Jak Monitorować Swoją Osobistą Markę

W tym punkcie przewodnika masz całą wiedzę, aby zacząć budować swoją markę we wszystkich obszarach. Jednym z tych obszarów będzie online, gdzie będziesz miał swoją stronę internetową, bloga i profile społecznościowe. Te zasoby pomogą Ci kontrolować osobistą markę online, ale nadal będziesz musiał monitorować swoją markę.

W tym przewodniku omówimy powody, dla których ważne jest monitorowanie marki, a także sposoby monitorowania marki i podejmowania działań, jeśli i kiedy pojawiają się różne sytuacje. Istnieją narzędzia, z których możesz korzystać, zarówno bezpłatne, jak i premium, które pomogą Ci skutecznie monitorować Twoją markę, a my podzielimy się najlepszymi i tym, jak możesz z nich korzystać.

Dlaczego Potrzebujesz Kontroli Nad Swoim Imieniem

Twoja osobista marka obraca się wokół Twojego imienia. Potrzebujesz kontroli nad swoim nazwiskiem, jeśli chcesz zdobyć uznanie w swojej branży. Posiadanie tego rozpoznania może ułatwić ludziom znalezienie cię podczas wyszukiwania informacji w Internecie.

W trakcie kariery zawodowej napotkasz możliwości, w tym osoby, które mogą zatrudnić cię na nowe stanowisko. Ci ludzie korzystają teraz z Internetu, aby znaleźć informacje o Tobie. Chcesz, aby treści, które znajdą, dobrze cię reprezentowały i były istotne dla osoby, którą chcesz być profesjonalistą.

Mając żenujące wyniki, wyniki z innymi ludźmi, a nawet brak wyników, może źle odbić się na twojej postaci, co utrudnia komuś zatrudnienie Cię lub zaoferowanie Ci możliwości. Twoja reputacja online może nie być różnicą między uzyskaniem szansy, ale nie ma powodu, aby nie mieć kontroli nad swoim nazwiskiem online dzisiaj.

Ludzie używają internetu do badania innych. Nie daj im powodu, by nie składali Ci oferty. Chcesz, aby znaleźli treści, które kontrolujesz.

Krok Pierwszy Kontrolowanie Marki W Poszukiwaniu

Podczas wyszukiwania Aaron Agius w Google (w większości krajów) zobaczysz, że prawie wszystkie wyniki, które pojawiają się na pierwszej stronie są pożądane. Wysiłki wymienione w tym przewodniku są powodem tych wyników, ale zauważysz, że Google wprowadziło autorstwo i fragmenty Rich. Poprawiają one wyniki, zwłaszcza w przypadku wyszukiwanych słów oznaczonych marką osobistą, takich jak nazwy.

Oto przykład autorstwa Google w akcji:

Obraz obok głośniejszego wyniku online zwiększa zaufanie do wyniku. Obraz również sprawia, że wynik wyróżnia się bardziej, nawet bardziej niż wyniki nad nim na stronie. To jest niesamowicie potężne.

Innym fragmentem bogatym, który często może się pojawić, jest migawka z filmu:

Możesz wykorzystać autorskie i bogate fragmenty na swoją korzyść, przejmując kontrolę nad osobistą marką w wynikach wyszukiwania.

Zarządzaj, jak Twoje imię i nazwisko pojawia się w rankingach wyszukiwania, w tym w wyszukiwarkach takich jak Google i Bing, a także w wyszukiwarkach popularnych witryn, takich jak YouTube, Twitter i Facebook.

Własny Google+ jest częścią procesu autorskiego, ale utworzenie profilu w Google+ może przynieść więcej korzyści.

Skonfiguruj konto i profil Google+. Daje to Google informacje, których potrzebuje, aby wiedzieć, kim jesteś i co robisz. Dołącz także linki do innych zasobów, takich jak witryna, blog i inne konta społecznościowe, aby Google mogło powiązać Cię z tymi kontami, a wraz z rozwojem marki możesz mieć dodatkowe bogate informacje w wynikach:

Wszystkie te działania przyczynią się do wypełnienia wyników wyszukiwania dla Twojego imienia i nazwiska.

