Jak wygenerowałem $25,000 z 249 komentarzami

commenting

Nie jest tajemnicą, że możesz generować ruch, komentując blogi innych ludzi. Ale pytanie brzmi, czy naprawdę używasz tej taktyki?

Są szanse, że nie jesteś.

Aby pokazać korzyści z pozostawiania komentarzy na innych blogach, postanowiłem przeprowadzić test, w którym zostawiłem 249 komentarzy na blogach innych osób w miesiącu październiku.

Tych 249 komentarzy odwiedziło 3973 gości i 613 gości. I chociaż nie zajmuję się zbytnio doradztwem, udało mi się zamienić jeden z tych tropów w występ korporacyjny za 25 000 dolarów.

Teraz, zanim odejdziesz i zostawisz setki komentarzy, chcę, żebyś wiedział kilka rzeczy, których nauczyłem się z mojego eksperymentu:

Kilka podstawowych statystyk

Większość komentarzy w sieci to Komentarze spamowe. Akismet, narzędzie, które pomaga zatrzymać komentarze spamowe, widzi ponad 7.5 milionów komentarzy spamowych co godzinę.

Inną główną grupą komentarzy są podstawowe Komentarze, gdy komentator mówi po prostu “dzięki” lub ” niesamowity post na blogu.”

Umieściłem niestandardowy adres URL w” polu adresu URL”, aby móc śledzić liczbę kliknięć i potencjalnych klientów, które generowałem, a mój eksperyment potwierdził, że pozostawienie jednego z tych typów komentarzy Ci nie pomoże.

Z 249 komentarzy, które zostawiłem, pierwsze 25 było podstawowych. Napisałem tylko zdanie lub zdanie takie jak to:

bad comment

Nie dodali żadnej wartości do rozmowy, a wygenerowali tylko 82 odwiedzających. W sumie generowałem 3.2 odwiedzających na komentarz.

Pozostałe 224 komentarze odwiedziło 3891 osób. Komentarze te miały od 4 do 17 zdań. Dodali wartości do rozmowy i zajęło tylko 1 do 2 minut do tworzenia.

good comment

Komentarze te generowały 17.4 odwiedzających na komentarz.

Tak więc, jeśli zamierzasz zostawić komentarze, upewnij się, że najpierw przeczytałeś post na blogu i poświęć swój czas na przemyślany komentarz.

Nie oczekuj, że Twoje rankingi wzrosną

Mimo że przeprowadziłem ten test w październiku, od lat komentuję inne blogi marketingowe. Kiedy komentujesz te blogi, “nofollow” link do twojej witryny.

Te blogi mówią wyszukiwarkom, takim jak Google, aby nie liczyły tego linku podczas rankingu witryny.

Widziałem, że to prawda. Gdy komentujesz blogi innych osób, nie zobaczysz wzrostu rankingu. A przynajmniej to było moje doświadczenie ze wszystkimi blogami.

Więc komentując, nie rób tego dla wyższych rankingów. Zamiast tego zrób to dla ruchu, marki i konwersji.

Uważaj na blogi, które komentujesz

Jeśli próbujesz zdobyć ruch i biznes, jak ja, nie komentuj po prostu żadnego bloga.

Kiedy komentowałem artykuły związane z marketingiem na popularnych blogach, takich jak Huffington Post, niewiele to dało.. To przyciągało odwiedzających, ale bez nawróceń.

Dlaczego?

Te popularne blogi piszą o każdym temacie, a ich odwiedzający nie są tak zainteresowani żadnym konkretnym tematem, jak czytelnicy niszowych blogów.

Oprócz unikania komentowania ogólnych blogów głównego nurtu, powinieneś również unikać komentowania blogów konkurencji jako wspólnej uprzejmości. Oczywiście, mogą występować rzadkie przypadki, w których można komentować konkurencyjne blogi, ale ogólnie rzecz biorąc, powinieneś ich unikać.

Jakie blogi powinieneś komentować?

Nie wszystkie blogi dają takie same wyniki

Jak wspomniałem wcześniej, z 249 komentarzy, które zostawiłem, 25 było podstawowych … więc pozostawia 224 komentarze. Tu zostawiono 224 komentarze:

comments by blog type

Jak widać, zostawiłem komentarze 52 na popularnych blogach, takich jak Huffington Post, 100 na blogach branżowych i 72 na postach gości, które napisałem i opublikowałem w Internecie.

Z punktu widzenia ruchu, każdy z tych kanałów jeździł w dowolnym miejscu od 6 do 59 odwiedzających na komentarz. Zauważyłem, że jeśli napisałem komentarz w ciągu pierwszej godziny od opublikowania postu, a mój komentarz był wyższy na stronie, to zwiększył ruch.

Z punktu widzenia konwersji wszystkie tropy pochodziły z komentowania postów gości, które napisałem.

Warto więc w ogóle komentować?

Co miesiąc zamieszczam posty gościnne na stronach takich jak Entrepreneur Magazine, Hubspot, Forbes, Inc Magazine i kilka innych blogów. Postanowiłem więc sprawdzić, ile potencjalnych klientów pochodzi z moich postów gości, których nie komentowałem, czyli większość z nich.

Szokująco, było zero! To prawda, kiedy piszę post gościa i nie odpowiadam na komentarze, zwykle nie generuje to żadnych potencjalnych klientów. Jasne, wygenerowałem ruch, a może nawet kilka linków zwrotnych, ale żadnych tropów..

Ale kiedy skomentowałem moje posty gości, wygenerowałem 7 leadów. To ogromna różnica, biorąc pod uwagę, że jeden z tropów przyniósł $25,000 przychodu.

Z punktu widzenia brandingu warto komentować. Miałem dwie osoby wspomnieć mi, że widzieli moje nazwisko wyskakują częściej na blogach związanych z branżą. Ponadto Twoje komentarze pomogą Ci wygenerować ruch, oznaczyć firmę i oznaczyć Cię jako eksperta w swojej branży.

Jeśli zdarzy ci się pisać posty gości, upewnij się, że odpowiadasz na komentarze, ponieważ generuje to potencjalnych klientów i lojalność.

Wniosek

Niezależnie od tego, czy publikujesz posty gości, czy nie, powinieneś rozważyć komentowanie blogów w swojej branży. Nie musisz tego robić w objętości, którą zrobiłem, ale robienie tego nawet na mniejszą skalę może pomóc w brandingu.

Wiem, że będę kontynuował komentowanie. A jeśli to możliwe, skomentuję więcej postów gości, które publikuję, ponieważ wstępne wyniki wyglądają dobrze.

Więc, zamierzasz teraz zacząć komentować blogi innych ludzi?

P. S. Sprawdź ten post na blogu, jeśli chcesz dowiedzieć się, jak generowanie komentarzy na swoim blogu wpływa na ruch w wyszukiwarce.

Total
0
Shares
Related Posts