Ludzie przychodzą na Twoją stronę i to świetnie. Ale ilu z nich kupuje coś od Ciebie?
Są szanse, że jest to mniej niż 1% Twojej bazy odwiedzających.
Ale nie martw się! Możesz faktycznie wpłynąć na odwiedzających, aby dokonać zakupu.
Jak? możesz zapytać. Cóż, stworzyłem infografikę, która pokaże ci, co wpływa na decyzje zakupowe i jak możesz wykorzystać te dane:
Wniosek
Jedną z najłatwiejszych rzeczy, na które możesz wpływać, są recenzje klientów. Zachęcając obecnych klientów do opuszczenia ich i prezentując je na swojej stronie internetowej, możesz zwiększyć współczynnik konwersji.
I nie zapomnij o obsłudze klienta. Jeśli możesz wykraczać poza ludzi, zauważysz, że zalecenia ustne, które w znacznym stopniu wpływają na decyzje zakupowe, pójdą w górę.