Szukasz wiarygodnego źródła, aby wzmocnić swój artykuł, post na blogu lub białą księgę? Potrzebujesz wyceny od eksperta, aby wzmocnić swoją sprawę?
Jest doskonałe źródło, którego możesz nie brać pod uwagę-LinkedIn. Są szanse, że otrzymałeś dziesiątki e-maili od przyjaciół, kolegów i nieznajomych z prośbą o dołączenie do LinkedIn. Okazuje się, że ponad 17 milionów profesjonalistów biznesowych korzysta z serwisu networkingowego.
Co to oznacza dla Ciebie jako pisarza?
Po prostu powiedział, że jest tam kopalnia złota ekspertów czekających na odpowiedź na twoje pytania. W tym artykule dowiesz się, jak wykorzystać LinkedIn, aby dodać dowód ekspercki do swojej pracy pisemnej.
Jest złoto W ‘ them there Hills
Istnieje sprytna funkcja LinkedIn o nazwie Answers. Answers pozwala publikować dowolne pytanie, a członkowie szerokiego wszechświata LinkedIn odpowiedzą na wezwanie.
Postanowiłem użyć odpowiedzi jako głównego źródła do napisania tego artykułu.
Oto moje pytanie: Czy LinkedIn pomaga w pozyskiwaniu cytowanych materiałów do wykorzystania w artykułach lub white papers?
Szybko odpowiedzieli dziennikarze i autorzy książek. Co ciekawe, wielu nieznajomych poza moją siecią osobistą udzieliło doskonałych odpowiedzi.
Wielokrotnie nagradzany dziennikarz Marty Weil miał to do powiedzenia:
Rozważam korzystanie z LinkedIn do znajdowania tematów do wywiadu off-line. Współpracuję z wieloma czasopismami branżowymi i jest to ciągła walka o znalezienie wysokiej jakości ekspertów w dziedzinie edukacji, produkcji i przetwarzania żywności. Nawet dzisiaj, gdy pracuję nad funkcją biodiesla, mam trudności ze znalezieniem odpowiednich ekspertów treści. Jeden z tradycyjnych kanałów-praca przez działy PR w dużych firmach-z każdym rokiem staje się coraz trudniejszy i mniej produktywny.
Nie zawahałbym się przeprowadzić wywiadu z kimś Poleconym mi przez kogoś z mojej sieci LinkedIn
LinkedIn może być również dobre źródło pomysłów artykuł funkcji. Jako niezależny współpracownik wielu publikacji branżowych, stale poszukuję realnych pomysłów na artykuły, które mogę zasugerować moim redaktorom. Chciałbym wykorzystać moc LinkedIn do odkrywania nowych trendów, produktów i / lub praktyk biznesowych w tym celu.
Andrew Goodman, autor zwycięskich wyników z Google AdWords, potwierdził zasięg LinkedIn, wyjaśniając: “jest tu tak wiele osób. Masz tendencję do ludzi z prawdziwą wiedzą odpowiedzi na pytania.”
Mark Amtower, autor dlaczego Epifanies nigdy nie pojawiają się na kanapie ziemniaki dodał: “wiele pytań, które zadałem, zostało skierowanych do konkretnych osób w mojej sieci, a odpowiedzi są na ogół znacznie lepsze.”
Kilka ostrzeżeń i wskazówek dotyczących pozyskiwania ofert
Kiedy zdecydujesz się skorzystać z LinkedIn, rozważ mądrość tych, którzy przyszli przed tobą.
Weil ostrzega: “nie polecam wyciągania cytatów z forum pytań i odpowiedzi. Przyspieszenie procesu nie powinno być głównym problemem–jakość i dokładność gromadzonych informacji powinna być priorytetem.”
Dziennikarka Nettie Hartsock ostrzegła: “korzystałem z LinkedIn do zbierania odpowiedzi ekspertów / analityków. Jednak zawsze upewniam się, że zostanie on użyty do artykułu itp. oraz upewnij się, że każdy, kto odpowiada, wie, że jest “zarejestrowany” w odniesieniu do konkretnego zapytania.”
Amtower dodaje: “precyzyjne pytania generują wyższy procent lepszych odpowiedzi.”
Jason Alba, autor I ‘ m on LinkedIn-co teraz???: Przewodnik jak najlepiej wykorzystać LinkedIn dostarczył mi kilka świetnych sugestii:
Użyłbym odpowiedzi LinkedIn, aby skontaktować się z moją siecią, aby poprosić o wycenę. Realizując LinkedIn jako narzędzie ułatwiające i zachęcające do pielęgnowania relacji, chciałbym zrób krok dalej i staraj się rozwijać relacje z ekspertami tematycznymi, aby były cenne w przyszłych artykułach lub postach na blogu.
Możesz zadać takie pytanie:
“Pracuję nad artykułem (lub postem na blogu) dotyczącym zbierania cytatów dla artykułów. Czy masz dobrą historię lub doświadczenie do podzielenia się na ten temat, które mogę wykorzystać w moim artykule? Będę potrzebował Twojej pisemnej zgody i przypisania do artykułu.”
Albo w ten sposób:
“Pracuję nad artykułem (lub postem na blogu) dotyczącym zbierania cytatów dla artykułów. Jeśli masz doświadczenie w zbieraniu ofert, podziel się tutaj i daj mi znać, czy możemy porozmawiać o tym przez telefon lub e-mail.”
Jeden wykonuje zadanie na razie, drugi pozwala mi ulepszyć moją bazę danych źródłowych.
Kilka innych pomysłów na LinkedIn pochodzi od dziennikarki Michelle Vranizan Rafter. Rafter sugeruje korzystanie z LinkedIn:
Jako menedżer kontaktów do źródeł i potencjalnych źródeł. Kiedy pracuję nad historiami, pytam źródła lub przedstawiciela PR, który ustawił Wywiad, jeśli są na LinkedIn. W ten sposób buduję wirtualną listę źródeł przyszłych historii.
Aby znaleźć źródła. Wysyłam grupowe e-maile do podzbiorów listy, gdy szukam przykładów firmowych w określonej branży lub w określonym trendzie lub problemie. LinkedIn pozwala plastrować i kostkować połączenia wymienione według geografii lub branży, co ułatwia łączenie grupowych wiadomości e-mail. Możesz także ręcznie wybrać grupę nazw, do której chcesz wysłać wiadomość.
Znaleźć potencjalne źródła. W sekcji odpowiedzi LinkedIn użyj funkcji wyszukiwania słów kluczowych, aby znaleźć potencjalne źródła historii według nazwy, nazwy firmy itp. Kiedy znajdę kogoś, kto wygląda na eksperta w danej dziedzinie i ma adres e-mail podany na swoim profilu na LinkedIn, wysyłam mu wiadomość bezpośrednio.
A Wrap Up
Korzystając z LinkedIn, aby znaleźć i cytować ekspertów, rozważ następujące kwestie:
- W pełni ujawnić swoje zamiary i poprosić o zgodę na cytowanie eksperta
- Bądź jak najbardziej precyzyjny z pytaniem
- Osobiście dziękuję ludziom za odpowiedź, nawet jeśli nie korzystasz z ich odpowiedzi
- Oznacz dobre odpowiedzi na wysłane pytanie etykietą “najlepsze odpowiedzi”, aby pomóc ludziom zrozumieć, jakiego rodzaju odpowiedzi szukasz
Czy LinkedIn będzie działał dla ciebie w ten sposób? Koniecznie daj mi znać w komentarzach.