To prosta formuła.
Aby przekonwertować czytelników na nabywców Twojego produktu, musisz dostarczyć im:
- Szczękowo istotne korzyści
- Powody, dla których mogą dać małżonkowi
Jeśli możesz zapewnić swoim potencjalnym klientom uzasadnienie że chcą/potrzebują / oczekują posiadania konkretnego produktu, może to przejść długą drogę w kierunku pomocy w tej kluczowej — i nieuniknionej-małżeńskiej “sprzedaży” rozmowy.
Zapis, który nie konwertuje często zawiera tylko połowę tej formuły.
Zobacz, jak mistrzowsko Steve Jobs (i jego copywriterzy) to robią-z produktem po produkcie po produkcie …
Nawet nie wiedziałem, że mam iPad envy
Byłem ostatnio na spotkaniu z grafikiem.
Patrzyłem-gwiaździste oczy – jak przeglądała oszałamiające przykłady swojej pracy na swoim nowym iPadzie. Ekran zapierał dech w piersiach.
Od razu przesunęła się z piątki na dziesiątkę w chłodnej skali.
“Gospodarka jest trudna tam buster. Masz już laptopa, komputer stacjonarny i smartfon. Poza tym, twoja żona cię zabije, jeśli upuścisz 800 dolców na iPada! Nie możesz usprawiedliwić tego zakupu-powiedziałem sobie.
Tłumaczenie:
“Muszę sobie taki kupić. Teraz.”
Uzależnienie od samych słów
Dwie godziny później znalazłem się badając iPady na stronie Apple.
Jak czytam stronę sprzedaży, język jak …
“To sprawia, że surfowanie po Internecie, sprawdzanie poczty e-mail, oglądanie filmów i czytanie książek jest tak naturalne, że możesz zapomnieć o niesamowitej technologii pod palcami”
… wyobrażałem sobie siebie leżącego na kanapie z mocą Internetu spoczywającą w mojej dłoni.
Potem przeczytałem, że …
“iPad to jeden duży, piękny wyświetlacz-9,7 cala wysokiej rozdzielczości zdjęć, filmów, stron internetowych, książek i innych.”
… i fantazjowałem o używaniu mojego iPada przed kolegami, dumnie pokazując moje członkostwo w ekskluzywnej, wyimaginowanej społeczności, którą nazwałem ipaddianami.
O tak, byłbym jednym z nich!
Ale to były tylko ulotne myśli. Praktyczna strona mnie szybko rzuciła zimną wodę na to emocjonalne, płytkie myślenie.
Podczas gdy nie kupowałem domu na plaży w Malibu, nadal dokonywałem znaczącej inwestycji.
Jak mogłem powiedzieć żonie, że wydałem 800 dolarów na taką próżność?
Nie, musiałbym spasować. IPad musiałby poczekać do następnych świąt.
Jak mnie w końcu sprzedano
Wtedy zobaczyłem, że iPad ma:
- Dwurdzeniowy układ A5 – Mógłbym pracować o wiele szybciej z tą technologią!
- 10 godzin pracy na baterii – To dwa razy więcej niż bateria mojego laptopa!
- Natychmiastowe włączanie – Musiałem tracić 3 minuty dziennie na uruchamianie!
20 minut później wydrukowałem Paragon. I czułem się z tym dobrze.
Copywriterzy Steve ‘ a zapewnili mnie, że zakup jest uzasadniony.
Oto jak to zrobili.
Getting emotional
Słyszałeś to już wcześniej, bo to prawda — kupowanie jest doświadczeniem emocjonalnym.
I istnieje wiele sposobów można wykorzystać emocje swojej perspektywy.
Strona sprzedaży dla iPada wykorzystuje szereg strategii, aby wywołać reakcję emocjonalną w czytelniku, w tym te omówione poniżej.
- Make them feel it: Jeśli sprzedajesz produkt, sprawiają, że perspektywa wyobraź sobie, że już go właścicielem. W przypadku usług należy używać języka, który wzbudza satysfakcję z otrzymywania korzyści, jakie zapewnia usługa.
Apple nie ma sobie równych w pisaniu kopii, która przekazuje doświadczenie posiadania swoich produktów:
“Widok jest niesamowity … przytrzymaj go komuś po drugiej stronie pokoju lub podziel się nim z kimś siedzącym obok, a każdy dostanie wspaniały widok.”
- Włącz ich do klubu: Wykorzystaj pragnienie czytelników, aby należeć do grupy, która jest właścicielem ekskluzywnego produktu lub doświadcza wyjątkowej usługi. Pragnienie “przynależności” jest potężną motywacją do zakupu.
Copywriting na iPada jest pełen języka, który wzbudził moją emocjonalną potrzebę dołączenia do klanu iPadów, kupując ten niezrównany produkt:
“Teraz iPad jest jeszcze bardziej niesamowity. I jeszcze mniej jak cokolwiek innego.”
