Najlepszy przewodnik po publikowaniu gości w 2021

Jeśli jesteś na rynku ukierunkowanego ruchu i potężnych linków zwrotnych, publikowanie gości powinno być na czele twojego umysłu. I chociaż Google publicznie ostrzegł przed masowym publikowaniem gości o niskiej jakości, nie ma wątpliwości, że pozostanie on podstawą budowania linków przez wiele lat. W tym rozdziale dowiesz się, jak w pełni wykorzystać tę ponadczasową strategię budowania linków.

Znajdź Potencjalnych Gości

Zanim napiszesz jedno słowo, musisz mieć listę stron, które otwarcie akceptują posty gości. Chociaż czasami możesz schmoozować drogę do ekskluzywnej możliwości blogowania gości, warto zacząć od witryn, które akceptują blogi gości z otwartymi ramionami.

Chcesz Więcej Ruchu?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

Organizacja

Ponieważ znajdziesz tak wiele solidnych stron, musisz zachować porządek. Skonfiguruj arkusz kalkulacyjny Excel, który zawiera PR strony głównej, wytyczne dotyczące publikowania gości i kilka innych opcjonalnych wskaźników, takich jak Obserwujący na Twitterze i komentarze (więcej o tym później).

Ciągi Wyszukiwania Google

Istnieją setki ciągów wyszukiwania, które mogą szybko uzyskać dziesiątki niszowych możliwości publikowania gości.

Oto kilka najskuteczniejszych:

  • “Keyword” + “guest post”
  • “keyword + “napisz do nas”
  • “keyword” + “This post was written by”
  • intitle: guest Post guidelines
  • intitle: guest Blog guidelines
  • Google Blog Search

Możesz również użyć mniej znanej Wyszukiwarki blogów Google, aby odkryć kilka ukrytych klejnotów.

Wystarczy udać się do http://www.google.com/blogsearch i użyj tych samych ciągów wyszukiwania, których użyłeś w” zwykłym ” Google. Zazwyczaj otrzymasz zupełnie inny zestaw wyników!

Aby upewnić się, że otrzymujesz świeże wyniki, Kliknij “narzędzia wyszukiwania” i wybierz wyniki z ostatniego miesiąca.

Google + Szukaj

Rosnąca sieć społecznościowa Google+ to niewykorzystana kopalnia złota dla witryn, które otwarcie akceptują posty gości. Ponieważ jednak nie mają one takiej samej ilości wyników jak indeks Google, Zwykle musisz być nieco szerszy w wyszukiwaniu ciągów.

Kliknij ” najnowsze.”

Ten wygląda obiecująco!

Otrzymasz mieszankę wyników, których prawdopodobnie nie znalazłeś w Google.

Twitter

Head to https://twitter.com/search-home i wprowadź szeroki ciąg wyszukiwania.

Zobaczysz też wiele witryn, które niedawno opublikowały posty gości lub autorów, którzy opublikowali je w innych witrynach.

Mój Blog Gość

MBG to raj dla blogerów. Tutaj znajdziesz webmasterów aktywnie poszukujących ludzi do gościnnego postu na swojej stronie. Tak, na stronie jest wiele niskoprądowych gadżetów. Ale jeśli ciężko pracujesz i kopiesz głęboko, możesz znaleźć Niesamowite diamenty w nieoszlifowanej powierzchni.

Najpierw Utwórz konto (bezpłatny). Następnie przejdź do sekcji “Szukam autora gościnnego”.

Wybierz kategorię, która pasuje do twojej witryny.

Teraz to tylko kwestia przesiewania wyników i sprawdzenia, czy strona spełnia Twoje kryteria. Możesz łatwo znaleźć witrynę każdego, kto publikuje, klikając link” Topic Blog ” na górze strony:

Kop Głębiej

Do tej pory powinieneś mieć przyzwoitą listę powiązanych witryn, które aktywnie akceptują posty gości. Teraz musisz nieco obniżyć listę, aby spędzić czas na blogach, które zapewnią ci największą wartość SEO i ruchu. Oprócz oczywistych wskaźników, takich jak PR i trafność (o czym możecie dowiedzieć się więcej w rozdziale 2: poszukiwanie idealnego linku) jest kilka innych rzeczy, na które chcesz spojrzeć, aby określić, czy strona jest warta Twojej zabójczej treści.

SimilarWeb

Chcesz wiedzieć, ile ruchu polecającego można oczekiwać od Twojego postu gościa w perspektywie krótko-i długoterminowej? SimilarWeb.com może dać ci błysk w przyszłym potencjale ruchu twojego gościa.

Wprowadź nazwę domeny witryny z listy postów gości.

Chociaż nie jest to najdokładniejszy wskaźnik ruchu w witrynie, witryna daje ogólne pojęcie o popularności witryny.

Zwróć uwagę na obszar “źródła ruchu” na pasku bocznym. Kiedy używam SimilarWeb na moich własnych stronach, odkryłem, że te dane są przerażająco dokładne.

Bezpośredni ruch jest solidnym wskaźnikiem wzrostu, który otrzymasz w ciągu kilku dni po opublikowaniu postu gościa. Wyszukiwarka informuje, jak duży potencjał ruchu w wyszukiwarkach ma witryna. Ruch wyszukiwania zapewni Ci stały napływ ruchu do postu gościa (i do twojej witryny) w dłuższej perspektywie.

Komentarze Do Bloga

Znalazłem bezpośrednią korelację między komentarzami na blogu a ruchem polecającym. Ponadto komentarze na blogu są wskaźnikiem, na który Google może spojrzeć, aby określić, czy witryna jest “prawdziwa”.”Lubię patrzeć na ilość komentarzy na blogu.

Nie ma konkretnego numeru, do którego powinieneś dążyć. Ale jeśli witryna ma tendencję do otrzymywania komentarzy na bloga 1-2 na post (lub mniej), może chcesz iść dalej.

Akcje Społeczne

Poza oczywistymi korzyściami z ruchu, sygnały społecznościowe pomagają również w pozycjonowaniu postów na blogu w wyszukiwarkach (co oznacza większy ruch odsyłający do twojej witryny). Co ważne, sygnały społecznościowe mogą również dawać większą wartość twojemu linkowi. Podczas gdy treść postu gościa w dużej mierze określi możliwość udostępniania Twojego postu, historia udostępniania społecznościowego witryny jest lepszym wskaźnikiem predykcyjnym. Możesz to łatwo znaleźć, korzystając z analizatora społecznościowego bloga.

Po pierwsze, Znajdź kanał RSS witryny, na której rozważasz publikowanie gości (większość witryn ma swój kanał na domain.com/feed).

Następnie udaj się do http://www.rypmarketing.com/tools/rss-social-analyzer.php i wklej adres URL strony RSS.

To daje Ilość Tweetów, polubień na Facebooku i innych akcji, które zdobyły najnowsze posty w witrynie.

Jeśli mają tendencję do uzyskiwania wielu akcji społecznych, szanse są również twoje.

Zasięg Twittera

Innym sposobem określenia ruchu i potencjału SEO postu gościa jest zobaczenie Twittera na blogu i zasięg. Możesz znaleźć ich obserwujących na Twitterze na ich profilu na Twitterze:

I chociaż może to dać ci wyobrażenie o popularności strony, możesz zobaczyć, jak wpływowi używają FollowerWonk. To narzędzie analizuje, kto podąża za ludźmi. Im bardziej wpływowi ludzie podążają za daną osobą, tym wyższy jest ich ” autorytet społeczny.”

Przejdź do http://followerwonk.com/bio i wpisz kilka słów z bio użytkownika (Nie ich nazwa użytkownika).

Zobaczysz ich autorytet społeczny.

Staraj się trzymać witryn, które mają autorytet społeczny 20 lub wyższy.

Napisz niesamowity post gościa

Po znalezieniu bloga, który otwarcie akceptuje posty gości i spełnia Twoje standardy, nadszedł czas, aby napisać post. Najlepszym sposobem, aby upewnić się, że post gościa zostanie zaakceptowany i rozprzestrzenia się jak wildfire, jest sprawdzenie, co ma tendencję do działania na miejscu. W ten sposób możesz dostosować swój post do konkretnych odbiorców tej witryny.

Popularne Posty

Najprostszym sposobem, aby zobaczyć, które posty zebrały najwięcej szumu dla konkretnej witryny, jest sprawdzenie popularnego widżetu postów, który ma większość pasków bocznych blogów. Na przykład QuickSprout pokazuje najpopularniejsze posty na stronie.

Gdybym miał napisać post dla QuickSprout, nie napisałbym postu o tym, jak zdobyć obserwujących na Instagramie lub skompilować listę cytatów biznesowych (już objęte). Ale mógłbym napisać post o SEO, sukcesie w małej firmie lub o tym, jak zwiększyć ruch w mediach społecznościowych.

LinkTally.com

Większość widżetów paska bocznego pokazuje tylko najlepsze posty 5-10. Jeśli masz już na myśli temat swojego postu, LinkTally może pokazać, jak dobrze ten temat działa. Powiedzmy, że chciałeś napisać post o optymalizacji konwersji dla QuickSprout. Przejdź do paska wyszukiwania witryny i wpisz słowo kluczowe swojego tematu:

Skopiuj adres URL kilku pierwszych wyników. Wklej je do pola URL w http://linktally.com/

Pokaże ci ilość akcji społecznościowych, które otrzymał każdy post.

Jeśli widzisz, że posty na dany temat mają tendencję do otrzymywania mnóstwa akcji społecznościowych, powinieneś to zrobić.

Otwórz Site Explorer

Innym sposobem określenia tematu dla postu gościa jest sprawdzenie, które strony zdobyły najwięcej linków zwrotnych. Co zaskakujące, artykuły z mnóstwem linków nie zawsze mają bogactwo akcji społecznych (i odwrotnie). Więc warto na to spojrzeć.

Head to https://moz.com/link-explorer i wprowadź adres URL strony głównej.

Kliknij na zakładkę” Top Pages”:

I zobacz, które strony mają największy autorytet strony.

Są to również dobre tematy do rozważenia napisania postu dla gości.

Zakończ E-Mail

Zanim poświęcę czas na napisanie czegoś niesamowitego, czasami wysyłam e-mail do właściciela witryny z listą pomysłów na tematy, wraz z linkami do mojej opublikowanej pracy. Pomaga to w osiągnięciu punktu, w którym Twoje treści zasługują na publikację.

Oto skrypt, który działa dobrze.

Temat: Gość Post dla (ich strony)

Hej (Ich Imię),

Chcę tylko zacząć od tego, że jestem wielkim fanem (ich strony). Docieram do ciebie, aby zaoferować Ci wyjątkowy i wartościowy post dla gości.

Zrobiłem kilka badań na tematy, które sprawdziły się dobrze (ich strona). Oto kilka pomysłów, które miałem:

– Nagłówek # 1

– Nagłówek # 2

– Nagłówek # 3

Możesz sprawdzić kilka postów gości, które już opublikowałem na (strona władz) i (Strona władz).

Proszę dać mi znać, jak to brzmi.

Zdrowie!

(Imię I Nazwisko)

Pisanie Posta

W końcu nadszedł czas, aby napisać coś niesamowitego. Tematy o najwyższym współczynniku akceptacji to: studia przypadków, długie listy i szczegółowe poradniki. Podobnie jak każda treść, podejście do pisania postów gości powinno być takie samo: napisz niesamowity nagłówek, zarysuj treść i wyprodukuj zabójcze rzeczy.

Po pierwsze, umieść temat, który zamierzasz omówić w Google:

Zobacz nagłówki w pierwszej dwudziestce wyników.

Skopiuj najlepsze do Excela.

Obracaj tytuły, dopóki nie wymyślisz czegoś, co jest zgodne z znalezionymi tytułami, ale jest również oryginalne.

W tym przykładzie wymyśliłem: Rynek 12 sposobów na Pintereście jak Fortune 500

Następnie zarys postu w edytorze WordPress, dodając do nagłówków postu.

W końcu wypełnij puste pola i gotowe!

Lista Wpisów Gości Witryny

Nieszablonowe podejście do publikowania gości polega na kierowaniu witryn listy. Witryny z listami to po prostu witryny, które publikują top 10 list, top 20 list itp. Witryny te akceptują treści generowane przez użytkowników bez żadnych problemów. Oczywiście łączą cię z linkiem do twojej witryny. Ponieważ witryny te nie nazywają treści generowanych przez użytkowników “postami gości”, są niewidoczne dla ciągów wyszukiwania, których większość SEO używa do znajdowania możliwości publikowania gości.

  1. Znajdź Witryny Listy

    Możesz łatwo znaleźć witryny z listami za pomocą tych ciągów wyszukiwania:

    • Top 10 list
    • “prześlij listę”
    • “top 10” + “submit”

    Gdy to zrobisz, sprawdź, czy mają stronę “Prześlij listę”.

    Jeśli nie, możesz również wyglądać jak niektóre z ich najnowszych list. Jeśli mają biografię autora, prawdopodobnie możesz opublikować tam swoją listę za pomocą prostego e-maila.

  2. Przeczytaj wytyczne

    Podobnie jak w przypadku standardowych postów gości, witryny z listami mają dość rygorystyczny zestaw wytycznych. Zazwyczaj są one po prostu związane z formatowaniem i nie są zbyt surowe. Ale warto dać im jeden raz przed przesłaniem listy.

  3. Napisz i prześlij

    Chociaż technicznie możesz napisać listę o czymkolwiek, najlepiej jest napisać listę związaną z Twoją niszą. Więc jeśli masz stronę o odchudzaniu chcesz napisać listę wzdłuż linii “Top 10 kontrowersje dieta wszechczasów” lub ” 10 żywności, które rzeczywiście spalają tłuszcz.”

    Oto kilka witryn z listami, do których możesz przesłać swoje listy:

    • http://list25.com / (PR6)
    • http://listverse.com / (PR6)
    • http://www.toptenz.net / (PR5)
    • http://topfivelists.co.uk / (PR1)
    • http://www.top5ives.com / (PR2)
    • http://www.makefive.com / (PR4)

Jak opublikować post gościa

Od 1 Styczniast, Otrzymałem 931 zapytań o wpisy gości na quicksprout.com z 931 próśb, wiesz ile przyjęłam? 0!

To dlatego, że wszystkie rzuty, które dostaję, są albo spamem, albo po prostu straszne. Oto przykład e-maili, które dostaję na co dzień:

Drogi Właścicielu Strony

Chcę wiedzieć, czy oferujecie posty gości na swojej stronie? Czy możesz mi podać obniżoną cenę? https://www.quicksprout.com

Zapewnię ci bardzo wysoką jakość i 100% unikalny artykuł. Szukam odpowiedzi.

Pozdrawiam Ambroży

Kiedy widzę e-maile takie jak ten powyżej, nie ma mowy, żebym zaakceptował post. Odrzucę post, bo nadawca:

  1. Nie naprawiałem błędów gramatycznych.
  2. Nie spersonalizowałem e-maila.
  3. Nie powiedział mi, o czym napisze.
  4. Zaoferował mi pieniądze, co oznacza, że sprzedam link.

Jeśli chcesz zacząć wykorzystywać posty gości jako kanał marketingowy, musisz najpierw uniknąć czterech powyższych błędów, a następnie wykonać poniższe czynności:

Krok # 1: Czy swoją pracę domową

Nigdy nie powinieneś podchodzić do blogera z przesłaniem postu gościa, chyba że wykonałeś swoje badania. Oczywiście, możesz wypróbować podejście szybkiego ognia, po prostu wysadzając setki próśb o publikowanie gości, ale żaden popularny blog cię nie zaakceptuje.

Oto rodzaj pracy domowej, którą musisz wykonać, zanim podejdziesz do dowolnego blogera:

  • Zobacz, czy akceptują posty gości – oczywistym sposobem sprawdzenia, czy blog akceptuje posty gości, jest sprawdzenie, czy opublikowali je w przeszłości. Jeśli tak, poszukaj strony internetowej, która może przedstawić wymagania dotyczące publikowania gości.
  • Czytaj ich bloga – nie czytaj ich ostatnich wpisów na blogu. Przeczytaj przynajmniej dziesięć z nich. Poszukaj wzorców dotyczących tego, co lubią i nie lubią ich czytelnicy, a także rodzaju treści, które działają dobrze. Możesz to łatwo zrobić, patrząc na liczbę akcji społecznościowych…typowo, im wyższa liczba, tym bardziej udany był post.
  • Czytaj komentarze – najlepszym sposobem, aby dowiedzieć się, co ludzie lubią, jest czytanie komentarzy na blogu. Dzięki temu szybko zrozumiesz, na co reagują czytelnicy i czego szukają.
  • Przeanalizuj ich styl pisania – od wyglądu formatowania po styl pisania, analizuj wszystko. Pomoże Ci to określić, w jaki sposób musisz napisać post gościa. Na przykład na Quick Sprout akceptuję tylko posty gości, które są napisane w stylu konwersacyjnym i zawierają wprowadzenie, treść i wniosek.

Teraz, gdy odrobiłeś pracę domową, jesteś gotowy do pisania.

Krok # 2: wymyślić temat i napisać

Wiesz, co lubi właściciel bloga i czego chcą czytelnicy bloga, więc napisz coś, co spodoba się im obu. Jeśli możesz napisać niesamowitą treść, zwiększysz swoje szanse na to, że zostanie zaakceptowana.

Kiedy piszę post gościa, przede wszystkim upewniam się, że zawiera niesamowity nagłówek. Jeśli twój nagłówek jest do bani, nikt nie będzie chciał czytać twoich treści…bez względu na to, jak dobre jest.

Jonathan Morrow z Copyblogger ma świetną taktykę w sprawdzaniu, czy nagłówek jest świetny. Idzie do lokalnego baru i przekazuje pomysły na nagłówki przypadkowym grupom pijanych ludzi. Jeśli potrafi podniecić ich wszystkich i śmiać się z nagłówka, wie, że jest na coś.

Gdy już masz nagłówek, zacznij pisać. Upewnij się, że napiszesz naprawdę szczegółowy post … coś tak wielkiego, że nie tylko to zaakceptują,ale będą chcieli, abyś wrócił i napisał jeszcze raz. To właśnie dlatego Kristi Hines tak skutecznie zdobywa posty gości. Widzisz jej imię w całej blogosferze, ponieważ wychodzi ponad swoje pierwsze zgłoszenie, co skłania właściciela bloga do poproszenia jej o ponowne napisanie.

Na koniec, kiedy piszesz swój post, upewnij się, że dołączasz obrazy. Muszą być wolne od opłat licencyjnych lub kupione, aby blog nie miał problemów z ich używaniem. Obrazy muszą być sformatowane, aby pasowały do projektu blogów.

Krok # 3: Wyślij swój e-mail

Teraz, gdy skończysz pisać post, musisz wysłać wiadomość e-mail do właściciela bloga. Oto przykład szablonu, który uważam za skuteczny:

Przedmiot: powinieneś blogować o [Wstaw Temat postu na blogu gościa]

[Wstaw imię], jako zapalony czytelnik [Wstaw nazwę strony] Chętnie poczytam o [Wstaw Temat postu na blogu gościa] i myślę, że twoi czytelnicy również.

Twoje treści na [Wstaw istniejący post ze swojej strony internetowej # 1, Wstaw istniejący post ze swojej strony internetowej # 2 i wstaw istniejący post ze swojej strony internetowej #3] jest świetny, ale myślę, że można to wszystko połączyć blogując na [Wstaw Temat postu na blogu gościa].

Wiem, że prawdopodobnie jesteś zajęty i nie będziesz na blogu, więc złożę ci ofertę, której nie możesz odrzucić. 😉 Może napiszę to dla Ciebie? Nie martw się, jestem świetnym blogerem i moje posty zostały zamieszczone na [Wstaw poprzedni URL wpisu gościa #1] oraz [Wstaw poprzedni URL wpisu gościa #2].

Daj mi znać, jeśli jesteś zainteresowany. Znam już twój styl blogowania, a także rozumiem, co Twoi czytelnicy kochają, ponieważ jestem jednym. 😉

Czekamy na wiadomość od Ciebie,
[wpisz swoje imię]

Jeśli spojrzysz na powyższy szablon, zauważysz dwie rzeczy. Po pierwsze, jest bardzo spersonalizowany dla właściciela witryny. Mimo że jest to szablon, nie będzie działał bez dostosowania.

Po drugie, zauważysz, że e-mail nie jest formalny. Zazwyczaj formalny e-mail, taki jak ten, który wysłał mi Ambrose, jest odrzucany. Blogerzy widzą formalne e-maile jako punkty sprzedaży, dlatego je ignorują. Zwykłe e-maile są zazwyczaj od czytelników, dlatego większość blogerów przynajmniej je czyta.

Na koniec, zanim wyślesz e-mail, Użyj wolnego oprogramowania, takiego jak Yesware. Yesware podłącza się do Gmaila i informuje, czy ktoś otworzył twój e-mail. W ten sposób, gdy wysyłasz e-maile do blogerów, aby sprawdzić, czy akceptują twój post gościa, przynajmniej dowiesz się, czy otworzyli i przeczytali twój e-mail. Jeśli nie otwierają Twojego e-maila, może to być spowodowane tym, że trafia on do ich skrzynki spamowej. W takim przypadku możesz spróbować wysłać go ponownie z innego adresu e-mail lub używając innego tematu.

Krok # 4: kontynuacja

Mam nadzieję, że twój post gościa został już zaakceptowany, ale są szanse, że zostałeś zignorowany. Większość blogerów otworzy Twój e-mail, ale nie poświęci czasu na odpowiedź na niego.

Co chcesz zrobić, to wysłać im e-mail co tydzień, aby sprawdzić, czy są zainteresowani opublikowaniem postu gościa. Zachowaj e-mail krótki, swobodny i do rzeczy, jak ten szablon:

[Wstaw ich nazwę], Chciałem tylko śledzić, aby zobaczyć, czy jesteś zainteresowany opublikowaniem postu gościa, który wysłałem do Ciebie w zeszłym tygodniu.

Zdrówko,
[wpisz swoje imię]

Dopóki nie otrzymasz tak lub Nie, Nie przestawaj wysyłać e-maili. Prędzej czy później będą musieli odpowiedzieć.

Krok # 5: Promuj

Jeśli twój post zostanie zaakceptowany, chcesz upewnić się, że działa dobrze. Jeśli twój post ma duży ruch, udziały społecznościowe i komentarze, właściciel bloga najprawdopodobniej ponownie zaakceptuje posty gości. Ponadto możesz użyć tego postu jako punktu odniesienia podczas rzucania innych blogów.

Oto, w jaki sposób zapewniam, że moje posty gości są dobre:

  • Wykorzystaj sieć społecznościową – Promuję moje posty na wszystkich moich kontach w mediach społecznościowych. Od Twittera, przez Facebooka, a nawet Google Plus, udostępniam je na każdej stronie społecznościowej, na której mam konto.
  • StumbleUpon – za dziesięć centów za odwiedzającego, StumbleUpon może odwieźć tysiące odwiedzających do dowolnego posta na blogu w ciągu 24 godzin. Sprawdź ich płatne plany Discovery, jeśli potrzebujesz pomocy.
  • Nie zapomnij o swoich przyjaciołach – poproś wszystkich znajomych, aby udostępnili twój post za pośrednictwem Twittera i Facebooka. Im więcej akcji społecznościowych, tym lepiej.
  • Odpowiadaj na komentarze – aby uzyskać maksymalne zaangażowanie z postu, musisz zachęcać do komentarzy. Najprostszym sposobem na zwiększenie liczby komentarzy jest odpowiedź na każdy komentarz w poście. I nie zostawiaj krótkich komentarzy typu “dzięki”; pisz przemyślane komentarze, które pomagają ludziom.

Chcesz Więcej Ruchu?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

Total
0
Shares
Related Posts