Jak wykorzystać Black Friday dla swojej firmy

Black Friday to największy dzień zakupów online w USA każdego roku. Z ponad miliard dolarów w sprzedaży online, które zdarzają się w Czarny piątek, byłoby głupie, aby nie próbować wziąć kawałek tego ciasta.

Nie wszyscy są jeszcze gotowi na Black Friday, dlatego publikuję tę infografikę, która pomoże Wam się przygotować.

Infografika opisuje, dlaczego warto wykorzystać Black Friday, ile pieniędzy zarabiają najwięksi sprzedawcy online w tym dniu zakupów, jak dotrzeć do klientów i pięć rzeczy, które musisz zrobić, aby być przygotowanym na Black Friday.

how load time affects google rankings

Wniosek

Teraz, gdy jesteś gotowy na czarny piątek, jedną rzeczą, którą powinieneś rozważyć, jest przeprowadzenie testu A / B podczas tego mega shopping day. Optymalizacja konwersji polega na tym, że potrzebujesz dużego ruchu, aby testy zakończyły się szybciej.

Na szczęście dla ciebie, twój ruch powinien być w tym dniu. Tak więc, uruchamiając test A / B, będziesz w stanie uzyskać wyniki szybciej, ponieważ test powinien zakończyć się szybciej niż normalnie.

Jeśli zastanawiasz się, co powinieneś przetestować, sprawdź tę infografikę na stronach docelowych, ponieważ da ci kilka pomysłów na elementy, którymi możesz się bawić, aby zmaksymalizować sprzedaż.

Co sądzisz o Black Friday? Planujesz sprzedaż?

Total
0
Shares
Related Posts