Jak utworzyć pieczęć zaufania na stronie realizacji zakupu

Zaufanie jest wszystkim.

Jeśli nie możesz zdobyć zaufania konsumentów, toczysz przegraną bitwę.

A jaki jest specyficzny obszar, który sprawia, że wielu konsumentów jest nieufnych?

To proste. To sposób, w jaki firmy obsługują informacje o płatnościach.

W rzeczywistości brak zaufania do przetwarzania kart kredytowych jest jednym z głównych powodów rezygnacji z kasy.

Badania Instytutu Baymarda wykazały, że ” 18% amerykańskich kupujących rezygnuje z kasy, ponieważ nie ufają stronie internetowej w zakresie informacji o karcie kredytowej.”

image10

Oznacza to, że można pocałować jeden na pięciu kupujących do widzenia.

I całkowicie to Rozumiem.

Całkowicie rozumiem, dlaczego niektórzy kupujący czują się nieswojo dzieląc się informacjami o karcie kredytowej.

Rośnie liczba kradzieży tożsamości i cyberprzestępczości. To ludzie. pieniądze oraz tożsamość mówimy o! Nie winię ludzi za to, że są super ostrożni.

Badanie przeprowadzone przez Javelin Strategy & Research wykazało, że oszustwa związane z tożsamością osiągnęły rekordowy wynik w 2016 roku.

Dokładniej,

16 miliardów dolarów zostało skradzionych 15,4 milionom amerykańskich konsumentów w 2016 roku, w porównaniu z 15,3 milionami dolarów i 13,1 milionami ofiar rok wcześniej.

W ciągu ostatnich sześciu lat złodzieje tożsamości ukradli ponad 107 miliardów dolarów.

Oto jak to wygląda na wykresach:

image16

Stało się to poważnym problemem.

Jeśli sam nie byłeś ofiarą kradzieży tożsamości, istnieje duża szansa, że znasz kogoś, kto to zrobił.

Wystarczy spojrzeć na wzrost liczby skarg dotyczących kradzieży tożsamości i oszustw w latach 2012-2015:

image20

To oznacza jedno.

Większość ludzi nie chce przekazywać informacji o swojej karcie kredytowej komukolwiek.

Chcą mieć pewność, że firma, z którą prowadzą interesy, podejmuje wszelkie możliwe środki bezpieczeństwa, aby zapewnić, że ich poufne informacje nie trafią w niepowołane ręce.

I zdecydowanie rozumiem, skąd pochodzą.

Wiem, że unikam robienia interesów z jakąkolwiek stroną internetową, która wygląda podejrzanie i gdzie bezpieczeństwo może być potencjalnym problemem.

W rzeczywistości kilka razy porzuciłem stronę kasy z tego powodu.

Nie warto ryzykować.

Jak zdobyć zaufanie klientów online?

To stawia współczesnych właścicieli firm w pewnej rozterce.

Musisz wymyślić skuteczny sposób, aby uspokoić umysły kupujących i dać im znać, że są w dobrych rękach, gdy robią z tobą interesy.

Co możesz zrobić?

Istnieje kilka czynników, które kupujący biorą pod uwagę przy określaniu, czy ufają określonej witrynie.

Niektóre przykłady obejmują:

  • Jak profesjonalnie wygląda strona
  • Jak szybko się ładuje
  • Czy zaufany przyjaciel lub kolega korzystał z witryny wcześniej
  • Czy strona zawiera znane marki lub produkty
  • Czy ma łatwe do znalezienia informacje kontaktowe

Ale jest jeden czynnik, który uspokaja kupujących przede wszystkim.

I to jest pieczęć zaufania.

W rzeczywistości,

badanie przeprowadzone przez Econsultancy / Toluna potwierdziło moc pieczęci zaufania, pytając uczestników, które czynniki pomagają im zdecydować, czy zaufać stronie internetowej, czy nie.

image19

Pomyśl o tym.

