, aby zrekompensować niektóre zyski.
Istotną wadą jednoosobowej działalności gospodarczej jest to, że nie oferuje łatwego sposobu oddzielenia dochodów biznesowych od dochodów osobistych właściciela. Pozostawia to majątek osobisty właściciela w niebezpieczeństwie utraty podczas niewypłacalności pożyczki lub podczas procesu sądowego dla firmy.
LLC
Lepszym rozwiązaniem może być Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (LLC). Ten rodzaj struktury biznesowej działa dobrze dla małych firm. Jest łatwy w konfiguracji i zapewnia wyraźny rozdział między finansami i aktywami firmy a aktywami osobistymi właściciela.
W przypadku LLC, jeśli ktoś pozywa firmę lub jeśli firma nie może spłacić pożyczki, obrażona strona nie ma możliwości zdobycia osobistych aktywów właściciela. W oczach prawa aktywa osobiste i biznesowe są całkowicie oddzielne.
W większości stanów właściciel małej firmy może założyć LLC za pośrednictwem sekretarza stanu. Proces ten zwykle kosztuje kilkaset dolarów, w zależności od stanu. Złożenie formularzy LLC jest łatwym procesem, który wymaga tylko kilku godzin.
Aby zarejestrować LLC w stanie, właściciel będzie musiał wybrać unikalną nazwę. Właściciele myślący o pójściu z LLC powinni być w stanie przeszukać stanową bazę danych w poszukiwaniu nazw już używanych, umożliwiając wybór unikalnej nazwy. Rozważ wybór nazwy, która ma również dostępność dla strony internetowej i kont w mediach społecznościowych,aby zapewnić spójny branding.
Krok 4: zrozumieć promocji i marketingu
Dla biznesu masażu, marketing i promocja są niezwykle ważne. Początkowa lista klientów firmy może składać się z przyjaciół i rodziny, ale aby rozwijać firmę, będzie musiała przyciągnąć inne typy klientów.
Digital Branding
Jak wspomnieliśmy wcześniej, posiadanie strony internetowej i kont w mediach społecznościowych, które używają tej samej marki i nazwy dla branży masażu, jest pomocne. Potencjalni klienci prawdopodobnie będą badać swój biznes terapii masażu online, zanim umówią się na spotkanie. Będą chcieli zobaczyć ceny, opinie klientów i niektóre zdjęcia przestrzeni.
Nazwa firmy i wygląd strony internetowej powinny odzwierciedlać uczucie, które właściciel chce stworzyć dla klientów.
Marketing
Przekonanie nowych klientów do wypróbowania nowego biznesu terapii masażu jest wyzwaniem. Pomyśl o rodzaju klienta, którego firma chce przyciągnąć, a następnie skieruj je do tych ludzi.
Podczas marketingu dla zapracowanych profesjonalistów, podkreśl na przykład opcje spotkań weekendowych lub nocnych. Aby zaspokoić nowych klientów, rozważ zaoferowanie im jednorazowej specjalnej ceny. Jeśli firma oferuje specjalne opcje masażu, upewnij się, że klienci o nich wiedzą.
Rozważ poproszenie firm, takich jak kręgarze lub trenerzy sportowi, aby dali ci skierowania w zamian za dostarczenie skierowań do tych firm. Być może te firmy pozwolą masażystce mieć dostępne ulotki lub zawiesić znaki w swoich firmach w zamian za tę samą uprzejmość w firmie terapeuty.
Krok 5: Przygotuj się do otwarcia
Kiedy nadszedł czas, aby otworzyć, zastanów się, czy zatrudnienie pracownika lub dwóch byłoby dobrym pomysłem. Bez dodatkowych pracowników właściciel firmy będzie musiał zaplanować spotkania, zbierać płatności i zamawiać materiały eksploatacyjne. W przypadku zabieganego masażu może być trudno wykonać wszystkie te procesy samodzielnie.
Jeśli masażysta zdecyduje się zaakceptować roszczenia z ubezpieczenia zdrowotnego, dodaje to kolejną warstwę złożoności dla właściciela firmy. Zatrudnianie Pomocy może być koniecznością podczas oferowania tej usługi. Pracownik może pomóc w praniu pościeli i przygotowaniu gabinetu masażu dla kolejnego klienta.
Aby zatrudnić pracowników, firma masażu musi mieć numer identyfikacyjny pracodawcy (EIN) z urzędu skarbowego. Numer ten identyfikuje firmę dla celów podatkowych. Działa zarówno dla podatków stanowych, jak i federalnych.
W niektórych stanach firma może potrzebować ubezpieczenia pracowniczego dla swoich pracowników, niezależnie od tego, ilu ma pracowników i niezależnie od tego, czy pracownicy są w niepełnym wymiarze godzin, czy w pełnym wymiarze godzin.