Innymi sposobami kontrolowania wyników wyszukiwania jest post gości na popularnych stronach internetowych. Wspomnieliśmy o publikowaniu gości wcześniej w tym przewodniku. Jeśli możesz zostać opublikowany na popularnych stronach internetowych, możesz użyć autorytetu tych stron, aby zbudować swój profil. Witryny te są wysoko cenione w wyszukiwarkach, a Artykuły te będą prawdopodobnie pojawiać się wysoko w wynikach wyszukiwania dotyczących Twojego imienia i nazwiska. Dobrze napisany artykuł na autorytatywnej stronie internetowej może być doskonałym wynikiem, gdy potencjalni pracodawcy, partnerzy, klienci, inwestorzy itp. szukasz informacji o sobie.

Krok Drugi Oddzielenie Imienia I Nazwiska Od Innych Osób, Które Je Udostępniają

Kontrolowanie nazwy staje się trudniejsze, gdy masz wspólną nazwę lub nazwę, która pasuje lub może być mylona z inną popularną marką. Jeśli tak jest dla ciebie, musisz pracować nad nazwą marki trochę inaczej.

Możesz również użyć drugiego imienia, aby oddzielić się od tego samego imienia. Możesz również zrezygnować z nazwiska i używać tylko imienia i drugiego imienia. Możesz również użyć środkowych i pierwszych inicjałów oraz nazwiska, aby się oddzielić.

Znalezienie nazwy, która będzie działać, jest wyzwaniem, ale w następnym rozdziale porozmawiamy o znaczeniu odróżniania się od innych na świecie, a zwłaszcza w Twojej branży. Chcesz być znany i chcesz, aby ludzie myśleli o tobie, kiedy widzą i słyszą Twoje imię.

Krok Trzeci Aktualizowanie Witryny I Profili Społecznościowych

Jeśli wyszukasz nazwiska osób, które podziwiasz, ludzi o silnych markach osobistych, zauważysz, że ich osobiste strony internetowe i blogi pojawiają się wysoko w wynikach, ale zauważysz również ich profile społecznościowe.

Powodem, dla którego profile społecznościowe są wysoko oceniane, jest to, że są popularnymi stronami internetowymi. Silniki rozpoznają teraz znaczenie profili w mediach społecznościowych i zwracają te profile w wyszukiwaniu nazw, ponieważ dostarczają one dobrych informacji dla wyszukiwarek.

Jednak jedną z wad w wynikach wyszukiwania jest to, że często będzie to najbardziej zaktualizowany profil społecznościowy osoby, który plasuje się wysoko podczas wyszukiwania jej nazwiska. Jedynym wyjątkiem może być Google+, ale często zobaczysz, że profil na Twitterze będzie wysoko w rankingu dla kogoś, kto korzysta z Twittera.

Kluczem do kontrolowania wyników wyszukiwania jest utrzymanie witryny ze świeżymi treściami. Blog to dobry sposób na to. Możesz także kontrolować profil społecznościowy, który plasuje się wysoko dla Twojego imienia, aktualizując preferowany profil społecznościowy i aktualizując go na bieżąco.

Jak Usunąć Mniej Niż Idealne Oferty Wyszukiwania

Jedną z największych frustracji związanych z zarządzaniem marką online jest znajdowanie i usuwanie mniej niż idealnych ofert wyszukiwania. Nikt nie jest doskonały i w dzisiejszym świecie jest bardzo możliwe, że niepochlebne zdjęcie, film lub artykuł może znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania.

Jeśli Wyszukasz swoje imię i znajdziesz wyniki, które mogą potencjalnie uszkodzić twoją markę, będziesz chciał je usunąć. Oto kroki, które możesz podjąć, aby usunąć te oferty, aby kontrolować swoją markę online i upewnić się, że ludzie widzą to, co chcesz, aby widzieli.