Ile razy miałeś swoje obawy lub wątpliwości, kiedy widziałeś pieczęć zaufania podczas wymeldowania?

Wiem, że to mnie uspokaja.

I są dowody, które pokazują, jak duży wpływ mogą mieć pieczęcie zaufania.

Badania nad pieczęciami zaufania

Ten świetny artykuł z ConversionXL porusza temat optymalizacji kasy i sposobu, w jaki pieczęcie zaufania wpływają na postrzeganie bezpieczeństwa.

Post zawiera dane z badania, które wykorzystało eye tracking do określenia dokładnego wpływu pieczęci zaufania.

Oto zrzut ekranu z tego, co to badanie pociągnęło za sobą:

image08

Następnie uczestnicy zobaczyli jedną z sześciu następujących pieczęci powierniczych:

image14

Jak widać, istnieją pieczęcie zaufania od kilku znaczących firm, takich jak McAfee, PayPal, BBB i tak dalej.

A oto wzorce obserwacyjne (wzorce, za którymi podążały Oczy respondentów):

image01

Analizując te odkrycia, łatwo zauważyć, że pieczęcie zaufania są ogromne.

Po tym, jak kupujący początkowo spojrzą na logo i sekcję “metoda płatności”, ich oczy nieuchronnie przeniosą się do pieczęci zaufania na dole.

To pokazuje, że jest to integralny czynnik w tym, czy kupujący zdecyduje się przejść przez proces realizacji transakcji i faktycznie dokonać zakupu.

Ma sens, że wyświetlanie pieczęci zaufania na stronie realizacji zakupu zwiększy zaufanie, zwiększając w ten sposób Współczynnik konwersji.

Czy niektóre pieczęcie zaufania są bardziej zaufane niż inne?

Być może zastanawiasz się, czy kupujący reagują korzystniej na niektóre pieczęcie zaufania niż inni.

Ten wykres pokazuje nam szczegóły:

image21

Jak widać, pieczęć “Paypal Verified” została zauważona najbardziej, na poziomie 67%.

Następnie pieczęć “Google Trusted Store” na 63% i pieczęć” Norton Secured ” na 59%.

Ważne jest również, aby pamiętać, że ankietowani zapamiętali pewne pieczęcie zaufania bardziej niż inne:

image11

Jednak ConversionXL donosi, że różnice były dość minimalne.

Według nich,

oczywiste jest, że nie było wielkich różnic między pieczęciami zaufania. Korzystając z eye trackingu, potwierdziliśmy, że wszystkie pieczęcie zaufania są równie zauważalne.

Innymi słowy, nie ma dużej różnicy, której konkretnej pieczęci zaufania używasz.

Tak długo, jak masz jeden z dość renomowanej firmy, powinno to mieć pozytywny wpływ na zdobycie zaufania klientów.

Jeśli nie zainstalowałeś jeszcze pieczęci zaufania na stronie realizacji zakupu, Gorąco polecam zrobić to natychmiast.

Może to mieć ogromny wpływ na Współczynnik konwersji i ogólne przychody.

Chcesz dowodu?

Nie szukaj dalej niż test podziału przeprowadzony przez Blue Fountain Media.

Oto jak wyglądała ich oryginalna strona kasy przed dodaniem pieczęci zaufania:

image03

Oto ich strona kasy z pieczęcią Verisign:

image04

Zgadnij jaki to miało wpływ?

Sprzedaż wzrosła o aż 42%!

Zauważ, że nic innego na stronie się nie zmieniło-z wyjątkiem sekcji “Twoja prywatność”, która została zastąpiona pieczęcią Verisign.

Nie oznacza to, że Twoja sprzedaż natychmiast wzrośnie o 42%, ale mogę zagwarantować pewien rodzaj wzrostu.

Wyobraź sobie, co pieczęć zaufania może zrobić dla Twoich długoterminowych zysków-może to być poważne.

Jak stworzyć pieczęć zaufania?

