Headline Remix Madness-Part Two

Jest to druga odsłona serii headline remix. Przesłałeś treść, przepisuję wybrane tytuły i mówię ci, dlaczego.

Jeśli przegapiłeś część pierwszą, to jest tutaj. W przeciwnym razie, kontynuujmy, dobrze?

1. Sekretna siła sprzedaży koloru

Oryginalny Nagłówek: Kolory dla marketingu

Rozumowanie:

W tym przypadku oryginalny nagłówek informował o tym, o czym był post, ale pomyślałem, że przydałoby się trochę jazzu. Wybrałem Stary stand-by “The Secret of…” format, ponieważ informacje te nie są ogólnie znane, i stosowane bardziej żywe sformułowania. Podczas gdy chcesz uniknąć hiperboli, niedopowiedzenia często nie są najskuteczniejszym podejściem.

2. Odkryj nową muzykę, która jest idealna dla Ciebie

Oryginalny Nagłówek: Odkrywanie Muzyki, Którą Lubisz

Rozumowanie:

Trudno się pomylić, gdy zaczyna się nagłówek słowem “odkryć”, ale odkrywanie jest tu trochę zbyt nieuprzejmy. Ponadto, podczas gdy” nowy ” jest implikowany, nagłówek zyskuje nieco rozmachu dzięki wyraźnemu włączeniu. Wreszcie, muzyka, którą “lubisz” wydaje się mniej niż wstrząsająca. Mówienie do indywidualnych gustów i preferencji czytelnika w ogólnym sensie wydaje się być najlepszym podejściem, biorąc pod uwagę, że nie wiemy, jakie są te gusty i preferencje.

3. Zarządzanie zdalnymi pracownikami w dynamicznie rozwijającej się firmie

Oryginalny Nagłówek: Pracownicy zdalni szybko się rozwijają

Rozumowanie:

Na początku myślałem, że ten kawałek jest o szybkim wzroście sektora pracowników zdalnych siły roboczej. Ale kiedy zagłębiłem się w treść, zdałem sobie sprawę, że “szybki rozwój” oznacza szybko rozwijającą się firmę i jak wymagania tego środowiska wymagają korzystania z pracowników zdalnych w oparciu o ograniczenia geograficzne i ekonomiczne. Nowy nagłówek nie jest strasznie seksowny, ale dociera do grupy docelowej. Treść była trochę neutralna, więc nie poszedłem z czymś bardziej zorientowanym na wyniki, takim jak Rozwój dzięki zdalnym pracownikom w dynamicznie rozwijającym się środowisku.

4. Handel papierami: nic do stracenia, nic do nauki

Oryginalny Nagłówek: Handel na prawdziwe pieniądze

Rozumowanie:

Oto przykład, w którym oryginalny nagłówek ma sens po czytałeś artykuł. Pamiętaj, że zadaniem nagłówka jest po prostu zachęcenie kogoś do czytania treści, więc chcesz przekazać wystarczającą ilość informacji, aby tak się stało. W tym przypadku starałem się przekazać istotę przekazu treści za pomocą nagłówka w stylu definicji i symetrycznej kontynuacji, która była nieco prowokacyjna.

5. Sztuka podróżowania światłem

Oryginalny Nagłówek: Pakowanie do podróży

Rozumowanie:

Istnieje prawdopodobnie wiele sposobów podejścia do nagłówka tego utworu, ale poszedłem z tym, aby zademonstrować wskazówkę, według której żyje wielu copywriterów. Nawet jeśli napiszesz pierwszy nagłówek, możesz znaleźć inspirację na lepszy w treści ciała po zakończeniu. W tym przypadku Inspiracja była w akapicie otwierającym, a konkretnie w drugim zdaniu:

Dla reszty z nas Podróżowanie światłem jest formą sztuki.

Każdy może się spakować do podróży. To, co wszyscy chcemy wiedzieć, to jak to zrobić dobrze. I w tym przypadku, pakowanie cóż … oznacza subtelną sztukę zabierania tylko tego, co jest konieczne i nic więcej. Przekazałem ten post mojej żonie. 😉

Zrobię więcej jutro albo w weekend. Ciao na razie!

Total
0
Shares
Related Posts