Co to? Nie zdawałeś sobie sprawy, że had wróg?
Nie mów mi, że nie jesteś zaznajomiony z tym samodestrukcyjnym demonem, który udaremnił tyle Twoich wysiłków.
Wiesz, ten troll stojący na pomoście między twoim prawdziwym życiem a nie-żyjącym życiem w tobie, którego marzenie prawdopodobnie zapoczątkowało Twoją szaloną ścieżkę blogowania.
Tak., że drań.
Zmierzymy się z nim. …
Witaj na wojnie, dzieciaku. Oto twój podręcznik terenowy
Tajny wróg ma imię … Ruch Oporu. Zła wiadomość jest taka, że opór jest prawdziwy i że chce zabić ciebie i Twoje marzenia jak rak.
Dobra wiadomość jest taka, że można ją pokonać.
A lepszą wiadomością jest to, że opór może stać się tajemnicą ustanowienia własnego autorytetu blogowania, nawet jeśli twoje referencje nie są tym, czym chciałbyś, aby były (jeszcze). Nawet jeśli wkraczasz na już przepełnione pole.
A Najlepszą wiadomością jest to, że jakaś błogosławiona dusza napisała podręcznik do walki i pokonywania oporu, autorstwa Stevena Pressfielda.
Jeśli nie masz tej książki oraz Pressfield to wojna Sztuki, ty się upośledzasz.
Naprawdę. Zrób sobie przysługę i kup oba jak najszybciej.
Ale na razie, oto tylko przedsmak tego, co Steve ma do powiedzenia na temat oporu i jego (perwersyjnej) zdolności do domagania się klarowności w swojej pracy tak niezbędnej do ustanowienia autorytetu:
Używając oporu jak kompasu
Ruch oporu stawia nam dwa pytania. Każde pytanie ma tylko jedną poprawną odpowiedź. ~ Steven Pressfield
Więc jakie są te dwa pytania?
#1 Jak bardzo tego chcesz?
# 2 Dlaczego tego chcesz?
Biorąc to od Steve ‘ a, pomińmy pytanie #1 (znasz już jedyną poprawną odpowiedź na to pytanie, prawda?) i przejdź do pytania nr 2. Oto lista najczęstszych odpowiedzi Steve ‘ a:
- dla lasek (lub kolesi)
- pieniądze
- dla sławy
- bo na to zasługuję
- dla władzy
- aby udowodnić, że mój stary się myli
- służyć mojej wizji tego, jak powinno być życie/ludzkość
- dla zabawy lub piękna
- bo nie mam wyboru
Które odpowiedzi pozwolą Ci ominąć opór, a które pozostawią cię w martwym punkcie?
Dwie ostatnie są akceptowalne odpowiedzi według Pressfielda-odpowiedzi, które twierdzi, że są naprawdę takie same.
Ale trzecia odpowiedź od dołu jest nie do przyjęcia, co może zszokować wielu blogerów kumbaya. I zrozumienie dlaczego jest prawdziwym kluczem do używania oporu, aby określić dokładnie rodzaj postów, które pomogą Ci przełamać bałagan.
Oto jak to się łączy z autorytetem
Aby czytelnicy mogli przyznać autorytet blogera, muszą czuć, że bloger:
- Jest jej “własną osobą”, a nie ja-zbyt Naśladowcą lub niewolnikiem podręcznikowych odpowiedzi
- Nie jest w nim tylko dla pieniędzy, uwagi lub sławy, ale dlatego, że naprawdę zależy jej na swoim rzemiośle i czytelnikach
- Tworzy treści, które dostarczają krytycznej analizy, opartej na rzeczywistym doświadczeniu, a nie ślepym posłuszeństwie przemysłowi lub konwencjonalnej mądrości
Więc oczywiście, pierwsze 6 odpowiedzi do ” dlaczego chcesz go?”- dla dzieci, pieniędzy, sławy, władzy itp. – bezpośrednio naruszać część władzy “nie tylko w tym Dla Pieniędzy”.
Ponadto, jeśli te are Twoje główne motywatory, prawdopodobnie nie jesteś nigdzie blisko bycia własną osobą, ponieważ samorealizowani ludzie nie są napędzani przez tego rodzaju pożądliwości, mimo wszystko.
Pułapka kumbaya i jak ją ominąć
I to pozostawia nam problem ” służenia mojej wizji tego, jak powinno być życie/ludzkość.”Brzmi wysoko myśląc, ale w praktyce może to wyjść jako głoszenie i kierowanie ego.
Wyrażanie innym wizji tego, jak ludzkość/życie powinno być przeciwieństwem podążania za szeptem własnej intuicji, pisania w celu odkrywania i odkrywania.
Nawet jeśli twoim celem jest wykazanie się wiedzą, Twoje pisanie powinno bardziej przypominać dzielenie się mapą swoich poszukiwań niż głoszenie filozofii.
Jeśli piszesz, by służyć filozofii, to najprawdopodobniej nie służysz swojej muzie / geniuszowi/autentycznemu ja, … i bardzo prawdopodobne, że wpadniesz na mój pomysł-zbyt materialny.
To pułapka i zabije Twoją władzę bardziej niż worek młotów.
Spraw, aby opór działał dla Ciebie
Podsumowując: treści budujące autorytety stają się łatwiejsze do tworzenia, gdy masz jasność wokół dlaczego blogujesz.
Ale poza tym posty, które naprawdę popchną twój autorytet na wyższy poziom, to te, które mogą najbardziej spowodować opór w tobie.
“Straszne” posty to posty, które najbardziej desperacko potrzebujesz napisać.
Oto najczęstsze rodzaje stanowisk indukujących opór i budujących autorytety:
1. Posty, w których ujawniasz swoje osobiste / embarrujące nieszczęścia
Musisz wygodnie blogować nago, ponieważ historie ” tak właśnie upadłem “lub” to jest dziwne boczne okno, przez które nauczyłem się czegoś fajnego ” pozwalają czytelnikom emocjonalnie połączyć się z Tobą — a tym samym z Twoją wiedzą/radą/misją.
A jednak te posty są bolesne w pisaniu. Sam kilka z nich napisałem. Strach i opór powstrzymują wielu z nas przed tym, a to oznacza, że jest to prawdopodobnie najlepsza droga do przodu.
2. Posty, w których oferujesz unikalne wyjaśnienia dla innych powszechnych materiałów
Lepkie wyjaśnienia są powtarzane i cytowane, niezależnie od tego, kto je napisał.
I ilekroć są cytowane, dodają autorytetu swoim twórcom. Merlin Mann właściwie lepiej tłumaczył, jak załatwiać sprawy niż David Allen. I ten wczesny post na 43 folderach sprawił, że stał się powszechnie uznanym ekspertem w tej dziedzinie.
Pomyśl o swojej dziedzinie, niszy i subkulturze — czy nie mógłbyś stworzyć dokładnie tego rodzaju niezwykle jasnego wyjaśnienia?
Więc dlaczego nie jesteś?
Ponieważ tego rodzaju posty zmuszają cię do zadawania sobie pytania: jak dobrze naprawdę to Rozumiem? Czy Mogę to wyjaśnić rozsądnie bystre 11-latka?
I jeszcze ważniejsze:
- czy jestem gotów szukać jaśniejszych przykładów?
- czy jestem gotów tworzyć — w razie potrzeby — od podstaw — przed i po porównaniach?
- czy jestem skłonny zaryzykować oskarżenie o “zbytnie uproszczenie”, jeśli złamię punkt dla maksymalnej jasności, tak aby stał się “kierunkowo prawdziwy”, ale technicznie nieścisły?
Oto kolejny przykład: wśród wielu” pokaż, nie mów ” piszących postów, niewielu cennych zapewnia porównania obok siebie z mówieniem v. pokazując pisanie takie jak ten.
Ale opór mówi, że 20 razy łatwiej jest po prostu zmienić zasadę, niż znaleźć przykłady. Dodatkowo, jeśli użyjemy własnych przykładów, jest szansa “wszyscy będą się z nas śmiać!”
Po raz kolejny, posty, które tworzą opór i strach, są postami, które budują autorytet.
3. Specyficzne i unikalne sztuczki i techniki wdrażania wspólnych procedur
Każdy może wiedzieć o ogólnej procedurze (np. prosząc o referencje), ale oferując praktyczne porady na poziomie mikro (na przykład 6 pytań, które zapewnią ci najlepsze referencje), pokazuje, że wykonałeś to zadanie samodzielnie.
A jednak, trudno jest podzielić się tym, co może czuć się jak nasze akcje w handlu. Zwłaszcza jeśli opór już sprawił, że czujesz się tak, jakby jedyną rzeczą, którą masz do zaoferowania, były sztuczki i wskazówki.
Zauważcie więc, że ten sposób myślenia – że istnieje ograniczona ilość dobrych pomysłów-jest w dużej mierze napędzany przez opór. To, co powinieneś oferować ,to * więcej niż * tylko techniczna wiedza. A kiedy już się z tym uporasz, zobaczysz, że ci sami ludzie, którzy dzielą się niesamowicie użytecznymi sztuczkami i technikami (jak Sean D ‘ Souza, eisenbergowie i pracownicy Copyblogger), są również tymi samymi ludźmi, których wszyscy uznają za autorytety.
Nie oddawaj farmy, ale do wykazać się wiedzą dzięki wspólnym wskazówkom, sztuczkom i technikom
4. Co najmniej 1-2 unikalne perspektywy, które kolidują z konwencjonalną mądrością
Nie możesz być przywódcą myśli, dopóki nie opuścisz watahy.
Musi być coś w Twojej konwencjonalnej mądrości i zwyczajnej praktyce, co z twojej perspektywy jest niemożliwe.
Odpowiednio potraktowane, ta różnica w opinii może być błogosławieństwem. To tutaj możesz zaangażować się w porywający (ale uprzejmy) spór z wielkimi nazwiskami panującej ortodoksji — debata, która automatycznie podnosi twój własny postrzegany autorytet i autentyczność.
Jednak ten rodzaj kłótni otwiera cię również na atak, co sprawia, że Ruch Oporu krzyczy: “wszyscy będą się z ciebie śmiać”.
Niech więc opór będzie Waszym przewodnikiem: Na Zewnątrz przyjmijcie pozycję, której nie macie innego wyboru, jak objąć ją wewnętrznie. A potem módl się, byś are wezwany do obrony swojej pozycji przed dużymi chłopcami-niewiele rzeczy może zwiększyć postrzegany autorytet.
Tak więc obejmuje to cztery najczęstsze posty, które inspirują ciężki opór, ale które można wykorzystać do budowania autorytetu z maksymalnym wpływem w minimalnym czasie.
A jeśli chcesz dodatkowej pomocy w walce z oporem, znajdziesz ją w Wykonaj Pracę oraz Wojna o sztukę.
Trzymaj je blisko ręki, a dasz sobie radę.; Wojna o sztukę da ci duży obraz i pomoże Ci zidentyfikować wroga, podczas gdy Wykonaj Pracę da ci taktyczne ćwiczenia, aby wykopać jego brzydki tyłek z drogi.
Search engine optimization sprowadza się do trzech podstawowych rzeczy: 1. języka używanego przez poszukiwaczy, 2. sposób przeglądania treści przez wyszukiwarki oraz 3. Wyszukiwarki zaufania mają w swojej witrynie.
Nasze oprogramowanie SEO Scribe sprawia, że te trzy podstawowe kroki są łatwiejsze i bardziej wydajne niż kiedykolwiek:
- Po pierwsze, narzędzie do badania słów kluczowych Scribe dostraja cię w odpowiednim języku, zanim napiszesz. Po utworzeniu treści usługa sugestii słów kluczowych Scribe pokazuje frazy kluczowe, które mogłeś przegapić.
- Po drugie, Scribe analizuje Twoje naturalne, skoncentrowane na czytelniku treści i mówi, jak delikatnie dostosować je do wyszukiwarek w oparciu o najlepsze praktyki SEO 15.
- Po trzecie, łącza i narzędzia społecznościowe Scribe pomagają budować linki zwrotne z innych witryn, krzyżować treści w Twojej własnej witrynie i identyfikować wpływowych użytkowników mediów społecznościowych, którzy będą chcieli udostępniać Twoje treści.
Dowiedz się więcej o Scribe tutaj.