Jak skonfigurować konto TikTok
Zanim przejdziesz do zabawnych rzeczy, takich jak publikowanie filmów, musisz utworzyć konto TikTok i zapoznać się z platformą.
Oto jak:
Krok # 1: Zarejestruj Się
Udaj się do App Store lub Google Play i pobierz TikTok. Po otwarciu aplikacji znajdziesz się na stronie” dla Ciebie ” (aka Strona główna TikTok).
Następnie przejdź do zakładki ” ja ” w prawym dolnym rogu ekranu. Tutaj pojawi się monit o zarejestrowanie się przy użyciu numeru telefonu, adresu e-mail lub istniejących kont w mediach społecznościowych.
Po założeniu konta kliknij „Edytuj Profil”, aby zaktualizować swoją nazwę użytkownika i biografię, dodać zdjęcie profilowe i dodać link do biografii, jeśli dotyczy.
Te proste zmiany to świetne sposoby na optymalizację profilu. Teraz, gdy ludzie odwiedzą Twoją stronę, od razu otrzymają kluczowe informacje o Twojej marce.
Gotowy, aby zacząć? Dowiedz się jak Skonfiguruj swój profil TikTok w tym wpisie na blogu!
Krok # 2: Sprawdź” dla Ciebie „i” odkryj ” strony
Podobnie jak większość platform społecznościowych, trendy szybko przychodzą i odchodzą na TikTok. Więc jeśli chcesz wykorzystać trend, to dobry pomysł, aby działać szybko.
Najlepszym sposobem, aby dowiedzieć się, co jest popularne na co dzień, jest przewijanie stron „dla Ciebie” i „odkryj”.
CJDcFDOUteYp4uTtY+eiKW5Xu2a0omtQp21Whn29dv15AIJ7vgsut6ak+Pg1tfXYKv3yK7kzLtUbqhihHQudxCueG8w4vv3yj5pxua9lzaxfhtwbtjqupushhx3y9x5yjqnuor0i4wqjhwptoejwpyatma18eis+WaTEJDTqirVeL/qW2ei+HktMXkpcW0qtaRrPeOEk1C9TsSenAIxnpgnwn2bc8jogfpwqkwtj2unr7fidc84djkjsvvzp90r/9V/J1RKtSQ/EZ+rP3LP8AI0B/3en7R4/iap8Tv1VL7Q/3XcN2fQweVv4WQ2r57/Ff/9k=”alt=”” / >
Strona „dla Ciebie” jest algorytmicznie dobrana na podstawie filmów, z którymi korzystasz, kont i hashtagów, które obserwujesz, Twojej lokalizacji i preferencji językowych oraz rodzaju tworzonej treści.
Strona „Odkryj” jest kuratorem przy użyciu algorytmu TikTok, który wykonuje pracę znajdowania trendów dla Ciebie. Tutaj zobaczysz popularne hashtagi, dźwięki i efekty. Kliknij każdy trend, aby wyświetlić jego najlepsze filmy lub Ulubione na później.
Krok # 3: Śledź (i angażować się) podobnie myślących twórców
Próbujesz dotrzeć do określonej grupy odbiorców? Pomyśl o rodzaju treści, markach i twórcach, których najprawdopodobniej będą obserwować i z którymi będą się angażować.
Po przeprowadzeniu badań sprawdź, co te marki i twórcy udostępniają na swoich kontach TikTok. A jeśli rezonują z Twoją marką, daj im znać!
To świetny sposób, aby dowiedzieć się więcej o swojej grupie docelowej, zapoznać się z filmami, które lubią oglądać i znaleźć inspirację dla trendów.
A jeśli chcesz zbudować zaangażowaną społeczność na swoim koncie TikTok, dobrze jest aktywnie współpracować z innymi twórcami w tej społeczności.
Na szczęście TikTok ułatwia to dzięki serii ikon, które zobaczysz po prawej stronie każdego filmu:
hH7dJHObg+2QebjjJTfWkiprOqXa0VEf0eU2RqkiAyyhbllcl8k8npbxbiwsmyieejhujfpphxazsv/Ynjpik6j1FFt1c0jyZaRiSWOSfuPUUX/9k=”alt=”” / >
-
Pierwsza ikona (zdjęcie profilowe z „+” pod spodem) przeniesie Cię do profilu użytkownika, gdzie możesz go śledzić
-
Drugi to serce, które możesz dotknąć, aby polubić wideo
-
Jest dymek, który stukasz, aby zostawić komentarz
-
Strzałka pozwala udostępniać filmy TikTok innym platformom
-
I jest obracająca się ikona przypominająca zapis, która pokaże dźwięk użyty w filmie (jak również inne filmy, które używają tego samego dźwięku)
Weź udział w tym bezpłatnym kursie, aby dowiedzieć się wszystkiego, co musisz wiedzieć o TikTok dla biznesu – od bycia na bieżąco z najnowszymi trendami po zrozumienie potężnego algorytmu platformy.