Masz wiele opcji, jeśli chodzi o marketing firmy. Oczywiście możesz się zastanawiać, od czego powinieneś zacząć lub jakich kanałów powinieneś użyć, aby osiągnąć najlepsze wyniki, prawda?
Niestety, nie ma jednej odpowiedzi, ponieważ różni się ona w zależności od biznesu. Aby ci pomóc, stworzyłem infografikę, która omawia 6 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę podczas budowania świadomości marki dla Twojej firmy. Dane, które zawarłem w infografice, powinny ułatwić Ci decyzje marketingowe.
Kliknij na obrazek poniżej, aby zobaczyć większy widok:
Kliknij tutaj, aby zobaczyć powiększoną wersję tej infografiki.
Wniosek
Jeśli chodzi o budowanie świadomości marki dla mojej firmy, najlepszą metodą okazał się content marketing. Chociaż wymaga to dużo pracy i trwa od sześciu miesięcy do roku, aby było skuteczne, udowodniono, że zapewnia największe zyski.
Jeśli szukasz sposobu na rozwój marki swojej firmy bez poświęcania dużo czasu, polecam zacząć od serwisów społecznościowych, takich jak Twitter i Facebook.