Krok Pierwszy Skontaktuj Się Z Właścicielem Treści

Powiedzmy, że twój przyjaciel opublikował Twoje zdjęcie ze studiów lub z nocy świętowania. To nie jest twoje najlepsze zdjęcie i chcesz je usunąć. Albo powiedzmy, że wiele lat temu napisałeś blog polityczny na czyimś blogu, który był naprawdę rant i nie sprawia, że wyglądasz dobrze dzisiaj.

Pierwszym krokiem do usunięcia tych negatywnych wyników jest skontaktowanie się z właścicielami stron internetowych lub profili i poproszenie ich o usunięcie treści. Wyjaśnij powód, dla którego chcesz, aby zawartość została usunięta. Większość ludzi zrozumie.

Możesz skontaktować się przez e-mail, jeśli masz adres e-mail danej osoby. Możesz użyć formularzy kontaktowych, aby dotrzeć do stron internetowych. Możesz także korzystać z mediów społecznościowych, aby dotrzeć do ludzi, ale używaj bezpośrednich wiadomości, aby rozmowy były nieco prywatne.

Kiedy sięgasz, nigdy nie bądź szorstki w swoim podejściu. Nie chcesz dać osobie powodu do przechowywania treści na swojej stronie. Niektórzy będą trudni, ale zawsze będą serdeczni i wdzięczni. Jeśli nie zgodzą się na usunięcie treści, możesz skorzystać z innych metod wymienionych poniżej.

Unikaj konfrontacji za wszelką cenę. Może to prowadzić do bardziej negatywnych wyników i negatywnych reakcji, które mogą odbijać się gorzej na twojej postaci niż oryginalna treść.

Krok Drugi Usuń Profile Społecznościowe Samodzielnie Lub Skontaktuj Się Z Sieciami Społecznościowymi

Oczywiście, jeśli istnieje profil społecznościowy (może profil MySpace), który chcesz usunąć, możesz go sam usunąć. Może to być stara sieć społecznościowa, a może konto na forum, na którym publikowałeś rzeczy, które wydawały się Zabawne pięć lub dziesięć lat temu, ale teraz wydają się niedojrzałe i nieodpowiednie. Jeśli nadal możesz uzyskać dostęp, zrób to i usuń cały profil i wszystkie powiązane treści.

Jeśli nie możesz uzyskać dostępu, zwykle możesz skontaktować się ze stroną internetową lub siecią społecznościową, wyjaśnić sytuację, a oni usuną treść. Ponownie, zachowaj to serdecznie i nieabrazyjnie, a będziesz miał najlepszą szansę na usunięcie treści.

Krok Trzeci Zgłoś Negatywne Wzmianki, Jeśli Łamią Zachowanie Witryny

Jedną z rzeczy, która jest na Twoją korzyść z negatywnymi treściami, jest to, że zazwyczaj można uzyskać strony internetowe, aby je usunąć, jeśli treść łamie Kodeks postępowania witryny. Jeśli ktoś opublikuje o tobie coś, co nie jest prawdą lub łamie zasady witryny, zwykle istnieje sposób zgłoszenia treści.

Jeśli nie jest to dostępne, zwykle możesz przesłać prośbę o formularz kontaktowy lub wysłać wiadomość e-mail do administratorów witryny. Pokaż im obraźliwą treść, wymień odpowiednią regułę w ich kodzie i poproś o usunięcie treści.

Często w sieciach społecznościowych otrzymasz negatywne wzmianki lub wzmianki, które są obraźliwe. Mogą one źle odbić się na Twojej marce. Zazwyczaj możesz pozwolić im odejść, ponieważ ludzie mogą przejrzeć osobę, która to napisała, ale jeśli wymknie się to spod kontroli, sieć społecznościowa prawdopodobnie odpowie, jeśli zgłosisz treść.

Krok Czwarty Pracuj Nad Zbudowaniem Pozytywnych Wyników, Aby Ukryć Negatywne Wyniki

Wreszcie, jeśli powyższe działania nie zadziałają, nadal możesz przejąć kontrolę nad wynikami w wyszukiwaniu i w mediach społecznościowych, tworząc treści, które są bardziej odpowiednie i bardziej prawdopodobne, że będą oceniane i widoczne. Możesz zakopać negatywne wyniki z pozytywnymi wynikami.

Uruchom swoją osobistą stronę internetową. Bądź na bieżąco ze świeżymi treściami na blogu. Uruchom swoje profile w mediach społecznościowych i bądź na bieżąco ze świeżymi treściami. Strony te zaczną się pozycjonować i obniżać negatywne wyniki, zwłaszcza jeśli możesz zbudować autorytet na stronach, uzyskując linki i udziały społecznościowe.

Spójrz również na blogowanie gości w popularnych witrynach. Wspomnieliśmy o tym wcześniej w rozdziale i jest to dobra strategia. Im większy autorytet ma Strona, tym większe prawdopodobieństwo, że będzie wysoko w wynikach wyszukiwania związanych z Twoim nazwiskiem.

Narzędzia, Które Pomogą Ci Monitorować Twoją Markę

Duże marki muszą wiedzieć, co dzieje się z ich marką w Internecie. Ręczne wyszukiwanie i znajdowanie każdej wzmianki związanej z dużą marką w Internecie jest wyzwaniem. Dlatego istnieją narzędzia, które pomagają tym markom monitorować ich nazwy marek, produkty i usługi.

Ale te narzędzia do monitorowania nie są przeznaczone tylko dla dużych marek. Osoby fizyczne mogą korzystać z tych narzędzi do monitorowania wzmianek o nazwach i innych elementach, w tym firmach, dla których chcesz pracować lub z którymi chcesz pracować. Możesz monitorować wzmianki o konkretnych tytułach pracy, które mogą być wymieniane w mediach społecznościowych, aby śledzić otwory. Narzędzia te wykonują całą pracę, aby znaleźć informacje dla Ciebie i pozwalają szybko znaleźć to, czego potrzebujesz, abyś mógł podjąć działania.

Tool One Alerty Google

Google Alerts to bezpłatna usługa świadczona przez Google. Oczywiście Google jest jednym z najlepszych, jeśli chodzi o indeksowanie Internetu w poszukiwaniu informacji. Dla nich Alerty Google to miła usługa zapewniająca użytkownikom i całkiem dobra robota ze znalezieniem nazw, fraz i słów kluczowych opublikowanych w dowolnym miejscu, do którego Googlebot ma dostęp.

Aby korzystać z alertów Google, potrzebujesz konta Google i adresu Gmail.

Pierwszy alarm do konfiguracji to ten dla Twojego imienia; ten, który wybrałeś, aby zrobić dla siebie, jak omówiliśmy w poprzednim rozdziale. Wpisz swoje imię w cudzysłowie. Dzięki temu otrzymasz alerty dotyczące tylko dokładnego imienia i nazwiska, a nie przypadków, w których Twoje imię pojawia się w jednym miejscu na stronie, a twoje ostatnie w innym miejscu na tej samej stronie.

Domyślne ustawienia odbierania alertów są dobre. Będziesz otrzymywać aktualizacje raz dziennie z każdego miejsca i z dowolnego miejsca, w którym Twoje imię jest wymienione w Internecie. Jeśli chcesz, możesz skonfigurować alerty, aby trafiały do twojej skrzynki odbiorczej, co jest w porządku, jeśli nie uzyskasz zbyt wielu wyników.

Następnie możesz skonfigurować I zmienić Alerty Google, aby utworzyć listę słów i fraz, które chcesz monitorować. Mogą to być odmiany Twojego imienia i nazwiska, nazw firm, tytułów pracy itp.