Oto jak działa ogólny proces.

  1. Wybierz firmę, taką jak McAfee lub Norton, i wybierz plan, który chcesz (niektóre plany podstawowe są bezpłatne, a bardziej rozbudowane plany kosztują).
  2. Przeprowadzają testy na twojej stronie.
  3. Zakładając, że wszystko wygląda dobrze i Twoja witryna przejdzie test, certyfikują Twoją witrynę.
  4. Instalujesz pieczęć zaufania.
  5. Pojawia się na stronie kasy i możesz już iść.

Oczywiście jest to zbytnie uproszczenie, więc pozwól, że przeprowadzę Cię przez proces krok po kroku.

Użyję McAfee jako przykładu, ponieważ znam go.

Poszczególne kroki mogą się nieznacznie różnić w zależności od wybranej firmy ochroniarskiej, ale ogólny proces powinien być zasadniczo taki sam.

Krok # 1-Zarejestruj się

Odwiedź McAfee SECURE, aby sprawdzić plany i ceny.

image13

W przypadku McAfee jest to bardzo proste.

Istnieją dwa plany do wyboru: “darmowy”i” Pro.”

Oto jak te dwa plany się rozpadają:

image07

FYI, ” Pro ” kosztuje $29 miesięcznie, jak piszę to.

Następnie zainstaluj wtyczkę McAfee SECURE na WordPress.

Możesz go znaleźć, przeszukując sekcję “wtyczki” na pulpicie nawigacyjnym WordPress:

image12

Kliknij na”Dodaj nowy:”

image05

Teraz wpisz “McAfee” w polu wyszukiwania “Szukaj wtyczek”:

image02

Zaczynamy.:

image09

Kliknij”Zainstaluj teraz:”

image15

Następnie”Aktywuj:”

image00

Po aktywowaniu wtyczki odwiedź Ustawienia > McAfee Secure aby go skonfigurować.

Zobaczysz ten ekran:

image18

Wypełnij informacje:

image17

W tym momencie McAfee przeprowadzi kilka testów na twojej stronie:

image06

Ponieważ masz już zainstalowaną wtyczkę McAfee SECURE, pieczęć zaufania pojawi się automatycznie w Twojej witrynie.

To wszystko.

To naprawdę proste.

Dopóki Twoja witryna przejdzie, w mgnieniu oka będziesz mieć zainstalowaną pieczęć zaufania na stronie realizacji zakupu.

Jeśli chcesz zobaczyć samouczek wideo na temat tego procesu, sprawdź ten post od WPBeginner.

Wniosek

Bezpieczeństwo Online prawdopodobnie nigdy nie było ważniejsze niż obecnie.

A strach i sceptycyzm tak wielu ludzi nie jest bynajmniej bezpodstawny.

Mają bardzo dobry powód do obaw, a nawet trochę paranoi.

Jako właściciel firmy musisz rozwiązać te obawy i uspokoić umysły swoich klientów.

Ludzie chcą wiedzieć, że nie narażają się na niepotrzebne ryzyko, dokonując transakcji na twojej stronie.

Według badań jednym z najlepszych sposobów jest zainstalowanie pieczęci zaufania na stronie realizacji zakupu.

Dzięki temu klienci wiedzą, że Twoja witryna została dokładnie przetestowana i spełnia dzisiejsze standardy bezpieczeństwa.

W rezultacie mogą dokonać zakupu z ufnością, co powinno przynieść wyższy współczynnik konwersji i ogólny wzrost zadowolenia klienta.

Na szczęście zainstalowanie pieczęci zaufania na stronie kasy jest dość proste, a niektóre podstawowe plany można skonfigurować za darmo.

Znajdź najlepszą dla siebie firmę ochroniarską i wykonaj niezbędne kroki, aby zainstalować pieczęć zaufania.

Jak dużym czynnikiem jest pieczęć zaufania, gdy decydujesz, czy chcesz sfinalizować transakcję?

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts