Jak założyć firmę sprzątającą Basen

Jeśli kiedykolwiek dbałeś o Basen, wiesz, że to praca-godziny na słońcu zmaganie się ze sprzętem i mieszanie się z toksycznymi chemikaliami nie jest pomysłem wielu ludzi na zabawę.

Ale najlepsze pomysły na biznes rozwiązać problem dla kogoś, więc uczenie się, jak rozpocząć działalność basen jest doskonałym sposobem, aby pomóc właścicielom basenu i firm z basenów rozwiązać ten problem-będą chętnie zapłacić, więc nie mają do czynienia z ich własnej opieki basen!  

Jest to również świetny sposób na stały dochód. W końcu czyszczenie basenów to rynek o wartości 6 miliardów dolarów, a właściciel firmy zajmującej się czyszczeniem basenów zarabia prawie 3x tyle, co czyściciel basenów. 

Jeśli uwielbiasz pracować na zewnątrz i korzystać z hydrauliki, konstrukcji i chemicznego know-how, po prostu możesz być idealnym rozwiązaniem do rozpoczęcia działalności w zakresie czyszczenia basenów.

Łatwe Części rozpoczynania działalności czyszczenia basenu

Czyszczenie basenu ma niską barierę wejścia, jeśli chodzi o startupy. Czyszczenie basenu nie ma wymagań edukacyjnych i jest dość łatwe do nauczenia się. Będziesz potrzebował chęci do pracy i dobrych umiejętności słuchania, a także czasu uczenia się od profesjonalistów, aby to zrobić w tej branży. Ale nie potrzebujesz drogiego stopnia ani wieloletniego doświadczenia.

Jest to również niedrogie, aby rozpocząć działalność w niepełnym wymiarze godzin czyszczenia basenu, i można zaoszczędzić, jak rozwijać swoją firmę, jeśli chcesz go skalować.

Krótko mówiąc, firma sprzątająca basen to szybki sposób na czerpanie korzyści z rozpoczęcia działalności-niezależność, wolność finansowa i elastyczność.

Trudne części rozpoczęcia działalności czyszczenia basenu

Firmy sprzątające basen są często nazywane łatwymi startupami, ale rozpoczęcie jednego jest bardziej skomplikowane niż się wydaje. Prowadzenie tej działalności może wymagać profesjonalnych szkoleń i certyfikatów, wielu rodzajów ubezpieczeń i zaawansowanej wiedzy chemicznej.

Czyszczenie basenu jest zwykle działalnością sezonową, więc jesienne i zimowe miesiące nie generują wielu zysków, chyba że planujesz z dużym wyprzedzeniem.

Czyszczenie basenu jest również stosunkowo łatwe do nauczenia się i nie płaci dużo, więc rotacja pracowników może być wysoka. Może to utrudnić skalowanie Twojej firmy.

Branża ta rozwija się szybko i odnotowała prawie 7% wzrost w ostatnich latach 2016-2021. Oznacza to, że chociaż są pieniądze do zarobienia, istnieje również duża konkurencja.

Niektórzy z tych konkurencji są skłonni pracować za niższą cenę. A 42% małych firm ma wolne miejsca pracy, których nie mogą wypełnić. Zatrudnianie i zatrzymywanie pracowników to duże wyzwanie. Niektóre firmy nawet poświęcić czas i energię do szkolenia swoich najlepszych pracowników, którzy następnie przejść do rozpoczęcia czyszczenia basenu firm, które konkurują w tej samej okolicy!

Tak więc prowadzenie świetnej firmy sprzątającej baseny wymaga przewagi konkurencyjnej, inteligentnej struktury i starannej dokumentacji, aby utrzymać czyste i błyszczące baseny. Możesz to łatwo osiągnąć za pomocą odpowiedniego oprogramowania do konserwacji basenu, takiego jak Jobber. 

Krok 1: Poznaj biznes czyszczenia basenów

Czyszczenie basenu to coś więcej niż szorowanie boków basenu i czyszczenie filtra. Niezależnie od tego, czy czyścisz baseny dla firm takich jak siłownia, czy dla lokalnych właścicieli domów z basenem, musisz nauczyć się fachowo czyścić basen.