Alerty Google mają ograniczenia. Dostajesz tylko powiadomienia o informacjach, do których Googlebot ma dostęp, więc informacje znajdujące się za hasłami, na przykład w sieciach społecznościowych, nie są wykrywalne, więc w niektórych przypadkach nie będziesz wiedział, kiedy zostaniesz wymieniony na tego typu stronach.

Narzędzie Dwa Radian6

Radian6 był samodzielnym oprogramowaniem monitorującym, które zostało przejęte przez Salesforce w 2011 roku. Usługa pozwala śledzić wzmianki o Twoim imieniu i innych słowach kluczowych w całej witrynie na milionach różnych witryn, w tym na stronach takich jak Facebook i Twitter. Śledzi również takie rzeczy, jak komentarze na blogu, posty na forum i inne.

Dzięki Salesforce możesz używać Radian6 do śledzenia wzmianek o markach i pracy z nimi w kampanii sprzedażowej, bur it ma wartość również dla osób z osobistymi celami marki.

Możesz wprowadzić te same informacje, które chcesz w alertach Google, w tym imię i nazwisko, nazwę firmy itp. Następnie możesz śledzić wzmianki o tych słowach kluczowych i frazach. Będziesz miał dostęp do informacji na pulpicie nawigacyjnym.

Kiedy widzisz okazję, możesz zostawić odpowiedź na konkretny komentarz na blogu lub w wątku na forum. Możesz odpowiedzieć na nowe ogłoszenie o pracę i zrobić wszystkie inne rzeczy, które omawialiśmy w tym przewodniku.

Narzędzie Trzy Wzmianka

Wzmianka jest kolejnym narzędziem monitorowania społecznego. Jest to samodzielne narzędzie, które działa jak Alerty Google, ale ma na celu pójść dalej niż bezpłatna usługa. Chociaż dzięki wzmiance możesz uzyskać pierwszy alert za darmo, dzięki czemu możesz śledzić wzmianki o swoim imieniu w Internecie, w tym niektóre witryny społecznościowe, bez żadnych kosztów.

Usługa oferuje nawet analizę i raportowanie liczby wzmianek, które otrzymujesz. Jest to świetne, ponieważ pozwala ustawić cele dla liczby razy chcesz swoje nazwisko wymienione każdego miesiąca lub kwartału i śledzić swoje postępy.

Jednym z celów zarządzania marką osobistą jest zwiększenie świadomości na temat Twojego imienia. Świadomość może wzrosnąć, gdy publikujesz więcej postów na blogu, postów gości oraz dodajesz komentarze i posty do blogów i forów. Dzięki wzmiance możesz śledzić interakcję ze wszystkimi tymi elementami, w tym liczbę udostępnień, które otrzymuje Twoja treść, zwłaszcza gdy podmuch posta.

Tool Four Talkwalker

Talkwalker to kolejne narzędzie do monitorowania. Możesz wprowadzić swoje imię, podobnie jak inne narzędzia, ale możesz również wprowadzić odpowiednie tematy. Więc możesz wejść do branży, w której pracujesz teraz lub chcesz pracować w przyszłości.

Dzięki Talkwalker możesz otrzymywać naprawdę świeże informacje o swojej branży, dzięki czemu możesz reagować na najnowsze wydarzenia i trendy. Gdy w kanale pojawi się coś popularnego, możesz szybko zareagować, aby skomentować go aktualizacjami w mediach społecznościowych lub wpisem na blogu. Możesz również użyć narzędzia do śledzenia popularnych trendów i szybkiego oferowania pisania postów gości dla popularnych stron internetowych, ponieważ będą szukać gorących tematów dla swoich witryn.

Tool Five HootSuite

HootSuite to całe narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi. Możesz śledzić różne wzmianki o swoim nazwisku w mediach społecznościowych, ale możesz także zarządzać każdym z profili społecznościowych za pomocą narzędzia, wysyłając aktualizacje, odpowiedzi i inne.

Dzięki Hootsuite możesz naprawdę połączyć wszystkie swoje wysiłki społeczne w jedną platformę. Jest to idealne narzędzie do znajdowania osób, z którymi chcesz wchodzić w interakcje w mediach społecznościowych i naprawdę tworzyć z nimi relacje. Interakcja z grupą docelową w mediach społecznościowych. Śledź tych, którzy reagują i kontynuuj interakcję z nimi, aby zbudować relację.

Pisz najlepsze listy na swoim blogu. Na przykład napisz post zatytułowany “najlepsze CMOs w handlu internetowym”. Udostępnij post w mediach społecznościowych i wspomnij o tych, które zamieściłeś w poście, gdy udostępniasz go w mediach społecznościowych. Następnie, po tym, jak te osoby ponownie udostępnią post i wejdą w interakcję, Kontynuuj odpowiadanie na ich aktualizacje i dostarczanie komentarzy. Nie denerwuj się, ale bądź w kontakcie i śledź relacje za pomocą HootSuite.

Tool Six Moz Fresh Alerts

Moz Fresh Alerts jest częścią pakietu oprogramowania Moz, a w szczególności częścią Fresh Web Explorer. Świeże alerty mają zapewnić lepsze wyniki niż w przypadku alertów Google.

Moz zapewnia świetne rekomendacje dla swojego narzędzia w tym poście. Zalecają użycie tego narzędzia jako sposobu budowania linków. Na przykład, gdy ktoś wspomina Twoje imię na blogu, forum itp., możesz zobaczyć go ze świeżymi alertami i skontaktować się z nimi, pytając, czy będą linkować do twojej osobistej strony internetowej. Tworzy to nie tylko link do twojej witryny dla ruchu, ale zwiększa ogólną liczbę linków do twojej witryny, co pozostaje ważnym czynnikiem SEO.

Moz sugeruje, że możesz również śledzić konkurentów i możesz śledzić sukces swoich treści, odkrywając możliwości publikowania i możliwości postów gości.

Na koniec nie przeocz Wyszukiwania na Twitterze. Po zalogowaniu się na swoje konto na Twitterze możesz użyć funkcji wyszukiwania, aby śledzić dowolne imię, słowo kluczowe lub frazę wymienione w sieci społecznościowej.

Oczywiście możesz śledzić swoje wzmianki na swoim kanale powiadomień, ale aby śledzić proste wzmianki o swoim imieniu, musisz użyć Wyszukiwania na Twitterze podczas wyszukiwania “Twoje imię”. Utrzymywanie go w cudzysłowie przywraca dokładne wyniki dla Twojego zapytania. Możesz także wyszukiwać adresy URL swojej witryny i bloga. W ten sposób możesz zobaczyć, gdy ktoś udostępni jedną z twoich stron lub postów na Twitterze, nie wspominając o Twoim uchwycie na Twitterze.

Jak Nie Radzić Sobie Z Negatywnością

Kiedy budujesz swoją osobistą markę online, natkniesz się na negatywnych ludzi z negatywnymi odpowiedziami na twoje posty. Korzystanie z sieci społecznościowych, takich jak Twitter, LinkedIn i Facebook, daje Ci platformę, ale także daje innym ludziom platformę, aby dali swoje uczucia do ciebie. Może się to zdarzyć na własnej stronie internetowej i blogu.

Aby zbudować swoją osobistą markę, musisz postawić się tam, dając swoje myśli i publikując treści. Ludziom spodoba się to, co masz do powiedzenia. Znajdą wartość w tym, co dzielisz, ale niektórzy będą mieli negatywne rzeczy do powiedzenia i trudno sobie z tym poradzić.

Najgorszą rzeczą, jaką możesz zrobić z negatywną osobą online, jest próba “poprawienia” swoich uczuć na temat ciebie i Twoich treści. Generalnie zdecydowali się na Ciebie i to, co robisz, więc jest bardzo mała szansa na przekonanie ich, że jest inaczej. Zamiast tego, gdy odpowiadasz na ich opinie, podpalasz ich ogień i pokazujesz, że się z nimi skontaktujesz. To otwiera im drzwi do dalszej zabawy na twoim koncie. Są po to, aby podnieść swoje emocje, a kiedy reagujesz, zwłaszcza gdy reagujesz z wysokimi emocjami, dajesz im dokładnie to, czego chcą.

W innych przypadkach możesz otrzymać konstruktywną krytykę. Istnieje różnica między ludźmi, którzy rzucają bezpodstawne obelgi na swój sposób, a ludźmi, którzy dostarczają rzeczy, które są konstruktywne. Tego typu opinie są dobre w Internecie, ale kiedy są brane pod uwagę w niewłaściwym kontekście, ludzie walczą z krytyką, a to może prowadzić do ogromnych wybuchów i bardzo publicznych i bardzo żenujących sytuacji.

Jest jeden przykład z parą, która posiadała restaurację. Pojawili się w popularnym programie telewizyjnym, gdzie usłyszeli konstruktywną krytykę. Para wzięła to za negatywność i walczyła. Walczyli w programie i ludzie zaczęli komentować stronę pary na Facebooku. Para oburzyła się i walczyła z zaporą komentarzy. To sprawiło, że ludzie podążający za parą online jeszcze bardziej zaangażowani, a walka online stała się wiadomością na całym świecie.

Oto kilka przykładów osób mających załamania w mediach społecznościowych, w tym celebrytów.

Jest to oczywisty przykład sposobu, aby nie radzić sobie z negatywnością. Nigdy nie zwalczaj konstruktywnej krytyki. Możesz sam wybrać, czy korzystasz z opinii, czy nie, ale nigdy nie chcesz walczyć z nią, zwłaszcza na publicznym forum, takim jak Facebook lub inny serwis społecznościowy. Nie chcesz nawet walczyć z tym w komentarzach na własnym blogu. Ponownie, nigdy nie “wygrasz” tych walk ani nie przekonasz drugiej osoby, że się myli i że masz rację.

Jak Radzić Sobie Z Negatywnością

Być może najlepszym sposobem radzenia sobie z negatywnością jest ignorowanie jej. Negatywność zwykle pochodzi od bardzo wokalnej mniejszości publiczności, która podąża za tobą. Są po prostu ludzie na świecie, którzy czerpią przyjemność z sprawiania, że inni czują się źle. Ważną rzeczą do zapamiętania jest to, że ci ludzie nie są tymi w Twojej grupie docelowej. Nie tworzysz dla nich treści. Nie starasz się czegoś od nich uzyskać ani nawiązać z nimi relacji.

Zignoruj negatywność i skup się na ludziach, którzy naprawdę się liczą. Kiedy możesz puścić negatywnych ludzi, możesz skupić się na tym, co ważne, w tym na konstruktywnej informacji zwrotnej, która będzie pochodzić od ludzi, którym na Tobie zależy.

Są inne sposoby radzenia sobie z negatywnością. Wokalista James Blunt miał głośną reakcję na negatywne osoby, które kontaktowały się z nim na Twitterze. Piosenkarz przyjął sarkastyczne podejście do negatywnych ludzi wysyłających mu odpowiedzi w sieci społecznościowej. Ludziom się podobało, ale to był ryzykowny ruch. James Blunt był w stanie dobrze się bawić, nie atakując ludzi, na których reagował. Widzowie z zewnątrz mogli zobaczyć, co robi i dobrze się na to natknęli. To pokazało trochę jego osobowość i może pokazało, że nie traktował siebie zbyt poważnie.

Ponownie, to ryzykowne, aby podjąć takie podejście. Ciche podejście zwykle działa najlepiej, jeśli chodzi o negatywność w mediach społecznościowych. Istnieje tak duże ryzyko, aby odpowiedzieć na to, ale jeśli jesteś szczery i uczciwy, wykazując powściągliwość, zwykle będziesz miał szczęście, jeśli zaangażujesz się w Negatywną interakcję online.

Total
0
Shares
Related Posts