E-mail Marketing: jak popchnąć wysłać i rozwijać swój biznes

W przeciwieństwie do doniesień o jego upadku, e-mail jest żywy i kopie. A E-mail marketing jest co działa jako najbardziej skuteczny i opłacalny “ostatnia mila” do przekształcania potencjalnych klientów w klientów i klientów.

Mimo to wszyscy jesteśmy zbyt zaznajomieni z biuletynami e-mailowymi, które marnują nasz czas, boiskami, które nas denerwują i wręcz spamem. Te nie działają tak dobrze, przynajmniej nie na dłuższą metę.

To, co działa, to wymiana wartości – Twoje cenne informacje dla cenionego czasu twojej perspektywy. Twoi subskrybenci muszą wiedzieć, że mogą ci zaufać … że nie jesteś bezdusznym, autopromocyjnym spam-botem.

Ale e-mail marketing jest również jednym z obszarów, w których technologia jest prawdziwym atutem, gdy jest używana poprawnie. Oprócz wysyłania wiadomości, możesz tworzyć zautomatyzowane sekwencje, używać tagów do segmentacji wiadomości, identyfikować możliwości personalizacji i stopniowo optymalizować swoje wysiłki, przeglądając analizy.

Sprowadza się to do wyboru odpowiedniego oprogramowania do e-mail marketingu, które działa najlepiej dla ciebie. Dzięki temu możemy z pewnością pomóc — w oparciu o dziesięciolecia doświadczenia w marketingu e-mailowym.

Sprawdź nasz e-mail Marketing software Buyer ‘ s Guide tutaj. A jeśli uważasz, że jest cenny, śmiało i podziel się nim z przyjacielem na Twitterze lub Facebooku. Będziemy wdzięczni.

Total
0
Shares
Related Posts

Off the Grid

Jeśli ktoś zauważył, że jest tu trochę cicho (proszę skłamać i powiedzieć, że tak!), to dlatego, że wziąłem…