I don ‘ t Care About you

Jestem twoim czytelnikiem.

Dzięki za darmową treść, ale nie obchodzi mnie to.

Twoje darmowe treści są bezwartościowe, ponieważ treści o ty jest bezwartościowe dla na.

Halo … czy to jest włączone?

Marketing Egoistyczny

Jesteśmy egoistyczną bandą, prawda?

Uwielbiamy rozmawiać o sobie. Chcemy powiedzieć ludziom, jacy jesteśmy wspaniali i bełkotać o tym, jak bardzo nas potrzebują.

Bezsensownie opowiadamy o naszych innowacyjnych produktach i doskonałych usługach. Wszyscy jesteśmy dla siebie.

Napiwek? Nie dbają o nas.

Dbają o siebie.

Porozmawiajmy o Tobie

Aby treść była skuteczna, musi dotyczyć “Ciebie “(jak w nich), a nie” nas ” (jak w Twojej firmie). Większość firm się myli, a każde zdanie (lub prawie) zaczyna się od ” My.”

“Robimy to. Oferujemy to. My, my, my…” całą drogę do domu.

Reklamowanie własnych cech i wielkości ma swoje miejsce, ale może być również ogromnym błędem.

Chcesz tego uniknąć?

Odwróć to nastawienie o 180 stopni. Skieruj całą swoją uwagę na perspektywę.

Jaka jest zasada numer jeden angażowania ludzi w rozmowę?

Nic nie mów. na im; mówić o firmie oni. Ludzie uwielbiają dyskutować o sobie. Uwielbiają słuchać o sobie jeszcze bardziej. Chcą czuć, jakby komuś zależało … ktoś, kto ich słucha i uznaje.

Ludzie chcą cię usłyszeć oni.

Ty i Ja = “My”

Dobrą sztuczką jest napisanie treści tak, jakbyś zwracał się bezpośrednio do czytelników, skupiając się na ich pragnieniach i potrzebach. Nie schlebiaj swojemu ego, pisząc chełpliwe opisy Ciebie i Twojej firmy. Pokaż ludziom, że słuchasz.

Napisz dla osoby po drugiej stronie monitora.

Rozumiesz. Czujesz ból. Znasz cierpienie…i teraz możesz zaoferować rozwiązanie.

I tu pojawia się “my”. Po ustaleniu “ty” łatwiej jest zaangażować czytelnika i przejść do ” my.”

Razem ty i czytelnik stajecie się zespołem. Razem rozwiązujecie problem.

Zmienimy twoje życie (razem). Osiągniesz swoje cele (z naszą pomocą).

Ok, teraz słucham. 🙂

Total
0
Shares
Related Posts

12 lekcji z 12 lat pisania

Pisanie jest trudne. Pisanie czegoś, czym warto się podzielić, jest jeszcze trudniejsze. Pisanie czegoś wartego zachowania-najtrudniejszego. To dwanaście…