Dostępne tylko przez ograniczony czas

Co sprawiło, że karta baseballowa Honusa Wagnera z 1909 roku była warta 1,1 miliona dolarów na aukcji?

Dlaczego ludzie byli skłonni zapłacić za otrzymanie zaproszenia na BEZPŁATNE konto e-mail od Google?

Dlaczego seminaria Seth Godin ‘ s Whiteboard zawsze się sprzedają, nawet po 1650 dolarów za sztukę?

Niedostatek.

W skrócie, możliwości wszelkiego rodzaju wydają się bardziej wartościowe do nas, gdy są mniej dostępne. Często bardziej motywuje nas perspektywa przegranej niż zyskanie czegoś o tej samej wartości. Na przykład, badania wykazały, że wiadomości lekarza, które zachęcają ludzi do rzucenia palenia są bardziej skuteczne, gdy podając liczbę lat życia, które będą lost zamiast podobnych wiadomości, które podkreślały liczbę lat życia, które mogą być zdobyte.

Wykorzystanie niedoboru w marketingu jest wszechobecne. Promocje, które oferują coś rzadkiego, w ograniczonej ilości lub w specjalnej cenie przez ograniczony czas, są wszędzie. Niektórzy marketerzy internetowi mieli nawet sukces z pewnymi danymi demograficznymi, umieszczając trochę javascript w swoich listach sprzedażowych, które zaktualizowały się do bieżącej daty terminu promocji, motywując czytelników nie do zakładek, ale do kupowania teraz.

Tworzenie fałszywych niedostatek manipulować perspektywy rzadko działa już, a to po prostu zły biznes. Jednak budowanie naturalnego niedoboru i wyłączności w Twojej ofercie jest bardzo inteligentną strategią biznesową, która może się sowicie opłacić.

Świat długiego ogona zbudowany jest na niedostatku. Jeśli masz cenne informacje niszowe, pobieraj za nie więcej i oferuj je tylko określonej liczbie kupujących. Kiedy trafisz na ustawiony numer, wycofaj go z rynku. Może się okazać, że Zarobiłeś więcej pieniędzy niż gdybyś zaoferował ten sam produkt wszystkim chętnym za niższą cenę.

Większość produktów może korzystać z niedoboru, nawet jeśli są towarem. Oferta cenowa ograniczona czasowo to stary standard. Ale po co konkurować ceną? Zaoferuj coś innego jako bonus wraz z produktem przez ograniczony czas. Sprawiają, że coś cennego, tak że perspektywy będą czuć się jak mogą być brakuje na coś dobrego, jeśli przechodzą.

Jak niedobór odnosi się do blogowania? Cóż, niedobór jest narzędziem najlepiej używanym off road w bardziej skoncentrowanych wysiłkach sprzedażowych, na które wskazujesz z posta na blogu. Oczekuję jednak, że wyłączność wzrośnie w kręgach blogujących, ze społecznościami tylko dla zaproszeń i subskrypcjami tylko dla osób prywatnych, nawet jeśli nie ma pieniędzy.

Dlaczego?

Ponieważ chcesz swoich odbiorców żebractwo słuchać ciebie, a nie odwrotnie.

Ale dobre blogowanie już zapewnia korzyści niedoboru. W konkursie uwagi wygrywasz dużą część bitwy biznesowej, jeśli tworzysz coś, co sprawia, że ludzie czują, że tracą, jeśli nie kontynuują czytania, słuchania ani oglądania. Twoi konkurenci ze swoimi statycznymi witrynami z broszurami nie robią niczego, na co warto zwrócić uwagę,a zatem tracą.

Mówisz również naturalnie za pośrednictwem swojego bloga o tym, nad czym pracujesz, z kim pracujesz i jak dobrze rzeczy się sprzedają. W połączeniu z autorytetem i dowodem społecznym ludzie zaczną czuć, że masz coś do zaoferowania, czego po prostu nie chcą przegapić.

Możliwość prowadzenia tego typu rozmów z potencjalnymi klientami jest kluczem do zwrotu z inwestycji w blogach biznesowych, prostego i prostego. Jeśli jeszcze nie blogujesz, zacznij jak najszybciej.

Korzyści z wczesnej adopcji są dostępne tylko przez ograniczony czas.

Total
0
Shares
Related Posts