- Zabij ich z ciekawością: Za każdym razem, gdy sprzedajesz coś, czego nie można fizycznie dotknąć, ciekawość jest potężnym motywatorem do zakupu. Jeśli możesz sprawić, że czytelnik powie: “zastanawiam się, jak by to było doświadczyć tego!”wykonałeś swoją pracę.
Copywriterzy iPada wykonali wspaniałą robotę, ekscytując moją ciekawość:
“Aplikacje na iPadzie wyglądają i wyglądają jak nic, czego nigdy nie doświadczyłeś .”
Moc pewności
Teraz, gdy jesteś podekscytowany emocjonalną stroną potencjalnego nabywcy, musisz zaspokoić ich ostrożniejszą stronę i, być może, co ważniejsze, ich współmałżonka.
Nikt nie chce popełnić błędu, a potencjalny nabywca będzie chciał mieć pewność, że dokonuje właściwego wyboru.
Copywriterzy Apple dostarczają logicznych argumentów za zakupem swojego produktu za pomocą wielu metod, w tym tych omówionych poniżej.
- Powiedz im, co jest inne: Aby pomóc kupującemu określić, dlaczego powinien kupować od ciebie, musisz odróżnić swoją ofertę od innych ofert tego rodzaju. Musisz odpowiedzieć na pytania czytelników. Dlaczego warto kupić ten produkt? Dlaczego mam go kupić od Ciebie?
Copywriterzy Apple są mistrzami różnicowania:
“iOS 4 jest powodem, dla którego żadne inne urządzenie nie zbliżyło się jeszcze Do ipada.”
- Get physical: Daj czytelnikowi znać każdą istotną cechę i dlaczego ma to znaczenie. Gdzie odbywa się usługa? Jak jest dostarczany? Ile waży produkt? Jakie kolory są dostępne?
Apple podaje liczne cechy fizyczne i wyjaśnia ich korzyści w ich kopii, w tym:
“[iPad 2] jest o 33% cieńszy i do 15% lżejszy, dzięki czemu czuje się jeszcze bardziej komfortowo w twoich rękach.”
- Apel do swojego wewnętrznego Geeka: Dla właściwej oferty i właściwej publiczności kluczowe znaczenie będzie miało techniczne Wyjaśnienie. Powiedz swoim czytelnikom, jak działa produkt i pokaż swoją wiedzę w branży. W niektórych przypadkach uzasadnione jest używanie języka, którego czytelnik może nie w pełni zrozumieć.
Rozważ opis Apple ich wyświetlacza LED:
“Ponieważ [iPad] wykorzystuje technologię wyświetlania zwaną IPS (In-plane switching), ma szeroki kąt widzenia 178°.”
Niezastosowanie się do praktycznych powodów zakupu, to niezastosowanie się do zapewnienia Kupującemu korzyści, które może przekazać sobie (i współmałżonkowi).
W rezultacie, brak sprzedaży.
Finish the story
Emocje, które wzbudzasz w swoich czytelnikach, często będą głównym powodem, dla którego kupują.
Ale będzie to wymagało opisów technicznych, cech fizycznych i innych racjonalnych opisów, aby przypieczętować transakcję.
To ludzka natura, aby stłumić emocjonalne i przytoczyć praktyczne, uzasadniając zakup sobie lub innym. Jest to tak potężna zasada psychologiczna, że w większości przypadków trudno ją nazwać kłamstwem.
Kiedy przekazałem wiadomość żonie, nie było to miłe. Zrzuciła na mnie wszystkie” koszty ekonomiczne “i” koszty opieki dziennej”.
Więc zrobiłem to, co zrobiłby każdy pewny siebie właściciel nowej zabawki.
Spojrzałem żonie prosto w oczy i z amunicją dostarczoną przez Zdolnych copywriterów Apple powiedziałem: “kochanie, kupiłem tego iPada, żebyśmy mogli prowadzić rozmowy wideo z twoją matką na Florydzie.”
Nasz system stron docelowych dla WordPress zarządza wszystkimi ciężarami, jeśli chodzi o Przekształcanie ruchu w pieniądze:
- Szybko i łatwo twórz krytyczne style strony docelowej 7 za pomocą WordPress, Dodaj styl wizualny dzięki dołączonej niestandardowej grafice i kontroluj czcionki, kolory i style bez kodu.
- Spraw, aby twoje słowa działały z poradami copywriting dostarczanymi bezpośrednio z interfejsu WordPress dla każdego typu strony docelowej, a także przewodnikiem po seminarium skutecznego kopiowania i podręczniku.
- Szczegółowe seminaria optymalizacji konwersji, łatwe testy dzielenia z WordPress i narzędzia SEO zapewniają, że uzyskujesz jak najwięcej ze swoich stron docelowych.
Dowiedz się więcej o założeniu tutaj.