Co jest pierwszą rzeczą, jakiej potrzebuje każda firma z witryną?
Korki, tak? Bez niego jesteś martwy w wodzie.
Twój projekt strony może być niesamowity. Twoje treści mogą być użyteczne i zabawne. Twój sposób sprzedaży może być genialny. Ale jeśli nikt nie odwiedza Twoich stron, urządziłeś świetną imprezę, na którą nikt się nie pojawił.
I nie możemy na to teraz pozwolić, prawda?
I, oczywiście, potrzebujesz czegoś więcej niż nieprzetworzonych liczb. Potrzebujesz prawo traffic-ruch, który rozwinie Twój biznes. Ruch, który składa się z klienci.
Przez lata założyciel Copyblogger Brian Clark nauczył mnie czegoś o “Copyblogger method” do przyciągania odpowiedniego rodzaju ruchu. I chciałbym to spłacić, dzieląc się z wami niektórymi z tych spostrzeżeń.
Dlatego trzymamy bezpłatne webinarium w najbliższy poniedziałek, 25 kwietnia, on Jak przyciągnąć odpowiednich klientów do swojej firmy.
“Przyciąganie” brzmi jak jakaś magiczna formuła, ale w rzeczywistości jest to dobrze przetestowany zestaw zasad, które działają dla praktycznie każdego tematu.
Porozmawiamy o:
- Model Copyblogger dla przyciągnięcia właściwych czytelników-czytelników, którzy będą przekładać się na klientów.
- “Drugi klient”, którego potrzebujesz do skutecznego content marketingu.
- Dwa elementy, których absolutnie potrzebujesz, aby zbudować swój ruch. Jeśli którykolwiek z nich nie działa, twój content marketing jest martwy w wodzie.
- Dziesięciominutowe ćwiczenie, które pomoże przyciągnąć odpowiednich czytelników do twojej witryny.
- Nasza ulubiona technika przyspieszania ruchu.
Chcemy dać ci intensywny boot camp na znalezienie ruchu chcesz-i chcemy to zrobić za darmo.
Aby uzyskać wszystkie szczegóły, po prostu zostaw nam swój najlepszy adres e-mail w Regulaminie Urzędu. Mamy dla Ciebie serię trzech fajnych webinariów na temat podstaw rozwoju twojego biznesu online, a także dodatkowe artykuły i specjalny raport Briana na temat 10 solidnych elementów marketingu internetowego.
Pobierz specjalny raport, artykuły i dostęp do webinariów w Regulaminie Urzędu. To wszystko jest bezpłatne i oczywiście nigdy nie udostępnimy Twoich informacji nikomu, z jakiegokolwiek powodu.
O autorze: Sonia Simone jest współzałożycielką i CMO Copyblogger Media. Podziel się swoimi bardzo atrakcyjnymi cechami z Sonią na Twitterze.
P. S.
Oczywiście gra nie kończy się na korkach. Musisz stworzyć zaangażowanie, zaufanie i kontakt z ludźmi, którzy przychodzą do twojej witryny, a następnie przedstawić im atrakcyjne oferty, które przekształcają fanów w Klientów.
Dlatego mamy kolejne dwa webinaria w serii “władza rządzi” przez następne kilka tygodni. Damy Ci znać więcej na ten temat, gdy zbliżymy się do dat. Nie przegap żadnej wspaniałej zawartości — zapisz się do serii już teraz.