Wczoraj Brian powiedział Ci, jak uniknąć beznadziejnego zepsucia stron docelowych.
Ale czy to gwarantuje, że Twoja strona docelowa jest dobra, a tym bardziej świetna?
Ankieta mówi, że nie za bardzo.
Okazuje się, że Brian już ci powiedział o trzyetapowym podejściu do tworzenia kopii, które skutkuje zabójczą Stroną docelową. Mogłeś go przegapić, bo został dostarczony pod radarem. On tak robi.
Omawiamy to dzisiaj nawet w najdrobniejszych szczegółach, a wszystko to w chwalebnej jakości dźwięku z certyfikatem THX.
W tym odcinku Brian i ja dyskutujemy:
- Starożytna, trzystopniowa sztuka tworzenia atrakcyjnych stron docelowych
- Jak wiedzieć, czego chcą twoi odbiorcy-nawet jeśli nie mieć publiczność
- Pojedyncza koncepcja, która sprawia, że każda inna część Twojego marketingu kliknij
- Jak pokonać lepszych pisarzy, jeśli chodzi o konwersję
- Dowiedz się, jak szybko i łatwo tworzyć świetne strony docelowe
Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:
Inne opcje odsłuchu:
- Kliknij tutaj aby pobrać mp3 / 34.2 MB / 29.52
- Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
- Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
Chcesz odkryć najmądrzejsze sposoby łączenia mediów społecznościowych, marketingu treści i SEO? Mamy cię pokryte z marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi. Jest to bezpłatny 20-częściowy kurs i biuletyn e-mailowy, który dostarcza technik i strategii, które musisz znać jako marketer online.
Linki z programu:
- 5 błędów strony docelowej, które niszczą współczynniki konwersji
- Jak stworzyć historię marketingową, którą ludzie przyjmują i dzielą się
- Strony Docelowe Zamieniają Ruch W Pieniądze
- Jakie jest założenie?
O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.