Szkolenia

Ważne jest, aby znać szczegóły czyszczenia basenu przed rozpoczęciem działalności. Przeciętny basen kosztuje od 30 000 do 200 000 dolarów. To duża inwestycja, która wymaga stałej opieki.

Jeśli basen nie jest odpowiednio zadbany, może zostać zaatakowany przez niekontrolowaną pleśń i bakterie, które sprawiają, że basen Nie nadaje się do użytku. Lax Pool care może również prowadzić do kosztownych napraw z powodu wżerów, pękniętych wkładek basenowych i skorodowanych świateł, drabin i śrub. Sprzęt do czyszczenia basenu może być również wybredny, ponieważ jest to głównie sprzęt elektryczny zanurzony w wodzie. 

Wielu początkujących czyszczących basen uczy się, pracując z profesjonalnym czyszczącym basen. Spróbuj pracować z więcej niż jednym ekspertem od basenów podczas treningu. Na przykład poznanie różnych rodzajów basenów jest dobrym pomysłem, ponieważ dbanie o Basen gipsowy różni się od basenu wyłożonego tworzywem sztucznym. Będziesz chciał być w stanie odpowiedzieć na pytania dotyczące długoterminowej opieki nad różnymi rodzajami basenów.

Targi i sklepy z chemikaliami to również świetne sposoby na poznanie biznesu i zbudowanie sieci. Idź do certyfikowanego wykonawcy i pracuj z nimi. Może to pomóc Ci nauczyć się najczęstszych problemów, dzięki czemu możesz je rozwiązać, zanim staną się problemem.

Możesz nauczyć się podstawowych umiejętności naprawczych, ponieważ możesz utrzymywać pompy i filtry basenowe. Dobrym pomysłem jest również zapoznanie się z instalacją wodną i elektrycznością oraz materiałami, z których większość ludzi w Twojej społeczności korzysta na pokładach basenów. 

To szkolenie pomoże Ci lepiej zrozumieć rozwiązywanie problemów i niespodzianek, które napotkasz w swojej nowej firmie sprzątającej baseny.

Know-how w dziedzinie chemii 

Istnieje kilka różnych podejść, które można podjąć, aby połączyć chemikalia. Środki czyszczące utrzymują średni basen z chlorem i innymi chemikaliami, aby utrzymać pH wody basenowej.

Inne chemikalia, z którymi możesz pracować jako środek do czyszczenia basenów, to:

  • Kwas cyjanurowy
  • Algaecide
  • Flokulant i klarownik
  • Chloraminy
  • Brom
  • Biguanid
  • wzrost pH

Tak, jeśli masz jakieś alergie może chcesz zrobić kilka badań, aby zobaczyć, jak można zrobić to działa.

Czas

Będziesz obsługiwać niektóre zadania czyszczenia basenu co tydzień, a inne tylko co kilka miesięcy. Jeśli jesteś odpowiedzialny za czyszczenie publicznego basenu, możesz być odpowiedzialny za decyzję, kiedy basen może być otwarty lub zamknięty.

Pory burz są również ważne dla firm zajmujących się czyszczeniem basenów, ponieważ burze mogą wyrzucać Rośliny i inne zanieczyszczenia do basenu, które mogą uszkodzić powierzchnię basenu i sprzęt.

W większości obszarów sprzątanie basenów jest działalnością sezonową. Będziesz bardziej zajęty podczas ciepłej pogody i będziesz musiał zorganizować swój harmonogram wokół tego pracowitego sezonu, zwłaszcza jeśli to Ty utrzymujesz baseny.

Jeśli firma zajmująca się czyszczeniem basenów jest twoim głównym źródłem dochodu, musisz znaleźć sposoby na prowadzenie działalności poza sezonem, takie jak kryte baseny. Innym sposobem na przetrwanie chłodniejszych miesięcy jest rozszerzenie działalności w ciepłej pogodzie, zatrudniając pomoc w czyszczeniu większej liczby basenów.

Krok 2: Zorganizuj Swoją Firmę

Istnieją decyzje do podjęcia i planuje badania przed uruchomieniem firmy i rozpocząć czyszczenie basenów. Czynniki te będą miały wpływ na sukces Twojej firmy, więc dokładnie przemyśl każdy wybór.

Praca indywidualna lub zespołowa

Czyszczenie basenu jest trudne do skalowania, jeśli czyścisz samodzielnie, ale jest to świetny sposób na zarobek w niepełnym wymiarze godzin, jeśli chcesz prowadzić niezależny mikrobusiness. 

Czyszczenie basenu to świetny sposób na aktywną pracę na zewnątrz. Jest to również niedrogi sposób na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Jeśli będziesz samodzielnie czyścić baseny, przygotuj się na długie godziny na słońcu i zawsze miej wodę i krem do opalania.

Czyszczenie, konserwacja basenu lub oba

Istnieje mniej przepisów, jeśli chcesz mieć czyste baseny i nie martwić się o konserwację sprzętu, ale skalowanie firmy może być trudne.

Musisz także zdecydować, czy chcesz czyścić prywatne czy komercyjne baseny (lub oba). Baseny komercyjne mogą obejmować:

  • Baseny hotelowe
  • Kompleks apartamentów lub baseny kondominium
  • Ogrodzone baseny społeczności
  • Baseny szkolne i parkowe
  • Baseny i spa w centrach fitness

Baseny komercyjne zyskują większe wykorzystanie, więc mogą potrzebować więcej konserwacji, premii dla Twojej firmy. Mogą również przynieść wyższą cenę za Basen. Ale pule komercyjne mogą wymagać dodatkowych certyfikatów lub licencji w Twojej okolicy. 

Wybierz strukturę biznesową

Podczas gdy niektóre firmy basenowe są wyłącznymi właścicielami, możesz założyć LLC, aby chronić swoje aktywa osobiste przed odpowiedzialnością. LLC Vs. jednoosobowa działalność gospodarcza: plusy i minusy mogą pomóc Ci zdecydować, która struktura biznesowa jest dla ciebie najlepsza.

Zaplanuj swój biznes

Biznes plan to dobry sposób, aby zebrać swoje badania i pomóc ci wyznaczyć cele na pierwsze kilka lat prowadzisz swoją firmę czyszczenia basenów. 

Wybierz odpowiednie oprogramowanie do obsługi basenów

Oprogramowanie Pool service jest pomocne, gdy jesteś sam i niezbędne, gdy rozwijasz swój zespół.  Łatwo jest marnować pieniądze na gaz dla ciężarówki firmowej i chemikalia basenowe, jeśli nie są dokładnie monitorowane. Jobber ułatwia utrzymanie wybrednych basenów bez utraty czasu i pieniędzy.

Oprogramowanie do obsługi basenów utrzyma organizację Twojej firmy w miarę jej skalowania. Możesz używać tego oprogramowania do faktur i kosztorysów, planowania zadań, planowania tras usług i śledzenia danych klientów.

Krok 3: Oblicz Finanse

Ustaw się, aby odnieść sukces w nowej działalności czyszczenia basenów, ustalając budżet, wybierając strukturę cen i planując księgowość.

Stwórz budżet i trzymaj się go

Wszystkie firmy mają pewne koszty startowe. Dla firmy sprzątającej basen jest to coś więcej niż tylko sprzęt. Musisz również zaplanować:

  • Ubezpieczenia
  • Licencja biznesowa
  • Certyfikaty i utrzymanie certyfikacji

Typowe urządzenia do czyszczenia basenów będą obejmować odpieniacze, słupy, węże, chemikalia i zestawy testowe. Uwzględnij koszty paliwa i amortyzację również w swoim budżecie. Niektóre z nich są jednorazowymi kosztami, podczas gdy inne są powtarzającymi się kosztami, które możesz wbudować w opłaty za czyszczenie basenu.

Jeśli masz już ciężarówkę, możesz użyć jej w swojej firmie. Oprócz wymaganego ubezpieczenia, czynnik w dostosowaniu pojazdu dla Twojej firmy do budżetu. Dodaj stojak, aby utrzymać porządek w sprzęcie i zapobiegać rozlewaniu się chemikaliów. Możesz również dodać niestandardową grafikę do ciężarówki firmowej, aby uzyskać doskonałą okazję do brandingu.

Wybierz cenę

Średnia krajowa stawka za sprzątanie basenu wynosi 86 USD miesięcznie za usługę tygodniową. Jeśli dodasz Konserwację i naprawy, ta stawka wzrasta do $125. 

Przyjrzyj się każdej puli przed podaniem cen. Oferuj bezpłatne szacunki i ustalaj cenę początkową, ale ponieważ kształty, rozmiary i komplikacje basenów różnią się, Twoje ceny również powinny.

Niektóre firmy basenowe sprzedają materiały i chemikalia właścicielom basenów, aby mogli wykonać własną konserwację. Inne strumienie Dochodów dla firm zajmujących się czyszczeniem basenów obejmują dodawanie konserwacji krajobrazu, takich jak czyszczenie chodników, koszenie trawników lub pielenie łóżek roślin lub instalacja pokrywy basenów.

Istnieje wiele różnych zadań, które wykonasz jako czyściciel basenów, więc podziel się usługami, które planujesz zaoferować. Pomyśl o zorganizowaniu zadań w pakiety, które ułatwią klientom zrozumienie Twoich usług. Pakowanie usług czyszczenia basenów ułatwia również sprzedaż tych usług właściwym klientom we właściwym czasie.

Wymyśl księgowość dla swojej firmy

Będziesz chciał utworzyć osobne konto bankowe dla swojej firmy. Jeśli Twoja firma sprzątająca basen rozwija się z niepełnego etatu do zapracowanego zespołu sprzątaczy basenów, musisz również pomyśleć o oprogramowaniu księgowym i usługach płacowych.

Krok 4: Ochrona Firmy

Niektóre firmy czyszczą baseny w szybki i swobodny sposób. Jeśli chcesz rozpocząć rentowną małą firmę sprzątającą baseny, musisz uzyskać wymagane licencje, certyfikaty i ubezpieczenie dla swojego stanu i społeczności.

Certyfikacja

Sprawdź wymagania certyfikacyjne dotyczące licencjonowania basenów w Twoim stanie na przykład, jeśli nie pobierasz więcej niż $500 za czyszczenie basenów w Kalifornii, nie potrzebujesz licencji wykonawcy, ale Floryda ma wiele klas wykonawców basenów i licencji. Oznaczenia te określają, jakie rodzaje basenów można profesjonalnie wyczyścić.

Będziesz także musiał uzyskać certyfikat, jeśli planujesz czyścić publiczne baseny i spa lub obiekty klubu fitness w niektórych stanach i hrabstwach. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o licencjonowaniu, strona Pool and Hot Tub Alliance jest dobrym miejscem na początek.

Uzyskaj ubezpieczenie biznesowe

Różne państwa będą miały różne wymagania ubezpieczeniowe dla firm zajmujących się czyszczeniem basenów. Być może będziesz musiał rozważyć następujące rodzaje ubezpieczeń dla swojej firmy:

  • Ogólne ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej
  • Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej
  • Ubezpieczenia nieruchomości komercyjnych
  • Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej samochodu handlowego
  • Ubezpieczenie odszkodowań dla pracowników

Krok 5: Marketing Firmy Sprzątającej Basen

Nie pozwól, aby Twoja firma polegała na garstce klientów, którzy mogliby się wyprowadzić lub zacząć czyścić własne baseny. Możesz chronić i rozwijać swoją nową firmę dzięki inteligentnemu planowi marketingowemu. 

Znajdź swój unikalny punkt sprzedaży

Nie będziesz pierwszą osobą, która chce rozpocząć działalność w zakresie czyszczenia basenów w Twojej okolicy, więc musisz dowiedzieć się, co wyróżni Twoją firmę i sprawi, że będzie ona atrakcyjna dla klientów. Zacznij od przeczytania opinii lokalnych konkurentów i zobacz, co możesz poprawić.

Dla niektórych firm zajmujących się czyszczeniem basenów chemikalia, których używają, są wyjątkowym punktem sprzedaży. Na przykład brom jest alternatywą dla klientów uczulonych na chlor. Baseny ze słoną wodą są popularne wśród ekologicznych klientów i kosztują mniej, aby utrzymać je w czasie. 

Gdy masz unikalny punkt sprzedaży, możesz zbudować plan marketingowy, aby promować swój nowy biznes.

Wybierz nazwę firmy

Wybierz nazwę firmy, która ustanawia zaufanie. Ważne jest, aby się wyróżniać, ale sprytne nazwy mogą odwrócić uwagę od ostatecznego celu, jakim jest zarabianie na czyszczeniu basenów.

Zbuduj stronę internetową

Większość firm basenowych działa lokalnie, więc możesz nie myśleć, że musisz stworzyć stronę internetową.  Ale wielu klientów szukać lokalnych firm i opinii za pośrednictwem witryn takich jak Google Business i Yelp przed wyborem czyszczenia basenu. Dobrym pomysłem jest utworzenie i zoptymalizowanie oferty firmy Google zaraz po rozpoczęciu czyszczenia basenów.

Strona internetowa jest również przydatnym miejscem, aby wyróżnić referencje zadowolonych klientów, dzielić się ważnymi aktualizacjami i łączyć się z komplementarnymi firmami w celu wzajemnej promocji.

Podczas gdy większość firm sprzątających będzie reklamować się lokalnie za pomocą ulotek, zimnych połączeń i chodzenia od drzwi do drzwi, będziesz także chciał wypróbować usługi marketingu cyfrowego, aby zbudować markę Do czyszczenia basenów.

Inną opcją jest utworzenie listy e-mail. Klient, który po raz pierwszy wypróbuje usługę czyszczenia basenów pod koniec sezonu, może potrzebować przypomnienia, a biuletyny e-mailowe mogą pomóc w utrzymaniu ich działalności, gdy ponownie nadejdzie sezon czyszczenia basenów.

Platformy usług domowych, takie jak Angi, HomeAdvisor i NextDoor, są również świetnymi miejscami do promowania usług czyszczenia basenów w Internecie. 

Współpraca z pool builders to kolejny sposób na pozyskanie nowych klientów. Pakiet może zaoszczędzić czas dla nowych klientów czyszczenia basenów. Ci nowi klienci mogą pomyśleć, że mogą sami zająć się sprzątaniem, ale dzięki tej współpracy szybko zobaczą, ile czasu może zaoszczędzić Twoja usługa.

Krok 6: Przygotuj się na doskonałą obsługę klienta

Większość małych firm zrobić większość swoich zysków z klientów powrotu i basen czyszczenia firm nie są wyjątkiem.

Zacznij od podstaw obsługi klienta, na przykład zawsze przybywaj na czas. Ale świetna obsługa klienta wykracza poza to. Pomyśl o edukacji klientów na temat utrzymania basenu i personalizacji Usług, aby zaimponować klientom. Funkcje historii klienta, łączenia notatek i załączników w Jobber ułatwiają dostosowanie usługi do każdego klienta.

Krok 7: Zaplanuj Rozwój Swojej Działalności W Zakresie Czyszczenia Basenów

Jeśli chcesz skalować swoją firmę, musisz zacząć zatrudniać pracowników. Rozwijając swój zespół, pomyśl o częściach prowadzenia firmy sprzątającej baseny, które Ci się podobają i w których przodujesz. Spróbuj zatrudnić pracowników, którzy zrównoważą twoje umiejętności, ludzi, którzy uwielbiają wykonywać zadania, których nie lubisz.  

Ten przewodnik, jak zatrudniać pracowników, pomoże Ci zrozumieć, co trzeba zrobić, aby zatrudnić odpowiednich pracowników i zrozumieć wymagania biznesowe związane z zatrudnianiem dodatkowego personelu.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts